Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

HappyHippo
Indlæg: 2543
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 171
Likede indlæg: 4400

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf HappyHippo » 24. okt 2023, 19:16

Jeg har en kat som altid har revet i tapetet. Væggene er efterhånden så grimme, har prøvet at lappe det, men han kradser bare videre. Lortekat.

Så har jeg en anden kat, der graver i alle mine planter, så der altid er jord på gulvet rundt om især de store planter.

Fortæller mig selv, jeg engang havde kaniner, der gnavede netværkskabler over, åd hele planter mv.
0
IrmaPigen
Indlæg: 7808
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12476

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf IrmaPigen » 28. okt 2023, 06:05

Nar er lige hårdt nok, for jeg knus-elsker jo kræet.

Men da han puttede sig i morges under min dyne, med røven op mod mit ansigt og slog nogle virkelig ildelugtende hunde prutter, var han ikke ligefrem i kridthuset.

Men jeg nænnede alligevel ikke at smide ham væk...
1
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2152
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 127
Likede indlæg: 4997

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Anne Droid » 28. okt 2023, 06:16

IrmaPigen skrev:Nar er lige hårdt nok, for jeg knus-elsker jo kræet.

Men da han puttede sig i morges under min dyne, med røven op mod mit ansigt og slog nogle virkelig ildelugtende hunde prutter, var han ikke ligefrem i kridthuset.

Men jeg nænnede alligevel ikke at smide ham væk...


Det er jo også for sent, når han har pruttet :s :-D
0
Klimatosse
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13032
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3544
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 56028
Kontakt:

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Ado » 28. okt 2023, 06:45

Nar er måske så meget sagt, men hun var en lille butikstyv i går. :D Vi var i Maxi Zoo, og jeg blandede en pose godbidder til hende. På vej hen for at finde min mand, undrede jeg mig over, at hun ikke ville kigge op på mig. Det lykkedes til sidst at få hende til at dreje hovedet, og der så jeg så, at hun havde munden fuld af hundenuggets. Vi taler om at hun bogstaveligt talt havde munden fuld - fem styk. :lol: Fristelsen foran godbidderne var alt for stor. :D
8
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16325
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1411
Likede indlæg: 30319

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf TinaW » 28. okt 2023, 07:11

Ado skrev:Nar er måske så meget sagt, men hun var en lille butikstyv i går. :D Vi var i Maxi Zoo, og jeg blandede en pose godbidder til hende. På vej hen for at finde min mand, undrede jeg mig over, at hun ikke ville kigge op på mig. Det lykkedes til sidst at få hende til at dreje hovedet, og der så jeg så, at hun havde munden fuld af hundenuggets. Vi taler om at hun bogstaveligt talt havde munden fuld - fem styk. :lol: Fristelsen foran godbidderne var alt for stor. :D


Åh, det er er da sødt.
1
JoyNips
Indlæg: 12105
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 34048

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf JoyNips » 3. nov 2023, 20:06

Every. Damn. Day! :sur:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 10132
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1212
Likede indlæg: 18209

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf .Magic. » 6. nov 2023, 09:23

Ado skrev:Nar er måske så meget sagt, men hun var en lille butikstyv i går. :D Vi var i Maxi Zoo, og jeg blandede en pose godbidder til hende. På vej hen for at finde min mand, undrede jeg mig over, at hun ikke ville kigge op på mig. Det lykkedes til sidst at få hende til at dreje hovedet, og der så jeg så, at hun havde munden fuld af hundenuggets. Vi taler om at hun bogstaveligt talt havde munden fuld - fem styk. :lol: Fristelsen foran godbidderne var alt for stor. :D

Nanook har engang hapset en bamse på den måde :D
2
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12766
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 923
Likede indlæg: 12538

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Guilded_Lily » 7. nov 2023, 17:38

Hunden går og snuser mig op i skrævet hver gang, jeg har mens.
1
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13022
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1560
Likede indlæg: 21788

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Pandesteg » 13. nov 2023, 12:19

Der var en levende mus i vores skraldespand i morges. Det er da lidt imponerende, når man har 4 katte. Men OK lidt vores egen skyld, når nu skraldespanden er i en skuffe og ikke i et skab. En af kattene kan nemlig godt åbne skabe, men ikke skuffer. :lol:
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9579
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26795

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Santa » 13. nov 2023, 13:16

.Magic. skrev:
Ado skrev:Nar er måske så meget sagt, men hun var en lille butikstyv i går. :D Vi var i Maxi Zoo, og jeg blandede en pose godbidder til hende. På vej hen for at finde min mand, undrede jeg mig over, at hun ikke ville kigge op på mig. Det lykkedes til sidst at få hende til at dreje hovedet, og der så jeg så, at hun havde munden fuld af hundenuggets. Vi taler om at hun bogstaveligt talt havde munden fuld - fem styk. :lol: Fristelsen foran godbidderne var alt for stor. :D

Nanook har engang hapset en bamse på den måde :D

En minischnauzer har en meget lille mund…..men skægget kan nemt skjule et helt rundstykke!
Hvilket jeg opdagede på en gåtur engang, også fordi hun pludselig var ret mistænkelig!
Og uretfærdigt nok fik hun ikke lov til at spise det tørre rundstykke. Hvilket nok var nar-agtig af mig. :lol:
Senest rettet af Santa 13. nov 2023, 13:17, rettet i alt 1 gang.
5
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
gro71
Indlæg: 917
Tilmeldt: 2. nov 2015, 12:26
Kort karma: 95
Likede indlæg: 3268

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf gro71 » 13. nov 2023, 13:16

Pandesteg skrev:Der var en levende mus i vores skraldespand i morges. Det er da lidt imponerende, når man har 4 katte. Men OK lidt vores egen skyld, når nu skraldespanden er i en skuffe og ikke i et skab. En af kattene kan nemlig godt åbne skabe, men ikke skuffer. :lol:


Vi har 2 MEGET aktive katte, som på nærmest daglig basis slæber mus og fugle med indenfor - og de er langtfra altid døde, når de kommer ind. Det vildeste var dog en due, som den ene kat på magisk vis fik knoklet gennem kattelemmen. Heldigvis var den dog død ved ankomsten.
1
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13022
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1560
Likede indlæg: 21788

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Pandesteg » 13. nov 2023, 13:32

gro71 skrev:
Pandesteg skrev:Der var en levende mus i vores skraldespand i morges. Det er da lidt imponerende, når man har 4 katte. Men OK lidt vores egen skyld, når nu skraldespanden er i en skuffe og ikke i et skab. En af kattene kan nemlig godt åbne skabe, men ikke skuffer. :lol:


Vi har 2 MEGET aktive katte, som på nærmest daglig basis slæber mus og fugle med indenfor - og de er langtfra altid døde, når de kommer ind. Det vildeste var dog en due, som den ene kat på magisk vis fik knoklet gennem kattelemmen. Heldigvis var den dog død ved ankomsten.


Vores kommer kun ud i kattegård, og der fanger de også mus, som ikke altid er døde, når de kommer med ind. Vil dog sige den i skraldespanden var meget aktiv - den fortsatte bare udfortrødent, selvom jeg var 20 cm fra den. Og der var ikke en kat i syne til at hjælpe :rulle:
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 10132
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1212
Likede indlæg: 18209

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf .Magic. » 14. nov 2023, 19:34

Pandesteg skrev:Der var en levende mus i vores skraldespand i morges. Det er da lidt imponerende, når man har 4 katte. Men OK lidt vores egen skyld, når nu skraldespanden er i en skuffe og ikke i et skab. En af kattene kan nemlig godt åbne skabe, men ikke skuffer. :lol:

På mit arbejde var der en mus i et skab og den blev fanget og sat ud - lige foran den ene staldkat. Katten satte sig ned og kiggede på at musen løb forbi og væk :lol:
1
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16325
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1411
Likede indlæg: 30319

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf TinaW » 17. nov 2023, 15:45

To af kattene har været oppe og toppes, så der lå pels på gårdspladsen. Jeg ved hvem den ene er, for Maui halter og havde også flere løse totter pels, men den anden mistænkte ser helt normal ud.
0
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16325
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1411
Likede indlæg: 30319

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf TinaW » 20. nov 2023, 13:35

Den unge af hestene synes hun skulle løbe igennem leddet ud til græsset, efter hun havde fået ordnet hove af trimmeren.
Så stod jeg der med den gamle, der gerne ville med og måtte bruge tid på at sætte ny elastik snor i håndtagene og få hende ud fra græsset igen.
0

Tilbage til "Kæledyr"