Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Zombie » 10. aug 2017, 12:14

LadyFox skrev:
Zombie skrev:Hun spiste noget klamt i weekenden og har været mega syg. Vi var endda til dyrlægen og få medicin, ligesom jeg madede hende vand med en grydeske, fordi jeg var nervøs.

Nu mener frøkenen, det er sådan man indtager vand fremover. ØH NEJ. Hun er fornærmet - og mener i øvrigt, at skånekost er det eneste, hun behøver spise fremfor, især den udkogte hvide fisk. Også et klart nej.

Da vi havde Tinka havde hun som unghund slået poten, hvilket betød hun i en periode måtte bæres ned på noget græs og gøre hvad hun skulle og så bæres op igen, det passede åbenbart damen meget godt, for i flere måneder efter når hun så en hund blive båret så lagde hun sig ned og nægtede at gå. Men okay, bull terrieren er også berygtet for sin stædighed.

Men, de hunde de får nemt dårlige vaner. ;)


Yeah, men jeg er omend ikke en hård ejer, så en stædig en.
Aka når hun er helt rask - så må hun sulte og tørste indtil hun tager sig sammen. :D
Skifter vandet flere gange om dagen og maden er luksus tørfoder som hun normalt elsker.

Min sidste hund var en shiba, jeg véd at jeg er mere stædig end alle hunde. :P
1
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46094

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf LadyFox » 10. aug 2017, 12:17

Zombie skrev:
LadyFox skrev:
Zombie skrev:Hun spiste noget klamt i weekenden og har været mega syg. Vi var endda til dyrlægen og få medicin, ligesom jeg madede hende vand med en grydeske, fordi jeg var nervøs.

Nu mener frøkenen, det er sådan man indtager vand fremover. ØH NEJ. Hun er fornærmet - og mener i øvrigt, at skånekost er det eneste, hun behøver spise fremfor, især den udkogte hvide fisk. Også et klart nej.

Da vi havde Tinka havde hun som unghund slået poten, hvilket betød hun i en periode måtte bæres ned på noget græs og gøre hvad hun skulle og så bæres op igen, det passede åbenbart damen meget godt, for i flere måneder efter når hun så en hund blive båret så lagde hun sig ned og nægtede at gå. Men okay, bull terrieren er også berygtet for sin stædighed.

Men, de hunde de får nemt dårlige vaner. ;)


Yeah, men jeg er omend ikke en hård ejer, så en stædig en.
Aka når hun er helt rask - så må hun sulte og tørste indtil hun tager sig sammen. :D
Skifter vandet flere gange om dagen og maden er luksus tørfoder som hun normalt elsker.

Min sidste hund var en shiba, jeg véd at jeg er mere stædig end alle hunde. :P

Jeg er heldigvis også tålmodig, og har altid sat god tid af til at lufte hund, så for min skyld kunne vi da stå der i timevis, om nødvendigt.

Shibaer :lun:
0
...
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf vibbsen » 10. aug 2017, 12:44

Igår da vores hankat i ren og skær protest satte sig ned og pissede lige foran hoveddøren. En ordentlig sø. Men han kiggede mig LIGE ind i øjnene. Det var hans mening om at jeg lukker døren mellem køkken og gang mens kattene spiser (fordi han ellers sluger sin mad og drøner ud og skubber sin søster væk og tømmer hendes tallerken også)

"Fair nok, du har lukket døren til køkkenet så jeg ikke kan komme ud og "tisse". Så pisser jeg da bare her. For jeg kan altså overhovedet ikke vente de 5 minutter der går før min søster har spist sin mad"

Det er kraftedme en lorte-nar-møg-kat der gør sådan noget...
4
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Summer
Indlæg: 996
Tilmeldt: 18. jun 2017, 20:45
Kort karma: 47
Likede indlæg: 1314

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Summer » 13. aug 2017, 22:53

Vores hankat er inde i en periode lige nu, hvor han vågner kl.04 om morgenen og hvor han bare vil have opmærksomhed fra os. Det er vi selvfølgelig ikke lige oplagte til på den tid af dagen, så hvad gør han? Han miaver hele tiden, kræser i sengen og gulvtæppet, vækker vores hunkat også begynder de så at løbe rundt i hele huset (og det larmer!) og leger med hinanden. :cuss:

Derudover ligger han altid på min side af sengen (jeps, begge katte sover i sengen :blush: ). Han ligger altid sådan, at hans bagdel er vendt mod midt hoved og han kan virkelig ligge og hørme hele natten - og det lugter virkelig fælt! Også ligger han og spinder hver gang han har lukket noget gas ud. :nej:
10
Zoxa
Indlæg: 367
Tilmeldt: 13. jul 2017, 06:04
Kort karma: 22
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 593

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Zoxa » 15. aug 2017, 16:59

Katten - aka røven med øre - har fået verdens mest irriterende vaner. Han kysser og det er også sødt, en når vækkeuret har ringet har han ide om at jeg springer glad og frejdig ud af sengen med det samme. Det er nu gået op for ham at det gør morgen monstret ikke, så jeg får et par kærlige kys på næsen, og hvis jeg ikke har fattet budskabet efter det.... bider han.

God morgen mor :pompom:
3
Modesty Blame
Indlæg: 4326
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 519
Likede indlæg: 9418

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Modesty Blame » 20. aug 2017, 08:32

Jeg har fået nye møbler. Blandt andet denne spisebordsstol - som Mikkel føler lissom er hans.

20170820_103006.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Brugeravatar
Brutus
Indlæg: 775
Tilmeldt: 20. sep 2015, 16:03
Kort karma: 38
Likede indlæg: 1175

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Brutus » 20. aug 2017, 08:40

Er det en Abbysinier?
0
If it is not yours, dont take it
If it is not right, dont do it.
If it is not true, dont say it.
If you dont know, shut up

(Japanese Wisdom)
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Pandesteg » 20. aug 2017, 08:52

Modesty Blame skrev:Jeg har fået nye møbler. Blandt andet denne spisebordsstol - som Mikkel føler lissom er hans.

20170820_103006.jpg


Hvorfor er det naragtigt at katten kan lide at sove på en stol? :genert: hvis ikke stolen er i brug så gør det vel ingenting? Det er da sødt synes jeg...

Vores ene kat var helt besat af vores lænestol, da han var killing. Han måtte og skulle bare ligge dér, selv hvis det sad nogen i den. Det så ret grineren ud, når den lille fis forsøgte at få den formastelige til at fjerne sig fra stolen - han kilede sig simpelthen bare ned mellem føromtalte formasteliges ryg og ryglænet på stolen :lol: :lol:
2
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Modesty Blame
Indlæg: 4326
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 519
Likede indlæg: 9418

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Modesty Blame » 20. aug 2017, 08:55

Pandesteg skrev:
Modesty Blame skrev:Jeg har fået nye møbler. Blandt andet denne spisebordsstol - som Mikkel føler lissom er hans.

20170820_103006.jpg


Hvorfor er det naragtigt at katten kan lide at sove på en stol? :genert: hvis ikke stolen er i brug så gør det vel ingenting? Det er da sødt synes jeg...

Vores ene kat var helt besat af vores lænestol, da han var killing. Han måtte og skulle bare ligge dér, selv hvis det sad nogen i den. Det så ret grineren ud, når den lille fis forsøgte at få den formastelige til at fjerne sig fra stolen - han kilede sig simpelthen bare ned mellem føromtalte formasteliges ryg og ryglænet på stolen :lol: :lol:

Fordi han fælder som en 13-årig oldkat. På min nye stol. Og hvad er der i øvrigt galt med at sove i sengen om natten?
1
Modesty Blame
Indlæg: 4326
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 519
Likede indlæg: 9418

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Modesty Blame » 20. aug 2017, 08:55

Brutus skrev:Er det en Abbysinier?

Jep, og en meget fin en af slagsen.
0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Studsgaard » 20. aug 2017, 10:58

Modesty Blame skrev:Jeg har fået nye møbler. Blandt andet denne spisebordsstol - som Mikkel føler lissom er hans.

20170820_103006.jpg

Ih hvor fantastisk. Det er så skønt med kattehår i sine nye stole. :nej:

Vi endte med at ombetrække vores spisebordsstole fordi de var fyldt med kattehår der blev sværer og sværer at få af.
0
Brugeravatar
Brutus
Indlæg: 775
Tilmeldt: 20. sep 2015, 16:03
Kort karma: 38
Likede indlæg: 1175

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Brutus » 20. aug 2017, 19:22

Modesty Blame skrev:
Brutus skrev:Er det en Abbysinier?

Jep, og en meget fin en af slagsen.


Skønne katte, jeg har selv haft 2 af slagsen, en vildtfarvet og en rød.
Uheldigvis blev ingen af dem mere end fem år, så jeg tøver lidt med at anskaffe flere,
det er så svært at sige farvel.
0
If it is not yours, dont take it
If it is not right, dont do it.
If it is not true, dont say it.
If you dont know, shut up

(Japanese Wisdom)
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Bøtte » 20. aug 2017, 20:02

Tidligere åå aftenen sprang han ru det i sofaen for at fange en flue. Men når det kommer til edderkopper er han helt ligeglad. Og lægger sig åbenbart bare til at sove ved siden af en ordentlig krabat :shock: Han kunne sgu da lige oppe sig og æde den.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Modesty Blame
Indlæg: 4326
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 519
Likede indlæg: 9418

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Modesty Blame » 21. aug 2017, 04:03

Brutus skrev:
Modesty Blame skrev:
Brutus skrev:Er det en Abbysinier?

Jep, og en meget fin en af slagsen.


Skønne katte, jeg har selv haft 2 af slagsen, en vildtfarvet og en rød.
Uheldigvis blev ingen af dem mere end fem år, så jeg tøver lidt med at anskaffe flere,
det er så svært at sige farvel.

Mikkel er 13 år, så de kan skam godt blive gamle.
1
Modesty Blame
Indlæg: 4326
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 519
Likede indlæg: 9418

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Modesty Blame » 27. aug 2017, 08:05

Når han, kl. 04.40 (næsten hver morgen), lægger sig højlydt spindende lige ved siden af mit hoved.
Mikkel kan spinde med de bedste - det er som at have en græsslåmaskine med i seng. Han gider ikke sove i sengen, men når han synes, at jeg skal stå op (selvom det stadig er mørkt udenfor), så kan han godt hoppe op og lige give mig en tur med larmeren.

Lortekræ.
3

Tilbage til "Kæledyr"