Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf vibbsen » 17. maj 2018, 17:43

Tata skrev:Mine katte har lige vendt tommelfingeren nedad til deres nyrediæt-foder (som de har mange (forskellige) menu-bokse mere af), det sker jævnt tit. Så nu har jeg måtte bestille det de hadede i sidste måned, som vi havde en dåse tilbage af, og det elsker de selvfølgelig nu, nu hvor vi ikke har det...så er det jo mere specielt, besværligt, eksotisk osv.
Lissom sidste sommer "hentet i en anden by, ved en anden dyrlæge, siger du, og til dyrlægepris" = :savl:


Den kører vores også på.....

Lige pt. er det eneste de vil nedlade sig til at spise det helt billige kattemad fra hhv. Netto/Menu (same shit different box). OG DET SKAL VÆRE DEN MED FISK....IKKE DEN MED DET ANDET. Ikke noget fra dyrlæger, kattediætister eller et af de 376 forskellige mærke af kattevådfoder som man kan købe i Tyskland.....DET SKAL VÆRE DEN BILLIGE FRA NETTO. DEN MED FISK. ELLERS SPISER VI IKKE NOGET. OG GÅR UD OG TISSER FORAN HOVEDDØREN.....


Nårh-ja....De vil selvfølgelig også gerne spise Whiskas Temptation snacks....MEN KUN DE GULE. ALTSÅ DEM MED OST. IKKE DE BLÅ. DEM SPISER VI IKKE. TILGENGÆLD SÅ GÅR VI UD OG TISSER FORAN HOVEDDØREN.

HC flyttede hjemmefra i går fordi han fik noget kattemad han ikke kunne lide. Så sad han ude i kattegården og skulede og lignede et offer. Jamen så bo du ude i kattegården....Utaknemmelige kræ....


Jeg overvejer seriøst hvor meget pelskant der kan blive ud af 2 mellemstore huskatte....Tror I der bliver nok til at jeg kan kante kraven på min frakke ????
8
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46088

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf LadyFox » 17. maj 2018, 17:57

Lurende Peber skrev:
LadyFox skrev:Momo har mad ad libitum, så der var da også mad i skålen da jeg gik i morges, da jeg kom hjem var skålen lige så fuld som da jeg gik, til gengæld har han da været oppe på mit skrivebord og snuppe en hundepose med præcis det samme mad i, som han har spist, og posen er splittet i en milliard stykker ud på hele gulvet. :/

Du kan ikke holde en sand jæger nede !

Kan så ikke lige hoppe et trin op i levet, og begynde at jage nogle af alle de kryb der holder til her? :kryds:
0
...
Lulu
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:42
Kort karma: 136
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 2762

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Lulu » 17. maj 2018, 18:56

LadyFox skrev:
Lurende Peber skrev:
LadyFox skrev:Momo har mad ad libitum, så der var da også mad i skålen da jeg gik i morges, da jeg kom hjem var skålen lige så fuld som da jeg gik, til gengæld har han da været oppe på mit skrivebord og snuppe en hundepose med præcis det samme mad i, som han har spist, og posen er splittet i en milliard stykker ud på hele gulvet. :/

Du kan ikke holde en sand jæger nede !

Kan så ikke lige hoppe et trin op i levet, og begynde at jage nogle af alle de kryb der holder til her? :kryds:


Øh nej ulækkert! Ydrk tænk at spise en edderkop eller være endnu et stankelben :panik:
Nej nej, en sand jæger af tørkost er hvad han er ;-) (sådan fungerer vores kat i hvert fald)
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46088

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf LadyFox » 17. maj 2018, 19:01

Lulu skrev:
LadyFox skrev:
Lurende Peber skrev:
LadyFox skrev:Momo har mad ad libitum, så der var da også mad i skålen da jeg gik i morges, da jeg kom hjem var skålen lige så fuld som da jeg gik, til gengæld har han da været oppe på mit skrivebord og snuppe en hundepose med præcis det samme mad i, som han har spist, og posen er splittet i en milliard stykker ud på hele gulvet. :/

Du kan ikke holde en sand jæger nede !

Kan så ikke lige hoppe et trin op i levet, og begynde at jage nogle af alle de kryb der holder til her? :kryds:


Øh nej ulækkert! Ydrk tænk at spise en edderkop eller være endnu et stankelben :panik:
Nej nej, en sand jæger af tørkost er hvad han er ;-) (sådan fungerer vores kat i hvert fald)

Jo! Jeg havde en hund der spise edderkopper, det var GENIALT! :love:
1
...
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Lurende Peber » 17. maj 2018, 19:16

Fruen bragte en gammel hunkat ind i mit liv. Hun (katten, altså) elskede at fange edderkopper og hørbart gnaske dem i sit korte gab, så benene strittede op til begge sider.
Da vi så flyttede herud på landet gik en af de der jagtedderdyr, som man kan høre trampe, hen over gulvet. Tøsen (stadig katten, ik?) sprang imod byttet, men den ottebenede med omkreds som et lille æg frontede katten, rejste de 2 forreste par ben, og var noget større end de der by-spindlere, hun var vant til. Måske den endda truede med at kalde på sin mor. Jægeren tøvede, kiggede fra lidt forskellige vinkler (edderkoppen drejede med) og traskede slukøret væk. En epoke var slut :trist:
17
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf ExCoastal » 17. maj 2018, 20:19

Vores store hund hader, når der er et eller andet dyr (som regel egern) der løber ovenpå plankeværket i baghaven. Så løber han hen og kaster kroppen ind i plankeværket i håb om, at det stakkels dyr falder ned.

Forleden dag var det en stor pungrotte, der vraltede hen over plankeværket, så han lavede samme nummer med det resultat, at rotten faldt ned i haven. Da hunden så, hvor stor den rotte var, blev han panikslagen og drønede ind i huset, hvor han gemte sig i et hjørne. Åndssvage hund :lol:
16
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21755

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Pandesteg » 17. maj 2018, 21:21

LadyFox skrev:
Lulu skrev:
LadyFox skrev:
Lurende Peber skrev:
LadyFox skrev:Momo har mad ad libitum, så der var da også mad i skålen da jeg gik i morges, da jeg kom hjem var skålen lige så fuld som da jeg gik, til gengæld har han da været oppe på mit skrivebord og snuppe en hundepose med præcis det samme mad i, som han har spist, og posen er splittet i en milliard stykker ud på hele gulvet. :/

Du kan ikke holde en sand jæger nede !

Kan så ikke lige hoppe et trin op i levet, og begynde at jage nogle af alle de kryb der holder til her? :kryds:


Øh nej ulækkert! Ydrk tænk at spise en edderkop eller være endnu et stankelben :panik:
Nej nej, en sand jæger af tørkost er hvad han er ;-) (sådan fungerer vores kat i hvert fald)

Jo! Jeg havde en hund der spise edderkopper, det var GENIALT! :love:


Jeg er også sindssygt glad for at min hunkat både fanger, dræber og æder kryb. Dog ikke bænkebidere, dem dasker hun højest lidt til. Det ser megasjovt ud når hun sidder og gnasker på en af de langbenede edderkopper og man bare kan se hvordan benene kilder hele vejen ned :lol:
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46088

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf LadyFox » 17. maj 2018, 21:38

Pandesteg skrev:
LadyFox skrev:
Lulu skrev:
LadyFox skrev:
Lurende Peber skrev:
LadyFox skrev:Momo har mad ad libitum, så der var da også mad i skålen da jeg gik i morges, da jeg kom hjem var skålen lige så fuld som da jeg gik, til gengæld har han da været oppe på mit skrivebord og snuppe en hundepose med præcis det samme mad i, som han har spist, og posen er splittet i en milliard stykker ud på hele gulvet. :/

Du kan ikke holde en sand jæger nede !

Kan så ikke lige hoppe et trin op i levet, og begynde at jage nogle af alle de kryb der holder til her? :kryds:


Øh nej ulækkert! Ydrk tænk at spise en edderkop eller være endnu et stankelben :panik:
Nej nej, en sand jæger af tørkost er hvad han er ;-) (sådan fungerer vores kat i hvert fald)

Jo! Jeg havde en hund der spise edderkopper, det var GENIALT! :love:


Jeg er også sindssygt glad for at min hunkat både fanger, dræber og æder kryb. Dog ikke bænkebidere, dem dasker hun højest lidt til. Det ser megasjovt ud når hun sidder og gnasker på en af de langbenede edderkopper og man bare kan se hvordan benene kilder hele vejen ned :lol:

Ej okay, det havde jeg ikke brug for at visualisere oppe i hovedet :lol:

Men hun må være guld værd, derude på landet :D
1
...
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8938
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18166

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Mi55y » 18. maj 2018, 08:33

Molly stod på lur og løb ud af hoveddøren, da vi skulle afsted på arbejde i morges. Måtte fandme jagte hende rundt i haven. Siden hvornår kan den fede kat pludselig løbe!?
1
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36729

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Daine » 18. maj 2018, 08:33

Alkaia skrev:Pjevs tørrede røv i min reol. Og kiggede på mig samtidig.
Lille fuckhoved, altså. :lol:

Det fik jeg læst som Pjeps. Og nåede at tænke WTF?!? :lol:
8
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Lurende Peber » 18. maj 2018, 09:23

Daine skrev:
Alkaia skrev:Pjevs tørrede røv i min reol. Og kiggede på mig samtidig.
Lille fuckhoved, altså. :lol:

Det fik jeg læst som Pjeps. Og nåede at tænke WTF?!? :lol:

Ja, det ville sgu ikke være pænt at kalde Pjeps for et fuckhoved :devil:
1
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36729

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Daine » 18. maj 2018, 09:44

Lurende Peber skrev:
Daine skrev:
Alkaia skrev:Pjevs tørrede røv i min reol. Og kiggede på mig samtidig.
Lille fuckhoved, altså. :lol:

Det fik jeg læst som Pjeps. Og nåede at tænke WTF?!? :lol:

Ja, det ville sgu ikke være pænt at kalde Pjeps for et fuckhoved :devil:

Altså hvis hun tørrede røv i Alkaias reol, ville lille fuckhoved være en pæn betegnelse i mine øjne :lol: :lol:
4
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Modesty Blame
Indlæg: 4326
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 519
Likede indlæg: 9416

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Modesty Blame » 19. maj 2018, 08:31

vibbsen skrev:
Tata skrev:Mine katte har lige vendt tommelfingeren nedad til deres nyrediæt-foder (som de har mange (forskellige) menu-bokse mere af), det sker jævnt tit. Så nu har jeg måtte bestille det de hadede i sidste måned, som vi havde en dåse tilbage af, og det elsker de selvfølgelig nu, nu hvor vi ikke har det...så er det jo mere specielt, besværligt, eksotisk osv.
Lissom sidste sommer "hentet i en anden by, ved en anden dyrlæge, siger du, og til dyrlægepris" = :savl:


Den kører vores også på.....

Lige pt. er det eneste de vil nedlade sig til at spise det helt billige kattemad fra hhv. Netto/Menu (same shit different box). OG DET SKAL VÆRE DEN MED FISK....IKKE DEN MED DET ANDET. Ikke noget fra dyrlæger, kattediætister eller et af de 376 forskellige mærke af kattevådfoder som man kan købe i Tyskland.....DET SKAL VÆRE DEN BILLIGE FRA NETTO. DEN MED FISK. ELLERS SPISER VI IKKE NOGET. OG GÅR UD OG TISSER FORAN HOVEDDØREN.....


Nårh-ja....De vil selvfølgelig også gerne spise Whiskas Temptation snacks....MEN KUN DE GULE. ALTSÅ DEM MED OST. IKKE DE BLÅ. DEM SPISER VI IKKE. TILGENGÆLD SÅ GÅR VI UD OG TISSER FORAN HOVEDDØREN.

HC flyttede hjemmefra i går fordi han fik noget kattemad han ikke kunne lide. Så sad han ude i kattegården og skulede og lignede et offer. Jamen så bo du ude i kattegården....Utaknemmelige kræ....


Jeg overvejer seriøst hvor meget pelskant der kan blive ud af 2 mellemstore huskatte....Tror I der bliver nok til at jeg kan kante kraven på min frakke ????

Lortemikkel besluttede sig for ikke at ville spise tørfoder mere for to måneder siden. Babu babu til dyrlægen i påskeugen, mens jeg skulle arbejde 15 timer over på tre dage, og på ferie i Italien ugen efter. Nå...der var ikke noget galt med lortekat, sagde dyrlæge (hun sagde muligvis ikke lortekat, det er nok bare min fortolkning).

Siden har han fået vådfoder. I starten fik han seks gange om dagen. Men jeg blev træt af det, og omlagde, så han fik samme mængde fire gange om dagen. - i sådan en dyr dims, der åbner med faste intervaller. Så besluttede han, at det var for hårdt at spise alt vådfoderet - bemærk, der er intet galt med katten - så han spiste kun halvdelen, men søbede alt sovsen i sig.

Så nu moser jeg hans foder, og sørger for at køleelementerne bliver udskiftet med jævne mellemrum, så lille pus ikke skal spise "gammelt" vådfoder.
0
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9512
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26584

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Santa » 4. jun 2018, 14:29

En historie om lort.....

Prinsessen skider som regel to gange om dagen, morgen og så en gang mere. Men jeg har alligevel altid en 2-3 poser bundet på snoren.
Nå, men i morges sked hun som vanligt, fint. Jeg lufter hende så igen da jeg kom hjem fra arbejde kl 15.30. Har to poser med. Forventer 0-1 lille lort.
Og damen skider som forventet en lille lort. Jeg samler op, binder knuder og afleverer i off skraldespand. Fint.
15 min senere sætter hun sig og skider igen. Nå-nå, tænker jeg. Aflevereringen er dog kun på str med en lille ært, men jeg samler op, binder knude og går så lige 10 meter, så sætter damen sig sq igen!!! Lige foran en villa!
Og lægger en stor lort!!! Helt uden blufærdighed eller diskretion!
Og jeg har ikkke flere poser, har bundet knude på den, jeg står med, som indeholder verdens mindste lort.
For fanden da, det var pinligt! Møghund.
Og ja, jeg stak af.
3
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46088

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf LadyFox » 4. jun 2018, 14:59

Jeg er meget lidt begejstret for at Momo formåede at skide på en flexline OG sig selv.

Til gengæld er Momo ikke særlig tilfreds med at turen endte med at blive kort, og at da vi så var hjemme at jeg valgte at trække hans hale op og vaske ham i bagenden med en opvaske svamp.
2
...

Tilbage til "Kæledyr"