Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf vibbsen » 27. aug 2017, 08:54

Hr.vibbsen har spenderet hele 12 EUR på en kattekurv til kattekræ....Og de opfører sig som om den er fyldt med slanger. Ikke på vilkår om de vil være i den....Utaknemmelig møgkræ. Faktisk så vil de slet ikke være i samme rum som kattekurven. Hvilket dog har den fordel at de så i det mindste ikke render og plager ham på hans kontor...

Hr.vibbsen har dog svoret at den kattekurv kommer i brug. Om han så skal bruge gaffa tape "Jeg bruger IKKE 12 EUR af mine surt tjente penge på noget som ikke kommer i brug. Sådan leger vi ikke" :cuss: (Jeg gjorde ham opmærksom på at den kattehule vi gav 375 kroner for for 5 år siden ikke blev brugt så meget som en eneste gang)
1
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf girl_beat » 27. aug 2017, 09:13

Hvorfor syntes Hr. Vibbsen i første omgang, at det var en god idé at købe en kattekurv...? :gruble: :genert: :lol2:
2
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Modesty Blame
Indlæg: 4326
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 519
Likede indlæg: 9416

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Modesty Blame » 27. aug 2017, 09:17

vibbsen skrev:Hr.vibbsen har spenderet hele 12 EUR på en kattekurv til kattekræ....Og de opfører sig som om den er fyldt med slanger. Ikke på vilkår om de vil være i den....Utaknemmelig møgkræ. Faktisk så vil de slet ikke være i samme rum som kattekurven. Hvilket dog har den fordel at de så i det mindste ikke render og plager ham på hans kontor...

Hr.vibbsen har dog svoret at den kattekurv kommer i brug. Om han så skal bruge gaffa tape "Jeg bruger IKKE 12 EUR af mine surt tjente penge på noget som ikke kommer i brug. Sådan leger vi ikke" :cuss: (Jeg gjorde ham opmærksom på at den kattehule vi gav 375 kroner for for 5 år siden ikke blev brugt så meget som en eneste gang)

Jeg købte en dunpude til møgkræ for et års tid siden. Den blev brugt flittigt i mange måneder. Men pludselig for nogle måneder siden, så kan den ikke bruges længere. Nu er den pludselig pude non grata. Jeg forstår det ikke.
1
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf vibbsen » 27. aug 2017, 09:41

girl_beat skrev:Hvorfor syntes Hr. Vibbsen i første omgang, at det var en god idé at købe en kattekurv...? :gruble: :genert: :lol2:


Fordi hr.vibbsen tror at han" Manden i Huset" når det gælder vores katte. Og dermed også at hvis han køber en kattekurv, så er det den de ligger i i stedet for møblerne....

Jeg har åbenbart giftet mig med en mand som er en lille smule dum og naiv :forvirret2: :forvirret2: :forvirret2:

Ikke desto mindre, 5 minutter efter at jeg postede mit første indlæg lød der et sejrshyl efterfulgt af et "Nårh, så gav du dig endelig, dit åndssvage kræ"- Whos your daddy now (!!! :sarkasme: )....Kattekræ 1 har opgivet og lagt sig i kattekurven. Dog uden puden. Og antagelig kun fordi vi havde sat kattekurven på den taske som hun havde udnævnt til sit nye sted efter at puden var blevet placeret på den papkasse som hidtil har været hendes foretrukne sted....

Kattekræ 2 har til gengæld udnævnt hr.vibbsens undertøjsskuffe til sit nye sted :rulle: :rulle: :rulle:
7
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Ndss
Indlæg: 44
Tilmeldt: 5. maj 2017, 16:15
Kort karma: 3
Likede indlæg: 81

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Ndss » 27. aug 2017, 11:25

Da jeg måtte sætte alle mine blomster, som jeg netop har fået i værtindegave, ud i køkkenet bag en lukket dør.
Pludselig var kattegræsset uinteressant og de gik i stedet i gang med at guffe blomster i sig :sur:
2
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf vibbsen » 27. aug 2017, 14:12

Modesty Blame skrev:
vibbsen skrev:Hr.vibbsen har spenderet hele 12 EUR på en kattekurv til kattekræ....Og de opfører sig som om den er fyldt med slanger. Ikke på vilkår om de vil være i den....Utaknemmelig møgkræ. Faktisk så vil de slet ikke være i samme rum som kattekurven. Hvilket dog har den fordel at de så i det mindste ikke render og plager ham på hans kontor...

Hr.vibbsen har dog svoret at den kattekurv kommer i brug. Om han så skal bruge gaffa tape "Jeg bruger IKKE 12 EUR af mine surt tjente penge på noget som ikke kommer i brug. Sådan leger vi ikke" :cuss: (Jeg gjorde ham opmærksom på at den kattehule vi gav 375 kroner for for 5 år siden ikke blev brugt så meget som en eneste gang)

Jeg købte en dunpude til møgkræ for et års tid siden. Den blev brugt flittigt i mange måneder. Men pludselig for nogle måneder siden, så kan den ikke bruges længere. Nu er den pludselig pude non grata. Jeg forstår det ikke.


Vi har simpelthen aldrig forstået hvorfor Møgkræ altid har behandlet alle de forskellige former sovesteder som vi har købt til dem, som Places Non Grata :gruble: :gruble: :gruble: :gruble: :gruble: :gruble: :nej: :nej: :nej: ....For kattehulen for 5 år siden var jo ikke første forsøg. Det var bare sidste forsøg indtil nu....
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Buffy
Indlæg: 1076
Tilmeldt: 29. jun 2016, 11:48
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2350

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Buffy » 29. aug 2017, 15:49

Naboens tæve er i løbetid....
0
Modesty Blame
Indlæg: 4326
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 519
Likede indlæg: 9416

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Modesty Blame » 29. aug 2017, 18:03

vibbsen skrev:
Modesty Blame skrev:
vibbsen skrev:Hr.vibbsen har spenderet hele 12 EUR på en kattekurv til kattekræ....Og de opfører sig som om den er fyldt med slanger. Ikke på vilkår om de vil være i den....Utaknemmelig møgkræ. Faktisk så vil de slet ikke være i samme rum som kattekurven. Hvilket dog har den fordel at de så i det mindste ikke render og plager ham på hans kontor...

Hr.vibbsen har dog svoret at den kattekurv kommer i brug. Om han så skal bruge gaffa tape "Jeg bruger IKKE 12 EUR af mine surt tjente penge på noget som ikke kommer i brug. Sådan leger vi ikke" :cuss: (Jeg gjorde ham opmærksom på at den kattehule vi gav 375 kroner for for 5 år siden ikke blev brugt så meget som en eneste gang)

Jeg købte en dunpude til møgkræ for et års tid siden. Den blev brugt flittigt i mange måneder. Men pludselig for nogle måneder siden, så kan den ikke bruges længere. Nu er den pludselig pude non grata. Jeg forstår det ikke.


Vi har simpelthen aldrig forstået hvorfor Møgkræ altid har behandlet alle de forskellige former sovesteder som vi har købt til dem, som Places Non Grata :gruble: :gruble: :gruble: :gruble: :gruble: :gruble: :nej: :nej: :nej: ....For kattehulen for 5 år siden var jo ikke første forsøg. Det var bare sidste forsøg indtil nu....

Men I har jo haft kat lige så længe som jeg har "kendt" dig, og trods det, har I stadig ikke lært, at katte ALDRIG ligger der, hvor vi vil have, de skal ligge.
0
Brugeravatar
Maoam
Indlæg: 1454
Tilmeldt: 28. sep 2015, 10:26
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3374

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Maoam » 4. sep 2017, 12:59

I dag har katten været på køkkenbordet tre gange og inde i naboens stue.
Senest rettet af Maoam 4. sep 2017, 17:25, rettet i alt 1 gang.
0
Love, love, peace, peace :pompom:
fisken80
Indlæg: 22067
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52045

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf fisken80 » 4. sep 2017, 16:26

Vores kat går ind og besøger naboerne der åbenbart synes den er sød, så den får lov. Den skal blive her ved mig.
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Zombie » 6. sep 2017, 10:20

Det regner. Fuck indkøbt regnslag til 500 kr., damen kan IKKE pisse i en våd græsplæne, så vi måtte jage rundt efter et stykke parkeringsplads med fordybning, hvor det passede prinsessen.

Vi kommer hjem og hun er VRED over at skulle spise tørfoder til morgenmad, når der lå en lækker gammel - kun halvmuggen - kebab nede ved skraldespanden. Hvad fanden er mit problem???

Jeg er et dårligt menneske, og nu har hun skubbet sengetæppet af og ligger direkte i dynen, hvad hun IKKE må. I det mindste er kun hendes hoved og hale våde, regnslaget taget i betragtning.

Jesus.
Hun plejede at bo på gaden!!! PÅ GADEN! Hun var ved at sulte ihjel!! Hun frøs og sov udenfor HVER NAT.

Jeg har ingen idé om, hvor de her nykker stammer fra.
16
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
MissIce
Indlæg: 471
Tilmeldt: 17. dec 2015, 20:01
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1396

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf MissIce » 30. sep 2017, 06:39

Den sidste uges tid .... :sur:

Han har været på springtur minimum en gang om dagen. Der er åbentbart en tæve eller to i nabolaget der er i løbetid, så instinkterne tager simpelthen over. Her til morgen, efter morgen-tisse-turen, fik han godbidder i haven, og mens jeg vendte ryggen til i et splitsekund, strøg han igen. En af tæverne var ude at gå tur, så han blev fulgt pænt hjem igen.

Lige nu vandrer han hvileløst rundt ... og piver .... og kigger bedende på mig .... vandrer hen til havedøren ... og piver igen .... Nøj, hvor kan en hanhund pive højt og inderligt. Men jeg gider simpelthen ikke på hundejagt igen. :naughty:

Jeg er sikker på han synes, at jeg er verdens ondeste hundeejer :tie:
1
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Bøtte » 16. okt 2017, 05:18

Han vækkede mig to gange i nat. Han synes åbenbart at han skulle ind i soveværelset. Det plejer han aldrig at være.
0
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4851
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 544
Likede indlæg: 8751

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Skorstenen » 16. okt 2017, 06:45

I nat. Eller. Det var nok ikke så meget hundene der var nogen narrøve, men de krondyr der, praktisk talt, stod i baghaven og brølede. Ved hvert eneste brøl, gøede først den ene hund, så den anden og den tredje. Og de lettede sig voldsomt fra kurvene i soveværelset på samme tid og løb rundt i huset VOV VOV VOV VOV. Stop jer selv for pokker da.

Vi har vitterligt ikke fået meget søvn. So much for the nature.
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19607
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46087

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf LadyFox » 22. okt 2017, 10:45

Min ellers så blide Hector er begyndt at bide sådan halv-hårdt når jeg tager ting han ikke må nappe i fra ham.
0
...

Tilbage til "Kæledyr"