Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5924
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14743

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 3. feb 2020, 12:06

Magic skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:
JoyNips skrev:
Magic skrev:
JoyNips skrev:
Magic skrev:
JoyNips skrev:Og idag røg der så en sko mere :rulle:

Har du prøvet boots eller klokker?


Den går med to par klokker foran og et par bagpå. :fløjt:

Det er alligevel imponerende så.
Det skal hun ha’ - om ikke andet :lol:


Ja, det er simpelthen det der sker, når man tager sådan en formel 1 dressurhest med store gangarter og smider den 10 timer dagligt på en fold, der er over 1 hektar og ovenikøbet kuperet.


:shock: dressurhest på fold?! Så beder man da også selv om det :lol:

Hellere at sko ryger end en hest i boks 24/7.


Hvis det ikke kunne læses, så var det ironisk. Jeg er bestemt ikke fan af at heste står i en boks i størstedelen af døgnet.
1
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf JoyNips » 3. feb 2020, 13:13

TakeAChanceOnMe skrev:
JoyNips skrev:
Magic skrev:
JoyNips skrev:
Magic skrev:
JoyNips skrev:Og idag røg der så en sko mere :rulle:

Har du prøvet boots eller klokker?


Den går med to par klokker foran og et par bagpå. :fløjt:

Det er alligevel imponerende så.
Det skal hun ha’ - om ikke andet :lol:


Ja, det er simpelthen det der sker, når man tager sådan en formel 1 dressurhest med store gangarter og smider den 10 timer dagligt på en fold, der er over 1 hektar og ovenikøbet kuperet.


:shock: dressurhest på fold?! Så beder man da også selv om det :lol:


Jeg truer også jævnligt damen med at hun bliver rullet ind i bobleplast og kun får 30 minutter på en lille sand-paddock som en RIGTIG dressurhest, hvis hun ikke snart strammer ballerne og stopper med at mudre sig til og smide sko! :devil:
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13013
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Pandesteg » 5. feb 2020, 06:42

De er sgu billigt til salg hjemme hos os i øjeblikket.

Vi har for en uge siden købt nogle nye badehåndklæder, da vores gamle håndklæder var ret grimme at se på, da kattene som killinger elskede at kratte og lege i håndklæderne, når de hang på tørre på tørrestativet med det resultat, at der blev hevet lange tråde ud af frottéen. Nå, men det er jo nogle år siden og vi blev enige om, at vi skulle have nogle nye håndklæder nu hvor kattene ikke gør den slags længere.

Har så lige vasket de nye håndklæder for første gang for et par dage siden og da jeg så kommer gående ind i det rum hvor de hænger til tørre, ser jeg så et splinternyt, som i aldrig brugt, håndklæde ligge på gulvet, total sølet ind i skidt og møg og med tuuuusind små tråde hevet ud af frottéen, fordi en eller anden stor lort har stået og tørret sine fede poter af og derefter brugt håndklædet som kradsebræt. :cuss: Hold kæft hvor var jeg irriteret, det er sådan ca. 3 ÅR siden at nogen sidst har lavet den der håndklædeleg og så skal de selvfølgelig lige gøre det med et af de nye håndklæder.

Glæder mig SÅ meget til vores gæsteværelse er færdigrenoveret, så jeg har et rum hvor der IKKE kommer katte ind i :sur:
2
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
tron
Indlæg: 1117
Tilmeldt: 30. jan 2020, 12:07
Kort karma: 20
Likede indlæg: 577

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf tron » 5. feb 2020, 08:56

Jeg ville med glæde have et kæledyr selvom det var en nar engang imellem, desværre har jeg allergi over for både pæls og fjer :ae:
0
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5924
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14743

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 28. feb 2020, 19:33

Haribo var en nar i dag.

Først ville han ikke lade mig muge ud fordi han altså lige skulle kløes bag øret, på skulderen, så have omkring 20 myssere på mulen og så lidt mere nusseri.
Vovede jeg at vende ryggen til ham og rent faktisk samle klatter, så blev jeg nulret tilbage til en omgang mere af ovenstående. Det tog mig næsten en time at tage klatter :rulle: .
(Kidding, det var SÅ hyggeligt! Han er sådan en rigtig kælepot :lun: )

Til gengæld var han utilsigtet mega meget nar efterfølgende. Han er nemlig halt. Hvorfor? Hans venstre forben er hævet over en skramme han på en eller anden måde har fået lavet natten over - og han er mega drama queen.
Han var halt i trav på hårdt underlag, men rengående i skridten - dog lidt forbeholden over at vende rundt. Vaskede i hibiscrub, skræmmen så slet ikke slem ud.
Vi lavede antibakterielt omslag og bandage på udenover. Kræet nægtede at vægtbære :rulle: . Han gik virkelig bare rundt som han havde tre ben. Seriøst. D-R-A-M-A Q-U-E-E-N :rulle:
1
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Kommodedyret » 4. mar 2020, 17:21

Når den står og skriger foran altandøren, fordi den vil ud på altanen og drikke regnvand. Nogle dage dur vandskålen bare ikke :rulle:
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19645
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46288

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf LadyFox » 14. mar 2020, 13:01

Jeg er i gang med at putte lidt skrald i en skraldespand på gulvet, Momo er i gang med at fiske skrald op af selv samme skraldespand på gulvet.

Og det er altså ikke noget spændende for hunde-næser skrald, det er bare nogle gamle noter, og andet papir jeg ikke længere skal bruge. :rulle:
2
...
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3078
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8027

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Charly » 14. mar 2020, 13:49

LadyFox skrev:Jeg er i gang med at putte lidt skrald i en skraldespand på gulvet, Momo er i gang med at fiske skrald op af selv samme skraldespand på gulvet.

Og det er altså ikke noget spændende for hunde-næser skrald, det er bare nogle gamle noter, og andet papir jeg ikke længere skal bruge. :rulle:

Totalt teamwork :-D
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19645
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46288

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf LadyFox » 14. mar 2020, 14:02

Charly skrev:
LadyFox skrev:Jeg er i gang med at putte lidt skrald i en skraldespand på gulvet, Momo er i gang med at fiske skrald op af selv samme skraldespand på gulvet.

Og det er altså ikke noget spændende for hunde-næser skrald, det er bare nogle gamle noter, og andet papir jeg ikke længere skal bruge. :rulle:

Totalt teamwork :-D

Især fordi vi er nogenlunde lige hurtige :lol:
2
...
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12730
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 917
Likede indlæg: 12466

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Guilded_Lily » 13. apr 2020, 10:52

Nar er måske så meget sagt, men min hund har fået et ben som påskeæg, og hun lå lige foran mig og gumlede og så så glad ud, så jeg ville tage et billede. Jeg nåede lige at tage telefonen frem, så rejste hun sig og tog benet med i haven. Dåmme hund! :lol:
1
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Hunkat » 13. apr 2020, 12:42

Vores lille kat har fundet ud af at man kan klatre i gardinerne. Ikke kradse, klatre, som i fri luft under alle fire poter. Hun har revet gardinstangen ned mere end en gang allerede men det er stadig lige spændende åbenbart.
1
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Hunkat » 19. apr 2020, 09:12

Hunkat skrev:Vores lille kat har fundet ud af at man kan klatre i gardinerne. Ikke kradse, klatre, som i fri luft under alle fire poter. Hun har revet gardinstangen ned mere end en gang allerede men det er stadig lige spændende åbenbart.


Og det toppede hun så lige med at opdage at 1) hun kan nå vores stuk fra toppen at kattetræet og 2) stukken er lavet af flamingo og er god at kradse i.


Kat billigt til salg!
3
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19645
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46288

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf LadyFox » 19. apr 2020, 09:57

Jeg synes Effy er en nar fordi hun har væltet min chiliplante på gulvet så potten gik i stykker og der kom jord over det hele.
Effy synes jeg er en nar fordi jeg har fjernet jorden som hun synes er sjov at lege med.
1
...
Brugeravatar
Venus222
Indlæg: 1048
Tilmeldt: 4. sep 2015, 18:32
Kort karma: 135
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 2693

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Venus222 » 20. apr 2020, 18:03

Hera har tygget mine solbriller i stykker... :cuss: Hun er 3,5 år gammel , og burde være for gammel til den slags møjungeadfærd.

Men jeg tror papegøjen havde smidt dem på gulvet, og alle ved jo at ting gøjen smider på gulvet gerne må smadres... :tie:
1
Brugeravatar
Musenmor
Indlæg: 1693
Tilmeldt: 11. apr 2018, 18:07
Kort karma: 286
Likede indlæg: 2468

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Musenmor » 25. apr 2020, 23:19

Min hund har den underligeste og pinligste opførsel.

Hvis jeg glemmer at lukke toiletdøren, når hun er alene hjemme (som jeg gjorde idag), hiver hun min lille taske ned med rene bind, og putter dem rundt i huset :nerve: Hun åbner dem åbenbart forsigtigt og fjerner omslaget, for bindene er klistret fast alle mulige steder :ad!:

Ej altså, og når jeg så kalder på hende kommer hun ikke, men ligger med benene i vejret typisk på min søns seng. Det ser til gengæld sjovt ud, for benene er helt stive og hun ser nærmest død ud. :lol:
5
"All you need is faith, trust and a little pixie dust." - :preggo1:

Tilbage til "Kæledyr"