Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6974

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Ladysparrow » 21. feb 2019, 10:31

Well, faktisk ikke mig, men min kæreste - alligevel har jeg totalt dårlig samvittighed.
Vi gik i seng ved 21 tiden i går og min kæreste var sidst på badeværelset. Jeg vågner et par gange om natten og tænkte at jeg burde gå ned for at tisse og tage en tår vand, men dovneskaben tog over og jeg faldt i søvn igen. Min kæreste står så op kl. 5 og går nedenunder på toilet - da han kommer op fortæller han at Olly har været lukket inde på toilettet hele natten. :( Han havde ikke lidt nogen nød og men kom drønende op i soveværelset, efter han havde været på kattebakken og lå ved mig et god stykke tid. Stakkels bette kat.
3
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf vibbsen » 22. feb 2019, 18:13

Vi har et par dage i denne uge tilladt os at diske op med kattemad af et mærke, som vi ved flere lejligheder er blevet gjort opmærksom på, ikke er er på listen de mærker de ønsker at få serveret....

Årsagen til den form for uhyrlig opførsel er at vi bestiller kattemad i Tyskland i større mængder, og når det så er spist, så bestiller vi en ny portion. Og vi kræver rent faktisk at de skal spise op før der bestilles en ny portion. Hvilken SKANDALE !!!

I går brød hr.vibbsen dog sammen og kørte i Netto og købte den discount kattemad som de af en eller anden grund ELSKER....Altså med mindre vi forsøger os med at indkøbe en større portion. Sker dette, så vil de naturligvis ikke spise det.....

Stod det til mig, så var vi fortsat med den kattemad vi har på lager....Alternativt så kan de jo også spise tørkost.....Men hr.vibbsen knækker noget nemmere end mig.....Wuss...
4
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16082
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29902

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf TinaW » 10. maj 2019, 09:17

Hvis man spørger vores hunde, så er det helt utilstedeligt at kattene sådan kan vade frit rundt ude i den del af haven, der ikke er indhegnet, mens kattene til gengæld ofte sidder og stirrer op på huset og jeg er sikker på de tænker, at det er virkelig unfair at de der støjende hunde må komme ind i huset.
2
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Pandesteg » 10. maj 2019, 09:24

Robin (kat) syntes, at det var meget grusomt at jeg sad og spiste ostehaps uden at dele med ham. Nøj hvor han kan skrige, når der er noget der ikke passer ham. Og da jeg så overgav mig og ville give ham og brormand en lille bid, åd han både sit eget og brormands stykke, inden jeg kunne nå at forhindre ham i det. Lille vandal :lol:
3
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8526
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15158

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Zonta » 10. maj 2019, 17:27

Vi har snippet ham :ninja: Han virker nu okay med det og han elsker at være hos dyrlægen (han har gået til hvalpetræning dernede OG man får godbidder - rent win), så jeg tror ikke han bebrejder os noget, men han var lidt slatten i går, da jeg hentede ham dernede :træt2:
1
J, juli 2018.
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9512
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26587

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Santa » 11. maj 2019, 06:49

Hund vækker mig kl ti min i syv uden agtelse for min fridag. Hund får tisset, serveret sin morgenmad prompte, som den ønsker. Hund bliver puttet i tæppe på skødet af mig, så de våde poter kan få varmen igen. Hund snorksover på mig i over en time, mens jeg sidder musestille selvfølgelig. Jeg får krampe i læggen og flytter forsigtigt på mit ben....hund SPRINGER fornærmet op, som om hun blev sparket, fnyser højlydt og LØBER demonstrativt hen og lægger sig på en udvalgt solplet.

Jeg sidder nu og frygter at Dyrenes beskyttelse er på vej med udrykning.
11
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf kidkomb » 9. jun 2019, 14:18

Åh, min lille nudel :whine:

Jeg tog hende ud i dag og gå et sted hvor der går køer i indhegning, fordi hun har ikke mødt køer før.
Først rejste hun børster og småbjæffede, men faldt så ned og holdt sig nysgerrigt bag mig. Vi gik lidt tættere på og så vendte hun pludselig på en tallerken og ville hen til køerne. Og satte snuden direkte på stødhegnet.
Åh, nej, min lille mus. Hun blev så forskrækket og min samvittighed er kulsort :(
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Hunkat » 9. jun 2019, 14:34

Vi tillod os at inviterer gæster ind i hjemmet, helt uden at spørge kattemissen om det var okay. Det blev ikke modtaget vel.
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16082
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29902

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf TinaW » 19. jun 2019, 19:03

Jeg lukkede hoveddøren, da seneste omgang torden og regn begyndte, uden at tjekke at alle tre hunde var inde.
Med det resultat at den ældste (som hader at blive våd) var ude i regnen i omkring 20 min, før jeg opdagede at hun ikke var indenfor... Nøj jeg har dårlig samvittighed.
2
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Pandesteg » 21. jun 2019, 08:23

Jeg gav alle 4 katte fik sådan en pipette i nakken mod flåter forleden og siden har den lille af hankattene været ved at tisse i pelsen, når han ser mig. Han er sørme en heldig kat, hvis han aldrig skulle opleve noget værre :rulle:
3
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6974

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Ladysparrow » 25. jun 2019, 09:43

Pandesteg skrev:Jeg gav alle 4 katte fik sådan en pipette i nakken mod flåter forleden og siden har den lille af hankattene været ved at tisse i pelsen, når han ser mig. Han er sørme en heldig kat, hvis han aldrig skulle opleve noget værre :rulle:


Vores 3 reagerer også helt irrationelt, Olly vores store maine coon - er pigefornærmet i det der ligner 15 minutter (hukommelse som en si?) Lucy - gider mig ikke i mindst et par timer. Jeff er sur i flere dage men man kan dog tages til nåde hvis man har sure tæer...
3
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf cola » 30. jun 2019, 17:19

Jeg skal til at udsætte ham for det... gælder det stadig?

Jeg har opdaget at han har slået en fli af hans tand, så enten skal den fjernes eller bores ud... heldigvis er det opdaget hurtigt, så han har ikke gået længe med det, tjekker hans tænder ret ofte, bare fordi.
1
Brugeravatar
Kerrigan
Indlæg: 7725
Tilmeldt: 31. jan 2019, 18:30
Kort karma: 589
Likede indlæg: 11408

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Kerrigan » 11. nov 2019, 21:18

Jeg er superupopulær med dronningen fordi jeg renser hendes øjne pga. betændelse i disse dage.
1
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf LaScrooge » 21. nov 2019, 08:45

Jeg er ret sikker på, at jeg lige har modtaget en dødstrussel fra min kærestes hankat. Han stirrede mig direkte ind i øjnene, ikke med det der tomme blik, katte kan have, men bevidst. Jeg blinkede langsomt til ham, hvilket på kattesprog betyder "jeg føler mig tryg og godt tilpas". Som regel blinker han tilbage, men ikke denne gang; han stirrede bare, uden at blinke. Jeg blinkede igen. Han fastholdt mit blik, længe.

Jeg ved ikke, hvad jeg har gjort, men jeg må hellere have et øje på ham resten af dagen :lol:
13
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Venus222
Indlæg: 1036
Tilmeldt: 4. sep 2015, 18:32
Kort karma: 134
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 2663

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Venus222 » 21. nov 2019, 21:59

Dronningen af Valby er løbetidshormonella i disse dage, så listen af uhyrligheder hun bliver udsat for, er endnu længere end normalt. :gisp:
Hun kommer og fortæller hun vil luftes, og det kan kun gå for langsomt (!) Så kommer vi ud, og så skal hun nærmest trækkes afsted, for det var i hvert fald ikke hendes ide at skulle ud. :stoned:
Der ud over får hun slet ikke opmærksomhed nok, så får hun for meget opmærksomhed og i øvrigt bliver hun sultet. Og hendes mennesker fatter overhovedet ingen ting. :nej:

Det er uoverskuelig hårdt at være Hera. :whine:
7

Tilbage til "Kæledyr"