Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3203
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36835

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Daine » 12. mar 2022, 04:19

Pandesteg skrev:Han havde en stor dreadlock/filterklump af pels mellem benene, så jeg begramsede ham og klippede ham ganske nøgen på underliv og lår.
Og det værste var at han sov imens, så han vågnede bare op og var blevet befamlet og glatraget i søvne :shock:

Hvor er jeg glad for det er kæledyrstråden det her :lol:
21
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9579
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26795

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Santa » 12. mar 2022, 06:14

Hun skulle vente 1 minut på at få mad, fordi jeg tillod mig at tisse først.
Hun brugte så det minut på at sidde og skrabe mig på benet, mens jeg tissede…..
Seriøst, man skulle tro at vi havde med en udmagret og underernæret hund at gøre!
Den hund ELSKER bare mad.
2
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
Venus222
Indlæg: 1054
Tilmeldt: 4. sep 2015, 18:32
Kort karma: 135
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 2728

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Venus222 » 15. mar 2022, 14:20

Jeg har lige givet hendes højhed et bad med 2 x shampoo. Hun kan godt lide at blive sæbet ind og tørret, men selve skylningen synes hun er rædsomt uværdigt. :sur:
0
Brugeravatar
Feline
Indlæg: 233
Tilmeldt: 23. jul 2016, 17:25
Kort karma: 8
Likede indlæg: 306

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Feline » 16. mar 2022, 12:42

Jeg er ved at lære min halvstore killing at være ude. Men der er jo KOLDT, og madskålen er ude af syne. Så nu har han lært sig selv at åbne hoveddøren, for man skulle nødigt være mere end 1,5 min ude :lol:
6
To be known is an ache, that never goes away.
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Stitch » 16. mar 2022, 18:24

Jeg gider kun kaste med bolden, hvis hun kommer helt hen med den. Gider simpelthen ikke skulle rejse mig og gå 1-2m efter den, når jeg samtidig sidder i zoom møde. Hun mener åbenbart, at vi begge skal have motion ud af legen.
3
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Smiling_Goat
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 25. aug 2015, 16:29
Kort karma: 1282
Likede indlæg: 12254

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Smiling_Goat » 17. mar 2022, 15:55

Jeg har givet hans numse en etageklipning.

(Han har meget hår, og hans hår bagtil var blevet opsamler af alt muligt på jorden, når vi var ude at gå.)
0
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3088
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8050

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Charly » 18. mar 2022, 09:42

Smiling_Goat skrev:Jeg har givet hans numse en etageklipning.

(Han har meget hår, og hans hår bagtil var blevet opsamler af alt muligt på jorden, når vi var ude at gå.)

Jeg får de sjoveste billeder på nethinden :lol:

Og det minder mig om at jeg skal klippe hundens halepels - det rammer gulvet konstant og skaber statisk elektricitet.
0
Smiling_Goat
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 25. aug 2015, 16:29
Kort karma: 1282
Likede indlæg: 12254

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Smiling_Goat » 6. apr 2022, 16:57

Det er vel lidt en uhyrlighed, at jeg grinede af ham i stedet for at hjælpe..

Vi hyggede i sofaen med, at han gumlede lidt på en rest griseøre, og jeg så lidt tv. Pludselig begyndte han at lede febrilsk efter noget - griseøret var forsvundet. Både jeg og min kæreste gik i gang med at hjælpe ham, og det var virkelig kritisk, at vi fandt det øre (man er ikke i tvivl, når han leder efter noget.)

Han traskede småpanisk rundt i sofaen, og det var så, da han vendte sig om, at jeg pludseligt opdagede, at griseøret sad fast på hans numse. Han må være kommet til at sætte sig på det.

Jeg græd seriøst af grin
13
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9579
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26795

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Santa » 6. apr 2022, 17:43

Jeg gemte hendes mad!

Fordi det er møgvejr, fordi jeg er syg og alene hjemme til sent i aften, så kunne jeg ikke gå en lang tur med hende (ikke at hun vil det i regnvejr - medmindre: BOLD!) og derfor skulle hun jo underholder på anden vis.

Så jeg lavede små madfælder (tomme toiletruller foldet sammen med et hulrum i og lidt tørfoder), gemte dem og så fordelte jeg alt hendes tørfoder rundt omkring i lejligheden, højt, lavt, under puder, mellem skoene og i alle rum.
Hun kender legen, så hun ventede pænt i soveværelset.
Men den ene madfælde har hun først fundet nu, to timer efter. Og sjovt nok splittede hun den ikke på stedet, men bar den ind i stuen, kiggede på mig og fnyste!
Jeg er helt sikker på at det var hundesprog for “WTF!?!!”
12
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16326
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1411
Likede indlæg: 30322

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf TinaW » 16. jun 2022, 06:29

Vores ene hunkat sad meget koncentreret og havde øjnene på en lille fugl, der hoppede rundt i græsset.
Jeg gik derhen af, så fuglen fløj.
Hun kiggede meget fortørnet på mig :fløjt:
1
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3088
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8050

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Charly » 16. jun 2022, 08:48

Jeg har børstet ham. Han hader det, og det er altså ikke fordi, at jeg river og flår i hans pels. Når det er overstået, løber han væk og lægger sig i det fjerneste hjørne af have i en times tid og skumler :genert:
1
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16326
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1411
Likede indlæg: 30322

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf TinaW » 16. jun 2022, 10:44

Charly skrev:Jeg har børstet ham. Han hader det, og det er altså ikke fordi, at jeg river og flår i hans pels. Når det er overstået, løber han væk og lægger sig i det fjerneste hjørne af have i en times tid og skumler :genert:


Jeg skulle altid bade mine forældres schæferhund, fordi den også blevet meget fornærmet over at skulle i bad og min mor syntes det var bedre den var sur på mig, end på hende :D
1
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3088
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8050

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Charly » 16. jun 2022, 11:00

TinaW skrev:
Charly skrev:Jeg har børstet ham. Han hader det, og det er altså ikke fordi, at jeg river og flår i hans pels. Når det er overstået, løber han væk og lægger sig i det fjerneste hjørne af have i en times tid og skumler :genert:


Jeg skulle altid bade mine forældres schæferhund, fordi den også blevet meget fornærmet over at skulle i bad og min mor syntes det var bedre den var sur på mig, end på hende :D

:D

Han lå bare og gloede på mig som om - "det der, dame, DET tilgiver jeg dig IKKE"!
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 10134
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1212
Likede indlæg: 18214

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf .Magic. » 16. jun 2022, 18:53

Han var helt ustyrlig i dag til hundetræning så vi tog en længere timeout på sidelinjen. Det passede ham ikke helt.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0

Tilbage til "Kæledyr"