Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf LadyFox » 10. mar 2018, 17:34

mariannaa skrev:
LadyFox skrev:Jeg har klippet en del af pelsen af hunden. Det synes han ikke lige var den største fest, og han ligner heller ikke ligefrem en supermodel, men jeg synes ikke rigtig det var nogen grund til at holde ham i en stor lang pels der bliver kold, våd og snasket når planen alligevel er at han skal til frisøren snart.
Han synes sådan set heller ikke det er en fest at skulle børstes igennem hver dag - så jeg tænker det er for alles bedste trods alt.

Har du fået hund? :)

Ja, i tirsdags :D
0
...
Brugeravatar
mariannaa
Indlæg: 1083
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:11
Kort karma: 181
Likede indlæg: 2181

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf mariannaa » 10. mar 2018, 17:49

LadyFox skrev:
mariannaa skrev:
LadyFox skrev:Jeg har klippet en del af pelsen af hunden. Det synes han ikke lige var den største fest, og han ligner heller ikke ligefrem en supermodel, men jeg synes ikke rigtig det var nogen grund til at holde ham i en stor lang pels der bliver kold, våd og snasket når planen alligevel er at han skal til frisøren snart.
Han synes sådan set heller ikke det er en fest at skulle børstes igennem hver dag - så jeg tænker det er for alles bedste trods alt.

Har du fået hund? :)

Ja, i tirsdags :D



Tillykke:) Jeg har set ham i billedetråden. Han ser dejlig ud :)
0
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16082
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29902

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf TinaW » 28. mar 2018, 13:11

Vores yngste hund er i sin første løbetid. Og hun er rent ud sagt pisse irriterende. Hun går og smækker måsen op i hanhundens ansigt (helt normalt ved jeg godt) og selv om han er kastreret, så hopper han altså på, når han får chancen.
Så nu har hun fået et par af barnets aflagte boxershorts på og der er klippet hul til halen. De kommer kun af, når vi går tur, her mens hun er højløbsk. Hun er ikke fan....
Hun bliver steriliseret når det passer med at manden er hjemme og hormonerne fra løbetiden er ude af kroppen.
0
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf DenBruneMunk » 28. mar 2018, 14:48

Samme her, tæven er i løbe tid, og har ble og boxershorts på :) Ser sjovt ud men det hjælper da lidt. Har ingen problemer med hannen, han snuser bare, og virker næsten som det kun er duften han venter på skal være på plads.
0
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16082
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29902

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf TinaW » 28. mar 2018, 17:31

DenBruneMunk skrev:Samme her, tæven er i løbe tid, og har ble og boxershorts på :) Ser sjovt ud men det hjælper da lidt. Har ingen problemer med hannen, han snuser bare, og virker næsten som det kun er duften han venter på skal være på plads.


Er han intakt?
Jeg synes det er vildt frustrerende at vores hopper på, trods han blev kastreret i en alder af 10 mdr.
I går hang de sammen og stod så der og så dumme ud i 20 min til de kunne komme fra hinanden.
Det er jo ikke så smart, da hun kan få underlivsbetændelse.
0
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf DenBruneMunk » 28. mar 2018, 17:45

TinaW skrev:Er han intakt?


Han er intakt, jeg har en drøm om at hun skal blive 2 år, før jeg beslutter noget. Han er allerede næsten 3 år.
Jeg har dog brugt bamse i hans opvækst, måske har det betydning for hans lyster, det erfarer jeg om 1 lille uge, hvor hun topper.
0
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf vibbsen » 23. apr 2018, 19:23

Maude har tilbragt hele dagen idag i vores walk-in closet.....

Sådan går det når man er en pisse-nysgerrig møgkat som render ind hvor man faktisk ikke har noget at gøre....

Emma (6 år) (og katten naturligvis) var MEGET forarget over vores evner som katteejere. Jeg fik en kæmpe skideballe af Emma over hvorfor jeg ikke havde tjekket hvor katten var da jeg kom hjem, hvorpå hun brugte mindst 15 minutter på at tale babysprog til den og bekræfte den i hvilken forargelig behandling den havde fået....Katten var helt enig med hende....Og lod hende aller-nådist røre den på pelsen og stryge den mellem ørene....
7
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
MissHindenburg
Indlæg: 1470
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:33
Kort karma: 157
Likede indlæg: 1865

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf MissHindenburg » 23. apr 2018, 20:01

Det er nok mere min mand, da han tabte lidt popcorn ind under sofaen = hunden er i hopla, men ak kræets hoved er ALT for stort til at møvre helt ind og få fat på de sidste popcorn - så den sidste halve time har hunden brummet, bræget, bjæffet og sukket i et forsøg på at få en af os til at gafle de sidste popcorn ud. :rulle:

Vi finder det ret underholdende og har endnu intet gjort.... Onde os :devil:
5
avdotja
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 537
Likede indlæg: 14700

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf avdotja » 23. apr 2018, 20:15

Slankekur :shock:
0
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1843
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 11. jun 2018, 10:44

Skovturen sluttede alt for tidligt, hvis du spørger min hund...
0
Brugeravatar
Muuh
Indlæg: 1333
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:31
Kort karma: 250
Likede indlæg: 3607

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Muuh » 11. jun 2018, 10:53

Solcreme, vi har en efterhånden halv gammel hvid hankat og han er altså nød til at få solcrem på sine øre ellers bliver de solbrændte og han vil bare ikke have det, så det er en kamp uden lige at få smurt hans ører ind. Han ignorere mig flere timer efter, ikke engang godbidder kan han lokkes med lige efter :lol:
1
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all it's pupils
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2205
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3224

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf flicka » 11. jun 2018, 15:55

Negleklipning, oh horror! :shock:
0
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8526
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15157

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Zonta » 11. jun 2018, 16:00

Her bliver hunden udsat for noget, der minder om tortur, flere gange dagligt, når vi skal have den berygtede sele på ham :panik: Han lusker så langt væk som overhovedet muligt - så stivner han og når han har fået selen på, ryster han sig en gang og så er alt godt :stoned: Vi snakkede med vores hundetræner om det og hun sagde, at hendes ene hund er på præcis samme måde, men så længe han ikke viser ubehag mens han har den på, så synes hun ikke vi skulle gøre noget ved det.
0
J, juli 2018.
avdotja
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 537
Likede indlæg: 14700

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf avdotja » 11. jun 2018, 17:17

Zonta skrev:Her bliver hunden udsat for noget, der minder om tortur, flere gange dagligt, når vi skal have den berygtede sele på ham :panik: Han lusker så langt væk som overhovedet muligt - så stivner han og når han har fået selen på, ryster han sig en gang og så er alt godt :stoned: Vi snakkede med vores hundetræner om det og hun sagde, at hendes ene hund er på præcis samme måde, men så længe han ikke viser ubehag mens han har den på, så synes hun ikke vi skulle gøre noget ved det.

Jeg tror jeg ville prøve konsekvent at give en godbid lige før hver og efter selen er kommet på. Hvis han er madglad (og det er en labrador I har, ikke?), burde han hurtigt lære at forbinde de to ting og komme styrtende hver gang selen kommer frem :D
0
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf vibbsen » 11. jun 2018, 18:05

Emma forsøgte at slå Hans Christian ihjel igår. Med vores fulde billigelse....Vi stod sågar og grinede af ham da han nærmest halvdød af sult og tørst endelig så sit snit til at befri sig selv fra vores kælder hvor hun havde spærret ham inde i hvad der må have været MINDST 30 minutter, og løbe op ovenpå og ud i friheden (=sin kattegård).

Han er pt. igang med at skrive en biografi som hedder " 30 minutter i helvede -go home Frietzel Family og Natacha" :-D :-D :-D
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof

Tilbage til "Kæledyr"