kattepension?

fisken80
Indlæg: 22068
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52045

Re: kattepension?

Indlægaf fisken80 » 23. apr 2018, 09:26

Vi har haft vores i pension. Det var samme sted som vi fik ham fra, da de driver pension ved siden af internatet. Så de kendte ham og synes det var fantastisk at passe ham.
Men altså missen var IKKE glad for det, det må jeg bare sige. Han var ret meget rundt på gulvet da vi kom hjem med ham og han bællede vand så jeg fik det indtryk at han næsten ikke havde drukket noget hele weekenden.

Så lige pt er vi ikke væk længere tid, end at han kan være hjemme alene med besøg af min svigermor to gange dagligt.
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7462
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24399

Re: kattepension?

Indlægaf Moxy-lady » 23. apr 2018, 10:17

Jeg har lige haft min kat i pension i 14 dage. Det gik helt fantastisk, og stedet har nine varmeste anbefalinger. Ved ikke hvor du bor, men denne pension ligger på Sjælland i nærheden af Roskilde. Send pb hvis du vil have navnet :)
0
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: kattepension?

Indlægaf vibbsen » 23. apr 2018, 15:27

Hvad med www.trustedhousesitters.com ???

Vi har tidligere haft Lufferne i pension når vi var på ferie. Men efter de er blevet "gamle" så trives de faktisk bedst med at være herhjemme og at der så kommer nogen og fodrer, snakker og renser bakke en gang om dagen....Tror dog det kommer an på hvor social katten er.

Vi overvejer selv trustedhousesitters som sommerferie-destination i år....Synes det er et genialt koncept
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof

Tilbage til "Kæledyr"