Små spørgsmål og sniksnak om kæledyr

Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 1146
Likede indlæg: 9916

Re: Små spørgsmål og sniksnak om kæledyr

Indlægaf Rapfisk » 15. nov 2019, 20:34

Pandesteg skrev:Oplever I stadig at finde flåter på jeres dyr? Jeg tror lige jeg har fundet en på vores hunkat, skal lige have manden til at assistere mig, når han kommer hjem, så jeg kan tjekke nærmere efter.
Jeg troede faktisk flåtsæsonen var slut. Hader de små klamme dyr. En af ulemperne ved at have katte der kommer udenfor.

Vi fjernede én i sidste weekend. Dyrlægen siger, de er der hele året. :ad!: :boo:
0
#TeamFrederiksberg

Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Frøken Himmelblå
Kort karma: 114
Likede indlæg: 2735

Indlægaf Frøken Himmelblå » 16. nov 2019, 14:26

Har lagt mærke til, at vores katte knirker i ny og næ når de sover, ligesom babyer gør det. Vildt hyggelig lyd.
3
Vir prudens non contra ventum mingit
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 847
Likede indlæg: 9662

Indlægaf Pandesteg » 26. nov 2019, 05:07

Jeg synes vi er lidt hårdt ramt i øjeblikket. Vores hunkat havde 3-4 dage hvor hun kastede op 10 gange om dagen og vi skulle prøve at lade hende faste og give skånekost. Det er rigtig nemt når man har 4 katte og prøver vi at skille dem ryger al koncentration fordi de står på hver side af døren og vil ind til hinanden.
Så forleden havde vores store hankat nogle tilfælde hvor der nærmest drev slim ud af munden på ham når han sov, det så simpelthen bizart ud. Der gik en dag, så var det ovre, men man undrer sig da.
Og i går var den lille af vores hankatte så skidt, man kan jo bare se det på dem. Han var bare så sløv og var kun oppe få gange i løbet af dagen. Han plejer altid at stå op med os om morgenen men både i dag og i går sov han videre. Suk. Forhåbentlig er det - ligesom med de andre - bare noget der går i sig selv igen, men man bliver jo bekymret.

For at gøre ondt værre havde vi også 2 syge høns indtil fir nyligt, hvor vi var nødt til aflive den ene. Det er ikke vires kæledyr, men man er jo trist over det alligevel.
0
I don't follow rules. I follow dogs. On Instagram.
Brugeravatar
San.Dee
Kort karma: 78
Likede indlæg: 2069

Indlægaf San.Dee » 2. dec 2019, 08:49

Til Fat Tony og de andre små hamsier og rotter :D

https://www.facebook.com/16796168222930 ... =n&sfns=mo
1

Tilbage til "Kæledyr"