Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Maria86
Kort karma: 4
Likede indlæg: 40

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Maria86 » 23. jul 2017, 17:57

sådan et lille bur gider mine hamstre ikke :wacko: . De arbejder hele tid på at kom derfra :rulle: når nu de for muligheden at kom ud så kan de godt bruge en del tid på at gå ud derfra igen :rulle: :boo:
0
Modesty Blame
Kort karma: 110
Likede indlæg: 1536

Indlægaf Modesty Blame » 25. jul 2017, 05:18

Jeg har været på ferie i en uge. Hvor hans kattesitter har besøgt ham mindst en time om dagen.
Vi skal lige huske, at i løbet af et døgn, sover fedtmikkel mindst 16 timer - og nok nærmere 18. Men trods det, har det været en meget hård uge, hvor man næsten ikke har brugt tiden på at manipulere vådfoder ud af kattesitteren DAGLIGT.

Han er heldig, hvis han får vådfoder to gange om ugen, når jeg er hjemme.

Min brors kat, som jo valgte at spille syg, og stikke af kort tid før vores afrejse, nåede jo hjem inden vi tog afsted, og er nu ved godt huld igen.

Jeg mistænker den lille ræv for at have spillet syg, for at få bror og svigerinde til at give ham mere mad, og i særdeleshed mere vådfoder. Han kan jo nærmest snart trille rundt.
2
Modesty Blame

Indlægaf Modesty Blame » 25. jul 2017, 05:34

Jeg har lige børstet og striglet møgkat. I håb om, at jeg kunne pacificere ham tilstrækkeligt til, at kloklipning kunne komme på tale. Men møgkat bed fanme i neglesaksen. Han er umulig.
0
Modesty Blame

Indlægaf Modesty Blame » 25. jul 2017, 07:26

For et par uger siden købte jeg et nyt stykke legetøj til Fedtmikkel. Det er sådan en lille dims, der har nogle fjeragtige dimser, der stikker op, og så kan den sige som en fugl, hvis man skubber til den.

Trods Mikkels store begejstring for at _forsøge_ at fange fugle, når han er på altanen (dvs. han laver et lille ryk, når der flyver en fugl forbi), eller i gamle dage, hvor han kastede sig mod altandøren, for at fange forbiflyvende fugl, trods det, så virker det som om, at det var et spil for galleriet fra en kat, der vidste, at fuglejagten var gratis, fordi han alligevel aldrig ville kunne komme til at "vinde".

Den nye fugle-lyde-dims har den simple effekt på Mikkel, at han bliver bange, og gemmer sig under sengen. Så den leger vi ikke med mere...
4
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 759
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 11338

Indlægaf LadyFox » 29. jul 2017, 09:12

I dag har jeg taget en gynge og noget legetøj fra hans bur, og på trods af at jeg ikke har taget det hele, ikke har taget hans yndlings og han i starten af ugen har fået noget nyt så han faktisk har præcis lige så meget som han plejer så kan jeg godt fornemme at han synes jeg er temmelig uncool.

I morgen finder han så ud af at det er fordi jeg har tænkt med at forære det til en anden undupat - om det er godt eller skidt må morgendagen vise.
3
We used to play pretend, give each other different names
We would build a rocket ship and then we'd fly it far away
Used to dream of outer space but now they're laughing at our face
Saying, "Wake up, you need to make money."
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 759
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 11338

Indlægaf LadyFox » 29. jul 2017, 09:14

Modesty Blame skrev:For et par uger siden købte jeg et nyt stykke legetøj til Fedtmikkel. Det er sådan en lille dims, der har nogle fjeragtige dimser, der stikker op, og så kan den sige som en fugl, hvis man skubber til den.

Trods Mikkels store begejstring for at _forsøge_ at fange fugle, når han er på altanen (dvs. han laver et lille ryk, når der flyver en fugl forbi), eller i gamle dage, hvor han kastede sig mod altandøren, for at fange forbiflyvende fugl, trods det, så virker det som om, at det var et spil for galleriet fra en kat, der vidste, at fuglejagten var gratis, fordi han alligevel aldrig ville kunne komme til at "vinde".

Den nye fugle-lyde-dims har den simple effekt på Mikkel, at han bliver bange, og gemmer sig under sengen. Så den leger vi ikke med mere...

Jeg har lige foræret Hector en bold der blandt andet kan sige som en kat, den er et totalt hit hos fuglen her - det er sådan lidt omvendt-land kan jeg fornemme.
2
We used to play pretend, give each other different names
We would build a rocket ship and then we'd fly it far away
Used to dream of outer space but now they're laughing at our face
Saying, "Wake up, you need to make money."
Modesty Blame

Indlægaf Modesty Blame » 29. jul 2017, 09:24

LadyFox skrev:
Modesty Blame skrev:For et par uger siden købte jeg et nyt stykke legetøj til Fedtmikkel. Det er sådan en lille dims, der har nogle fjeragtige dimser, der stikker op, og så kan den sige som en fugl, hvis man skubber til den.

Jeg har lige foræret Hector en bold der blandt andet kan sige som en kat, den er et totalt hit hos fuglen her - det er sådan lidt omvendt-land kan jeg fornemme.

Mikkel er en dårlig kat. :sur:
1
Brugeravatar
Tata
Kort karma: 66
Likede indlæg: 393

Indlægaf Tata » 3. aug 2017, 08:59

Har afleveret Victor hos dyrlægen i morges til en klipning pga. allergiudbrud med helt tosset fældning, så får han en smart løveklip, så han er er nemmere at bade hurtigt når han klør, uden han er ked af at blive redt pga. hans pels fælder og filter helt pga. allergien.
0
When people show you who they are, believe them the first time ~ Maya Angelou :blomst:
Brugeravatar
Alkaia
Kort karma: 14
Geografisk sted: Sydkorea
Likede indlæg: 257

Indlægaf Alkaia » 3. aug 2017, 09:43

Jeg laver det ultimative bedrag overfor katten i dag.
Jeg efterlader hende hos en fremmed i et halvt år! :nerve: Jeg rejser til Japan om en uge, og er først tilbage i slutningen af januar. I det mindste skal hun ikke flytte, har fundet en sød pige der glæder sig til at have kat i et halvt år. Lad os hvor glad hun er for kattehår, når jeg kommer hjem igen. :lol:
1
Livet er for kort til dårlig kage. <3
Maria86
Kort karma: 4
Likede indlæg: 40

Indlægaf Maria86 » 12. aug 2017, 11:41

Jeg er taget hjem fra så der er ikke nogen til at tale med ham i aften. eller tag ham ud det er SSSÅÅÅ synd for ham.
0
avdotja
Kort karma: 126
Likede indlæg: 2065

Indlægaf avdotja » 12. aug 2017, 12:31

Alkaia skrev:Jeg laver det ultimative bedrag overfor katten i dag.
Jeg efterlader hende hos en fremmed i et halvt år! :nerve: Jeg rejser til Japan om en uge, og er først tilbage i slutningen af januar. I det mindste skal hun ikke flytte, har fundet en sød pige der glæder sig til at have kat i et halvt år. Lad os hvor glad hun er for kattehår, når jeg kommer hjem igen. :lol:

Det lyder smart! Kommer hun så og bor i din lejlighed i 6 måneder? og hvad gjorde du helt konkret: ledte du efter en som manglede et sted at bo og var villig til at lade kattestting være en del af huslejen?
0
Brugeravatar
Alkaia
Kort karma: 14
Geografisk sted: Sydkorea
Likede indlæg: 257

Indlægaf Alkaia » 14. aug 2017, 05:14

avdotja skrev:
Alkaia skrev:Jeg laver det ultimative bedrag overfor katten i dag.

Det lyder smart! Kommer hun så og bor i din lejlighed i 6 måneder? og hvad gjorde du helt konkret: ledte du efter en som manglede et sted at bo og var villig til at lade kattestting være en del af huslejen?

Både og. Først og fremmest ledte jeg efter en til at leje lejligheden, og hvis vedkommende også havde mulighed for at passe kattebassen, så ville jeg betale vaskeriregningen (vi har fællesvaskeri). Og det lykkedes mig til sidst. :)
1
Livet er for kort til dårlig kage. <3
Buffy
Kort karma: 77
Likede indlæg: 1232

Indlægaf Buffy » 14. aug 2017, 12:40

Vi har haft gæster eller været i byen hele weekenden, hvilket han har elsket. Så jeg er en rigtig røvkedelig hundemor i dag, fordi vi bare skal hygge hjemme :rulle:
1
Brugeravatar
Maoam
Kort karma: 71
Likede indlæg: 1042

Indlægaf Maoam » 18. aug 2017, 22:45

Katten vågnede med et klagehyl, da jeg fjernede min hånd fra hendes ryg mens hun sov.
3
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
mariannaa
Kort karma: 89
Likede indlæg: 651

Indlægaf mariannaa » 19. aug 2017, 08:53

Min lille hund var til dyrlæge i onsdags. Hun skulle i narkose for at få ordnet tænder. Da de skulle lægge et venflorn, så kunne de ikke finde en åre, så de måtte prøve 6 gange før det lykkes. Hun skreg som en vild hver gang, da sådan et jo gør ondt at få lagt. Pyh det var hårdt at høre på og ikke mindst at holde hende fast. Jeg følte mig simpelthen bare så ond.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2

Tilbage til "Kæledyr"