Anbefal en forlystelsespark i Danmark/Sverige

Ego81
Indlæg: 564
Tilmeldt: 4. nov 2015, 14:35
Kort karma: 52
Likede indlæg: 1505

Anbefal en forlystelsespark i Danmark/Sverige

Indlægaf Ego81 » 8. mar 2017, 10:42

Min veninde fra Tyskland vil gerne til Skandinavien til sommer med sin på det tidspunkt toårige søn og har spurgt mig, om jeg kan anbefale nogen forlystelsesparker i Danmark eller Sverige i stil med dem, de har i Tyskland som f.eks. Hansa Park o.lign. Eftersom jeg ikke selv har børn eller på anden måde børn omkring mig og heller ikke det store kendskab til forlystelsesparker, spørger jeg derfor herinde :D
0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Anbefal en forlystelsespark i Danmark/Sverige

Indlægaf Studsgaard » 8. mar 2017, 11:11

Jeg kan godt lide Fårup sommerland. Der er noget både for store og små.
Ellers er der også Djurs - der har jeg ikke været i måske fem år, men husker det som en meget flot park hvor der også er gjort meget ud af omgivelserne. Hvilket Fårup også er ved at have men haltede lidt bagefter for nogle år siden.

Jeg kan ikke anbefale Legoland, der skal barnet være større.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Anbefal en forlystelsespark i Danmark/Sverige

Indlægaf Fru Sunshine » 8. mar 2017, 11:49

Jeg vil også anbefale Fårup Sommerland.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Anbefal en forlystelsespark i Danmark/Sverige

Indlægaf vibbsen » 8. mar 2017, 11:58

Til et barn i den alder vil jeg faktisk anbefale BonBon land....Jeg synes at både Djurs og Fårup, ligesom Legoland, efterlader især de ret små i klapvognen fordi mange af aktiviteterne er mere velegnet til lidt større børn.

Slidt eller ej, så er Bonbon land faktisk det sted jeg synes der rammer aldersgruppen for de mindre børn bedst. Ingen af forlystelserne er særlig vilde og der er gode legepladser.

For forældrene er det måske lidt et nitte-sted (OK...Rigtig nitte med mindre man er til party i provinsen). Og jeg var langt fra imponeret over standen, da vi var der i eftersommeren '16 sammen med min fætter og hans kone som har børn på hhv. 3 og 5. Men set fra børneperspektiv så var det et fantastisk sted. Ungerne have en helt fantastisk dag hvor de allesammen kunne være med til det meste.

Skulle jeg derimod vælge noget ala Hansa Park, så ville jeg ALDRIG vælge Bonbon land...Så ville jeg nok nærmere vælge Djurs eller Fårup som jeg synes er langt mere "indbydende". Bonbon Land er altså ikke indbydende på særlig mange plan :genert:
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Olaf
Indlæg: 493
Tilmeldt: 25. aug 2015, 16:08
Kort karma: 13
Likede indlæg: 380

Re: Anbefal en forlystelsespark i Danmark/Sverige

Indlægaf Olaf » 8. mar 2017, 13:09

Jeg synes egentlig at Legoland er ret fin til de små. Djurs har også et fint område til de små. Fårup havde jeg knægten på 2 1/2 med i for fem år siden og husker de små forlystelser som ret kedelige. Vil give vibbsen ret ang. Bonbonland - det er slidt (meget slidt) men ungerne elsker det. Desuden er det ikke så stort arealmæssigt hvilket er rart for de små i modsætning til f.eks. Djurs.

Jeg tror jeg ville gå efter Legoland med mindre det er i industriferien
1
Brugeravatar
Muuh
Indlæg: 1333
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:31
Kort karma: 250
Likede indlæg: 3607

Re: Anbefal en forlystelsespark i Danmark/Sverige

Indlægaf Muuh » 8. mar 2017, 13:11

Djurs sommerland er noget større end Fårup sommerland, men de kan begge to anbefales.

Djurs sommerland er efterhånden så stor, at man ikke kan få prøvet alle tingene på en dag, men da hun skal af sted med et 2 årig barn, er det nok ikke de vilde forlystelser hun går efter. Djurs sommerland har et super fint børn område

I Fårup sommerland har de et hotel, man kan bo på, som ligger i selve forlystelsesparken
0
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all it's pupils
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Anbefal en forlystelsespark i Danmark/Sverige

Indlægaf Slettet bruger » 8. mar 2017, 13:14

Legoland har en del ting som 2-årige kan have fornøjelse af. Og så bliver det vel ikke mere dansk end Legoland.
0
Ego81
Indlæg: 564
Tilmeldt: 4. nov 2015, 14:35
Kort karma: 52
Likede indlæg: 1505

Re: Anbefal en forlystelsespark i Danmark/Sverige

Indlægaf Ego81 » 10. mar 2017, 10:18

Tak for jeres svar :gogo:
0

Tilbage til "Børn"