Vil ikke sove.. 6 md.

Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1846
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Re: Vil ikke sove.. 6 md.

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 21. nov 2016, 20:02

J1977N skrev:
Jacobsen81 skrev:Er det uanset hvornår I lægger ham, eller er det fx kun om aftenen? Er det hvis det er indenfor eller også i barnevognen, hos jer eller andet? Er det efter et måltid? Er han en gylper?


Han gider ikke sove i barnevogn. Men ja! Er tæt på at være hver gang, med mindre han selv falder i søvn. Gylper ikke så meget mere, men gør det stadig af og til.
Er han træt falder han som regl i søvn efter en flaske.


Jeg tænker også at det vil være en god ide med kiropraktor. Hvis han er en gylper, kan det være at det er ubehageligt for ham at ligge ned lige efter han har spist. Måske har han refluks.

Har I prøvet at lave en "mor klud" og lægge den med ham i barnevognen eller i tremmesengen? Det kan give en følelse af tryghed,
0
ajnaM
Indlæg: 10022
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1057
Likede indlæg: 27371

Re: Vil ikke sove.. 6 md.

Indlægaf ajnaM » 22. nov 2016, 18:58

J1977N skrev:Vi har desværre ikke rigtig noget der virker :(


Har I prøvet med en slyngevugge? Det har fungeret til begge mine drenge, der ellers har været virkelig slemme til det med at sove.
1
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
ajnaM
Indlæg: 10022
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1057
Likede indlæg: 27371

Re: Vil ikke sove.. 6 md.

Indlægaf ajnaM » 22. nov 2016, 19:00

vibbsen skrev:
primle skrev:
Rakel skrev:
J1977N skrev:Vi har desværre ikke rigtig noget der virker :(



White noise? En af vores bekendte brugte en app med held, da hun blev træt af hårtørreren.


Vi har god erfaring med White Noise. Og emhætten :D


Jeg har også "hørt" om forældre der har haft udmærkede resultater med kloroform. Og dybfryseren. :fløjt: :fløjt: :fløjt: :fløjt:

Går det helt galt, så er der kun det mest tarvelig og brutale trick i bogen tilbage : Mormor.....Mormødre kan noget som ingen andre kan når det gælder om at få ens børn til at sove. Og jeg glæder mig til engang selv at blive mormor. Så jeg kan tvære dette faktum rundt i fjæset på Emma. Som altid har lagt sig pænt til at sove for mormors hånd. Uden brok og ballade :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Min mor havde samme holdning, da hun blev mormor. "Han skal bare ud i barnevognen, og så skal man gå en lang tur med ham. Jeg har haft to børn, og jeg har altid kunnet få dem til at sove i barnevognen."

:rulle:

Men hun fik da lov at prøve til sidst, da jeg blev irriteret nok på hende. Efter to timer kom hun LØBENDE hjem fra Dyrehaven med en storskrigende baby i barnevognen. :lol: Siden da har hun pænt holdt mund med, hvordan jeg 'bare' skulle gøre dit eller dat.
4
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
J1977N
Indlæg: 106
Tilmeldt: 31. jul 2016, 02:20
Kort karma: 18
Likede indlæg: 176

Re: Vil ikke sove.. 6 md.

Indlægaf J1977N » 23. nov 2016, 02:25

Jacobsen81 skrev:Jeg tænker også at det vil være en god ide med kiropraktor. Hvis han er en gylper, kan det være at det er ubehageligt for ham at ligge ned lige efter han har spist. Måske har han refluks.

Har I prøvet at lave en "mor klud" og lægge den med ham i barnevognen eller i tremmesengen? Det kan give en følelse af tryghed,

Ja han har altid en stofble/sutteklud med sig. Plejer at ligge en over hans hovede, giver lidt ro. Men han er stadig hysterisk.
0
J1977N
Indlæg: 106
Tilmeldt: 31. jul 2016, 02:20
Kort karma: 18
Likede indlæg: 176

Re: Vil ikke sove.. 6 md.

Indlægaf J1977N » 23. nov 2016, 02:26

ajnaM skrev:
J1977N skrev:Vi har desværre ikke rigtig noget der virker :(


Har I prøvet med en slyngevugge? Det har fungeret til begge mine drenge, der ellers har været virkelig slemme til det med at sove.

Nej den har vi ikke prøvet. Men er efterhånden også det eneste vi mangler.. :)
0
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1846
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Re: Vil ikke sove.. 6 md.

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 23. nov 2016, 20:06

J1977N skrev:
Jacobsen81 skrev:Jeg tænker også at det vil være en god ide med kiropraktor. Hvis han er en gylper, kan det være at det er ubehageligt for ham at ligge ned lige efter han har spist. Måske har han refluks.

Har I prøvet at lave en "mor klud" og lægge den med ham i barnevognen eller i tremmesengen? Det kan give en følelse af tryghed,

Ja han har altid en stofble/sutteklud med sig. Plejer at ligge en over hans hovede, giver lidt ro. Men han er stadig hysterisk.

Har I prøvet at lade mor gå med stifbleen tæt på sin hud en hel dag, så den lugter af hende?
0
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Vil ikke sove.. 6 md.

Indlægaf hotlips » 8. dec 2016, 22:20

J1977N skrev:
Jacobsen81 skrev:Er det uanset hvornår I lægger ham, eller er det fx kun om aftenen? Er det hvis det er indenfor eller også i barnevognen, hos jer eller andet? Er det efter et måltid? Er han en gylper?


Han gider ikke sove i barnevogn. Men ja! Er tæt på at være hver gang, med mindre han selv falder i søvn. Gylper ikke så meget mere, men gør det stadig af og til.
Er han træt falder han som regl i søvn efter en flaske.


Men er det ikke også okay?

Min faldt isøvn til sin flaske ved 7-8 tiden hver aften, så det fik han lov til.
0
Brugeravatar
mulledit
Indlæg: 956
Tilmeldt: 15. sep 2015, 08:08
Kort karma: 51
Likede indlæg: 877

Re: Vil ikke sove.. 6 md.

Indlægaf mulledit » 9. dec 2016, 10:35

Har i overvejet om han har refluks?
0
Bøllen 08.06.2010 :love:

Billen 22.07.2014 :love:


IG blogger under navnet Strawberryonion
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1846
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Re: Vil ikke sove.. 6 md.

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 10. dec 2016, 12:29

hotlips skrev:
J1977N skrev:
Jacobsen81 skrev:Er det uanset hvornår I lægger ham, eller er det fx kun om aftenen? Er det hvis det er indenfor eller også i barnevognen, hos jer eller andet? Er det efter et måltid? Er han en gylper?


Han gider ikke sove i barnevogn. Men ja! Er tæt på at være hver gang, med mindre han selv falder i søvn. Gylper ikke så meget mere, men gør det stadig af og til.
Er han træt falder han som regl i søvn efter en flaske.


Men er det ikke også okay?

Min faldt isøvn til sin flaske ved 7-8 tiden hver aften, så det fik han lov til.

Jo, det er skam ok. Men hvis barnet bliver uroligt af at komme ned og ligge, kan det være pga refluks- ligesom vores halsbrand.
0

Tilbage til "Børn"