At møde hele den pukkelryggede

Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: At møde hele den pukkelryggede

Indlægaf 2SHY » 10. okt 2015, 16:05

Jamen det kan da godt være det har været sådan noget :gruble: Jeg får af og til de der mavefornemmelser som jeg ikke helt kan forklare og så ender det med at der er noget om det.

Under alle omstændigheder har det været træls for hende at skulle forklare overfor børnene at min bror ikke kom med tilbage fra flytning og at festen i øvrigt også var aflyst for vores vedkommende. Stakkels unger :(
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: At møde hele den pukkelryggede

Indlægaf 2SHY » 10. okt 2015, 19:27

Ja for egentlig kunne man jo godt have valgt at holde fødselsdagen og så vente med at slutte det nogle dage eller uger senere. Hun er vel formodentlig ikke vågnet i morges og har tænkt at hun ville ud af det. Det må hun da have overvejet i noget tid.

Ej men det er helt mystisk! Jeg kan godt forstå at han er forvirret nu
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: At møde hele den pukkelryggede

Indlægaf DetSorteCirkus » 10. okt 2015, 19:42

Det er forståeligt, at din bror er forvirret, men jeg kan også godt se det fra eksens side. Især hvis der har været noget rigtig i din fornemmelse af, at det hele er gået for stærkt. Hvis hun i en vis grad har ladet sig rive med af din brors begejstring uden selv at være helt så meget på som ham, kan det være, at hun nu har tænkt, at hun hellere vil trække stikket her og ikke efter festen, der ville være blevet endnu et tegn på den samhørighed mellem dem, som hun ikke har stærke nok følelser til.
Personligt ville jeg være blevet endnu mere skuffet og ked af det, hvis sådan et brud var faldet lige efter en familiefest, hvor mine forældre og søskende endda havde deltaget. Jeg ville føle mig ført totalt bag lyset.
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: At møde hele den pukkelryggede

Indlægaf 2SHY » 10. okt 2015, 20:01

Jeg kan godt se det der med at det også vil være skidt at vente til efter en fødselsdagsfest. Men jeg synes også det er slemt at hun serverer bomben lige efter han har hjulpet med at flytte for hende. De når lige at aflevere traileren og puf så er det slut :8: Det er virkelig dårlig stil

Jeg kan godt forstå hvis hun ikke kan rumme et forhold lige nu med alle de ting hun lyder til at slås med lige nu. Men hvis det virkelig er fordi det går for stærkt eller er for intenst eller whatever så er det bedre hun siger det som det er.

Bare hun ikke pludselig vender på en tallerken og kommer igen. Nok siger han at det kan hun godt glemme, men jeg kan bare se hvor glad og engageret han var i hende så... Han fortjener bedre end sådan en omgang
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: At møde hele den pukkelryggede

Indlægaf DetSorteCirkus » 10. okt 2015, 20:18

Ja, det var knap så elegant gjort. Generelt har hun sikkert været forvirret og uden det store overskud, og hvis din bror så modsat har været engageret og initiativrig, har hun ladet sig rive med

Når din bror er ekstra ked af det pga. det med flytningen, er det nok meget godt, at han ikke også fik fødselsdagen med.
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: At møde hele den pukkelryggede

Indlægaf 2SHY » 10. okt 2015, 20:22

Det er nok meget godt. For alle parter faktisk.

Jeg er bare glad for at de ikke havde nået at flytte sammen også. Han virkede heldigvis ret afklaret her til aften. Jeg tror han havde godt af at være sammen med min mor og jeg og bagefter skulle ud til en kammerat. Han skal nok bounce back og passer forhåbentlig rigtig godt på sig selv når han finder sammen med en ny
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: At møde hele den pukkelryggede

Indlægaf DetSorteCirkus » 10. okt 2015, 20:26

Dikus skrev:Jeg tænkte nu ikke i retning af at udskyde brudet. Blot at gennemføre fødselsdagen for barnet, uden dagen bliver skæmmet for barnet.


Ja, set i det lys er det forkert. Så måtte moderen have taget beslutningen et par uger før, hvis hun inderst inde godt har vidst, hvor det bar hen.
Nu lyder det til, at broderen har set børnene lige til det sidste, men ellers tænker jeg, at de måske ikke først har fået besked på selve fødselsdagen.
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: At møde hele den pukkelryggede

Indlægaf 2SHY » 10. okt 2015, 20:29

DetSorteCirkus skrev:
Dikus skrev:Jeg tænkte nu ikke i retning af at udskyde brudet. Blot at gennemføre fødselsdagen for barnet, uden dagen bliver skæmmet for barnet.


Ja, set i det lys er det forkert. Så måtte moderen have taget beslutningen et par uger før, hvis hun inderst inde godt har vidst, hvor det bar hen.
Nu lyder det til, at broderen har set børnene lige til det sidste, men ellers tænker jeg, at de måske ikke først har fået besked på selve fødselsdagen.

De havde været ved at flytte datterens ting fra farens hjem og tilbage til moren fordi datteren indtil nu har boet hos sin far. Så min bror har nået at se børnene i dag inden bruddet
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25737

Re: At møde hele den pukkelryggede

Indlægaf Delfin » 10. okt 2015, 20:56

Kan det tænkes at være et uventet brud sket i et ophedet skænderi? Den slags sker jo
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: At møde hele den pukkelryggede

Indlægaf 2SHY » 10. okt 2015, 21:02

Det lød det ikke til. De afleverede så vidt jeg har forstået traileren og tilbage i bilen spørger hun til hvordan de sidste par dage er gået. De har begge været på arbejde men også haft skrevet sammen og det havde vist ikke rigtig været nok for hende og så var det slut. Det er i hvert fald den version vi har fået. Men det er jo svært at sige når vi ikke har været der
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25737

Re: At møde hele den pukkelryggede

Indlægaf Delfin » 10. okt 2015, 21:05

Nå ok, jeg fik bare tanken, at det ikke var planlagt, fordi det var så tæt på fødselsdagen.
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: At møde hele den pukkelryggede

Indlægaf 2SHY » 10. okt 2015, 21:17

Det havde i hvert fald haft en naturlig forklaring hvis det var fordi de var blevet uvenner og havde skændtes
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: At møde hele den pukkelryggede

Indlægaf DetSorteCirkus » 11. okt 2015, 05:09

Det lyder, som om beslutninngen i længere tid har ligget mere eller mindre fast, men at hun har skulle tage sig sammen til at sige den højt.
Hun har givetvis rigtig gerne ville have det forhold.
0
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: At møde hele den pukkelryggede

Indlægaf hotlips » 11. okt 2015, 13:54

men det er jo heller ikke nemt,fremtiden er som bekendt svær at spå om,og man kan jo dårligt sikre sig mod at man går fra hinanden om en uge,det kan man ikke engang selvom man er gift,har hus og 8 børn.

jeg har egentlig ikke de store forbehold,folk må tage deres kærester med når de synes de er klar til det,jeg forventer de selv har styr på ikke at slæbe folk med de dårligt kender,og generelt er det noget folk venter længe med hos os,jeg har heller ikke selv taget mine 2 exer jeg har boet med med hjem,den sidste kæreste jeg havde nåede dog at kende hele familien ret godt,selvom det lå helt fast det ikke ville blive til børn og hus og han boede i den anden ende af landet.

der er dog grænser,min far ville slæbe den dame han havde importeret og kendt i 2 uger med til juletamtam uanmeldt,og der satte jeg foden ret hårdt ned.
det var så også fordi jeg ved han er fuldstændig ligeglad med alle normale kriterier,bare det er en der redder ham fra at bo alene,så er hvem som helst fin,og det skal han endelig hygge sig med selv,men jeg vil ikke blandes ind i det og det kommer ikke på tale at slæbe folk med for at lære mit barn at kende under de omstændigheder.
0

Tilbage til "Børn"