Har jeres børn humor, og hvad siger de?

HerErJeg
Indlæg: 4191
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5014

Har jeres børn humor, og hvad siger de?

Indlægaf HerErJeg » 12. jul 2016, 13:17

Jeg tænker ikke så meget på de sjove kommentarer børn siger ved et uheld, fordi de ikke selv ved hvad de rigtigt siger, men nærmere den der velovervejede bemærkning, som de ved vil skabe en reaktion.

Jeg blev selv offer her sidste uge på ferien. Jeg er en klovn til at bade i swinngpools, og synes vandet er skide koldt. Jeg springer ikke bare i og dykker under. Vores dreng på 8 elsker at lege hest på ryggen af mig i vandet, så jeg var tvunget med i poolen og stod og vred mig lidt.
Aldrig så snart jeg var i vandet, så sad han og klamrede sig fast til skuldrene på mig. "Hvad tror du lige du skal deroppe", spurgte jeg så?
"Jamen hvis ikke jeg sidder her, så får du aldrig den store mave under vandet"!!
Forbistrede unge, så skal jeg lige høre det med. Indvendigt er det vildt sjovt, at han begynder at lære hvordan man lige griber en situation og finder en bemærkning der passer til. Det er noget jeg selv bruger meget og er god til, det må min kone så typisk finde sig i, når jeg lige finder på noget så hatten passer.
4
Brugeravatar
Bimmerdyret
Indlæg: 1982
Tilmeldt: 25. okt 2015, 14:36
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1615

Re: Har jeres børn humor, og hvad siger de?

Indlægaf Bimmerdyret » 12. jul 2016, 20:09

HerErJeg skrev:Jeg tænker ikke så meget på de sjove kommentarer børn siger ved et uheld, fordi de ikke selv ved hvad de rigtigt siger, men nærmere den der velovervejede bemærkning, som de ved vil skabe en reaktion.

Jeg blev selv offer her sidste uge på ferien. Jeg er en klovn til at bade i swinngpools, og synes vandet er skide koldt. Jeg springer ikke bare i og dykker under. Vores dreng på 8 elsker at lege hest på ryggen af mig i vandet, så jeg var tvunget med i poolen og stod og vred mig lidt.
Aldrig så snart jeg var i vandet, så sad han og klamrede sig fast til skuldrene på mig. "Hvad tror du lige du skal deroppe", spurgte jeg så?
"Jamen hvis ikke jeg sidder her, så får du aldrig den store mave under vandet"!!
Forbistrede unge, så skal jeg lige høre det med. Indvendigt er det vildt sjovt, at han begynder at lære hvordan man lige griber en situation og finder en bemærkning der passer til. Det er noget jeg selv bruger meget og er god til, det må min kone så typisk finde sig i, når jeg lige finder på noget så hatten passer.


:lol: :lol: møgunge :lun:
Mine råbte højt på stranden et par år tilbage : "En hval er gået på land, en hval er gået på land"

Reklamen for Kellogs Special K ..."Fordi velvære kommer indefra..."
Yngste yngel... "Hmmm det gør bræk også"..

(Vi havde en morgenmadskrise med hende i den periode)

Farmand fiser rundt med et gaaamelt parfoto af poderne...de får det vist:
Storebror: "Shit Søs, du ligner Kim Jong Un som baby"
1
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Har jeres børn humor, og hvad siger de?

Indlægaf HappyPaww » 12. jul 2016, 20:30

Min søn kan ikke rigtig snakke endnu (han er knap 3), men udviser allerede meget humor :gogo:

I vuggestuen havde de siddet og spist noget han rigtig godt kunne lide, og var vist på 4. portion, H or pædagogen sagde stop. Der var så en af ungerne der skulle hjælpes på toilettet, og Anton skyndte sig helt overlagt at sætte sig på barnets plads og spise dets mad - alt imens han jublede og "hoverede" over at narre de voksne, og fik de andre unger med på at klappe og grine :klap: Elsker virkelig at få den slags historier derfra :dåne:
2
Brugeravatar
Evapeva
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 20. aug 2015, 10:45
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2166

Re: Har jeres børn humor, og hvad siger de?

Indlægaf Evapeva » 1. aug 2016, 14:39

Vi gør meget ud af, at Asger på 4 selv skal hente mælken og en kop, hvis han vil have noget. Det er ret ligetil for ham at gøre, så det holder vi ham fast i. Her den anden aften sagde jeg "åh, jeg kunne godt drikke en cola lige nu", hvortil han svarer "så må du altså SELV hente den mor, husk kop, jeg gør det ikke for dig, hahahahaha". Grr.. :D

Ellers fyrer han en masse barnehumor af a la "mor, du tisser ud af øjnene :lol: :lol:", hvor man bare står sådan lidt "wtf" bagefter.
3
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:

Tilbage til "Børn"