Kan I anbefale en elbil til børn? Hjælp!

Maria87lar
Indlæg: 3
Tilmeldt: 29. nov 2023, 21:00
Kort karma: 0
Likede indlæg: 1

Kan I anbefale en elbil til børn? Hjælp!

Indlægaf Maria87lar » 29. nov 2023, 21:05

Hejsa alle sammen
Vi står og skal til at købe en elbil til vores søn på 5 år. fordi han er helt vild med biler. Jeg vil dog gerne have en som han ikke vokser ud af om 2 uger og har derfor kigget på én af disse tre store modeller:

Ford Duty:
https://funwheels.dk/produkt/ford-duty-f450-4x24-elbil-til-to-boern/

Mercedes GLC:
https://funwheels.dk/produkt/mercedes-glc-63s-coupe-4x12v-til-to-boern/

Lamborghini Aventador:
https://funwheels.dk/produkt/lamborghini-aventador-svj-drifter-2x24-til-to-boern/

Vi kan se at der er rigtig mange forskellige bilmærker at vælge imellem, men tænker at de alle er opbygget på samme måde - dog bare med forskellige batteristørrelser og motorer osv.?

Er der nogen herinde som har erfaringer med én af disse modeller eller generelt bare elbiler til børn og har I nogle gode erfaringer med disse?

Hilsen Maria og Lars
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9856
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1863
Likede indlæg: 9585

Re: Kan I anbefale en elbil til børn? Hjælp!

Indlægaf Spjaerten » 29. nov 2023, 21:37

Man må ikke reklamere herinde
5
Tryk på * :slem:
Bergen
Indlæg: 7317
Tilmeldt: 23. jun 2018, 05:25
Kort karma: 469
Likede indlæg: 11948

Re: Kan I anbefale en elbil til børn? Hjælp!

Indlægaf Bergen » 29. nov 2023, 22:44

Den billigste er sikkert go' fin.
0
Maria87lar
Indlæg: 3
Tilmeldt: 29. nov 2023, 21:00
Kort karma: 0
Likede indlæg: 1

Re: Kan I anbefale en elbil til børn? Hjælp!

Indlægaf Maria87lar » 30. nov 2023, 08:23

Spjaerten skrev:Man må ikke reklamere herinde


Jeg kan ikke se hvad det har med reklameat gøre? Vi spørg om gode råd og ikke andet? Vi har intet med hjemmesiden at gøre, så kan ikke se hvorfor du straks skal råbe "Reklame" :gruble:
0
Brugeravatar
Moe
Indlæg: 4201
Tilmeldt: 9. sep 2022, 11:34
Kort karma: 23
Likede indlæg: 1173

Re: Kan I anbefale en elbil til børn? Hjælp!

Indlægaf Moe » 30. nov 2023, 08:54

Har ikke nogen erfaringer med det, men kan godt forstår din søn vil have sådan en, jeg ville gå efter Lamborghini, fordi den er billigerer og lidt hurtigere end de andre.
0
Homer: “Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that’s even remotely true. Facts schmacts.”
Sofakartoflen
Indlæg: 3831
Tilmeldt: 28. sep 2020, 12:32
Kort karma: 430
Likede indlæg: 9095

Re: Kan I anbefale en elbil til børn? Hjælp!

Indlægaf Sofakartoflen » 30. nov 2023, 09:29

Maria87lar skrev:
Spjaerten skrev:Man må ikke reklamere herinde


Jeg kan ikke se hvad det har med reklameat gøre? Vi spørg om gode råd og ikke andet? Vi har intet med hjemmesiden at gøre, så kan ikke se hvorfor du straks skal råbe "Reklame" :gruble:


Der bliver råbt reklame, når folk starter en profil herinde og første indlæg er links til en forhandler. Det sker gang på gang.
Hvis det var en fast debattør, der stillede samme spørgsmål, ville der ikke være samme reaktion.

Du kan modbevise påstanden ved at deltage i debatten. :)
2
Maria87lar
Indlæg: 3
Tilmeldt: 29. nov 2023, 21:00
Kort karma: 0
Likede indlæg: 1

Re: Kan I anbefale en elbil til børn? Hjælp!

Indlægaf Maria87lar » 30. nov 2023, 09:40

Sofakartoflen skrev:
Maria87lar skrev:
Spjaerten skrev:Man må ikke reklamere herinde


Jeg kan ikke se hvad det har med reklameat gøre? Vi spørg om gode råd og ikke andet? Vi har intet med hjemmesiden at gøre, så kan ikke se hvorfor du straks skal råbe "Reklame" :gruble:


Der bliver råbt reklame, når folk starter en profil herinde og første indlæg er links til en forhandler. Det sker gang på gang.
Hvis det var en fast debattør, der stillede samme spørgsmål, ville der ikke være samme reaktion.

Du kan modbevise påstanden ved at deltage i debatten. :)


Nu er sagen jo den, at vi er helt nye herinde - alle starter jo et sted. Vi oprettede os herinde fordi der var et forum for børn og forældre med et simpelt spørgsmål hvor vi efterlyser andres erfaringer inden vi selv går ud og køber noget, Jeg kan ikke se hvorfor dette ikke er iorden? Hvis nye medlemmer ikke må oprette sig med et spørgsmål for at få en vurdering og erfaringer, hvorfor så overhovedet have et forum? :gruble:
1
Sofakartoflen
Indlæg: 3831
Tilmeldt: 28. sep 2020, 12:32
Kort karma: 430
Likede indlæg: 9095

Re: Kan I anbefale en elbil til børn? Hjælp!

Indlægaf Sofakartoflen » 30. nov 2023, 09:47

Maria87lar skrev:
Sofakartoflen skrev:
Maria87lar skrev:
Spjaerten skrev:Man må ikke reklamere herinde


Jeg kan ikke se hvad det har med reklameat gøre? Vi spørg om gode råd og ikke andet? Vi har intet med hjemmesiden at gøre, så kan ikke se hvorfor du straks skal råbe "Reklame" :gruble:


Der bliver råbt reklame, når folk starter en profil herinde og første indlæg er links til en forhandler. Det sker gang på gang.
Hvis det var en fast debattør, der stillede samme spørgsmål, ville der ikke være samme reaktion.

Du kan modbevise påstanden ved at deltage i debatten. :)


Nu er sagen jo den, at vi er helt nye herinde - alle starter jo et sted. Vi oprettede os herinde fordi der var et forum for børn og forældre med et simpelt spørgsmål hvor vi efterlyser andres erfaringer inden vi selv går ud og køber noget, Jeg kan ikke se hvorfor dette ikke er iorden? Hvis nye medlemmer ikke må oprette sig med et spørgsmål for at få en vurdering og erfaringer, hvorfor så overhovedet have et forum? :gruble:


Det er også i orden, det er bare mistænkeligt, som jeg allerede har forklaret.
Der er en tråd, der hedder noget i retning af, hvad kan du anbefale, der skriver folk om gode og dårlige erfaringer, - men jeg kan ikke huske at have læst noget om elbiler til børn, hverken der eller andre steder.
0
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4088
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5659

Re: Kan I anbefale en elbil til børn? Hjælp!

Indlægaf landsbytossen » 30. nov 2023, 09:56

Maria87lar skrev:
Sofakartoflen skrev:
Maria87lar skrev:
Spjaerten skrev:Man må ikke reklamere herinde


Jeg kan ikke se hvad det har med reklameat gøre? Vi spørg om gode råd og ikke andet? Vi har intet med hjemmesiden at gøre, så kan ikke se hvorfor du straks skal råbe "Reklame" :gruble:


Der bliver råbt reklame, når folk starter en profil herinde og første indlæg er links til en forhandler. Det sker gang på gang.
Hvis det var en fast debattør, der stillede samme spørgsmål, ville der ikke være samme reaktion.

Du kan modbevise påstanden ved at deltage i debatten. :)


Nu er sagen jo den, at vi er helt nye herinde - alle starter jo et sted. Vi oprettede os herinde fordi der var et forum for børn og forældre med et simpelt spørgsmål hvor vi efterlyser andres erfaringer inden vi selv går ud og køber noget, Jeg kan ikke se hvorfor dette ikke er iorden? Hvis nye medlemmer ikke må oprette sig med et spørgsmål for at få en vurdering og erfaringer, hvorfor så overhovedet have et forum? :gruble:

Fra retningslinierne for Debatten

"Reklame
- Nye eller ikke-aktive brugere må ikke linke til sider uden for debatten. Dette er for at undgå, at debatten.net bliver oversvømmet af profiler, hvis eneste formål er at reklamere for en hjemmeside eller et produkt. Uden varsel vil links blive fjernet, eller indlæggene slettes helt, og det kan medføre omgående udelukkelse af profilen.
- Aktive brugere må gerne nævne virksomheder, hjemmesider osv. i de tilfælde, det er relevant for tråden. Med "aktive brugere" forstås brugere, der regelmæssigt skriver indlæg/deltager i aktuelle tråde. Det er ikke nødvendigt at fjerne vandmærker fra fotos osv.
- Ved tvivlstilfælde afgøres det af @Patrick eller en fra moderatorteamet."
7
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup

Tilbage til "Børn"