Hvad har du sidst købt til dit barn?

Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3723
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11266

Re: Hvad har du sidst købt til dit barn?

Indlægaf Danseprinsesse » 28. feb 2019, 18:05

“Udklædning” til fastelavn i vuggestuen. Han er lykkelig. :lun:

375D84E2-C94F-4C3F-A9BB-49E168E47004.jpeg


87FF220F-A940-4F43-807B-F391CADA33FF.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1095
Likede indlæg: 12857

Re: Hvad har du sidst købt til dit barn?

Indlægaf godtnavn » 28. feb 2019, 20:56

Danseprinsesse skrev:“Udklædning” til fastelavn i vuggestuen. Han er lykkelig. :lun:

375D84E2-C94F-4C3F-A9BB-49E168E47004.jpeg


87FF220F-A940-4F43-807B-F391CADA33FF.jpeg


Hvorfra? Min datter er besat af drager, vi har købt en dragekappe til fastelavn, men den vil hun gerne have på hver dag, hvor jeg siger nej, så kunne være rart med noget hverdagsegnet tøj med drager :)

Vi har købt denne (billede fra nettet, farven på kappen er slet ikke så marmoreret i virkeligheden) fordi vi skal til udendørs fastelavn og den derfor skal passe udenpå flyverdragten :) Den er str 5-6 år, men den sidder fint og det gør bare at den på hende går ned til midt på under benene og altså ikke kun ned over numsen :)

Billede
0
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3723
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11266

Re: Hvad har du sidst købt til dit barn?

Indlægaf Danseprinsesse » 28. feb 2019, 21:02

godtnavn skrev:
Danseprinsesse skrev:“Udklædning” til fastelavn i vuggestuen. Han er lykkelig. :lun:

375D84E2-C94F-4C3F-A9BB-49E168E47004.jpeg


87FF220F-A940-4F43-807B-F391CADA33FF.jpeg


Hvorfra? Min datter er besat af drager, vi har købt en dragekappe til fastelavn, men den vil hun gerne have på hver dag, hvor jeg siger nej, så kunne være rart med noget hverdagsegnet tøj med drager :)

Vi har købt denne (billede fra nettet, farven på kappen er slet ikke så marmoreret i virkeligheden) fordi vi skal til udendørs fastelavn og den derfor skal passe udenpå flyverdragten :) Den er str 5-6 år, men den sidder fint og det gør bare at den på hende går ned til midt på under benene og altså ikke kun ned over numsen :)

Billede


Det er en fin kappe. :gogo:

Herhjemme er der dinosaurer på hjernen.
Den her er fra H&M. Ret beset er det vist en øgle, men den detalje er ikke så vigtig. Der er skarpe, spidse tænder, og det var barnets højeste ønske i forhold til udklædning.
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1095
Likede indlæg: 12857

Re: Hvad har du sidst købt til dit barn?

Indlægaf godtnavn » 28. feb 2019, 21:09

Danseprinsesse skrev:
godtnavn skrev:
Danseprinsesse skrev:“Udklædning” til fastelavn i vuggestuen. Han er lykkelig. :lun:

375D84E2-C94F-4C3F-A9BB-49E168E47004.jpeg


87FF220F-A940-4F43-807B-F391CADA33FF.jpeg


Hvorfra? Min datter er besat af drager, vi har købt en dragekappe til fastelavn, men den vil hun gerne have på hver dag, hvor jeg siger nej, så kunne være rart med noget hverdagsegnet tøj med drager :)

Vi har købt denne (billede fra nettet, farven på kappen er slet ikke så marmoreret i virkeligheden) fordi vi skal til udendørs fastelavn og den derfor skal passe udenpå flyverdragten :) Den er str 5-6 år, men den sidder fint og det gør bare at den på hende går ned til midt på under benene og altså ikke kun ned over numsen :)

Billede


Det er en fin kappe. :gogo:

Herhjemme er der dinosaurer på hjernen.
Den her er fra H&M. Ret beset er det vist en øgle, men den detalje er ikke så vigtig. Der er skarpe, spidse tænder, og det var barnets højeste ønske i forhold til udklædning.


Perfekt! Så er den garnateret også overkommelig i pris, synes ofte jeg ser noget og tænker "den vil datteren elske" så ser jeg prisen og tænker "godt datteren ikke har set den" :lol: Sidst sad hun ved siden af da jeg shoppede tøj på nettet og forelskede sig i en kjole, hver gang den var på skærmen (skete 3 gange) pegede hun og råbte entuastisk "den den den". Så jeg endte med at købe den, som det eneste køb der ikke var på udsalg. Den var alt for dyr af børnetøj at være, men den er højt elsket. Men hun må altså ikke være med til at kigge på tøj steder hvor tøjet kan være dyrt mere :P

Må kigge efter trøjen når jeg alligevel skal forbi H&M i starten af næste uge :) Min datter vil helt sikkert godtage den som en drage :)
0
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3723
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11266

Re: Hvad har du sidst købt til dit barn?

Indlægaf Danseprinsesse » 28. feb 2019, 21:15

godtnavn skrev:
Perfekt! Så er den garnateret også overkommelig i pris, synes ofte jeg ser noget og tænker "den vil datteren elske" så ser jeg prisen og tænker "godt datteren ikke har set den" :lol: Sidst sad hun ved siden af da jeg shoppede tøj på nettet og forelskede sig i en kjole, hver gang den var på skærmen (skete 3 gange) pegede hun og råbte entuastisk "den den den". Så jeg endte med at købe den, som det eneste køb der ikke var på udsalg. Den var alt for dyr af børnetøj at være, men den er højt elsket. Men hun må altså ikke være med til at kigge på tøj steder hvor tøjet kan være dyrt mere :P

Må kigge efter trøjen når jeg alligevel skal forbi H&M i starten af næste uge :) Min datter vil helt sikkert godtage den som en drage :)


Min dreng er indtil videre ret uinteresseret i tøj, medmindre det er noget med en dino på!

Den koster 199,-
Hvis du er Clubmedlem er der 20% på alt, men kun i dag.
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1095
Likede indlæg: 12857

Re: Hvad har du sidst købt til dit barn?

Indlægaf godtnavn » 28. feb 2019, 21:41

Danseprinsesse skrev:
godtnavn skrev:
Perfekt! Så er den garnateret også overkommelig i pris, synes ofte jeg ser noget og tænker "den vil datteren elske" så ser jeg prisen og tænker "godt datteren ikke har set den" :lol: Sidst sad hun ved siden af da jeg shoppede tøj på nettet og forelskede sig i en kjole, hver gang den var på skærmen (skete 3 gange) pegede hun og råbte entuastisk "den den den". Så jeg endte med at købe den, som det eneste køb der ikke var på udsalg. Den var alt for dyr af børnetøj at være, men den er højt elsket. Men hun må altså ikke være med til at kigge på tøj steder hvor tøjet kan være dyrt mere :P

Må kigge efter trøjen når jeg alligevel skal forbi H&M i starten af næste uge :) Min datter vil helt sikkert godtage den som en drage :)


Min dreng er indtil videre ret uinteresseret i tøj, medmindre det er noget med en dino på!

Den koster 199,-
Hvis du er Clubmedlem er der 20% på alt, men kun i dag.


Her er det alt med dyr på, den nævnte kjole havde søpapegøjer på, yndlings bukserne lige nu er med elefanter på... Jeg tror ikke vi skal købe noget før næste uge, hun får masser af fødselsdagsgæster på lørdag, og de ved hun elsker den slags, så tror ikke det er utænkeligt at nogen har købt den når den er fra H&M... Skal også lige have vasket alt i næste størrelse så vi har et overblik over hvad hun egentlig mangler...
0
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Hvad har du sidst købt til dit barn?

Indlægaf twinkle » 10. mar 2019, 19:39

Benjamin er begyndt at gå meget og rejse sig op uden støtte, så nu er det vidst tid til rigtige sko.
Han er allerede helt vild med gummistøvlerne, som han ivrigt peger på og vil have mig til at give ham på :lun:

Futterne er fra fuzzies og resten fra Bundgaard. Og bedst af alt er, at jeg har købt alle tre par til mere eller mindre halv pris.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1095
Likede indlæg: 12857

Re: Hvad har du sidst købt til dit barn?

Indlægaf godtnavn » 10. mar 2019, 20:01

twinkle skrev:Benjamin er begyndt at gå meget og rejse sig op uden støtte, så nu er det vidst tid til rigtige sko.
Han er allerede helt vild med gummistøvlerne, som han ivrigt peger på og vil have mig til at give ham på :lun:

Futterne er fra fuzzies og resten fra Bundgaard. Og bedst af alt er, at jeg har købt alle tre par til mere eller mindre halv pris.


Jeg tror det er godt min datter ikke ser dit indlæg, så ville hun bytte mig ud :lol: Hun elsker sko, men kedelige mor her har kun købt ét par sko til hende, og hun får ikke nye før det bliver varmere og hun skal have nogle mindre varme sko...
0
Sof
Indlæg: 1730
Tilmeldt: 16. maj 2018, 10:28
Kort karma: 111
Likede indlæg: 2501

Re: Hvad har du sidst købt til dit barn?

Indlægaf Sof » 10. mar 2019, 20:16

twinkle skrev:Benjamin er begyndt at gå meget og rejse sig op uden støtte, så nu er det vidst tid til rigtige sko.
Han er allerede helt vild med gummistøvlerne, som han ivrigt peger på og vil have mig til at give ham på :lun:

Futterne er fra fuzzies og resten fra Bundgaard. Og bedst af alt er, at jeg har købt alle tre par til mere eller mindre halv pris.

Vi har været rigtig glade for den skomodel hos Bundgaard. Vi er på vores 3. par pt, men kun hyppigt skiftet fordi hans fødder gror som ukrudt.
0
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16075
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1398
Likede indlæg: 29893

Re: Hvad har du sidst købt til dit barn?

Indlægaf TinaW » 14. mar 2019, 13:01

En Molo sommerjakke og et par skechers sneakers. Han har selv valgt denne gang.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Bergen
Indlæg: 7285
Tilmeldt: 23. jun 2018, 05:25
Kort karma: 469
Likede indlæg: 11891

Re: Hvad har du sidst købt til dit barn?

Indlægaf Bergen » 19. mar 2019, 18:23

Svømmeundervisning. Er ikke glad for at skolens undervisning først er i 4 klasse.
0
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16075
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1398
Likede indlæg: 29893

Re: Hvad har du sidst købt til dit barn?

Indlægaf TinaW » 21. mar 2019, 12:23

Et medlemskab af Club Panda gennem WWF.
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1095
Likede indlæg: 12857

Re: Hvad har du sidst købt til dit barn?

Indlægaf godtnavn » 7. apr 2019, 13:14

Vi troede egentlig ikke vi ville få brug for en klapvogn, men flere gange har vi cyklet til ting og tænkt det kunne være rart at have noget mindre at kører videre med end ladcyklen når vi har gået rundt. Deraf kom ønsket om en klapvogn der kunne slås nemt sammen og fyldte lidt. Da næste barn er på vej skulle vi købe en lift til ladcyklen så hun kan ligge der når vi cykler rundt med børnene. Så vi lavede i dag en 2i1 og købte denne lækre klapvogn med en liftdel der kan klikkes på, så har vi mulighed for at bruge den på begge måder, så sover baby når vi når frem kan vi bare klikke den på stellet, men er baby vågen kan baby komme i viklen og vores store datter kan få klapvognen på. Vi skulle egentlig bare ud og gramse på den og se at den kan være i cyklen, og det kunne den :banan: Lift-delen går nærmest fra den ene ende til bænken, og den sammenklappede klapvogn kan så stå ved siden af, og der er stadig plads til datterens ben når hun sidder på bænken :D

Da sælgeren så kunne slå 1800 kr af prisen hvis vi tog udstillingsmodellen røg den med hjem i dag, og datteren elsker den allerede :D Farven er lidt misvisende på billedet synes jeg, den er mere lilla rød i virkeligheden.
Og klapvognen kan selvfølgelig vende begge veje :)

klapvogn.png
klapvognlift.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
DannyZuko
Indlæg: 426
Tilmeldt: 31. okt 2015, 09:13
Kort karma: 30
Likede indlæg: 744

Re: Hvad har du sidst købt til dit barn?

Indlægaf DannyZuko » 7. apr 2019, 19:43

godtnavn skrev:Vi troede egentlig ikke vi ville få brug for en klapvogn, men flere gange har vi cyklet til ting og tænkt det kunne være rart at have noget mindre at kører videre med end ladcyklen når vi har gået rundt. Deraf kom ønsket om en klapvogn der kunne slås nemt sammen og fyldte lidt. Da næste barn er på vej skulle vi købe en lift til ladcyklen så hun kan ligge der når vi cykler rundt med børnene. Så vi lavede i dag en 2i1 og købte denne lækre klapvogn med en liftdel der kan klikkes på, så har vi mulighed for at bruge den på begge måder, så sover baby når vi når frem kan vi bare klikke den på stellet, men er baby vågen kan baby komme i viklen og vores store datter kan få klapvognen på. Vi skulle egentlig bare ud og gramse på den og se at den kan være i cyklen, og det kunne den :banan: Lift-delen går nærmest fra den ene ende til bænken, og den sammenklappede klapvogn kan så stå ved siden af, og der er stadig plads til datterens ben når hun sidder på bænken :D

Da sælgeren så kunne slå 1800 kr af prisen hvis vi tog udstillingsmodellen røg den med hjem i dag, og datteren elsker den allerede :D Farven er lidt misvisende på billedet synes jeg, den er mere lilla rød i virkeligheden.
Og klapvognen kan selvfølgelig vende begge veje :)

klapvogn.png
klapvognlift.jpg

Den vogn har jeg også haft i kikkerten, men er dog endt med en anden. Den virker rigtigt lækker.

Har I udtænkt en løsning til når hun vokser ud af liften? Måske har I tænkt på noget smart som jeg ikke har!

Ville gerne have min datter på 5 mdr. med i ladcyklen, men hun er alt for stor til lift. Hun kan godt sidde selv, men ikke stabilt nok til at jeg bare vil sætte hende på bænken i cyklen.
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1095
Likede indlæg: 12857

Re: Hvad har du sidst købt til dit barn?

Indlægaf godtnavn » 7. apr 2019, 20:23

DannyZuko skrev:
godtnavn skrev:Vi troede egentlig ikke vi ville få brug for en klapvogn, men flere gange har vi cyklet til ting og tænkt det kunne være rart at have noget mindre at kører videre med end ladcyklen når vi har gået rundt. Deraf kom ønsket om en klapvogn der kunne slås nemt sammen og fyldte lidt. Da næste barn er på vej skulle vi købe en lift til ladcyklen så hun kan ligge der når vi cykler rundt med børnene. Så vi lavede i dag en 2i1 og købte denne lækre klapvogn med en liftdel der kan klikkes på, så har vi mulighed for at bruge den på begge måder, så sover baby når vi når frem kan vi bare klikke den på stellet, men er baby vågen kan baby komme i viklen og vores store datter kan få klapvognen på. Vi skulle egentlig bare ud og gramse på den og se at den kan være i cyklen, og det kunne den :banan: Lift-delen går nærmest fra den ene ende til bænken, og den sammenklappede klapvogn kan så stå ved siden af, og der er stadig plads til datterens ben når hun sidder på bænken :D

Da sælgeren så kunne slå 1800 kr af prisen hvis vi tog udstillingsmodellen røg den med hjem i dag, og datteren elsker den allerede :D Farven er lidt misvisende på billedet synes jeg, den er mere lilla rød i virkeligheden.
Og klapvognen kan selvfølgelig vende begge veje :)

klapvogn.png
klapvognlift.jpg

Den vogn har jeg også haft i kikkerten, men er dog endt med en anden. Den virker rigtigt lækker.

Har I udtænkt en løsning til når hun vokser ud af liften? Måske har I tænkt på noget smart som jeg ikke har!

Ville gerne have min datter på 5 mdr. med i ladcyklen, men hun er alt for stor til lift. Hun kan godt sidde selv, men ikke stabilt nok til at jeg bare vil sætte hende på bænken i cyklen.


Vi har et melia babysæde (mener det er fra 8 måneder det vi har), men måneder mellem liften og babysædet ved jeg ikke hvad vi gør ved, håber at få en lille datter igen så der ikke kommer et hul hvor liften er for lille og hun ikke er kalr til sædet endnu. Synes egentlig også "liften" virker okay stor, så satser på hun kan ligge der længe.
Man kan få nogle babysæder, hvor de ligger mere ned, (f.eks. dette: https://www.checkfrank.dk/melia-comfort ... rce=google ved dog ikke hvordan det monteres, men det kan helt sikkert fikses) og ellers så kan man også bruge autostol i kassen, sidstnævnte overvejede vi, men vi tager af og til længere ture og det er jo ikke sundt for dem at sidde for længe i en autostol, samt vi har ikek bil så tænkte det var fjollet at have en autostol, derfor endte vi med en helt liggende løsning :) Synes ogås det er smart at baby ikke skal vækkes hvis hun falder i søvn på turen men bare kan klikkes på et stel og køres med videre :)
0

Tilbage til "Børn"