10 år og stadig vådligger

Brugeravatar
MissDitte
Indlæg: 563
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:07
Kort karma: 170
Likede indlæg: 1324

Re: 10 år og stadig vådligger

Indlægaf MissDitte » 22. apr 2022, 06:59

Jeg gætter på, I allerede gør alt hvad jeg også har prøvet, men jeg fortæller alligevel :)
Min datter var også vådligger til hun var 8-9 år.
Minirin havde ikke stor effekt - har dog kun prøvet med pillerne.
Som andre beskriver tog vi hende op at tisse, når vi skulle i seng. Og intet at drikke efter aftensmad.
En af de "test" vi gennemgik var, at vi igennem en uge skulle måle indtag af væske og mængde af tis. Hun kunne simpelthen tisse mere end 3-400 ml på en gang. Så i forhold til din søn tænker jeg også, at det ikke behøver være 100 gange han tisser, men måske bare nogle ordentlige søer :)

Nu er hun i øvrigt 16, og hvor jeg tisser lige før sengetid og som det første om morgenen, kan hun sagtens vente til det lige passer hende. Vi har joket lidt med, at hun simpelthen tissede af før hun blev 10 :)
1
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: 10 år og stadig vådligger

Indlægaf Zombie » 26. apr 2022, 18:09

Jeg var vådligger. Det blev ved 10 års alderen begrænset ved, at mit vækkeur ringede om natten 1-2 gange OG så drak jeg ikke væske efter aftensmad. Så til aftensmad drak jeg et stort glas vand, men ikke noget derefter. Det var især det at ændre mine "drukvaner" der hjalp meget.
1
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Shmartiesh
Indlæg: 1919
Tilmeldt: 10. jan 2016, 17:18
Kort karma: 157
Likede indlæg: 3019

Re: 10 år og stadig vådligger

Indlægaf Shmartiesh » 26. apr 2022, 19:56

Jeg var vådligger til jeg var 14.
Jeg havde god effekt af ringeapparat. Dog havde jeg bedst effekt når jeg sov uden trusser. Hvis jeg havde trusser på skulle der alt for meget urin til før det nåede ned til lagnet, og jeg kunne derfor ikke holde mig når jeg skulle gå på toilet. Men det virkede.
Jeg har prøvet tabletter og næsespray og zoneterapi og det man dengang i 90’erne kaldte en klog kone. I dag ville hun nok bare være alternativ behandler. Også skulle jeg også minimere mit væskeindtag efter 18.
1
Lupa2800
Indlæg: 120
Tilmeldt: 22. dec 2015, 18:32
Kort karma: 4
Likede indlæg: 62

Re: 10 år og stadig vådligger

Indlægaf Lupa2800 » 20. maj 2022, 18:31

Jeg var vådligger til jeg var en 9-10 år og prøvede næsespray, ringelagen og kom ekstra på toilettet når mine forældre gik i seng.
Næsespray virkede, hvis jeg ikke drak for meget
Jeg sov fra ringelagnet

Til gengæld oplever jeg en sjælden gang imellem at jeg drømmer at jeg skal tisse, men selvfølgelig forsøger min krop at stoppe mig. Desværre vågner jeg ikke, førend at der er kommet 2 smule ud, hvilket er hammer irreterende.

Min søn på 5,5 år bruger stadig ble, får minimalt ar drikke efter aftensmad (Max en stor tår) og oversvømmer somme tider bleen.
Jeg har været inde og kigge på hvornår vi kan søge læge for at udrede ham
0

Tilbage til "Børn"