Hvad har dit barn sidst sagt, som var foruroligende?

HappyHippo
Indlæg: 2530
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 170
Likede indlæg: 4383

Re: Hvad har dit barn sidst sagt, som var foruroligende?

Indlægaf HappyHippo » 24. feb 2022, 18:24

Mor, jeg vil bo sammen med dig for evigt!

(Mine børn er ret kedelige, ingen spøgelser eller noget :( )
1
Brugeravatar
Minionine
Indlæg: 1165
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:28
Kort karma: 207
Likede indlæg: 3302

Re: Hvad har dit barn sidst sagt, som var foruroligende?

Indlægaf Minionine » 24. feb 2022, 19:03

Se mamma, et billede af min tissekone!
Hun havde så taget et billede med sin ipad direkte op i tissekonen. Shit det blev hurtigt slettet med forklaring om, at det er privat område man ikke tager billeder af :wacko:
19
fisken80
Indlæg: 22068
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52045

Re: Hvad har dit barn sidst sagt, som var foruroligende?

Indlægaf fisken80 » 24. feb 2022, 20:39

Minionine skrev:Se mamma, et billede af min tissekone!
Hun havde så taget et billede med sin ipad direkte op i tissekonen. Shit det blev hurtigt slettet med forklaring om, at det er privat område man ikke tager billeder af :wacko:


Pjat, det er da lige til et diasshow til hendes konfirmation...
3
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Shmartiesh
Indlæg: 1919
Tilmeldt: 10. jan 2016, 17:18
Kort karma: 157
Likede indlæg: 3019

Re: Hvad har dit barn sidst sagt, som var foruroligende?

Indlægaf Shmartiesh » 24. feb 2022, 21:28

Den store på 4 synes det er sjovt at vrikke med numsen foran os, når hun ikke har tøj på, og sige “se min numse, se min numse”. Ofte prutter hun i mens :stoned:
2
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Hvad har dit barn sidst sagt, som var foruroligende?

Indlægaf MyGirl » 13. mar 2022, 15:42

Min dengang 3-årige til vores mindste, der vel var 7-8 måneder på det tidspunkt “hvis du ikke opfører dig ordentligt, skærer jeg hovedet af dig” :shock:

Tror I lige, mor overvejede grundigt, hvor faen den slags kunne komme fra! :nerve:
5
Lulu
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:42
Kort karma: 136
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 2762

Re: Hvad har dit barn sidst sagt, som var foruroligende?

Indlægaf Lulu » 13. mar 2022, 17:52

Shmartiesh skrev:Den store på 4 synes det er sjovt at vrikke med numsen foran os, når hun ikke har tøj på, og sige “se min numse, se min numse”. Ofte prutter hun i mens :stoned:


Det gør vore fem årige også. Nogen gange også til sin hjemmelavede sang "nummi nummi nummi se min nummi"
1
Sool
Indlæg: 182
Tilmeldt: 6. okt 2015, 16:58
Kort karma: 28
Likede indlæg: 452

Re: Hvad har dit barn sidst sagt, som var foruroligende?

Indlægaf Sool » 13. mar 2022, 18:03

Da min søn var 2,5 år lå han en dag i tremmesengen og snakkede, da han vågnede. Jeg går ind og spørger, hvem han taler med. Jeg får svaret “jeg snakker med oldemor. Hun sidder sammen med farfar inde i stuen, og de er kede af det”. Foruroligende? Jeps - specielt fordi han aldrig har brugt (eller hørt, så vidt vi ved) ordet “oldemor”, og særligt fordi det lige netop var den dag, hun blev begravet. Dun-dun-duuuun!
10
Brugeravatar
Shmartiesh
Indlæg: 1919
Tilmeldt: 10. jan 2016, 17:18
Kort karma: 157
Likede indlæg: 3019

Re: Hvad har dit barn sidst sagt, som var foruroligende?

Indlægaf Shmartiesh » 13. mar 2022, 19:18

Lulu skrev:
Shmartiesh skrev:Den store på 4 synes det er sjovt at vrikke med numsen foran os, når hun ikke har tøj på, og sige “se min numse, se min numse”. Ofte prutter hun i mens :stoned:


Det gør vore fem årige også. Nogen gange også til sin hjemmelavede sang "nummi nummi nummi se min nummi"

Går de mon i samme børnehave :lol:
0
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3723
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11266

Re: Hvad har dit barn sidst sagt, som var foruroligende?

Indlægaf Danseprinsesse » 13. mar 2022, 19:25

“Mor, se min diller!”.

Isoleret set er det nok ikke så usædvanligt sagt af en 5-årig.

Min valgte bare at sige det OG vise den frem, mens vi var ved at spise aftensmad… på en restaurant! :tie:


Jeg ved ikke, hvad der gik af ham. Han plejer hverken at være specielt dillerfikseret eller specielt “fremme i skoene”.
23
Thesen
Indlæg: 96
Tilmeldt: 17. aug 2015, 12:07
Kort karma: 19
Likede indlæg: 254

Re: Hvad har dit barn sidst sagt, som var foruroligende?

Indlægaf Thesen » 13. mar 2022, 21:14

"Pigen synger højt nede i kloakken........"
Sagt af min 2 årige.









Heldigvis til Halloween, hvor vores lokale Gyserstræde havde hejst en afspiller ned i kloakken.
1
ajnaM
Indlæg: 9929
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1051
Likede indlæg: 27061

Re: Hvad har dit barn sidst sagt, som var foruroligende?

Indlægaf ajnaM » 14. mar 2022, 06:40

‘Djævelen er egentlig en god ting. Fordi, hvis djævelen ikke fandtes, så ville alting være kedeligt. Man ville for eksempel ikke have lotterier, for alle ville vinde. Og mor ville ikke have noget at lave, for alle journalisterne ville ikke have noget at skrive om, fordi alle ville have det godt.’

:stoned:

Vi er i øvrigt ateister herhjemme og tror hverken på gud eller djævelen, men min ældste på 9 er åbenbart på vej til at blive satanist…
12
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Sorenspige
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 967
Likede indlæg: 9376

Re: Hvad har dit barn sidst sagt, som var foruroligende?

Indlægaf Sorenspige » 14. mar 2022, 15:48

Danseprinsesse skrev:“Mor, se min diller!”.

Isoleret set er det nok ikke så usædvanligt sagt af en 5-årig.

Min valgte bare at sige det OG vise den frem, mens vi var ved at spise aftensmad… på en restaurant! :tie:


Jeg ved ikke, hvad der gik af ham. Han plejer hverken at være specielt dillerfikseret eller specielt “fremme i skoene”.


Min nevø gjorde engang det samme - midt i en lufthavn :tie:.
3
ajnaM
Indlæg: 9929
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1051
Likede indlæg: 27061

Re: Hvad har dit barn sidst sagt, som var foruroligende?

Indlægaf ajnaM » 14. mar 2022, 16:20

Shmartiesh skrev:
Lulu skrev:
Shmartiesh skrev:Den store på 4 synes det er sjovt at vrikke med numsen foran os, når hun ikke har tøj på, og sige “se min numse, se min numse”. Ofte prutter hun i mens :stoned:


Det gør vore fem årige også. Nogen gange også til sin hjemmelavede sang "nummi nummi nummi se min nummi"

Går de mon i samme børnehave :lol:


Det er bare den anale fase. Den kan hos nogle fortsætte i årtier. :deer:
2
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
Nuttegris
Indlæg: 779
Tilmeldt: 21. dec 2015, 05:46
Kort karma: 53
Likede indlæg: 818

Re: Hvad har dit barn sidst sagt, som var foruroligende?

Indlægaf Nuttegris » 15. mar 2022, 05:35

Fed tråd :klap:

Men jeg bliver nysgerrig :gruble: Alle jer som skriver at jeres børn snakker med nogen I ikke kan se eller at de har nogen på deres værelse når de sover - hvad gør I når de siger det? For jeg ville personligt skide en grøn gris :ad!: :genert:

Spørger I mere ind til det ? Tjekker I værelset? Tænker I “nå nå” og så er I videre? Eller googler I straks “ghostbusters” på jeres telefon?
2
Brugeravatar
Myresluger
Indlæg: 2347
Tilmeldt: 25. dec 2015, 22:04
Kort karma: 110
Likede indlæg: 3802

Re: Hvad har dit barn sidst sagt, som var foruroligende?

Indlægaf Myresluger » 15. mar 2022, 06:13

Nuttegris skrev:Fed tråd :klap:

Men jeg bliver nysgerrig :gruble: Alle jer som skriver at jeres børn snakker med nogen I ikke kan se eller at de har nogen på deres værelse når de sover - hvad gør I når de siger det? For jeg ville personligt skide en grøn gris :ad!: :genert:

Spørger I mere ind til det ? Tjekker I værelset? Tænker I “nå nå” og så er I videre? Eller googler I straks “ghostbusters” på jeres telefon?

Hos os var det over en længere periode det stod på. Og da de sov virkelig dårligt overvejede vi faktisk at få fat i en eller anden, clairvoyant eller hvad ved jeg vi gjorde dog ikke noget ved det.
0

Tilbage til "Børn"