Opbaknings aflæsningstråd i projekt sov i egen seng

bibbs
Indlæg: 967
Tilmeldt: 24. aug 2015, 08:35
Kort karma: 86
Likede indlæg: 1361

Re: Opbaknings aflæsningstråd i projekt sov i egen seng

Indlægaf bibbs » 21. nov 2020, 17:37

hotlips skrev:JJeg har tænkt på at det et eller andet sted er fair nok at man som moxy selv skriver lidt om hvad der egentlig gør man føler sig klædt på til at have en mening om det her, det er alligevel ret meget at tage på sig at blande sig i en anden familie på den måde vi gør her, og jeg har ikke rigtig kunnet forklare det jeg ville som korte linjer i et andet indlæg.
Så nu har jeg skrevet lidt, så kan du læse det eller lade være fru bibbs. Men det bliver lidt for nemt at komme med en masse kritik og en masse meninger og så slet ikke komme med hvorfor det er nogle af ens egne ømme punkter der bliver ramt af nogen af de ting du beskriver.

Jeg rendte jo oprindeligt på dig i forbindelse med at min dreng er født med ganespalte, jeg kan ikke huske om det var noget rent praktisk eller måske har du lavet en tråd om det, jeg har en idé om at det var sådan noget,din datter var ikke født endnu.

Men jeg har selv en mor der er rigtig sød, hun er næsten altid glad og venlig, og har aldrig skældt os ud uden vi virkelig havde fortjent det, i det hele taget har hun ikke været en streng mor på nogen måde.

Men hun accepterede at vi boede i et stort hus med hele familien Incl en hustyran, min moster, der fik de andre voksne til at gå på listefødder hver morgen for hun var morgensur fra hus stod op.
Selv hvis vi andre havde siddet og grinet, og det kunne være rigtig sjovt at bo med onkler og mormor og så videre, så hvis hun kom ind og vi kunne mærke at hun var sur så blev der helt stille og så blev det jo sådan noget anspændt noget hvor vi ventede på hvad hun havde at hælde ud over en af os.

Jeg kunne sidde på mit værelse og pludselig kom hun og skældte ud, det var ligemeget om jeg havde gjort noget, hun kunne have besluttet sig for at nu var det virkelig også for dårligt at jeg stillede min cykel i højre garage i stedet for den venstre, eller jeg kunne have ladet en kniv ligge ved vasken, det var en dødssynd. Ikke at hun nogensinde vaskede op i alle de år, men det var ligemeget.

Min mor gjorde ingenting, og med tiden begyndte jeg at få angst, jeg sov hos min mor, men hun begyndte at holde sig vågen for at sende mig i min egen seng igen, og efter noget tid fik jeg overbevist mig selv om at hvis jeg lagde mig med hovedet under dynen, helt fladt og kun med næsen ude og lyset slukket så kunne dem jeg havde en tåget ide om ville komme jo ikke se mig. Men der var heller ikke fred selvom jeg var gået i seng og jeg havde en glasdør så det var nemt at se om lyset var slukket, det skete jævnligt at min moster kom brasende, tændte lyset og begyndte at bønne.
Det tænkte jeg på forleden med din mand. Jeg ville aldrig vække andre på den måde, det gør man vel også kun hvis man ved de ikke tør få en prop og blive sure.

Jeg blev efterhånden overbevist om at jeg var skør, men da jeg var 16 kom jeg på eget initiativ til psykolog, han sagde jeg hverken var skør eller psykotisk men hvis jeg følte jeg konstant skulle være på vagt for hvad der kom så var det nok fordi det var reelt.
Så jeg flyttede hjemmefra, 16 år gammel, ind på et lille hummer, der gik ikke en uge så holdt jeg op med at sove med hovedet under dynen.

Jeg har siden oplevet hvad hustyranner kan gøre i andre versioner, blandt andet da jeg i en kort periode midt i tyverne boede hos min far. Når hans kone kom hjem så kunne jeg sidde ved computeren ovenpå og høre hvordan hun gik en runde for at finde noget at skælde ud over, først ud i køkkenet og se om der var et bord der ikke var tørret af og om der var kaffe til at hun kunne få en kop, så ud og se om maskinen var vasket på det program hun syntes det skulle, så ind i stuen og se om avisen var krøllet.
Det var naturligvis de ting hun vidste der var størst chance for at få bid ved hun gik efter. Dem min far ikke gik op i om de var gjort eller ej.
Han lod det meste passere og så engang imellem så gik han fuldstændig amok, slog ud efter ting, viste tænder og knurrede nærmest, dengang tænkte jeg at det var bare sådan han blev gal, siden er det gået op for mig at det er løgn, han gør det med vilje for at virke så truende og skræmmende som muligt. Og så var det konen der gik på listefødder i nogle dage.
Min lille søster var vel 8-9 år dengang jeg sagde til min far han var nødt til at gøre noget ved det for hun kunne ikke tåle det men jeg kunne ikke få ham til at høre efter.

Idag har min lille søster ar fra håndled til skuldre, hun har skåret i sig selv da hun var teenager.

Jeg har selv prioriteret højt at min dreng skal have lov til at være i fred, min far kom for nogle år siden og var sur på mig, det turde han åbenbart ikke gøre noget ved og da jeg var gået ind og hvile mig, lod han det gå ud over Benjamin, jeg kunne høre han skreg og at der var noget helt galt, så jeg fløj ind og smed min far ud og sagde han ikke skulle vise sig her igen, men Benjamin der vel var 3 eller 4 blev så vred at han skreg og trampende i gulvet, klart mest fordi han var gal og forurettet.
Det gjorde stort indtryk på mig, jeg var voksen før jeg turde stille mig foran min moster eller min far og sige de skulle holde kæft, min lille søster er snart 30 og hun dukker sig stadig bare nogen hæver stemmen og jeg er ikke et øjeblik i tvivl om at det er noget der er let at udnytte hvis hun render på en uheldig mand.

Men Benjamin har ikke lært det, han er slet ikke vant til at folk råber og han har aldrig været bange for at sige hvis han synes jeg er urimelig, og det der med at hans morfar ud af ingenting blev rasende, det var han altså ikke i tvivl om han ikke skulle finde sig i, han blev også ved med at sige at morfar er meget forkert og det må han ikke efter jeg havde smidt min far ud og jeg gav ham helt ret, og sagde at det var helt i orden at han selv var blevet vred.

Men det var sådan en ting hvor jeg tænkte yes, det går den rigtige vej.

Jeg har af og til tænkt at det er svært for os der ikke kunne drømme om at gøre det selv at det virker så bizart at andre, til tider vores nærmeste, de vil bruge energi på at kue andre på den måde, jeg har selv til tider svært ved at huske det for det er så langt fra hvordan jeg selv tænker, og selvom jeg ikke er i tvivl om at mange af de der er hustyranner ikke tænker over det bevidst, så kan de der angiveligt ikke gør det bevidst alligevel kun gøre det så gennemført hvis der er en eller anden form for bevidst tanke bag det.

Noget af det der gør det så svært er jo at ingen siger det højt, der var ingen der behøvede at sige at nu var det min mosters humør der bestemte da jeg var barn og ingen har sagt det når min fars kone var på krigsstien. Det var der ikke nogen der var i tvivl om.

Lige som du ikke er i tvivl om det ene og alene er et spørgsmål om hvorvidt det passer ham at være efter dig for en bil han ikke har noget med at gøre. Det er ikke en mulighed at du er den der bliver mest sur over at han bønner over noget der ikke angår ham og beder ham passe sit eget job.
Men du er et menneske, og der vil altid være en ting han kan tage fat i når han er klar til at skyde efter dig.


Tak for din historie.

Han er ikke så ekstrem som det du beskriver, men han har perioder hvor han springer i luften eller ihverfald overreagerer.
Her tænker jeg hvis en af børnene ikke har taget deres tallerken ud og han med det samme går over i trusler om at han tager deres skærm tid. Eller hvis de bliver for overgearet truer han med at de kommer i seng, hvilket er en virkelig dårlig trusser specielt set i lyset af vores problemer med senge :gruble:

Jeg har næsten taget beslutningen men nu føler jeg mig som en rigtig lusker der går rundt og lader som ingenting. Vi er alene i aften og får rødvin ( han er kørt efter mad lige nu) og senere skal vi ses med nogen venner på messenger.
0
bibbs
Indlæg: 967
Tilmeldt: 24. aug 2015, 08:35
Kort karma: 86
Likede indlæg: 1361

Re: Opbaknings aflæsningstråd i projekt sov i egen seng

Indlægaf bibbs » 22. nov 2020, 14:11

Vi havde en god snak igår, vi talte åbent om det var en skilsmisse vi gerne ville.

Dog er vi ikke helt enige om hvad det er vi er uenige om, jeg mener det er manglen på at vise følelser, og manglende omsorg.

Han mener det er manglende kommunikation, og det kan jeg godt være enig i, men nogengange er han bare ikke let at kommunikere med og han siger sikkert det samme om mig.

Det der var det mest underlige for mig var at der ikke blev snakket kærlighed, men kun praktik og sex. Og det er for mig det vigtigste

Spørgsmålet forblev åbent, da han sagde det var op til mig, men det kan man jo ikke sige.

Så sagaen fortsætter og vi aftalte at vi ikke gør noget drastisk før efter jul...

For at komme til trådens emne, sov bassemanden hele natten i egen seng.

Til trods for han kom sent i seng og at vi sad og have messenger drinks med nogen venner.

Jeg var virkelig nervøs for at han havde hørt vores samtale og derfor lod som om han sov da jeg gik ind til ham inden jeg gik i seng. Men det gjorde han ikke, han sov bare tungt...
0
Brugeravatar
Tanten
Indlæg: 1936
Tilmeldt: 14. aug 2015, 12:03
Kort karma: 457
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 9662

Re: Opbaknings aflæsningstråd i projekt sov i egen seng

Indlægaf Tanten » 22. nov 2020, 14:26

bibbs skrev:Vi havde en god snak igår, vi talte åbent om det var en skilsmisse vi gerne ville.

Dog er vi ikke helt enige om hvad det er vi er uenige om, jeg mener det er manglen på at vise følelser, og manglende omsorg.

Han mener det er manglende kommunikation, og det kan jeg godt være enig i, men nogengange er han bare ikke let at kommunikere med og han siger sikkert det samme om mig.

Det der var det mest underlige for mig var at der ikke blev snakket kærlighed, men kun praktik og sex. Og det er for mig det vigtigste

Spørgsmålet forblev åbent, da han sagde det var op til mig, men det kan man jo ikke sige.

Så sagaen fortsætter og vi aftalte at vi ikke gør noget drastisk før efter jul...

For at komme til trådens emne, sov bassemanden hele natten i egen seng.

Til trods for han kom sent i seng og at vi sad og have messenger drinks med nogen venner.

Jeg var virkelig nervøs for at han havde hørt vores samtale og derfor lod som om han sov da jeg gik ind til ham inden jeg gik i seng. Men det gjorde han ikke, han sov bare tungt...


Snakkede I om hans tilgang til børnene?
0
bibbs
Indlæg: 967
Tilmeldt: 24. aug 2015, 08:35
Kort karma: 86
Likede indlæg: 1361

Re: Opbaknings aflæsningstråd i projekt sov i egen seng

Indlægaf bibbs » 22. nov 2020, 14:46

Snakkede I om hans tilgang til børnene?[/quote]

Ja det gjorde vi.

Og han var klar over at han nogengange var for hård, men at han var træt af at jeg kørte mit eget løb med børnene og blander mig i hans samtaler med vores søn....
0
bibbs
Indlæg: 967
Tilmeldt: 24. aug 2015, 08:35
Kort karma: 86
Likede indlæg: 1361

Re: Opbaknings aflæsningstråd i projekt sov i egen seng

Indlægaf bibbs » 30. nov 2020, 11:32

En lille opdatering til jer der har været så søde at hjælpe og bakke op.

Vi har aftalt at vi SKAL være bedre til at snakke sammen og jeg ikke skal tage beslutninger ang børnene uden at have inkluderet ham i det. Han kan så vælge at sige, det bestemmer jeg.

Han er meget sådan, vi er videre og det var et bump af de lidt større, men det skal nok gå.

Men jeg er mere på den at vi tager snakken igen efter jul og min veninde anbefalede at vi prøvede noget parterapi igennem kommunen som de havde gjort i forbindelse med deres skilsmisse for at få styr på samværet.

Jeg er ikke der hvor jeg vil skilles, men jeg er der hvor vi begge skal give noget for at få det til at fungere og det kræver at vi ikke bare lader stå til.

Mht sovningen har det været lidt på standby primært pga knægten var hjemsendt i karantæne fordi to af hans lærere var smittede. Men han sover bedre og faktisk igennem 2 dage i sidste uge og kommer senere ind til os end før.
6
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Opbaknings aflæsningstråd i projekt sov i egen seng

Indlægaf hotlips » 27. dec 2020, 15:09

bibbs skrev:En lille opdatering til jer der har været så søde at hjælpe og bakke op.

Vi har aftalt at vi SKAL være bedre til at snakke sammen og jeg ikke skal tage beslutninger ang børnene uden at have inkluderet ham i det. Han kan så vælge at sige, det bestemmer jeg.

Han er meget sådan, vi er videre og det var et bump af de lidt større, men det skal nok gå.

Men jeg er mere på den at vi tager snakken igen efter jul og min veninde anbefalede at vi prøvede noget parterapi igennem kommunen som de havde gjort i forbindelse med deres skilsmisse for at få styr på samværet.

Jeg er ikke der hvor jeg vil skilles, men jeg er der hvor vi begge skal give noget for at få det til at fungere og det kræver at vi ikke bare lader stå til.

Mht sovningen har det været lidt på standby primært pga knægten var hjemsendt i karantæne fordi to af hans lærere var smittede. Men han sover bedre og faktisk igennem 2 dage i sidste uge og kommer senere ind til os end før.


Hvordan går det med dig, kommer i fredeligt igennem julen? :jule:
1
bibbs
Indlæg: 967
Tilmeldt: 24. aug 2015, 08:35
Kort karma: 86
Likede indlæg: 1361

Re: Opbaknings aflæsningstråd i projekt sov i egen seng

Indlægaf bibbs » 30. dec 2020, 07:51

hotlips skrev:
bibbs skrev:En lille opdatering til jer der har været så søde at hjælpe og bakke op.

Vi har aftalt at vi SKAL være bedre til at snakke sammen og jeg ikke skal tage beslutninger ang børnene uden at have inkluderet ham i det. Han kan så vælge at sige, det bestemmer jeg.

Han er meget sådan, vi er videre og det var et bump af de lidt større, men det skal nok gå.

Men jeg er mere på den at vi tager snakken igen efter jul og min veninde anbefalede at vi prøvede noget parterapi igennem kommunen som de havde gjort i forbindelse med deres skilsmisse for at få styr på samværet.

Jeg er ikke der hvor jeg vil skilles, men jeg er der hvor vi begge skal give noget for at få det til at fungere og det kræver at vi ikke bare lader stå til.

Mht sovningen har det været lidt på standby primært pga knægten var hjemsendt i karantæne fordi to af hans lærere var smittede. Men han sover bedre og faktisk igennem 2 dage i sidste uge og kommer senere ind til os end før.


Hvordan går det med dig, kommer i fredeligt igennem julen? :jule:



Tak for du spørger, jeg havde desværre en overbelastnings reaktion den 21 december hvor min krop sagde nu tager du lige en pause makker. Der var intet at se på MR scanningen, men fik at vide at det var en advarsel og jeg skulle slappe af.

Derfor er vi ikke kommet så meget videre han falder stadig i søvn i egen seng og prøver at sove igennem og det lykkedes måske i gennemsnit en gang pr uge.

Vi gør ikke mere ved det før efter nytår da spvemønsteret er helt fucked pga ferie.
Men vi er stadig fortrøstningsfulde, men jeg bliver nødt til også at tænke lidt på mig selv i det her lige nu.
Jeg har det bedre, men der skal ikke meget til at vælte læsset, bla udmeldningen om de fortsatte restriktioner der kom igår
0
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Opbaknings aflæsningstråd i projekt sov i egen seng

Indlægaf hotlips » 30. dec 2020, 11:05

bibbs skrev:
hotlips skrev:
bibbs skrev:En lille opdatering til jer der har været så søde at hjælpe og bakke op.

Vi har aftalt at vi SKAL være bedre til at snakke sammen og jeg ikke skal tage beslutninger ang børnene uden at have inkluderet ham i det. Han kan så vælge at sige, det bestemmer jeg.

Han er meget sådan, vi er videre og det var et bump af de lidt større, men det skal nok gå.

Men jeg er mere på den at vi tager snakken igen efter jul og min veninde anbefalede at vi prøvede noget parterapi igennem kommunen som de havde gjort i forbindelse med deres skilsmisse for at få styr på samværet.

Jeg er ikke der hvor jeg vil skilles, men jeg er der hvor vi begge skal give noget for at få det til at fungere og det kræver at vi ikke bare lader stå til.

Mht sovningen har det været lidt på standby primært pga knægten var hjemsendt i karantæne fordi to af hans lærere var smittede. Men han sover bedre og faktisk igennem 2 dage i sidste uge og kommer senere ind til os end før.


Hvordan går det med dig, kommer i fredeligt igennem julen? :jule:



Tak for du spørger, jeg havde desværre en overbelastnings reaktion den 21 december hvor min krop sagde nu tager du lige en pause makker. Der var intet at se på MR scanningen, men fik at vide at det var en advarsel og jeg skulle slappe af.

Derfor er vi ikke kommet så meget videre han falder stadig i søvn i egen seng og prøver at sove igennem og det lykkedes måske i gennemsnit en gang pr uge.

Vi gør ikke mere ved det før efter nytår da spvemønsteret er helt fucked pga ferie.
Men vi er stadig fortrøstningsfulde, men jeg bliver nødt til også at tænke lidt på mig selv i det her lige nu.
Jeg har det bedre, men der skal ikke meget til at vælte læsset, bla udmeldningen om de fortsatte restriktioner der kom igår


Det er måske heller ikke helt dumt at sige at nu er det ferie også for dig og at nu må det bare vente, der er noget der ikke noget skævt i at prøve at lære sine børn at sove på en måde der tydeligvis ikke fungerer for dem når man selv er stresset helt ud af den.
Min dreng er yngre end din og både ham og flere af hans venner har nogle sære sovetider i ferierne efterhånden, men bare de sover nok så gør det jo heller ikke så meget, din dreng må da også være i underskud nogle uger når han sover så sent flere gange?

Jeg er nu ellers ikke rigtigt tilhænger af det der med at hvis bare forældrene har det godt så smitter det på magisk vis, men ro på, det smitter efter min erfaring.

Har du noget hvor du sætter dig med en kop kaffe eller hvad det nu må være og så lige drosler ned i en halv time når du lige trænger til at få ro i hovedet?
0
bibbs
Indlæg: 967
Tilmeldt: 24. aug 2015, 08:35
Kort karma: 86
Likede indlæg: 1361

Re: Opbaknings aflæsningstråd i projekt sov i egen seng

Indlægaf bibbs » 30. dec 2020, 12:04

Jeg har fået set lidt serie her i ferien som jeg ikke plejer.
Han har et smart watch som tracker hans søvn og han får 8-10 timer så det er fint.

Og efter nytår går vi igang med at finde tilbage til de faste sovetider.
0
bibbs
Indlæg: 967
Tilmeldt: 24. aug 2015, 08:35
Kort karma: 86
Likede indlæg: 1361

Re: Opbaknings aflæsningstråd i projekt sov i egen seng

Indlægaf bibbs » 4. jan 2021, 12:42

2021 er et godt år i projekt sove i egen seng.

Han har sovet alle nætter hele natten i egen seng, så det skal bare fortsætte
9
bibbs
Indlæg: 967
Tilmeldt: 24. aug 2015, 08:35
Kort karma: 86
Likede indlæg: 1361

Re: Opbaknings aflæsningstråd i projekt sov i egen seng

Indlægaf bibbs » 9. jan 2021, 08:35

Så kom ser backet igår kunne han ikke falde i søvn og jeg endte med at sove derinde.
Men det har slået mig helt ud i mit stressramte hoved
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6659
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18859

Re: Opbaknings aflæsningstråd i projekt sov i egen seng

Indlægaf Æble » 9. jan 2021, 13:11

bibbs skrev:Så kom ser backet igår kunne han ikke falde i søvn og jeg endte med at sove derinde.
Men det har slået mig helt ud i mit stressramte hoved


Du skal ikke lade dig slå ud af en enkelt nat. Måske er det fint nok at det bare er en gang i mellem, det skal der også være plads til. Han kan også mærke på dig at du bliver stresset over det og det giver et ekstra pres.

Har i prøvet med noget meditations musik?
1
bibbs
Indlæg: 967
Tilmeldt: 24. aug 2015, 08:35
Kort karma: 86
Likede indlæg: 1361

Re: Opbaknings aflæsningstråd i projekt sov i egen seng

Indlægaf bibbs » 18. jan 2021, 06:50

Så er weekenden gået, vi har flere gode dage end dårlige.

Og jeg har brug for jeres mening.
Han kommer i seng kl 2030 i hverdagen og læser til kl 2100 og sover så for det meste..

Fredag og lørdag er han oppe og se X factor, Versus eller hvad der nu lige er i TV, og kommer i seng kl 2100, læser i 10 minutter og sover.Men her har han oftere problemer og kommer ind til os.

Jeg mener der godt kan være forskel på hverdage og weekend og at det er næste level, men at det vil være nærmest en straf for ham og hans lillesøster hvis de også skal i seng kl 2000/2030 i weekenden.

Vi udnytter at jeg er hjemsendt og at han går i skole hjemme hvilket giver os lidt mere mulighed for at øve.
Han tog en hel nat uden søvn i sidste uge for at vise at han er dedikeret, og for at skåne mig er jeg sikker på
0
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8534
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15168

Re: Opbaknings aflæsningstråd i projekt sov i egen seng

Indlægaf Zonta » 18. jan 2021, 07:10

bibbs skrev:Så er weekenden gået, vi har flere gode dage end dårlige.

Og jeg har brug for jeres mening.
Han kommer i seng kl 2030 i hverdagen og læser til kl 2100 og sover så for det meste..

Fredag og lørdag er han oppe og se X factor, Versus eller hvad der nu lige er i TV, og kommer i seng kl 2100, læser i 10 minutter og sover.Men her har han oftere problemer og kommer ind til os.

Jeg mener der godt kan være forskel på hverdage og weekend og at det er næste level, men at det vil være nærmest en straf for ham og hans lillesøster hvis de også skal i seng kl 2000/2030 i weekenden.

Vi udnytter at jeg er hjemsendt og at han går i skole hjemme hvilket giver os lidt mere mulighed for at øve.
Han tog en hel nat uden søvn i sidste uge for at vise at han er dedikeret, og for at skåne mig er jeg sikker på

Altså problemet med weekenden kunne måske være, at han går direkte fra fjernsyn med spændende indhold til at skulle falde i søvn på 10 minutter. Det kan være svært at geare ned og generelt set anbefales der jo ikke skærm i hvert fald en time inden sengetid. Kunne I evt. se det dagen efter om formiddagen og så holde fast i sengetiderne?
Jeg kan slet ikke se, at det er en straf, hvis det betyder bedre søvn, at holde fast i sengetiderne. Slet ikke med den situation I står i.
4
J, juli 2018.
bibbs
Indlæg: 967
Tilmeldt: 24. aug 2015, 08:35
Kort karma: 86
Likede indlæg: 1361

Re: Opbaknings aflæsningstråd i projekt sov i egen seng

Indlægaf bibbs » 18. jan 2021, 07:24

Zonta skrev:
bibbs skrev:Så er weekenden gået, vi har flere gode dage end dårlige.

Og jeg har brug for jeres mening.
Han kommer i seng kl 2030 i hverdagen og læser til kl 2100 og sover så for det meste..

Fredag og lørdag er han oppe og se X factor, Versus eller hvad der nu lige er i TV, og kommer i seng kl 2100, læser i 10 minutter og sover.Men her har han oftere problemer og kommer ind til os.

Jeg mener der godt kan være forskel på hverdage og weekend og at det er næste level, men at det vil være nærmest en straf for ham og hans lillesøster hvis de også skal i seng kl 2000/2030 i weekenden.

Vi udnytter at jeg er hjemsendt og at han går i skole hjemme hvilket giver os lidt mere mulighed for at øve.
Han tog en hel nat uden søvn i sidste uge for at vise at han er dedikeret, og for at skåne mig er jeg sikker på

Altså problemet med weekenden kunne måske være, at han går direkte fra fjernsyn med spændende indhold til at skulle falde i søvn på 10 minutter. Det kan være svært at geare ned og generelt set anbefales der jo ikke skærm i hvert fald en time inden sengetid. Kunne I evt. se det dagen efter om formiddagen og så holde fast i sengetiderne?
Jeg kan slet ikke se, at det er en straf, hvis det betyder bedre søvn, at holde fast i sengetiderne. Slet ikke med den situation I står i.


Nej det kan der være noget om, men der er også noget hyggeligt ved at sidde og se det live og være med på app osv.

Han er sådan en kriger der virkelig arbejder med det, og de sætter stor pris på den ekstra time
0

Tilbage til "Børn"