Valg af højstol

Sof
Indlæg: 1730
Tilmeldt: 16. maj 2018, 10:28
Kort karma: 111
Likede indlæg: 2501

Re: Valg af højstol

Indlægaf Sof » 18. mar 2019, 12:54

Vi har Nomi og er glad for den, derudover har vi en Nofred Mouse stol, til når vi har lidt ældre børn på besøg, den har været brugt af børn på 3, 6 og 7 år.

Min veninde har Hukit stole til deres på 3 og 7, dem kan jeg godt lide og tror egentlig på sigt det bliver sådan en vores søn får. Vi har i hvert fald ikke planer om at han skal blive i Nomien.
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1095
Likede indlæg: 12857

Re: Valg af højstol

Indlægaf godtnavn » 19. mar 2019, 14:55

Vi købte bare en klassisk trip trap fordi de virkede da jeg var barn så de virker også nu tænkte jeg :P Datteren på to er dog meget optaget af at være som os andre, så hun sidder allerede på en normal stol (med en boble så hun kan nå) men tænker det er meget fint, for så kan lillesøster overtage triptrappen til vinter. Jeg tror også jeg var lidt fan af at de kun kostede 100 kr brugt, så er der flere penge til alt muligt andet :) Men har du pengene og drømmer om en specifik stol så køb da den :) Havde jeg haft et ønske om en bestemt havde vi nok også valgt den i stedet for en trip trap, men lige stol havde jeg ikke så mange følelser omkring.
0
TomKah
Indlæg: 4188
Tilmeldt: 25. aug 2015, 12:57
Kort karma: 311
Likede indlæg: 4307

Re: Valg af højstol

Indlægaf TomKah » 19. mar 2019, 17:52

Olaf skrev:Her har hvert barn en Leanderstol, de er nu 7 og 10 år. Tænker storebror vil bruge den et år eller 2 mere. Han kan godt sidde på en alm stol men sidder klart bedre i forhold til bordet på Leanderstolen (også godt når der laves lektier i stuen). Jeg tror dog ikke jeg ville have købt den til ham i 6-års alderen, der ville jeg have valgt en billigere juniorstol.


Haha... Jeg ville skrive at jeg slet ikke kunne se en 10 årig sidde på en højstol. Min 12 årige er 170 cm høj, min knap 10-årige er 148 cm.
Jeg kan ikke engang huske hvornår de sidst så på en triptrap men det er mere end 3 år siden,
0
Olaf
Indlæg: 493
Tilmeldt: 25. aug 2015, 16:08
Kort karma: 13
Likede indlæg: 380

Re: Valg af højstol

Indlægaf Olaf » 19. mar 2019, 18:00

TomKah skrev:
Olaf skrev:Her har hvert barn en Leanderstol, de er nu 7 og 10 år. Tænker storebror vil bruge den et år eller 2 mere. Han kan godt sidde på en alm stol men sidder klart bedre i forhold til bordet på Leanderstolen (også godt når der laves lektier i stuen). Jeg tror dog ikke jeg ville have købt den til ham i 6-års alderen, der ville jeg have valgt en billigere juniorstol.


Haha... Jeg ville skrive at jeg slet ikke kunne se en 10 årig sidde på en højstol. Min 12 årige er 170 cm høj, min knap 10-årige er 148 cm.
Jeg kan ikke engang huske hvornår de sidst så på en triptrap men det er mere end 3 år siden,


Her er ungerne 130 cm og 155 cm høje og det går nu fint. Men stolene er jo også lavet til at de kan anvendes af voksne
0
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Valg af højstol

Indlægaf hotlips » 1. apr 2019, 19:13

Jeg endte med at købe en gammeldags efter vi havde været igennem tre forskellige af de moderne firkantede som jeg syntes var noget juks, blandt andet en trip trap der dog kunne bruges i haven da han blev lidt større.
Sæderne var for store eller hullerne så hvis ikke han var halvt på vej ud af det ene hul til benene så var det hynden og han har nu aldrig siddet specielt uroligt og han sad bare dårligt og usikkert på alle måder.

Så det blev sådan en gammel en med rund ryg med stakit som kunne laves til en lav stol med bord han ikke kunne tilte ned af.
Den var virkelig god, og skal jeg have flere børn så skal jeg helt sikkert have sådan en igen.
0

Tilbage til "Børn"