Sikring af legetøjskiste

godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Sikring af legetøjskiste

Indlægaf godtnavn » 29. jan 2019, 00:19

Vi har en stor trækiste med Duplo i, der går længe før hun selv kan åbne den, men når den står åben har hun præsteret at få lukket den, låget er stort og tungt så jeg er selvfølgelig bekymret for hendes fingre, vil gerne have hun beholder dem alle ;) Så har I et godt forslag til hvordan jeg kan sikre den? Jeg tænker noget man kan sætte på når den er åben så hun ikke kan smække den over hendes fingre, og som vi så tager af igen før den kan lukkes. Kan bare ikke finde ud af hvilken dims jeg mangler.
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16880
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20970

Re: Sikring af legetøjskiste

Indlægaf Misantropen » 29. jan 2019, 01:15

Er det muligt at skrue låget af så det helt kan fjernes når der skal leges med Duplo?

Jeg tror jeg ville være bange for at hoved/overkrop også kom i klemme :genert: Fx hvis der tages ved låget eller hun bukker sig ind over. Selvom hun ikke bruger den uden opsyn går det nogle gange lige så hurtigt som en musefælde.

Hvis den står op af noget, en væg evt., kan der måske laves en anordning med en krog/karabinhage og en ring krogen kan sættes i.
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16880
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20970

Re: Sikring af legetøjskiste

Indlægaf Misantropen » 29. jan 2019, 01:35

Nevermind.. Man kan få forskellige hængsler(tror jeg det hedder på dansk) fx med soft close funktion :-D

Jeg vil tro man kan få dem i byggemarkeder eller butikker der sælger elementer til køkken, bad og garderobe

Billede

Billede
1
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Sikring af legetøjskiste

Indlægaf godtnavn » 29. jan 2019, 13:49

Det er da lige sådan nogle vi skal have! Må se om de har nogle i Silvan! Vi havde tænkt på en krog i væggen som vi kunne sætte låget fast til, men da vi ikke er sikker på værelses indretning endnu (det er først ved at blive lavet) så vil vi helst undgå at bore huller i væggen til vi er sikre på at hullerne er rigtige, og at hun ikke må lege med Duplo i den periode ville resulterer i at hun søgte adoptivforældre :lol:
1

Tilbage til "Børn"