Puttetid

Minitrolden
Indlæg: 161
Tilmeldt: 4. aug 2017, 20:00
Kort karma: 19
Likede indlæg: 165

Re: Puttetid

Indlægaf Minitrolden » 20. jun 2018, 07:25

otte årig: der børstes tænder ca. kl 19, hvorefter der læses godnathistorie i 30 min. Herefter må han selv læse i 30 minutter. Hvis han har svært ved at sove kigger vi op til ham og nusser lidt. De fleste dage sover han selv.
2,5 årig: ca. 18.15 børstes der tænder og skiftes til nattøj. Herefter en godnathistorie, hvorefter vi putter i vores seng og ligger ved hende til hun sover. Når vi selv går i seng flyttes hun til sin tremmeseng. Når hun vågner nat/morgen kravler hun over til mig og vi sover videre.

Tilføjelse: Jeg har en regel som hedder - jeg rejser mig ikke fra min seng når jeg først har lagt mig. Derfor samsover vi med den yngste og den ældste havde en madras hos os, da han flyttede på eget værelse. Han vågner aldrig om natten medmindre der er noget galt og så er det far som rejser sig :cool:
Senest rettet af Minitrolden 20. jun 2018, 07:40, rettet i alt 1 gang.
0
Minitrolden
Indlæg: 161
Tilmeldt: 4. aug 2017, 20:00
Kort karma: 19
Likede indlæg: 165

Re: Puttetid

Indlægaf Minitrolden » 20. jun 2018, 07:32

Lisva skrev:Lige for tiden er det mest noget med at løbe fra rum til rum for at trøste den, der skriger højst. De er henholdsvis 2 år og 7 uger. Det er sindssygt hårdt - især de to aftener om ugen, hvor jeg er alene med dem. :gisp:

En på syv uger, der sådan bliver puttet-puttet?

Kan du ikke have den lille i vikle eller bare putte dem begge i jeres seng med dig i smørhullet?
1
Minitrolden
Indlæg: 161
Tilmeldt: 4. aug 2017, 20:00
Kort karma: 19
Likede indlæg: 165

Re: Puttetid

Indlægaf Minitrolden » 20. jun 2018, 07:36

Lisva skrev:Tusind tak for svar! Og ja, det er virkelig hårdt, når de begge to græder. :( Jeg tror, jeg skal have købt mig en vikle. Er den bedre end en bæresele? Jeg har nemlig en sele, men jeg synes ikke, jeg kan bukke mig bare en smule, uden at hendes hoved rasler rundt. :/

Vikle kan købes og er guld værd. https://mamaslife.dk/category/vikler-og-sjal-8/ du skal nok gå efter en strækvikle.
0

Tilbage til "Børn"