PlayStation eller Wii?

Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

PlayStation eller Wii?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 2. maj 2018, 17:48

Jeg har en knap 5 årig, overvejer en spillekonsol til hans fødselsdag. Han kan godt lide at spille spil på iPad, men han hr en streng mor som kun giver ham den i en times tid lørdag/søndag. Måske jeg slækkede lidt hvis det var noget vi kunne sammen, ligesom at det ville være fint hvis der kunne være nogle spil som var noget bevægelse og sang. Han spillede noget hos sin ven forleden som var noget med at danse som de gjorde på skærmen, det var et hit.

Den vildeste konsol jeg selv har haft var en Gameboy i 90’erne. Så jeg aner nada om den slags.

Hvad har i og vil anbefale?
0
ajnaM
Indlæg: 9929
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1051
Likede indlæg: 27061

Re: PlayStation eller Wii?

Indlægaf ajnaM » 2. maj 2018, 18:36

FormerlyKnownAs skrev:Jeg har en knap 5 årig, overvejer en spillekonsol til hans fødselsdag. Han kan godt lide at spille spil på iPad, men han hr en streng mor som kun giver ham den i en times tid lørdag/søndag. Måske jeg slækkede lidt hvis det var noget vi kunne sammen, ligesom at det ville være fint hvis der kunne være nogle spil som var noget bevægelse og sang. Han spillede noget hos sin ven forleden som var noget med at danse som de gjorde på skærmen, det var et hit.

Den vildeste konsol jeg selv har haft var en Gameboy i 90’erne. Så jeg aner nada om den slags.

Hvad har i og vil anbefale?


Jeg har en snart 6-årig, og vi overvejer en Nintendo Switch. Den kan både fungere som konsol, som håndholdt spillemaskine og med interaktivt tilbehør.

Vi har derudover en SuperNintendo og en Nintendo Classic af de nye 'gamle' udgaver med en masse spil præ-installeret. Det er ret genialt. Min dreng er vild med Mario, Kirby og den slags platform-spil, og min kæreste har optur over at spille de spil, han spillede som dreng.

Det sagt, så er min dreng stadig det mindste til den slags, synes jeg. I mine øjne bliver det lidt mere okay, fordi det er Nintendo, og det er et meget børnet univers - men han har meget svært ved de fleste spil, selvom han har prøvet dem mange gange. Vi har vel haft de to små Nintendoer i et halvt års tid, og vi kunne sagtens have ventet.
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…

Tilbage til "Børn"