Bedste svømmehal til små børn i Kbh?

Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1959
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 419
Likede indlæg: 4817

Bedste svømmehal til små børn i Kbh?

Indlægaf milisa » 6. jan 2018, 16:26

Overskriften skulle gerne sige det hele! En god svømmehal for mig er en med ordentlige (lune!!) omklædningsfaciliteter, flere mulige bassiner (dvs med en god temperatur) og gerne med små rutsjebaner.
0
Tally-ho
Mette
Indlæg: 1274
Tilmeldt: 28. aug 2015, 11:43
Kort karma: 77
Likede indlæg: 1816

Re: Bedste svømmehal til små børn i Kbh?

Indlægaf Mette » 6. jan 2018, 16:57

Hvis du har bil vil jeg anbefale Hjortespringbadet. Deres strandbredsbassin er det varmeste jeg har oplevet. I alle andre svømmehaller siddet jeg og småfryser
0
Lilleluftballon
Indlæg: 824
Tilmeldt: 4. jan 2016, 17:02
Kort karma: 30
Likede indlæg: 665

Re: Bedste svømmehal til små børn i Kbh?

Indlægaf Lilleluftballon » 6. jan 2018, 17:30

Eller i Greve, der er også mange bassiner, rutchebane og legetøj.
0
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1959
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 419
Likede indlæg: 4817

Re: Bedste svømmehal til små børn i Kbh?

Indlægaf milisa » 6. jan 2018, 17:47

Mette skrev:Hvis du har bil vil jeg anbefale Hjortespringbadet. Deres strandbredsbassin er det varmeste jeg har oplevet. I alle andre svømmehaller siddet jeg og småfryser


:forvirret: :forvirret: !!!

Jeg har lige været i hjortespringsbadet, fordi jeg havde læst det anbefalet på nettet, og hadede hvert et øjeblik!!! Elendige omklædningsfaciliteter uden børnebrusere, isnende koldt både i hallen og omklædning og totalt proppet af store unger i børnebassinet, der i øvrigt ikke var særlig varmt!

Men til gengæld har jeg ingen idé om, hvad deres strandbredsbassin skulle være? Er der flere afdelinger?
0
Tally-ho
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1959
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 419
Likede indlæg: 4817

Re: Bedste svømmehal til små børn i Kbh?

Indlægaf milisa » 6. jan 2018, 17:47

Lilleluftballon skrev:Eller i Greve, der er også mange bassiner, rutchebane og legetøj.


Ja, den har jeg også læst godt om. Har bil, så afstand er ikke noget problem. Kører gerne et stykke for en god svømmehal.
0
Tally-ho
Olaf
Indlæg: 493
Tilmeldt: 25. aug 2015, 16:08
Kort karma: 13
Likede indlæg: 380

Re: Bedste svømmehal til små børn i Kbh?

Indlægaf Olaf » 6. jan 2018, 17:53

Vi bruger Greve. Der er strandbredsbassin med 33 grafer vand og vist 60 cm på det dybeste sted, 90 cm bassin med 31 grader og så to større bassiner. Der er self også babybassin til børn under 3 år. Der er rutchebane i 90 cm bassinet.
1
Lilleluftballon
Indlæg: 824
Tilmeldt: 4. jan 2016, 17:02
Kort karma: 30
Likede indlæg: 665

Re: Bedste svømmehal til små børn i Kbh?

Indlægaf Lilleluftballon » 6. jan 2018, 17:58

milisa skrev:
Lilleluftballon skrev:Eller i Greve, der er også mange bassiner, rutchebane og legetøj.


Ja, den har jeg også læst godt om. Har bil, så afstand er ikke noget problem. Kører gerne et stykke for en god svømmehal.


Synes dog deres omklædning er noget slidt og trist. Men svømmehallen kan jeg godt lide.
0
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1959
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 419
Likede indlæg: 4817

Re: Bedste svømmehal til små børn i Kbh?

Indlægaf milisa » 6. jan 2018, 18:06

Lilleluftballon skrev:
milisa skrev:
Lilleluftballon skrev:Eller i Greve, der er også mange bassiner, rutchebane og legetøj.


Ja, den har jeg også læst godt om. Har bil, så afstand er ikke noget problem. Kører gerne et stykke for en god svømmehal.


Synes dog deres omklædning er noget slidt og trist. Men svømmehallen kan jeg godt lide.


Det er trods alt også bedre med træls omklædning/god svømmehal end det omvendte!
0
Tally-ho
Mette
Indlæg: 1274
Tilmeldt: 28. aug 2015, 11:43
Kort karma: 77
Likede indlæg: 1816

Re: Bedste svømmehal til små børn i Kbh?

Indlægaf Mette » 6. jan 2018, 18:42

milisa skrev:
Mette skrev:Hvis du har bil vil jeg anbefale Hjortespringbadet. Deres strandbredsbassin er det varmeste jeg har oplevet. I alle andre svømmehaller siddet jeg og småfryser


:forvirret: :forvirret: !!!

Jeg har lige været i hjortespringsbadet, fordi jeg havde læst det anbefalet på nettet, og hadede hvert et øjeblik!!! Elendige omklædningsfaciliteter uden børnebrusere, isnende koldt både i hallen og omklædning og totalt proppet af store unger i børnebassinet, der i øvrigt ikke var særlig varmt!

Men til gengæld har jeg ingen idé om, hvad deres strandbredsbassin skulle være? Er der flere afdelinger?

Det bassin lige når man kommer ud af omklædningen. Det er dejligt! Har læst på deres FB at de har haft store problemer, gad vide om du er rendt ind i en dårlig dag.. Omklædningen er ikke noget at råbe hurra for, udover at jeg synes vandet er en god temperatur. Jeg synes Greve har gode omklædningsrum, men der er bassinerne alt for kolde til mig. Og den lille.
0
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1959
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 419
Likede indlæg: 4817

Re: Bedste svømmehal til små børn i Kbh?

Indlægaf milisa » 6. jan 2018, 18:46

Mette skrev:
milisa skrev:
Mette skrev:Hvis du har bil vil jeg anbefale Hjortespringbadet. Deres strandbredsbassin er det varmeste jeg har oplevet. I alle andre svømmehaller siddet jeg og småfryser


:forvirret: :forvirret: !!!

Jeg har lige været i hjortespringsbadet, fordi jeg havde læst det anbefalet på nettet, og hadede hvert et øjeblik!!! Elendige omklædningsfaciliteter uden børnebrusere, isnende koldt både i hallen og omklædning og totalt proppet af store unger i børnebassinet, der i øvrigt ikke var særlig varmt!

Men til gengæld har jeg ingen idé om, hvad deres strandbredsbassin skulle være? Er der flere afdelinger?

Det bassin lige når man kommer ud af omklædningen. Det er dejligt! Har læst på deres FB at de har haft store problemer, gad vide om du er rendt ind i en dårlig dag.. Omklædningen er ikke noget at råbe hurra for, udover at jeg synes vandet er en god temperatur. Jeg synes Greve har gode omklædningsrum, men der er bassinerne alt for kolde til mig. Og den lille.


Hæhæ, det var det bassin, jeg syntes var alt for koldt! :lol: Men ja, hvis de generelt har haft problemer, kan det være, jeg skal give dem en chance til. Men det undrede mig nu også, at store børn og unge på 8-13/14 år får lov til at være og fylde i bassinet. De styrede jo totalt og var alt for vilde. Det trækker også ned for mig.
0
Tally-ho
Mette
Indlæg: 1274
Tilmeldt: 28. aug 2015, 11:43
Kort karma: 77
Likede indlæg: 1816

Re: Bedste svømmehal til små børn i Kbh?

Indlægaf Mette » 6. jan 2018, 19:15

Vi plejer at komme kl 8 i weekenden. Der er det så fint. Når vi går ca 9.30 er der ved at være mange mennesker..
1
ajnaM
Indlæg: 9930
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1052
Likede indlæg: 27073

Re: Bedste svømmehal til små børn i Kbh?

Indlægaf ajnaM » 6. jan 2018, 19:41

DGI-byen.


De har flere varmtvandsbassiner, og det varmeste er dybt og ret stort. Ahh. Jeg hader svømmehaller, men kan godt klare DGI's børneafdeling. ;)

Der er springvand, boblebad og masser af børne-halløj, men selve vipperne og det store legetøj ligger i andre bassiner. Det gør dog også, at der ikke er så mange store børn.

Jeg ved ikke, om omklædningsrummene er specielt varme. Har aldrig tænkt over det. Men der er ret varmt i selve svømmehallen - igen i hvert fald i børneafdelingen.
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1959
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 419
Likede indlæg: 4817

Re: Bedste svømmehal til små børn i Kbh?

Indlægaf milisa » 6. jan 2018, 20:23

ajnaM skrev:DGI-byen.


De har flere varmtvandsbassiner, og det varmeste er dybt og ret stort. Ahh. Jeg hader svømmehaller, men kan godt klare DGI's børneafdeling. ;)

Der er springvand, boblebad og masser af børne-halløj, men selve vipperne og det store legetøj ligger i andre bassiner. Det gør dog også, at der ikke er så mange store børn.

Jeg ved ikke, om omklædningsrummene er specielt varme. Har aldrig tænkt over det. Men der er ret varmt i selve svømmehallen - igen i hvert fald i børneafdelingen.


Jeg har læst, at det skulle være ret dyrt? Men pengene værd, fornemmer jeg?
0
Tally-ho
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Bedste svømmehal til små børn i Kbh?

Indlægaf Ficus » 7. jan 2018, 08:28

Hvis du alligevel vil køre til Herlev, så ligger Bagsværd Svømmehal på Værebrovej ikke langt derfra. Det var altid der vi tog hen, da jeg boede i nærheden, vi brugte kun Hjortespringsbadet om sommeren (men det var selvfølgelig før ombygning). I følge BS’ hjemmeside har de
Motionsbassin 6 baner á 25 m
- Baby- og varmtvandsbassin
- Udspringsbassin med klatrevæg (1,3 m)
- Vandrutsjebane
- Legebassin med modstrømsanlæg
- Småbørnsbassin (strandbred)
- Sauna i omklædningsrum
- Særomklædning til familie, grupppe og hadicappede
Omklædnings- og badeafsnit er placeret med direkte udgang til bassinerne

Det passer meget godt med det jeg husker. Er dog 5-ish år siden jeg har været der.



Har også hørt ret meget godt om Farum, men har ikke været der. Vi skal starte til babysvømning i Birkerød om lidt, men har heller ikke været der endnu.
0
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Bedste svømmehal til små børn i Kbh?

Indlægaf JoyNips » 7. jan 2018, 08:51

Med forbehold for at jeg ikke har erfaring med at komme der med små børn men kun med baby:

Kildeskovhallen synes jeg er meget fin. Vestbadet skulle også være godt.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje

Tilbage til "Børn"