Norwegian og klapvogn?

Brugeravatar
Pippi_Langstrømpe
Indlæg: 634
Tilmeldt: 8. feb 2020, 14:04
Kort karma: 132
Likede indlæg: 807

Norwegian og klapvogn?

Indlægaf Pippi_Langstrømpe » 3. nov 2022, 10:12

Jeg kigger på en lille jule-getaway og kommer højst sandsynligt til at flyve med Norwegian.

Men jeg kan ikke helt gennemskue om vi skal have tilkøbt indchecket bagage for at kunne få klapvognen med eller om det er nok med håndbagage :genert:

https://www.norwegian.com/dk/rejseinformation/rejse-med-born/bagage/

For i starten lyder det som om at klapvogn altid er inkluderet, hvis man bare har en børnebillet. Men når jeg læser længere nede med indchecket bagage, lyder det som om man skal have indchecket bagage med for at kunne få klapvognen med også :gruble:

Anyone?
0
Det har jeg aldrig prøvet før, så det klarer jeg helt sikkert!

Ninjaen, september 2020.
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 4019
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 408
Likede indlæg: 5268

Re: Norwegian og klapvogn?

Indlægaf girl_beat » 3. nov 2022, 10:47

Pippi_Langstrømpe skrev:Jeg kigger på en lille jule-getaway og kommer højst sandsynligt til at flyve med Norwegian.

Men jeg kan ikke helt gennemskue om vi skal have tilkøbt indchecket bagage for at kunne få klapvognen med eller om det er nok med håndbagage :genert:

https://www.norwegian.com/dk/rejseinformation/rejse-med-born/bagage/

For i starten lyder det som om at klapvogn altid er inkluderet, hvis man bare har en børnebillet. Men når jeg læser længere nede med indchecket bagage, lyder det som om man skal have indchecket bagage med for at kunne få klapvognen med også :gruble:

Anyone?

Vi har flere gange haft (paraply)klapvogn med i Norwegians fly uden problemer. Kan dog ikke lige på stående fod huske, om vi altid har rejst med indtjekket bagage, men vi har læst reglerne sådan, at man altid må have en klapvogn med til barnet :)
1
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Pippi_Langstrømpe
Indlæg: 634
Tilmeldt: 8. feb 2020, 14:04
Kort karma: 132
Likede indlæg: 807

Re: Norwegian og klapvogn?

Indlægaf Pippi_Langstrømpe » 3. nov 2022, 10:50

girl_beat skrev:
Pippi_Langstrømpe skrev:Jeg kigger på en lille jule-getaway og kommer højst sandsynligt til at flyve med Norwegian.

Men jeg kan ikke helt gennemskue om vi skal have tilkøbt indchecket bagage for at kunne få klapvognen med eller om det er nok med håndbagage :genert:

https://www.norwegian.com/dk/rejseinformation/rejse-med-born/bagage/

For i starten lyder det som om at klapvogn altid er inkluderet, hvis man bare har en børnebillet. Men når jeg læser længere nede med indchecket bagage, lyder det som om man skal have indchecket bagage med for at kunne få klapvognen med også :gruble:

Anyone?

Vi har flere gange haft (paraply)klapvogn med i Norwegians fly uden problemer. Kan dog ikke lige på stående fod huske, om vi altid har rejst med indtjekket bagage, men vi har læst reglerne sådan, at man altid må have en klapvogn med til barnet :)


Tak! Vi vil selvfølgelig helst undgå indchecket bagage, men hvis det er nødvendigt for at få klapvognen med, so be it.
0
Det har jeg aldrig prøvet før, så det klarer jeg helt sikkert!

Ninjaen, september 2020.

Tilbage til "Børn"