Hvor længe gik der fra I smed p-pillerne?

limitededition
Indlæg: 1670
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:56
Kort karma: 147
Likede indlæg: 1783

Hvor længe gik der fra I smed p-pillerne?

Indlægaf limitededition » 31. jul 2017, 09:55

Halløj :)
Jeg er ny i denne del af debatten, så undskyld hvis tråden allerede findes :)
Jeg er nysgerrig på hvor længe der gik fra i smed p-pillerne til I var gravide?
Jeg har både læst at det kan tage lang tid for hormonerne at være helt væk i kroppen men også det modsatte - jeg ved godt at I ikke kan sige hvordan det bliver for mig, men det ville være godt at vide om der er noget hold i det.
Vi vil tidligst have børn om halvandet år da jeg er studerende og vi bor for småt lige nu, men samtidig kunne jeg egentlig godt tænke mig at stoppe på pillerne allerede da det jo ikke er risikofrit at tage dem. Har taget dem næsten konstant i 6-7 år.
Vi ønsker ikke at bruge kondom konsekvent hvilket også er grunden til at jeg stadig tager pillerne, da jeg ikke tør satse på ikke at blive gravid før vi har plads og råd.
0
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Hvor længe gik der fra I smed p-pillerne?

Indlægaf twinkle » 31. jul 2017, 10:24

2 år, hvoraf jeg ikke havde menstruation de første 6 mdr. efter jeg stoppede med at tage p-piller. Men jeg har en veninde der blev gravid i første hug, en måned efter hun var stoppet med p-piller.
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
limitededition
Indlæg: 1670
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:56
Kort karma: 147
Likede indlæg: 1783

Re: Hvor længe gik der fra I smed p-pillerne?

Indlægaf limitededition » 31. jul 2017, 10:30

twinkle skrev:2 år, hvoraf jeg ikke havde menstruation de første 6 mdr. efter jeg stoppede med at tage p-piller. Men jeg har en veninde der blev gravid i første hug, en måned efter hun var stoppet med p-piller.


Det er nemlig også det jeg hører - at det er meget forskelligt :)
0
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25