Hvorfor hyler hun nu?

Brugeravatar
Lull
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:18
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1595

Hvorfor hyler hun nu?

Indlægaf Lull » 25. jan 2017, 17:16

Jeg kan umuligt være den eneste der hyler over de mærkeligste ting, under min graviditet? Right? :fløjt:

Så tænkte om vi ikke skulle have en tråd, hvor vi kunne grine/græde lidt sammen over de fjollede ting, der kan sætte gang i tårekanalerne under en graviditet? :D :whine:

Jeg følte mig lidt fjollet da jeg stortudede, da Trump blev indsat som præsident. :genert:
2
03.05.2017 :lun:
PinkPowerPrincess
Indlæg: 455
Tilmeldt: 4. jan 2016, 10:44
Kort karma: 109
Likede indlæg: 428

Re: Hvorfor hyler hun nu?

Indlægaf PinkPowerPrincess » 25. jan 2017, 17:25

Haha nej du er ikke den eneste, er glad for jeg heller ikke er :D Sidst var fordi jeg så denne her musikvideo https://www.youtube.com/watch?v=bB6HDsJ382w (Kashmir rocket brothers) Fordi min kæreste og jeg kom til at snakke om musikvideoer, så jeg skulle lige vise ham den. Har altid syntes den var fantastisk, men har godt nok aldrig tudet til en musikvideo, og mindes heller aldrig jeg har gjort det til film - kun dokumentare. Nå men vi var på vej hjem til min far, og vi blev nødt til at finde på en undskyldning for at komme for sent fordi jeg bare var helt opløst i gråd og ikke kunne stoppe igen :P Min kæreste grinte bare af mig hehe.
1
Brugeravatar
Lull
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:18
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1595

Re: Hvorfor hyler hun nu?

Indlægaf Lull » 25. jan 2017, 17:28

PinkPowerPrincess skrev:Haha nej du er ikke den eneste, er glad for jeg heller ikke er :D Sidst var fordi jeg så denne her musikvideo https://www.youtube.com/watch?v=bB6HDsJ382w (Kashmir rocket brothers) Fordi min kæreste og jeg kom til at snakke om musikvideoer, så jeg skulle lige vise ham den. Har altid syntes den var fantastisk, men har godt nok aldrig tudet til en musikvideo, og mindes heller aldrig jeg har gjort det til film - kun dokumentare. Nå men vi var på vej hjem til min far, og vi blev nødt til at finde på en undskyldning for at komme for sent fordi jeg bare var helt opløst i gråd og ikke kunne stoppe igen :P Min kæreste grinte bare af mig hehe.


Der er også visse sange hvor jeg må slukke for radioen, hvis de bliver spillet når jeg er på arbejde... :fløjt:
0
03.05.2017 :lun:
Brugeravatar
Evapeva
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 20. aug 2015, 10:45
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2166

Re: Hvorfor hyler hun nu?

Indlægaf Evapeva » 25. jan 2017, 17:44

:genert: Jeg hylede til et afsnit af Beverly Hills her til eftermiddag. Donnas far døde, det var skide sørgeligt jo! :D
0
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Hvorfor hyler hun nu?

Indlægaf Ficus » 25. jan 2017, 17:48

Jeg stortudede da vi lavede en prøve på et nu-bor-vi-i-hus-budget i går. Der var ikke rigtig noget sørgeligt.
Så græd jeg lidt mere da min kæreste vovede at grine af mig.


Har også grædt over at have spist den sidste mælkesnitte :genert:
5
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Hvorfor hyler hun nu?

Indlægaf godtnavn » 25. jan 2017, 17:51

Jeg græd også da Trump blev indsat :genert:
Og da jeg hørte denne: https://www.youtube.com/watch?v=wmDxJrggie8 men den kan nu altid få mig til at græde, det var bare ekstremt denne gang :genert:
Og da vi havde glemt at købe citronbolsjer til juleaften..
Og da jeg ikke kunne finde ud af laboro-vejrtrækning :genert:

Det mest fjollede er at jeg ofte begynder at grine når jeg græder fordi jeg godt kan se det er fjollet, og så begynder jeg at græde endnu mere fordi jeg er virkleig ked af det og jeg ikke en gang selv synes det er synd for mig :lol:
4
Brugeravatar
Katarinka
Indlæg: 82
Tilmeldt: 2. nov 2015, 20:35
Kort karma: 15
Likede indlæg: 150

Re: Hvorfor hyler hun nu?

Indlægaf Katarinka » 25. jan 2017, 18:08

Jeg er helt holdt op med at se Danmarksindsamling efter jeg for snart 9 år siden stortudede mig igennem det- foran min svigerfamilie..
0
Når man nulrer på en tissemand bliver den større..
Men når man tisser på en nullermand bliver den mindre :gruble:
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Hvorfor hyler hun nu?

Indlægaf AgentPixie » 25. jan 2017, 18:19

Jeg skal holde mig fra artikler og videoer der omhandler gode gerninger. Skal faktisk helst holde mig fra alt hvor folk græder, ellers så stortuder jeg.

Forleden begyndte jeg at tude fordi mine marsvin skreg efter deres morgengrønt. Følte de pressede mig til at tisse og lave te hurtigere end rimeligt er :sur: :blush:

Det er en fest at være gravid!
5
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Hvorfor hyler hun nu?

Indlægaf Knirkemis » 25. jan 2017, 19:36

Jeg er ikke gravid mere, men jeg græd i Babysam, fordi jeg ikke kunne finde prisen på tingene, jeg ville købe. Og da min kæreste sagde, at jeg ikke måtte få et stykke af hans pizza (for sjov). Og da jeg så året der gik på Lorry.
Nu her 8 måneder efter fødslen, spekulerer jeg over om jeg skal være en tudemarie resten af livet? Hvornår stopper det? Sidder og er ved at tude over tråden med mave-billeder, fordi jeg savner ar være gravid. Og der skal bare ingenting til :genert:
1
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvorfor hyler hun nu?

Indlægaf Bøtte » 25. jan 2017, 19:59

Knirkemis skrev:Jeg er ikke gravid mere, men jeg græd i Babysam, fordi jeg ikke kunne finde prisen på tingene, jeg ville købe. Og da min kæreste sagde, at jeg ikke måtte få et stykke af hans pizza (for sjov). Og da jeg så året der gik på Lorry.
Nu her 8 måneder efter fødslen, spekulerer jeg over om jeg skal være en tudemarie resten af livet? Hvornår stopper det? Sidder og er ved at tude over tråden med mave-billeder, fordi jeg savner ar være gravid. Og der skal bare ingenting til :genert:


Det stopper ikke. Og det bliver bestemt ikke bedre af endnu en graviditet :genert:
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvorfor hyler hun nu?

Indlægaf Bøtte » 25. jan 2017, 20:01

Jeg græd (af raseri) over en væltet kost i første graviditet :genert:
4
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Hvorfor hyler hun nu?

Indlægaf Howitz » 25. jan 2017, 22:23

Jeg har hulket over en hestefilm, fordi hesten blev solgt til sidst. Hulkede så meget, at jeg ikke engang kunne forklare min søde mand, hvad jeg nu hulkede over, for hver gang kom følelserne op igen :lol:

Græd da jeg så en film om amning. Græd udelukkende fordi manden skar konens mad ud, så hun kunne spise imens hun ammede :lol:
0
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7462
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24399

Re: Hvorfor hyler hun nu?

Indlægaf Moxy-lady » 25. jan 2017, 22:35

Lurer on/
Sådan en tråd her gør mig bekymret for fremtiden som (forhåbentlig) gravid.... Jeg græder over reklamer, sange, musikvideoer, film, bøger, når jeg skal genfortælle noget der fik mig til at græde, når jeg husker noget der fik mig til at græde, når jeg forestiller mig at blive gravid (og når jeg forestiller mig at skulle fortælle nogen om det). Jeg har flere gange ud-tudet gravide kvinder. Jeg frygter virkelig en graviditet ift det. Jeg skal jo gerne kunne fungere i den virkelige verden :lol:
/lurer off
1
My world 12-10-18 :lun:
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Hvorfor hyler hun nu?

Indlægaf Lykke » 26. jan 2017, 05:25

Moxy-lady skrev:Lurer on/
Sådan en tråd her gør mig bekymret for fremtiden som (forhåbentlig) gravid.... Jeg græder over reklamer, sange, musikvideoer, film, bøger, når jeg skal genfortælle noget der fik mig til at græde, når jeg husker noget der fik mig til at græde, når jeg forestiller mig at blive gravid (og når jeg forestiller mig at skulle fortælle nogen om det). Jeg har flere gange ud-tudet gravide kvinder. Jeg frygter virkelig en graviditet ift det. Jeg skal jo gerne kunne fungere i den virkelige verden :lol:
/lurer off


Jeg græder ikke vildt meget over ting, men sørgelige ting, ja. Da jeg var gravid synes jeg ikke det var overvældende. Nok det samme. Tror virkelig ikke det er alle som oplever det.
0
Lulu
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:42
Kort karma: 136
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 2762

Re: Hvorfor hyler hun nu?

Indlægaf Lulu » 26. jan 2017, 05:38

Jeg har flere gange efter min første graviditet tudet mig selv i søvn, i raseri over ikke at kunne falde i søvn :stoned:

Og så var jeg gravid da alt det med ham heksedrengen som hende danskeren nede i Afrika reddede - det tuder jeg stadig over!
0

Tilbage til "Graviditet"