Ægløsning efter abort

Majer
Indlæg: 792
Tilmeldt: 2. apr 2016, 18:59
Kort karma: 154
Likede indlæg: 1042

Ægløsning efter abort

Indlægaf Majer » 9. dec 2016, 19:01

Efter at have skrevet det største tudeindlæg i storketråden tænkte jeg, at jeg ville tage en æl test for at se om den blev positiv. Mine æl test bliver nemlig positive når jeg har hcg i blodet. Eller, det gjorde de i hvert fald ved min sidste MA. Har ingen graviditetstests.

I morgen er det 2 uger siden min udskrabning og efter som der gik 2 mdr før jeg fik mens sidste gang, så har jeg forberedt mig på et langt forløb inden mens kommer igen.

I lørdags havde jeg slim og mærkelige smerter og sagde til min kæreste, at hvis jeg ikke vidste bedre, ville jeg tro at jeg havde æl. Men det kunne jo ikke passe en uge efter udskrabning. Testen blev også mega positiv med det samme, så følte mig helt sikker på det var hcg der drillede og slog det hen igen.

Men den test jeg lige har taget nu er helt og aldeles negativ! Så nu bliver jeg helt i tvivl om det virkelig var æl i sidste uge. Kan det virkelig forekomme kun 7 dage efter en abort? Vi har jo ikke haft sex for man skal vente 2 uger efter indgrebet. Så det er ikke fordi jeg tror det er chance for nu baby.

Er helt forvirret nu :forvirret:
0

Tilbage til "Graviditet"