Hvilke ægløsningstest er bedst?

enmere
Indlæg: 17
Tilmeldt: 2. jun 2021, 10:36
Kort karma: 3
Likede indlæg: 3

Hvilke ægløsningstest er bedst?

Indlægaf enmere » 25. jun 2021, 11:52

Hvilke æl teste er bedst og hvordan bruger i dem?

Er det en eller to gange om dagen og hvor længe skal der gå fra sidste toiletbesøg?
0
Brugeravatar
Kerrigan
Indlæg: 7766
Tilmeldt: 31. jan 2019, 18:30
Kort karma: 595
Likede indlæg: 11480

Re: Hvilke ægløsningstest er bedst?

Indlægaf Kerrigan » 25. jun 2021, 11:55

Jeg har haft fin erfaring med de helt billige æl-tests fra Babyplan.

Jeg gør bare som jeg har gjort med graviditetstests, og testet morgenurinen.
2
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8972
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1056
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18324

Re: Hvilke ægløsningstest er bedst?

Indlægaf Mi55y » 25. jun 2021, 16:15

Kerrigan skrev:Jeg har haft fin erfaring med de helt billige æl-tests fra Babyplan.

Jeg gør bare som jeg har gjort med graviditetstests, og testet morgenurinen.


Dem er jeg blevet gravid på med begge børn i anden cyklus, efter jeg begyndte at bruge dem. :gogo:

Jeg har også bare taget en om dagen.
1
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
enmere
Indlæg: 17
Tilmeldt: 2. jun 2021, 10:36
Kort karma: 3
Likede indlæg: 3

Re: Hvilke ægløsningstest er bedst?

Indlægaf enmere » 25. jun 2021, 18:46

Tak for jeres svar :) det er faktisk også dem jeg har købt.

Prøvede her i første cyklus efter p piller at fange æl. I starten var der slet ikke nogen streg men den blev langsomt tydeligere. Ved cd17/18 var den mest tydelig men slet ikke positiv. Derefter forsvandt den igen. Så tænkte at jeg måske havde misset den. Men måske er det bare min krop der ikke er helt igang igen

Jeg testede om eftermiddagen min 2 timer efter toilet besøg. Har læst at morgenurin ikke er så godt, men jeg ved ikke om det er en skrøne
0
Brugeravatar
Kerrigan
Indlæg: 7766
Tilmeldt: 31. jan 2019, 18:30
Kort karma: 595
Likede indlæg: 11480

Re: Hvilke ægløsningstest er bedst?

Indlægaf Kerrigan » 25. jun 2021, 19:28

enmere skrev:Tak for jeres svar :) det er faktisk også dem jeg har købt.

Prøvede her i første cyklus efter p piller at fange æl. I starten var der slet ikke nogen streg men den blev langsomt tydeligere. Ved cd17/18 var den mest tydelig men slet ikke positiv. Derefter forsvandt den igen. Så tænkte at jeg måske havde misset den. Men måske er det bare min krop der ikke er helt igang igen

Jeg testede om eftermiddagen min 2 timer efter toilet besøg. Har læst at morgenurin ikke er så godt, men jeg ved ikke om det er en skrøne

Jeg mindes at testene kom med en lille folder, vist nok med instrukser. Ikke at jeg har læst den. :genert:
0
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4443
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 667
Likede indlæg: 7393

Re: Hvilke ægløsningstest er bedst?

Indlægaf Neenah » 26. jun 2021, 04:01

Jeg brugte baby plan første gang med gevinst med det samme.

Anden gang brugte jeg dem i mange cykli uden gevinst. Købte en fertilitetsmonitor, og så var der gevinst efter to cykli.
0
enmere
Indlæg: 17
Tilmeldt: 2. jun 2021, 10:36
Kort karma: 3
Likede indlæg: 3

Re: Hvilke ægløsningstest er bedst?

Indlægaf enmere » 28. jun 2021, 14:12

Neenah skrev:Jeg brugte baby plan første gang med gevinst med det samme.

Anden gang brugte jeg dem i mange cykli uden gevinst. Købte en fertilitetsmonitor, og så var der gevinst efter to cykli.


Det lyder dyrt?
Har overvejet at supplere baby plan testene med clear blue digital når jeg nærmer mig ægløsning
0
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4443
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 667
Likede indlæg: 7393

Re: Hvilke ægløsningstest er bedst?

Indlægaf Neenah » 28. jun 2021, 14:20

enmere skrev:
Neenah skrev:Jeg brugte baby plan første gang med gevinst med det samme.

Anden gang brugte jeg dem i mange cykli uden gevinst. Købte en fertilitetsmonitor, og så var der gevinst efter to cykli.


Det lyder dyrt?
Har overvejet at supplere baby plan testene med clear blue digital når jeg nærmer mig ægløsning

Jeg købte monitoren brugt for 450 kr, og tests for 250 kr. Det kan godt være det er dyrt, men det andet virkede tydeligvis ikke for os længere. Og så har jeg sat monitoren til salg, så det ikke er den store udskrivning :)
1
enmere
Indlæg: 17
Tilmeldt: 2. jun 2021, 10:36
Kort karma: 3
Likede indlæg: 3

Re: Hvilke ægløsningstest er bedst?

Indlægaf enmere » 28. jun 2021, 17:59

Neenah skrev:
enmere skrev:
Neenah skrev:Jeg brugte baby plan første gang med gevinst med det samme.

Anden gang brugte jeg dem i mange cykli uden gevinst. Købte en fertilitetsmonitor, og så var der gevinst efter to cykli.


Det lyder dyrt?
Har overvejet at supplere baby plan testene med clear blue digital når jeg nærmer mig ægløsning

Jeg købte monitoren brugt for 450 kr, og tests for 250 kr. Det kan godt være det er dyrt, men det andet virkede tydeligvis ikke for os længere. Og så har jeg sat monitoren til salg, så det ikke er den store udskrivning :)


Ja kan godt se at der hurtigt løber op med de tests. Har du et link til den, altså den du har til salg :)? Den vil jeg da gerne kigge nærmere på
0

Tilbage til "Graviditet"