Terminstråd - alle er velkomne :)

Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6175
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16141

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Urtekussen » 23. jul 2018, 14:04

Jeg kan ikke se min fitte mere. Så hvis jeg skal barberes, må kæresten på banen nu :-D
0
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4440
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 667
Likede indlæg: 7375

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Neenah » 23. jul 2018, 14:17

Urtekussen skrev:Jeg kan ikke se min fitte mere. Så hvis jeg skal barberes, må kæresten på banen nu :-D

Det har jeg ikke kunnet siden uge 20 tror jeg :blush: Jeg er gået ind blindt :lol:
1
Pilen
Indlæg: 116
Tilmeldt: 2. jun 2016, 20:05
Kort karma: 24
Likede indlæg: 222

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Pilen » 23. jul 2018, 15:16

Jeg blev overrasket med den bedste polterabend i lørdags! Havde godt nok en lidt blandet følelse med, hvad man kunne lave som gravid. Især når man er mig, der før ikke gik af vejen for at rydde baren for shots og farverige drinks.
Vi blev vækket kl. 07.00 af høj musik. Det var gutterne, der kom og hentede min tilkommende. Voksede hans ben, hældte snaps og øl på ham, klædte ham ud i kjole og hængediller. Så skulle jeg pakke gummistøvler og badetøj og div. til ham. Og om vi havde kondomer liggende?! Det var dog heldigvis bare for sjov, skyndte de sig at sige :D Og så kørte de afsted i den bus, de havde lejet. Jeg var så misundelig! Og havde virkelig ondt af mig selv. Det er jo helt komisk i dag, så bitter og ynkelig jeg var. Tak, hormoner :lol: Gik bare rundt og vidste ikke, hvad jeg skulle tage mig til. Havde jo fået et hint om, der ville ske noget for mig den dag, men synes dæleme godt, pigerne måtte til at skynde sig. Jamen altså.. :fløjt:

Der kom heldigvis pludselig en flok på 11 piger kl. 8 medbringende morgenmad, stort lyserødt tylskørt, et Bride-to-be-skilt, lyserødt hårbånd og læbestift! Så tog vi til Bylderup Bov, hvor vi skulle sumobryde, skyde med luftgevær og bokse med sådan nogle kæmpe tunge handsker. Fy for den, hvor var det varmt i lørdag til den slags udfoldelser, jeg var dog ikke den eneste, der pustede lidt. Men skide sjovt og lige en aktivitet for mig. Så hjem til en af pigerne, hvor der var forskellige smålege i haven og gaver.
Senere tapas og så skulle vi til et friluftsteater, vi alle kender hinanden fra. Bagefter ind og feste på det feststed, som hører til (hvis nogen er kendt i Sønderjylland, siger Vikingespil og Valhal muligvis noget ;) Samme koncept som i Frederikssund). Der er live band, hvor pigerne havde ønsket "Celebration", tror jeg, den hedder. Og de sørgede for, at jeg kom til danse til kl. 03, stadig iført tylskørt mv.
Jeg gav den mindst lige så meget gas, som hvis der havde været sprit i blodet. Kunne dog mærke i maven, at der var noget sene/muskel/ligament-dims, som ikke brød sig om for meget twisten og ned i knæ på dansegulvet, så det lod jeg være med.
Søndag var meget stille dag for os begge. Jeg havde stort ikke mere energi end min kæreste, (som da lå med rigtige tømmermænd og øm forskellige steder efter at have været ude og "lege med drengene",) men det var det hele værd :)

Jeg er sådan en, hvor der godt må ske noget, så dagen var en helt tilpas blanding af action og hygge. Og det var noget, alle kunne være med på, både prismæssigt og fandt sjovt. Så det var også vigtigt for mig at kunne dele dagen.
Og jeg var da netop for langt tid siden bekymret for, hvad jeg fysisk var i stand til, hvis jeg var heldig, at nogen planlagde sådan en dag for mig. Men de her ting var ikke noget problem. Lillepigen var da godt nok stille derinde i løbet af dagen, men hun tænkte nok, hvad faen der mon skete derude, når hendes vært bumlede sådan rundt :lol: Søndag morgen kvitterede hun da heldigvis med nogle gode puf, så hun har det ganske fint, er jeg sikker på.
10
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8534
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15170

37+0

Indlægaf Zonta » 23. jul 2018, 21:30

Færdigbagt baby, bum!

Det fejrede vi med en tur til JM, der sendte mig videre til Svangre pga. for højt blodtryk og en babys hjertelyd der var lige frisk nok. Hjertelyden rettede sig fint og var ifølge JM helt perfekt. Mit blodtryk rettede sig fint, da jeg havde ligget og slappet af i en halv times tid, men de gav mig alligevel et måleapparat med hjem. Skal måle 3 gange om dagen til onsdag morgen, hvor vi har scanning og samtale med fødselslæge (aftalt for 5 uger siden - pga. diabetes). Der blev også taget blodprøver, så dem venter jeg på svar på.

Har nu målt blodtryk to gange herhjemme i dag og det er stadig for højt (141/101 og 153/104). Er lidt øv ved tanken om, at det muligvis kun retter sig, hvis jeg ligger ned og slapper af. Generelt set er jeg bare så træt af at være gravid nu og at der hele tiden kommer noget nyt, jeg skal bøvle med. Har jo stadig "en hulens masse væske i kroppen", som JM så fint udtrykte det.
Mit overskud kan ligge på et meget lille sted og derfor er jeg heller ikke så god til at få kommenteret på jeres indlæg.
3
J, juli 2018.
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18274

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Mi55y » 24. jul 2018, 05:10

Tillykke med færdigbagt bavy! Zonta, du skal slet ikke have dårlig samvittighed! Du skal bare koncentrere dig om at forberede og glæde dig til fødsel! Jeg er så glad for at det ikke er mig, der er højgravid i denne varme. En af mine kolleger gik på ferie i fredags, så jeg har stjålet hans bordventilator - det gør en verden til forskel!

Startede på akupunktur for karpaltunnelsyndrom i går, så håber på snarlig forbedring! Kunne næsten ikke holde på tandbørsten her til morgen :(
2
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Buller
Indlæg: 1176
Tilmeldt: 16. jan 2016, 09:14
Kort karma: 85
Likede indlæg: 1800

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Buller » 24. jul 2018, 05:17

Jeg fødte endelig den 17/7. Det viste sig at være en dreng :) han var skønnet til 3200-3500 men kom ud og vejede 4062 og var 52 cm.
Det var en meget hård omgang. 30 timers veer. Hvor jeg havde 4 timers vestorm og måtte vente 3 timer på epidural. Mine veer var alt for kraftige. Jordemoderen havde ikke oplevet så voldsomme veer uden at kvinden havde skreget eller besvimet. Jeg skulle også prøve at presse af to omgange indtil der endelig kom en læge og sagde at det skulle være akut kejsersnit.

Kejsersnit gjorde ondt, jeg er svær at bedøve. Men da han var ude kunne jeg få en masse morfin. Jeg rystede ukontrolleret og endte med at kaste op.

På opvågning fik jeg ham endeligt over. Han lagde sig straks til mit bryst. Men så kom den sidste jordemoder og hev ham af fordi hun syntes han skulle bruge det andet bryst. Så der stod hun og prøvede at proppe ham på til jeg fik bedt hende om at lade være og holde sig væk. Derfra var hun væk 5 min hvorefter hun kom og sagde at hun måtte tilbage til føde gangen og derfor ville tage vores barn med sig medmindre min mand ville følge ham op på barsel hotellet og efterlade mig på opvågning. Det blev vi ret chokerede og overraskede over men hun blev bare sur og begyndte at gå med ham. Så min mand fulgte med og fik vristet vores barn over til ham.
Jeg kiggede på opvågnings sygeplejersken og spurgte hvad der skulle til for at jeg kunne følge efter. Så forhandlede vi os frem til 30 min hvis jeg kunne bevæge benene. Så det måtte jeg jo sørge for.

Næste dag deltog vi i et forskningsprojekt hvor de fandt en mulig defekt ved hans hjerte. Vi ville blive kontaktet ang. tid til kontrol. Men 1 time senere kom en læge fra neonatal over til os og hentede os. Derfra blev vi indlagt på den afdeling. Hvilket slog bunden ud af min mand. Men alle på den afdeling var fantastiske og det blev et virkelig godt ophold. Et par dage senere blev han kontrolscannet og der var defekten vokset sammen af sig selv. Så kunne vi endelig komme hjem og være sammen alene. :lun:

Alt i alt. Det hårdeste jeg nogensinde har oplevet, godt at resultatet er så fantastisk.
10
Brugeravatar
Depeche_Mama
Indlæg: 815
Tilmeldt: 29. okt 2016, 17:02
Kort karma: 97
Likede indlæg: 964

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Depeche_Mama » 24. jul 2018, 05:18

Mi55y skrev:Tillykke med færdigbagt bavy! Zonta, du skal slet ikke have dårlig samvittighed! Du skal bare koncentrere dig om at forberede og glæde dig til fødsel! Jeg er så glad for at det ikke er mig, der er højgravid i denne varme. En af mine kolleger gik på ferie i fredags, så jeg har stjålet hans bordventilator - det gør en verden til forskel!

Startede på akupunktur for karpaltunnelsyndrom i går, så håber på snarlig forbedring! Kunne næsten ikke holde på tandbørsten her til morgen :(


Alvorligt talt: få en grundig snak med din læge om en (deltids?) sygemelding. Du skal tage de smerter seriøst, når det er så slemt allerede, er der ingen garanti for, at det kun er graviditetsbetinget. Pas nu på dig selv :ae:
0
At vove er at miste fodfæstet for en stund;
Ikke at vove er at miste sig selv.
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Bøtte » 24. jul 2018, 05:33

Depeche_Mama skrev:
Mi55y skrev:Tillykke med færdigbagt bavy! Zonta, du skal slet ikke have dårlig samvittighed! Du skal bare koncentrere dig om at forberede og glæde dig til fødsel! Jeg er så glad for at det ikke er mig, der er højgravid i denne varme. En af mine kolleger gik på ferie i fredags, så jeg har stjålet hans bordventilator - det gør en verden til forskel!

Startede på akupunktur for karpaltunnelsyndrom i går, så håber på snarlig forbedring! Kunne næsten ikke holde på tandbørsten her til morgen :(


Alvorligt talt: få en grundig snak med din læge om en (deltids?) sygemelding. Du skal tage de smerter seriøst, når det er så slemt allerede, er der ingen garanti for, at det kun er graviditetsbetinget. Pas nu på dig selv :ae:


Jeg er enig med Mama. Jeg fik at vide at jo mere jeg brugte hænderne jo værre blev det. Jeg var i forvejen sygemeldt oga plukveer og blev beordret til at bruge hænderne mindst muligt og fik at vide at var jeg ikke sygemeldt, ville hun kraftigt anbefale at jeg blev det.
Jeg brugte skinner hele døgnet til sidst og isen 3 x dagligt og mine pegefingre føltes som om de brændte. Det tog mig en uge at pakke min datters pakkekalendergaver ind.

Det meste tog hurtigt af efter fødslen, men der gik virkelig lang tid inden jeg ikke vågnede med sovende fingre om natten. Fik at vide af min jm at det kan 3-6 mdr efter fødslen, hvis man er meget slemt ramt, og det lyder det virkelig til at du er.
1
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7483
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24474

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Moxy-lady » 24. jul 2018, 06:09

Buller skrev:Jeg fødte endelig den 17/7. Det viste sig at være en dreng :) han var skønnet til 3200-3500 men kom ud og vejede 4062 og var 52 cm.
Det var en meget hård omgang. 30 timers veer. Hvor jeg havde 4 timers vestorm og måtte vente 3 timer på epidural. Mine veer var alt for kraftige. Jordemoderen havde ikke oplevet så voldsomme veer uden at kvinden havde skreget eller besvimet. Jeg skulle også prøve at presse af to omgange indtil der endelig kom en læge og sagde at det skulle være akut kejsersnit.

Kejsersnit gjorde ondt, jeg er svær at bedøve. Men da han var ude kunne jeg få en masse morfin. Jeg rystede ukontrolleret og endte med at kaste op.

På opvågning fik jeg ham endeligt over. Han lagde sig straks til mit bryst. Men så kom den sidste jordemoder og hev ham af fordi hun syntes han skulle bruge det andet bryst. Så der stod hun og prøvede at proppe ham på til jeg fik bedt hende om at lade være og holde sig væk. Derfra var hun væk 5 min hvorefter hun kom og sagde at hun måtte tilbage til føde gangen og derfor ville tage vores barn med sig medmindre min mand ville følge ham op på barsel hotellet og efterlade mig på opvågning. Det blev vi ret chokerede og overraskede over men hun blev bare sur og begyndte at gå med ham. Så min mand fulgte med og fik vristet vores barn over til ham.
Jeg kiggede på opvågnings sygeplejersken og spurgte hvad der skulle til for at jeg kunne følge efter. Så forhandlede vi os frem til 30 min hvis jeg kunne bevæge benene. Så det måtte jeg jo sørge for.

Næste dag deltog vi i et forskningsprojekt hvor de fandt en mulig defekt ved hans hjerte. Vi ville blive kontaktet ang. tid til kontrol. Men 1 time senere kom en læge fra neonatal over til os og hentede os. Derfra blev vi indlagt på den afdeling. Hvilket slog bunden ud af min mand. Men alle på den afdeling var fantastiske og det blev et virkelig godt ophold. Et par dage senere blev han kontrolscannet og der var defekten vokset sammen af sig selv. Så kunne vi endelig komme hjem og være sammen alene. :lun:

Alt i alt. Det hårdeste jeg nogensinde har oplevet, godt at resultatet er så fantastisk.



Sikke en ubehagelig jordemoder! Hvor fødte du henne?

Hvor er det godt at din søns hjerte er fint nu, det lyder som en hård oplevelse for jer alle! :kys:
0
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18274

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Mi55y » 24. jul 2018, 06:19

Bøtte skrev:
Depeche_Mama skrev:
Mi55y skrev:Tillykke med færdigbagt bavy! Zonta, du skal slet ikke have dårlig samvittighed! Du skal bare koncentrere dig om at forberede og glæde dig til fødsel! Jeg er så glad for at det ikke er mig, der er højgravid i denne varme. En af mine kolleger gik på ferie i fredags, så jeg har stjålet hans bordventilator - det gør en verden til forskel!

Startede på akupunktur for karpaltunnelsyndrom i går, så håber på snarlig forbedring! Kunne næsten ikke holde på tandbørsten her til morgen :(


Alvorligt talt: få en grundig snak med din læge om en (deltids?) sygemelding. Du skal tage de smerter seriøst, når det er så slemt allerede, er der ingen garanti for, at det kun er graviditetsbetinget. Pas nu på dig selv :ae:


Jeg er enig med Mama. Jeg fik at vide at jo mere jeg brugte hænderne jo værre blev det. Jeg var i forvejen sygemeldt oga plukveer og blev beordret til at bruge hænderne mindst muligt og fik at vide at var jeg ikke sygemeldt, ville hun kraftigt anbefale at jeg blev det.
Jeg brugte skinner hele døgnet til sidst og isen 3 x dagligt og mine pegefingre føltes som om de brændte. Det tog mig en uge at pakke min datters pakkekalendergaver ind.

Det meste tog hurtigt af efter fødslen, men der gik virkelig lang tid inden jeg ikke vågnede med sovende fingre om natten. Fik at vide af min jm at det kan 3-6 mdr efter fødslen, hvis man er meget slemt ramt, og det lyder det virkelig til at du er.


Jeg har sådan set ikke smerter, medmindre jeg forsøger at knytte hånden eller holde fast om noget f.eks. skære brød. Kræfterne i hånden er bare minimale - især om morgenen. Jeg går med skinne hele tiden nu, bortset fra når jeg står i køkkenet, og når jeg spiser. Hele denne uge har jeg jo et afbræk, fordi jeg går til akupunktur omkring kl. 13-14, hvorefter jeg kører hjem og arbejder lidt videre. Skrev dog til min leder i går, at jeg var lidt udfordret fysisk for tiden, så jeg ville enten tage et par hjemmearbejdsdage i næste uge og overlade køkkentjansen til mine kolleger, eller tage hjem, når jeg var færdig med at gøre rent efter frokost. Skrev at jeg håbede, at det var OK, men har ikke fået svar - og han går på ferie i morgen. :rulle:
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Buller
Indlæg: 1176
Tilmeldt: 16. jan 2016, 09:14
Kort karma: 85
Likede indlæg: 1800

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Buller » 24. jul 2018, 07:38

Jeg fødte på Hvidovre, vi var igennem 4 jordemødre, de 3 andre var fantastiske, men den sidste var en ko. Hun er vikar, så hun kan mødes på Herlev, Hvidovre og Riget.

Men vi skriver ud og klager over det senere.
1
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Bøtte » 24. jul 2018, 07:48

Mi55y skrev:
Bøtte skrev:
Depeche_Mama skrev:
Mi55y skrev:Tillykke med færdigbagt bavy! Zonta, du skal slet ikke have dårlig samvittighed! Du skal bare koncentrere dig om at forberede og glæde dig til fødsel! Jeg er så glad for at det ikke er mig, der er højgravid i denne varme. En af mine kolleger gik på ferie i fredags, så jeg har stjålet hans bordventilator - det gør en verden til forskel!

Startede på akupunktur for karpaltunnelsyndrom i går, så håber på snarlig forbedring! Kunne næsten ikke holde på tandbørsten her til morgen :(


Alvorligt talt: få en grundig snak med din læge om en (deltids?) sygemelding. Du skal tage de smerter seriøst, når det er så slemt allerede, er der ingen garanti for, at det kun er graviditetsbetinget. Pas nu på dig selv :ae:


Jeg er enig med Mama. Jeg fik at vide at jo mere jeg brugte hænderne jo værre blev det. Jeg var i forvejen sygemeldt oga plukveer og blev beordret til at bruge hænderne mindst muligt og fik at vide at var jeg ikke sygemeldt, ville hun kraftigt anbefale at jeg blev det.
Jeg brugte skinner hele døgnet til sidst og isen 3 x dagligt og mine pegefingre føltes som om de brændte. Det tog mig en uge at pakke min datters pakkekalendergaver ind.

Det meste tog hurtigt af efter fødslen, men der gik virkelig lang tid inden jeg ikke vågnede med sovende fingre om natten. Fik at vide af min jm at det kan 3-6 mdr efter fødslen, hvis man er meget slemt ramt, og det lyder det virkelig til at du er.


Jeg har sådan set ikke smerter, medmindre jeg forsøger at knytte hånden eller holde fast om noget f.eks. skære brød. Kræfterne i hånden er bare minimale - især om morgenen. Jeg går med skinne hele tiden nu, bortset fra når jeg står i køkkenet, og når jeg spiser. Hele denne uge har jeg jo et afbræk, fordi jeg går til akupunktur omkring kl. 13-14, hvorefter jeg kører hjem og arbejder lidt videre. Skrev dog til min leder i går, at jeg var lidt udfordret fysisk for tiden, så jeg ville enten tage et par hjemmearbejdsdage i næste uge og overlade køkkentjansen til mine kolleger, eller tage hjem, når jeg var færdig med at gøre rent efter frokost. Skrev at jeg håbede, at det var OK, men har ikke fået svar - og han går på ferie i morgen. :rulle:


Bortset fra den brændende følelse i fingerspidserne havde jeg heller ingen smerter. Heller ikke nedsat kraft (så vidt jeg husker). Blot sovende og føleforstyrrede fingre.
Men man skal passe på. Du er jo ikke så langt endnu set i forhånd til hvor slemt det kan nå at blive, men det bliver værre jo mere man laver, så tænker du må insistere på at komme af med rengøringstjansen, det må dine kollegaer, da ogås kunne forstå.
1
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4440
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 667
Likede indlæg: 7375

33+5

Indlægaf Neenah » 24. jul 2018, 09:12

Jeg må seriøst have fået en læge, der var ny i job, og jeg er ret sikker på han er yngre end mig :lol: Det er heldigvis kun pga. ferie jeg var inde hos ham denne gang. Han talte mere eller mindre nonstop til computeren imens han skrev noter, og det føltes lidt som en tjekliste han bare skulle igennem.

SF-mål var ok, men da han skulle måle hjertelyd spildte han for det første gel på mine preggo-leggings og for det andet kunne han ikke finde hjertelyden :sarkasme: Han trykkede overhovedet ikke til med doppleren, og kørte den bare lidt tilfældigt rundt på maven. Til sidst tror jeg dog han fangede min puls :lol: Han var dog "ganske tilfreds" alligevel selvom han ikke fandt hjertelyden, og spurgte mig om jeg også var det. Jeg havde heldigvis fået tjekket det hos JM i fredags, og ungen rumlede løs derinde under konsultationen, så der var ikke meget at være i tvivl om.

Bonus var så at jeg - åbenbart - har fået et helt nyt og meget mørkt modermærke på den ene skamlæbe (opdaget i dag under barbering - ellers har jeg sgu ikke kigget dernede i meget meget lang tid :lol: ), som jeg blev nødt til at få ham til at se på. Han sagde dog at det så helt normalt ud, så det prøver jeg at acceptere er rigtigt.
2
Brugeravatar
Depeche_Mama
Indlæg: 815
Tilmeldt: 29. okt 2016, 17:02
Kort karma: 97
Likede indlæg: 964

Re: 33+5

Indlægaf Depeche_Mama » 24. jul 2018, 09:37

Neenah skrev:Jeg må seriøst have fået en læge, der var ny i job, og jeg er ret sikker på han er yngre end mig :lol: Det er heldigvis kun pga. ferie jeg var inde hos ham denne gang. Han talte mere eller mindre nonstop til computeren imens han skrev noter, og det føltes lidt som en tjekliste han bare skulle igennem.

SF-mål var ok, men da han skulle måle hjertelyd spildte han for det første gel på mine preggo-leggings og for det andet kunne han ikke finde hjertelyden :sarkasme: Han trykkede overhovedet ikke til med doppleren, og kørte den bare lidt tilfældigt rundt på maven. Til sidst tror jeg dog han fangede min puls :lol: Han var dog "ganske tilfreds" alligevel selvom han ikke fandt hjertelyden, og spurgte mig om jeg også var det. Jeg havde heldigvis fået tjekket det hos JM i fredags, og ungen rumlede løs derinde under konsultationen, så der var ikke meget at være i tvivl om.

Bonus var så at jeg - åbenbart - har fået et helt nyt og meget mørkt modermærke på den ene skamlæbe (opdaget i dag under barbering - ellers har jeg sgu ikke kigget dernede i meget meget lang tid :lol: ), som jeg blev nødt til at få ham til at se på. Han sagde dog at det så helt normalt ud, så det prøver jeg at acceptere er rigtigt.


Ej så tænker man bare på scanninger, hvor de PRESSER den der doptone-ting for hårdt mod maven... Kan lige se en rødkindet ung mand stå og fumle :lol2: :lol2:
1
At vove er at miste fodfæstet for en stund;
Ikke at vove er at miste sig selv.
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4440
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 667
Likede indlæg: 7375

Re: 33+5

Indlægaf Neenah » 24. jul 2018, 09:59

Depeche_Mama skrev:
Ej så tænker man bare på scanninger, hvor de PRESSER den der doptone-ting for hårdt mod maven... Kan lige se en rødkindet ung mand stå og fumle :lol2: :lol2:

Ej, men jeg kunne seriøst næsten ikke mærke den :nej:
1

Tilbage til "Graviditet"