Terminstråd - alle er velkomne :)

Cosi
Indlæg: 999
Tilmeldt: 31. jul 2016, 17:33
Kort karma: 150
Likede indlæg: 2229

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Cosi » 21. jun 2017, 18:32

AgentPixie skrev:Tillykke med de gode resultater :gogo:
Da jeg var til NF susede han også bare rundt inde i maven, stod på hovedet og jeg ved ikke hvad :D

Jeg har været ved jordemoder, skal ringe til FG på søndag hvis jeg ikke har født, og så derind mandag for at snakke igangsættelse, som så vil finde sted onsdag.
Håber jeg går i gang af mig selv, synes det lyder anstrengende at skulle ind på FG flere gange om dagen for at få piller :genert:


Et lille pip fra en lurer :)

Det behøver ikke nødvendigvis være piller, du bliver sat i gang med. Jeyg er blevet sat i gang ved begge graviditeter ved at de tog vandet. Forinden havde jeg fået foretaget hindeløsning uden succes.

Jeg fødte her den 11/6 og denne gang gik der 5 minutter fra de tog vandet, til jeg fik veer.
2
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Bøtte » 22. jun 2017, 05:27

Cosi skrev:
AgentPixie skrev:Tillykke med de gode resultater :gogo:
Da jeg var til NF susede han også bare rundt inde i maven, stod på hovedet og jeg ved ikke hvad :D

Jeg har været ved jordemoder, skal ringe til FG på søndag hvis jeg ikke har født, og så derind mandag for at snakke igangsættelse, som så vil finde sted onsdag.
Håber jeg går i gang af mig selv, synes det lyder anstrengende at skulle ind på FG flere gange om dagen for at få piller :genert:


Et lille pip fra en lurer :)

Det behøver ikke nødvendigvis være piller, du bliver sat i gang med. Jeyg er blevet sat i gang ved begge graviditeter ved at de tog vandet. Forinden havde jeg fået foretaget hindeløsning uden succes.

Jeg fødte her den 11/6 og denne gang gik der 5 minutter fra de tog vandet, til jeg fik veer.



Tillykke med lillesøster Cosi :kys:


Pixie - jeg fik piller udleveret til en hel dag, da jeg blev sat i gang. Det kender jeg flere, der har fået.
0
Puf
Indlæg: 104
Tilmeldt: 17. okt 2016, 14:19
Kort karma: 32
Likede indlæg: 444

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Puf » 22. jun 2017, 06:09

twinkle skrev:Her har jeg fået blodprøveresultater, og alt er i den skønneste orden. Synes NF er langt væk lige nu, knapt tre uger...


Dejligt, at alt er godt! Hvordan har du fået svar på dine blodprøver? Jeg fik at vide af min læge at det ikke var nogen jeg fik svar på som sådan, men er da stadig nysgerrig! :)

Og ja, ventetiden er forfærdelig! Jeg skal til NF om en HEL uge, og det bliver da den længste uge nogensinde :lol2: glæder mig så meget til at den er (forhåbentligt) veloverstået :lun:
2
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf AgentPixie » 22. jun 2017, 07:04

Jeg har haft veer siden kl 5, der er 2-5 minutter imellem nu.
Og så lige i dag, hvor der ikke er varmt vand mellem kl 8 & 14 :whine: havde planer om at bo under bruseren.

Hvis nogen Jeg er venner med på Facebook læser med, må I gerne holde det for jer selv.
7
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Jenny
Indlæg: 136
Tilmeldt: 29. dec 2015, 07:54
Kort karma: 12
Likede indlæg: 141

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Jenny » 22. jun 2017, 07:32

Pøj pøj med fødslen Agent Pixie :kys:
0
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Ficus » 22. jun 2017, 07:34

Selvfølgelig øv med bruser - men Yay med veer!!!! :banan:


Vi har også håndværker på, har ikke kunne bruge badet siden i mandags og det er først brugbart i morgen eftermiddag. Min bækkenløsning og lændesmerter har det bare bedst under det varme vand, det har været nogle LANGE dage. Og når man skal tisse hver 10-15 minutter... mureren er nok lidt træt af mig :-D
0
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf AgentPixie » 22. jun 2017, 10:36

Synes ikke veer er så yay lige nu :lol: hold nu kæft det gør ondt. Forstår ikke at kvinder frivilligt gør det her, mere end én gang :panik:

Jeg sov kun to timer i nat og vågnede så kl 5 med veer. Siden 6 tiden har der været 2-5 minutter fra start til start, så jeg kan ikke sove eller hvile :tie:
Har våde drømme om en epidural og søvn.
0
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf twinkle » 22. jun 2017, 12:14

Puf skrev:
twinkle skrev:Her har jeg fået blodprøveresultater, og alt er i den skønneste orden. Synes NF er langt væk lige nu, knapt tre uger...


Dejligt, at alt er godt! Hvordan har du fået svar på dine blodprøver? Jeg fik at vide af min læge at det ikke var nogen jeg fik svar på som sådan, men er da stadig nysgerrig! :)

Og ja, ventetiden er forfærdelig! Jeg skal til NF om en HEL uge, og det bliver da den længste uge nogensinde :lol2: glæder mig så meget til at den er (forhåbentligt) veloverstået :lun:


Jeg skulle bare ringe til min læge i telefontiden :) så fik han også spurgt lidt ind til min generelle trivsel.

Ååååh, gid det var mig der kun havde en uge til NF! noget af det jeg virkelig bekymrer mig om er, om baby vokser som den skal. Og det er jo kun en scanning det kan påvise det... Og jeg tør bare ikke tro på det 100%, før vi har været til en vellykket scanning.

Jeg havde ikke i min vildeste fantasi tænkt, at en graviditet ville føre så meget fortvivlelse og bekymring med sig..
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
Shmartiesh
Indlæg: 1919
Tilmeldt: 10. jan 2016, 17:18
Kort karma: 157
Likede indlæg: 3019

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Shmartiesh » 22. jun 2017, 13:28

Hvor er det spændende med fødsel Pixie!! :banan: Jeg hepper!!

Og tillykke med alle de vellykkede scanninger :lun:
0
Brugeravatar
Shmartiesh
Indlæg: 1919
Tilmeldt: 10. jan 2016, 17:18
Kort karma: 157
Likede indlæg: 3019

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Shmartiesh » 22. jun 2017, 13:32

Jeg har været til sidste glucebelastning i dag. :badr: Den gik fint og der er foreløbig ingen sukkersyge til mig. Dog var der udslag på min urinprøve så den skulle sendes til dyrkning. :s

Bagefter shoppede jeg ventetøj og fik købt nogle ammebluser.

Og nu er jeg træt. Enten er det varmen eller så har 3. Trimester ramt mig hårdt :træt:
0
Puf
Indlæg: 104
Tilmeldt: 17. okt 2016, 14:19
Kort karma: 32
Likede indlæg: 444

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Puf » 22. jun 2017, 14:05

twinkle skrev:
Jeg skulle bare ringe til min læge i telefontiden :) så fik han også spurgt lidt ind til min generelle trivsel.

Ååååh, gid det var mig der kun havde en uge til NF! noget af det jeg virkelig bekymrer mig om er, om baby vokser som den skal. Og det er jo kun en scanning det kan påvise det... Og jeg tør bare ikke tro på det 100%, før vi har været til en vellykket scanning.

Jeg havde ikke i min vildeste fantasi tænkt, at en graviditet ville føre så meget fortvivlelse og bekymring med sig..


Åh, jeg har det på præcis samme måde med bekymringerne. Jeg havde en del blødning i starten og var derfor forbi gynækologisk afdeling og lægen et par gange, men alt var heldigvis som det skulle være. Desværre fik jeg googlet godt og grundigt i den forbindelse, og jeg fik læst alt alt for mange "trælse" historier som nu er svære at slå ud af hovedet.

Jeg læste dog en jordemoder der skrev i sim brevkasse at "en graviditet er en lykkelig begivenhed, indtil det modsatte er bevist", og den tanke forsøger jeg at holde fast i og nyde graviditeten. Selvom bekymringerne alligevel lige synes de skal snige ind i ny og næ ...

Jeg tør heller ikke tro 100 % på det før NF er overstået, men forsøger at holde fast ved, at chancen for at alt er godt alligvel er betydeligt højere end alternativet :)
0
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Ficus » 22. jun 2017, 16:22

Nå men det er noget med at det er helt normalt at kvalmen vender tilbage ik?

Har nu her i uge 37 ca ligeså meget kvalme som i uge 6-20 :badr: :badr:
0
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf AgentPixie » 23. jun 2017, 07:50

Jeg fødte i morges kl 5:13 en bette dreng på 3400g og 51 cm :D
Det er det hårdeste og mest nederen jeg har været igennem, men det var så stort da han endelig pludselig var ude :lun:
Han er en rolig lille gemyt, der allerede har flænset mine brystvorter :ad!:

Og væk var billedet :D
Senest rettet af AgentPixie 24. jun 2017, 18:11, rettet i alt 1 gang.
27
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Ficus » 23. jun 2017, 08:11

Hvor er han fin :lun:
0
undercoverme
Indlæg: 17
Tilmeldt: 9. jun 2017, 11:20
Kort karma: 2
Likede indlæg: 17

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf undercoverme » 23. jun 2017, 08:26

Stort tillykke AgentPixie <3
0

Tilbage til "Graviditet"