Terminstråd - alle er velkomne :)

godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf godtnavn » 5. feb 2019, 12:42

SjuskeMor skrev:
godtnavn skrev:Jeg ville købe en barnevogn, men jeg har heller ikke behovet for en lille vogn i f.eks. en bil :) Jeg ved ikke om vi nogensinde køber klapvogn, jeg tror ikke helt jeg kan se hvornår vi skulle bruge den, men det kan da være behovet kommer senere :)

Vi har en paraplyklapvogn herhjemme som er fin til en på 2-3 år. Og i princippet kan en barnevogn jo bruges til 2-3-års alderen. Jeg tror også jeg hælder mest til en barnevogn.


Min datter er kun 2 (om et par uger) og der bruger vi stadig barnevognen, men vil da ikke udelukke behovet for en klapvogn kommer i løbet af det næste år, det må tiden vise :) Men lige nu har vi endnu ikke manglet den, skulle vi ikke have flere børn kan det godt være vi ville sælge barnevognen og købe en klapvogn i stedet, men det kun fordi barnevognen fylder en del i stuen når den ikke er i brug...
Når I nu har en fin klapvogn ville jeg helt sikkert også vælge en barnevogn.


Jeg var til scanning i dag, som gik så godt at de først vil se mig igen om 8 uger :banan: Så scanningen i uge 28 er droppet! Så fedt! Har en lille baby på 630 g i maven :lun: Og så var fødselslægen positiv over jeg har taget det jeg tabte i starten på igen, sidst havde jeg en jordemoder der mente jeg nærmest burde tabe mig under graviditeten, så jeg var helt bekymret for om lægen ville sige noget til at de 2 tabte kilo var kommet retur (+et par hundrede gram ektra), men hun sagde bare at det var perfekt, det betød jo at al mad ikke kom retur. Det er samme fødselslæge der i sidste graviditet (før jeg fik svangerskabsforgiftning selvfølgelig) sagde til mig "ja vi må jo ikke anbefale overvægtige at føde hjemme, men jeg kan ikke se hvorfor det ikke skulle gå godt, så jeg ville gøre det hvis jeg var dig" så befriende med en der ikke bare fokuserer på overvægt er lort når man er gravid :) Hun har også skrevet i mine papirer at kaster jeg stadig op 1. marts skal jeg ikke have glukosebelastning, men i stedet have målt blodsukker i en uges tid og have taget en ikke-fastende blodprøve. Ej jeg er sgu fan af hende!

Eller jeg slipper ikke helt for scanninger de næste 8 uger, jeg skal jo til scanning for ganespalt i næste uge, men det har jo intet med svangerskabsforgiftning/babys størrelse at gøre som er det de holder øje med og som er det jeg er mest bekymret for :) Jeg tror ikke der er ganespalt, og er der er det jo ikke noget farligt, eller kosmetisk da det er isoleret ganespalte de scanner for, dvs. ikke også i læben :) Jeg ville blive enormt ked af det hvis der var ganespalt, men omvendt er det ikke verdens undergang, jeg har levet fint med det, endda i 18 år uden at vide jeg havde det :P
1
Kakro05
Indlæg: 536
Tilmeldt: 7. sep 2015, 19:24
Kort karma: 71
Likede indlæg: 449

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Kakro05 » 5. feb 2019, 15:23

Vi havde kombivogn. Den havde et relativt langt liggemål. Uanset så vil jeg sige at drejehjul er uundværlige når man bor i byen. Ture med tog og bud havde været uoverskuelige uden drejehjul.

Jeg skal stadig have tjekket om vores gamle barnevogn har fået skimmel......jeg kan slet ikke overskue hvis den har, så jeg udskyder og udskyder :lol:
1
Brugeravatar
MissHindenburg
Indlæg: 1470
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:33
Kort karma: 157
Likede indlæg: 1865

38+0

Indlægaf MissHindenburg » 5. feb 2019, 19:05

Tak for råd om modnings akupunktur - der er booket tid til når jeg er 39+3, så må vi se. Min mand blev lidt ramt af panik da jeg fortalte ham om at jeg havde booket den her tid... Han gik udfra at akupunktur er sindssygt effektivt, så jeg føder samme aften :lol: Jeg tillader mig at tvivle!

Jeg har tid ved jm på torsdag, jeg er spændt på om pigebarnet har møflet sig i retning af udgangen eller om hun har andre planer.

Jeg har været ret aktiv idag, jeg er ved at være ovre forkølelsen, heldigvis! Så jeg har fået ryddet op i fryseren og skabet med bagegrej, så jeg har fået et overblik over hvad jeg har. Fryseren er allerede godt fyldt op med boller og en kringle. Idag har jeg bagt en lille bradepande kanelkage, kogt creme til fastelavnsboller og bagt et rugbrød... Jeg er dog ikke tilfreds med rugbrødet, men nu må vi se når det bliver kølet af, jeg er bange for at det er kikset og vil smuldre når det skæres. :nej:

Barnevogn / klapvogn: Vi har købt en brugt emmaljunga med stort liggemål. Jeg er spændt på hvad vores behov bliver, en god klapvogn af en art kunne måske komme på tale, men jeg ser lige tiden an, jeg har en drøm om at kunne komme til at bruge vikle eller bæresele i meget af tiden...meeeen nu må vi se!
1
Kakro05
Indlæg: 536
Tilmeldt: 7. sep 2015, 19:24
Kort karma: 71
Likede indlæg: 449

Re: 38+0

Indlægaf Kakro05 » 6. feb 2019, 05:58

MissHindenburg skrev:Tak for råd om modnings akupunktur - der er booket tid til når jeg er 39+3, så må vi se. Min mand blev lidt ramt af panik da jeg fortalte ham om at jeg havde booket den her tid... Han gik udfra at akupunktur er sindssygt effektivt, så jeg føder samme aften :lol: Jeg tillader mig at tvivle!

Jeg har tid ved jm på torsdag, jeg er spændt på om pigebarnet har møflet sig i retning af udgangen eller om hun har andre planer.

Jeg har været ret aktiv idag, jeg er ved at være ovre forkølelsen, heldigvis! Så jeg har fået ryddet op i fryseren og skabet med bagegrej, så jeg har fået et overblik over hvad jeg har. Fryseren er allerede godt fyldt op med boller og en kringle. Idag har jeg bagt en lille bradepande kanelkage, kogt creme til fastelavnsboller og bagt et rugbrød... Jeg er dog ikke tilfreds med rugbrødet, men nu må vi se når det bliver kølet af, jeg er bange for at det er kikset og vil smuldre når det skæres. :nej:

Barnevogn / klapvogn: Vi har købt en brugt emmaljunga med stort liggemål. Jeg er spændt på hvad vores behov bliver, en god klapvogn af en art kunne måske komme på tale, men jeg ser lige tiden an, jeg har en drøm om at kunne komme til at bruge vikle eller bæresele i meget af tiden...meeeen nu må vi se!


Spændende hvornår hun kommer og om akupunkturen virker. Jeg er slet ikke i tvivl om at det virker for nogen. Jeg håber også vi får fyldt fryseren godt op denne gang med både mad og bagværk. Vi har en kummefryser nu, så der er rig mulighed for at fylde op :D
0
didaa
Indlæg: 1698
Tilmeldt: 29. nov 2015, 18:49
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2333

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf didaa » 6. feb 2019, 09:48

Tak for jeres svar omkring naturlig igangsættelse, det giver bestemt lidt at overveje. Det er dog ikke tilbud jeg kan få hos min jordemoder (kun hindeløsning), og jeg er lidt imod at støtte hele den private del omkring graviditet og fødsler, så jeg tror ikke jeg kommer til at bruge det. Men nu ser vi efter terminen på søndag, og hvor utålmodig jeg bliver i næste uge hvis der ikke er sket noget.

Jeg er 39+3 i dag, og der er ikke skyggen af tegn på noget som helst.....

Godt at høre at scanningerne hos jer andre er veloverståede og der er sunde og raske børn i vente.

Omkring valg af barnevogn, så har jeg altid synes det var en jungle. Men jeg ville under ingen omstændigheder rende rundt med en stor barnevogn i København, og jeg kan ikke fordrage det der med at man skal trykke ned når man skal dreje den - giver unødig belastning på skuldrene. Vi havde kombivogn sidst, og det samme har vi købt denne her gang, da vi nåede at sælge den anden. Har investeret i nærmest den mindste Emmaljunga med drejehjul, og fik den til 5000 kr. med barnevognskasse, klapvogn, 2 regnslag og dækken til klapvogn i Sverige.
Så hvis nogen af jer har mulighed for at køre til Sverige, så kan det altså godt betale sig ifht. danske priser.

Vi har så købt en brugt Basson til altanen med et stort liggemål, så vi har begge muligheder. Til sommerhuset bliver det nok en form for løbevogn der kommer i brug når han bliver lidt større, har en stående i kælderen fra sidst, og sådan en er altså guld værd på grus og sand.
1
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8526
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15158

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Zonta » 6. feb 2019, 10:24

didaa skrev:Tak for jeres svar omkring naturlig igangsættelse, det giver bestemt lidt at overveje. Det er dog ikke tilbud jeg kan få hos min jordemoder (kun hindeløsning), og jeg er lidt imod at støtte hele den private del omkring graviditet og fødsler, så jeg tror ikke jeg kommer til at bruge det. Men nu ser vi efter terminen på søndag, og hvor utålmodig jeg bliver i næste uge hvis der ikke er sket noget.

/Lurer her

Til det markerede - må jeg spørge hvorfor? :) Jeg er bare lidt nysgerrig, for det synes jeg aldrig jeg har hørt andre sige.
0
J, juli 2018.
didaa
Indlæg: 1698
Tilmeldt: 29. nov 2015, 18:49
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2333

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf didaa » 6. feb 2019, 12:34

Zonta skrev:
didaa skrev:Tak for jeres svar omkring naturlig igangsættelse, det giver bestemt lidt at overveje. Det er dog ikke tilbud jeg kan få hos min jordemoder (kun hindeløsning), og jeg er lidt imod at støtte hele den private del omkring graviditet og fødsler, så jeg tror ikke jeg kommer til at bruge det. Men nu ser vi efter terminen på søndag, og hvor utålmodig jeg bliver i næste uge hvis der ikke er sket noget.

/Lurer her

Til det markerede - må jeg spørge hvorfor? :) Jeg er bare lidt nysgerrig, for det synes jeg aldrig jeg har hørt andre sige.


Selvfølgelig må du spørge :)

Det bliver dog hurtigt en smule politisk, men faktum er at jeg har det på det her område, som med mange andre områder hvor der er en kamp mellem en offentlig og privat sektor. Jeg ønsker at vi har en så velfungerende offentlig sektor som muligt, og det er mit ønske at alternativ behandling og så mange tilbud som muligt bliver lagt ind under her. Jeg synes at vi på fødselsområdet er godt i gang med at skabe et a og b hold, og det vil jeg simpelthen ikke bakke op om, blot fordi jeg har pengene til at betale for det. Der er så mange kvinder og børn som kunne have god brug af behandlingerne og som vi ikke får favnet i det her, og det gør mig ked af det. Så jeg har det svært med at støtte en privat industri som efter min mening er stukket helt af, og tager nogle ekstreme priser for det oven i købet - gerne mens mange af jordemødrene arbejder deltid i det offentlige, og så laver en masse privat ved siden af, mens de brokker sig over forholdene. Det hænger ikke sammen, og er vældig dobbeltmoralsk.
6
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf FormerlyKnownAs » 6. feb 2019, 13:43

didaa skrev:
Zonta skrev:
didaa skrev:Tak for jeres svar omkring naturlig igangsættelse, det giver bestemt lidt at overveje. Det er dog ikke tilbud jeg kan få hos min jordemoder (kun hindeløsning), og jeg er lidt imod at støtte hele den private del omkring graviditet og fødsler, så jeg tror ikke jeg kommer til at bruge det. Men nu ser vi efter terminen på søndag, og hvor utålmodig jeg bliver i næste uge hvis der ikke er sket noget.

/Lurer her

Til det markerede - må jeg spørge hvorfor? :) Jeg er bare lidt nysgerrig, for det synes jeg aldrig jeg har hørt andre sige.


Selvfølgelig må du spørge :)

Det bliver dog hurtigt en smule politisk, men faktum er at jeg har det på det her område, som med mange andre områder hvor der er en kamp mellem en offentlig og privat sektor. Jeg ønsker at vi har en så velfungerende offentlig sektor som muligt, og det er mit ønske at alternativ behandling og så mange tilbud som muligt bliver lagt ind under her. Jeg synes at vi på fødselsområdet er godt i gang med at skabe et a og b hold, og det vil jeg simpelthen ikke bakke op om, blot fordi jeg har pengene til at betale for det. Der er så mange kvinder og børn som kunne have god brug af behandlingerne og som vi ikke får favnet i det her, og det gør mig ked af det. Så jeg har det svært med at støtte en privat industri som efter min mening er stukket helt af, og tager nogle ekstreme priser for det oven i købet - gerne mens mange af jordemødrene arbejder deltid i det offentlige, og så laver en masse privat ved siden af, mens de brokker sig over forholdene. Det hænger ikke sammen, og er vældig dobbeltmoralsk.



Hvor meget privat jordemoder kan man få og til hvad? Er det tilbud om akupunktur, hindeløsninger, scanninger du tænker skaber A og B? Jeg spørger fordi jeg ikke ved det.

Er der ikke kun et par par private reelle fødeklinikker i Kbh? og hvor det koster en mindre formue at føde.
0
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8526
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15158

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Zonta » 6. feb 2019, 13:52

didaa skrev:
Zonta skrev:
didaa skrev:Tak for jeres svar omkring naturlig igangsættelse, det giver bestemt lidt at overveje. Det er dog ikke tilbud jeg kan få hos min jordemoder (kun hindeløsning), og jeg er lidt imod at støtte hele den private del omkring graviditet og fødsler, så jeg tror ikke jeg kommer til at bruge det. Men nu ser vi efter terminen på søndag, og hvor utålmodig jeg bliver i næste uge hvis der ikke er sket noget.

/Lurer her

Til det markerede - må jeg spørge hvorfor? :) Jeg er bare lidt nysgerrig, for det synes jeg aldrig jeg har hørt andre sige.


Selvfølgelig må du spørge :)

Det bliver dog hurtigt en smule politisk, men faktum er at jeg har det på det her område, som med mange andre områder hvor der er en kamp mellem en offentlig og privat sektor. Jeg ønsker at vi har en så velfungerende offentlig sektor som muligt, og det er mit ønske at alternativ behandling og så mange tilbud som muligt bliver lagt ind under her. Jeg synes at vi på fødselsområdet er godt i gang med at skabe et a og b hold, og det vil jeg simpelthen ikke bakke op om, blot fordi jeg har pengene til at betale for det. Der er så mange kvinder og børn som kunne have god brug af behandlingerne og som vi ikke får favnet i det her, og det gør mig ked af det. Så jeg har det svært med at støtte en privat industri som efter min mening er stukket helt af, og tager nogle ekstreme priser for det oven i købet - gerne mens mange af jordemødrene arbejder deltid i det offentlige, og så laver en masse privat ved siden af, mens de brokker sig over forholdene. Det hænger ikke sammen, og er vældig dobbeltmoralsk.

Jeg tænker, at det er fordi, det er dét, de føler sig nødsaget til, for at få deres liv til at hænge sammen og ikke gå ned med stress og andet. Jeg vil gladeligt betale for akupunktur og lignende hos en privat jordemoder (for man får ikke det offentlige til at gøre det...), men selve fødslen har jeg det fint med at den skal foregå på hospitalet. Jeg tænker rent egoistisk her. Jeg følte mig dog i meget gode hænder i de offentlige tilbud både før, under og efter graviditet og fødsel. Vi valgte dog også at betale os fra privat fødselsforberedelse.
1
J, juli 2018.
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7465
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24405

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Moxy-lady » 6. feb 2019, 14:33

didaa skrev:
Zonta skrev:
didaa skrev:Tak for jeres svar omkring naturlig igangsættelse, det giver bestemt lidt at overveje. Det er dog ikke tilbud jeg kan få hos min jordemoder (kun hindeløsning), og jeg er lidt imod at støtte hele den private del omkring graviditet og fødsler, så jeg tror ikke jeg kommer til at bruge det. Men nu ser vi efter terminen på søndag, og hvor utålmodig jeg bliver i næste uge hvis der ikke er sket noget.

/Lurer her

Til det markerede - må jeg spørge hvorfor? :) Jeg er bare lidt nysgerrig, for det synes jeg aldrig jeg har hørt andre sige.


Selvfølgelig må du spørge :)

Det bliver dog hurtigt en smule politisk, men faktum er at jeg har det på det her område, som med mange andre områder hvor der er en kamp mellem en offentlig og privat sektor. Jeg ønsker at vi har en så velfungerende offentlig sektor som muligt, og det er mit ønske at alternativ behandling og så mange tilbud som muligt bliver lagt ind under her. Jeg synes at vi på fødselsområdet er godt i gang med at skabe et a og b hold, og det vil jeg simpelthen ikke bakke op om, blot fordi jeg har pengene til at betale for det. Der er så mange kvinder og børn som kunne have god brug af behandlingerne og som vi ikke får favnet i det her, og det gør mig ked af det. Så jeg har det svært med at støtte en privat industri som efter min mening er stukket helt af, og tager nogle ekstreme priser for det oven i købet - gerne mens mange af jordemødrene arbejder deltid i det offentlige, og så laver en masse privat ved siden af, mens de brokker sig over forholdene. Det hænger ikke sammen, og er vældig dobbeltmoralsk.


Lurer/ jeg er helt enig med dig, og det er også grunden til at Zoe ikke skal i privatskole, med mindre hun får nogle behov der ikke kan rummes i det offentlige.

/lurer (and semi off topic) out.
2
My world 12-10-18 :lun:
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf godtnavn » 7. feb 2019, 14:09

Jeg har en af de dage hvor jeg er virkelig træt af at kaste op. Alt mad kom op i går, og kvalmen er stadig slem i dag, har dog spist en bolle uden at kaste op (hvidt brød er ofte det der ikke kommer retur). Derudpver har jeg fanget en slem forkølelse der har sat sig på øret så lige nu putter jeg under dynen med en brækspand og fjernsyn på lydløs da alle lyde gør ondt. 'Det bliver så hyggeligt om en times tid når datteren vågner fra middagslur og kommer til at løbe larmende rundt herhjemme, jeg kan seriøst ikke overskue det!
0
Kakro05
Indlæg: 536
Tilmeldt: 7. sep 2015, 19:24
Kort karma: 71
Likede indlæg: 449

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Kakro05 » 7. feb 2019, 15:25

godtnavn skrev:Jeg har en af de dage hvor jeg er virkelig træt af at kaste op. Alt mad kom op i går, og kvalmen er stadig slem i dag, har dog spist en bolle uden at kaste op (hvidt brød er ofte det der ikke kommer retur). Derudpver har jeg fanget en slem forkølelse der har sat sig på øret så lige nu putter jeg under dynen med en brækspand og fjernsyn på lydløs da alle lyde gør ondt. 'Det bliver så hyggeligt om en times tid når datteren vågner fra middagslur og kommer til at løbe larmende rundt herhjemme, jeg kan seriøst ikke overskue det!

Kram. Det lyder virkelig hårdt. Jeg håber du snart er bedre.

I dag er der 3 uger tilbage af min løntilskud og 3 uger til jeg skal til jm. Jeg glæder mig til begge dele. Jeg stresser totalt over alt det her fødselsnoget, selvom der jo stadig er længe til termin. Jeg er SÅ taknemmelig for at min mand tager med, så vi kan få tid ved fødselslægen. Jeg håber bare vi hurtigt får en tid, så jeg kan få noget afklaring. Især fordi at får jeg nej til ks, så får jeg brug for min mands støtte til at sige nej tak til bl.a. vedrop (Jeg synes jeg læser om folk der har fået det selvom de tidligere har fået ks).
0
Brugeravatar
MissHindenburg
Indlæg: 1470
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:33
Kort karma: 157
Likede indlæg: 1865

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf MissHindenburg » 7. feb 2019, 17:10

godtnavn skrev:Jeg har en af de dage hvor jeg er virkelig træt af at kaste op. Alt mad kom op i går, og kvalmen er stadig slem i dag, har dog spist en bolle uden at kaste op (hvidt brød er ofte det der ikke kommer retur). Derudpver har jeg fanget en slem forkølelse der har sat sig på øret så lige nu putter jeg under dynen med en brækspand og fjernsyn på lydløs da alle lyde gør ondt. 'Det bliver så hyggeligt om en times tid når datteren vågner fra middagslur og kommer til at løbe larmende rundt herhjemme, jeg kan seriøst ikke overskue det!


Puha sikke en omgang! Jeg håber at den forkølelse bliver en kort fornøjelse - jeg har selv lige været nedlagt i lidt over en uge - jeg havde det skrækkeligt, jeg tør slet slet slet ikke tænke på hvordan jeg ville have haft det med kvalme og opkast oven i :wacko: God bedring - snart!!!

Jeg var ved Jm i dag, manden havde heldigvis mulighed for at komme med, selvom vi var blevet indkaldt med lidt kort varsel pga sygdom på klinikken.
Pigebarnet har sørme møflet sig i retning af udgangen og jm vurdere at hun står fast i bækkenet, så det er bare super!
Mit blodtryk er steget en anelse, ikke noget alarmerende dog. Derudover så var det "bare" en hyggelig snak om diverse småting og så fik jeg en tid, dagen før Termin.

Nu er det lige om snart :genert: :panik:

Jeg har en masse "dates" med forskellig veninder de næste par dage + frisør tid osv. Jeg håber at det kan hjælpe lidt på min rastløshed!

Hvor er det dejligt at de respektive scanninger er gået godt - jeg var kan virkelig godt forstå at nervøsiteten har været til at tage og føle på! Det er bare så skønt at kunne sætte flueben ved veloverstået scanning! Og så kan man se frem mod det næste punkt i slagplanen.
0
didaa
Indlæg: 1698
Tilmeldt: 29. nov 2015, 18:49
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2333

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf didaa » 7. feb 2019, 18:20

godtnavn skrev:Jeg har en af de dage hvor jeg er virkelig træt af at kaste op. Alt mad kom op i går, og kvalmen er stadig slem i dag, har dog spist en bolle uden at kaste op (hvidt brød er ofte det der ikke kommer retur). Derudpver har jeg fanget en slem forkølelse der har sat sig på øret så lige nu putter jeg under dynen med en brækspand og fjernsyn på lydløs da alle lyde gør ondt. 'Det bliver så hyggeligt om en times tid når datteren vågner fra middagslur og kommer til at løbe larmende rundt herhjemme, jeg kan seriøst ikke overskue det!


Det lyder virkelig forfærdeligt - stakkels dig! Hvor langt er du henne?
0
didaa
Indlæg: 1698
Tilmeldt: 29. nov 2015, 18:49
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2333

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf didaa » 7. feb 2019, 18:21

Kakro05 skrev:
godtnavn skrev:Jeg har en af de dage hvor jeg er virkelig træt af at kaste op. Alt mad kom op i går, og kvalmen er stadig slem i dag, har dog spist en bolle uden at kaste op (hvidt brød er ofte det der ikke kommer retur). Derudpver har jeg fanget en slem forkølelse der har sat sig på øret så lige nu putter jeg under dynen med en brækspand og fjernsyn på lydløs da alle lyde gør ondt. 'Det bliver så hyggeligt om en times tid når datteren vågner fra middagslur og kommer til at løbe larmende rundt herhjemme, jeg kan seriøst ikke overskue det!

Kram. Det lyder virkelig hårdt. Jeg håber du snart er bedre.

I dag er der 3 uger tilbage af min løntilskud og 3 uger til jeg skal til jm. Jeg glæder mig til begge dele. Jeg stresser totalt over alt det her fødselsnoget, selvom der jo stadig er længe til termin. Jeg er SÅ taknemmelig for at min mand tager med, så vi kan få tid ved fødselslægen. Jeg håber bare vi hurtigt får en tid, så jeg kan få noget afklaring. Især fordi at får jeg nej til ks, så får jeg brug for min mands støtte til at sige nej tak til bl.a. vedrop (Jeg synes jeg læser om folk der har fået det selvom de tidligere har fået ks).


Har du tidligere fået kejsersnit, og så vil du ikke have vedrop nu eller hvordan? Beklager hvis jeg misforstår.
0

Tilbage til "Graviditet"