Terminstråd - alle er velkomne :)

Aquadorable
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:27
Kort karma: 256
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 2921

Re: 37+0

Indlægaf Aquadorable » 16. sep 2018, 09:24

Mi55y skrev:Så er baby færdigbagt! Og i går fik jeg den første "Er du gået i fødsel!?", da jeg ringede til min veninde for at snakke... Men det kan man vel lige så godt vænne sig til.

Jeg kan mærke, at det er godt for mig nu endelig i torsdags at være gået helt på barsel. Mine eftermiddagsplaner i går blev aflyst, så udover at bage et læs pølsehorn til fryseren, så hyggede jeg bare med tv og serier. Og jeg har sovet 9 timer i nat kun afbrudt af en tissetur og mandens hjemvenden fra bryllup kl. 3, og jeg har masser af energi i dag. Mine plukveer er også aftaget en del.

I dag skal vi lave fødselsplan, og så tror jeg også, vi skal snakke lidt forventningsafstemning mht. når far starter arbejde efter barsel igen. Det er lidt inspireret af nogle skriverier i partråden, og så at min kæreste flere gange har nævnt, at det bliver dejligt at have mig gående herhjemme og lave en masse praktisk.


Tillykke med færdigbagt baby :love:

God ide med forventningsafstemning! Der er vitterligt dage, hvor jeg ikke engang når at komme i tøjet, før manden er hjemme igen fra arbejde. Og det kan tælles på en hånd, hvor mange gange jeg har lavet mad de sidste tre måneder. Det er HÅRDT at gå hjemme med sådan en lille en, og man har brug for at hvile, når baby sover (hvis baby sover ...).
2
K - 12.06.18 :love:
Brugeravatar
Depeche_Mama
Indlæg: 815
Tilmeldt: 29. okt 2016, 17:02
Kort karma: 97
Likede indlæg: 964

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Depeche_Mama » 16. sep 2018, 09:28

Jeg har en uge tilbage til barsel, glææææder mig nu.

Min mand er desværre ledig efter endt uddannelse, når hans nuværende virksomhedspraktik udløber ved udgangen af september, men vi glæder os til at gå hjemme sammen og lave små projekter. Han ved godt, at det meget bliver ham, men vi kan tage tingene i vores eget tempo, mens han søger job.

Jeg er lidt presset over, at han skal gå ledig - sådan på vores økonomi - men prøøøver på ikke at tænke på og snakke om det, for han har det jo selv på samme måde. Den optimale situation kunne være at vide, der var job f.eks. fra januar af, så kunne vi rigtigt slappe af sammen og have en rolig start med Baby :)
1
At vove er at miste fodfæstet for en stund;
Ikke at vove er at miste sig selv.
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8938
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18166

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Mi55y » 16. sep 2018, 09:42

Depeche_Mama skrev:Jeg har en uge tilbage til barsel, glææææder mig nu.

Min mand er desværre ledig efter endt uddannelse, når hans nuværende virksomhedspraktik udløber ved udgangen af september, men vi glæder os til at gå hjemme sammen og lave små projekter. Han ved godt, at det meget bliver ham, men vi kan tage tingene i vores eget tempo, mens han søger job.

Jeg er lidt presset over, at han skal gå ledig - sådan på vores økonomi - men prøøøver på ikke at tænke på og snakke om det, for han har det jo selv på samme måde. Den optimale situation kunne være at vide, der var job f.eks. fra januar af, så kunne vi rigtigt slappe af sammen og have en rolig start med Baby :)


Liker det om barsel - ikke at din mand er ledig :-p Kan sagtens sætte mig ind i, at uvisheden er det værste. Men ja, det er nok en meget god ide at fokusere på det positive og ellers tænke i konstruktive baner fremfor i bekymringer.

Min kæreste fik lige nævnt, at han alligevel overvejer kun at tage 2 ugers barsel efter fødslen, fordi alle siger, at det er åh så kedeligt de første uger, og far er slet ikke på banen. Det bliver jeg bare megairriteret over, for den diskussion havde vi allerede da vi for flere uger siden planlagde barslen. Jeg ville gerne have, at han startede med 4 uger og indgik så et kompromis på 3 uger af netop disse grunde. Min største bekymring i alt det her er, at jeg får problemer med amningen, fordi jeg har indadvendte og hverken min mor eller søster har kunnet amme i fire forskellige tilfælde. Derfor vil jeg meget gerne have så meget støtte fra ham i starten - og skulle amningen så slet ikke fungere, så kan han jo netop være på lige så meget som mig. Jeg bliver faktisk ret ked af, at han slet ikke lytter til mig, men kun til alle mulige andre fædre.
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Aquadorable
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:27
Kort karma: 256
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 2921

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Aquadorable » 16. sep 2018, 10:48

Mi55y skrev:
Depeche_Mama skrev:Jeg har en uge tilbage til barsel, glææææder mig nu.

Min mand er desværre ledig efter endt uddannelse, når hans nuværende virksomhedspraktik udløber ved udgangen af september, men vi glæder os til at gå hjemme sammen og lave små projekter. Han ved godt, at det meget bliver ham, men vi kan tage tingene i vores eget tempo, mens han søger job.

Jeg er lidt presset over, at han skal gå ledig - sådan på vores økonomi - men prøøøver på ikke at tænke på og snakke om det, for han har det jo selv på samme måde. Den optimale situation kunne være at vide, der var job f.eks. fra januar af, så kunne vi rigtigt slappe af sammen og have en rolig start med Baby :)


Liker det om barsel - ikke at din mand er ledig :-p Kan sagtens sætte mig ind i, at uvisheden er det værste. Men ja, det er nok en meget god ide at fokusere på det positive og ellers tænke i konstruktive baner fremfor i bekymringer.

Min kæreste fik lige nævnt, at han alligevel overvejer kun at tage 2 ugers barsel efter fødslen, fordi alle siger, at det er åh så kedeligt de første uger, og far er slet ikke på banen. Det bliver jeg bare megairriteret over, for den diskussion havde vi allerede da vi for flere uger siden planlagde barslen. Jeg ville gerne have, at han startede med 4 uger og indgik så et kompromis på 3 uger af netop disse grunde. Min største bekymring i alt det her er, at jeg får problemer med amningen, fordi jeg har indadvendte og hverken min mor eller søster har kunnet amme i fire forskellige tilfælde. Derfor vil jeg meget gerne have så meget støtte fra ham i starten - og skulle amningen så slet ikke fungere, så kan han jo netop være på lige så meget som mig. Jeg bliver faktisk ret ked af, at han slet ikke lytter til mig, men kun til alle mulige andre fædre.


Ej, nu må han lige :lol: Jeg havde ikke overlevet den første måned uden min mand ved min side :tie: Er lykkelig for, at vi var hjemme sammen, for helt seriøst, man er et følelsesmæssigt kaos de første uger, og det gør jo slet ikke tingene nemmere, hvis amningen kører skævt. Min mand sørgede for, at hjemmet fungerede, og at jeg fik mad og drikke. Og nå, ja, tog baby med på gåture, når alting gik helt i hårknude. Det var i øvrigt også guld værd, at han kunne tage baby om natten, hvor hun ofte græd i starten.
2
K - 12.06.18 :love:
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4428
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 664
Likede indlæg: 7305

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Neenah » 16. sep 2018, 11:17

Aquadorable skrev:
Mi55y skrev:
Depeche_Mama skrev:Jeg har en uge tilbage til barsel, glææææder mig nu.

Min mand er desværre ledig efter endt uddannelse, når hans nuværende virksomhedspraktik udløber ved udgangen af september, men vi glæder os til at gå hjemme sammen og lave små projekter. Han ved godt, at det meget bliver ham, men vi kan tage tingene i vores eget tempo, mens han søger job.

Jeg er lidt presset over, at han skal gå ledig - sådan på vores økonomi - men prøøøver på ikke at tænke på og snakke om det, for han har det jo selv på samme måde. Den optimale situation kunne være at vide, der var job f.eks. fra januar af, så kunne vi rigtigt slappe af sammen og have en rolig start med Baby :)


Liker det om barsel - ikke at din mand er ledig :-p Kan sagtens sætte mig ind i, at uvisheden er det værste. Men ja, det er nok en meget god ide at fokusere på det positive og ellers tænke i konstruktive baner fremfor i bekymringer.

Min kæreste fik lige nævnt, at han alligevel overvejer kun at tage 2 ugers barsel efter fødslen, fordi alle siger, at det er åh så kedeligt de første uger, og far er slet ikke på banen. Det bliver jeg bare megairriteret over, for den diskussion havde vi allerede da vi for flere uger siden planlagde barslen. Jeg ville gerne have, at han startede med 4 uger og indgik så et kompromis på 3 uger af netop disse grunde. Min største bekymring i alt det her er, at jeg får problemer med amningen, fordi jeg har indadvendte og hverken min mor eller søster har kunnet amme i fire forskellige tilfælde. Derfor vil jeg meget gerne have så meget støtte fra ham i starten - og skulle amningen så slet ikke fungere, så kan han jo netop være på lige så meget som mig. Jeg bliver faktisk ret ked af, at han slet ikke lytter til mig, men kun til alle mulige andre fædre.


Ej, nu må han lige :lol: Jeg havde ikke overlevet den første måned uden min mand ved min side :tie: Er lykkelig for, at vi var hjemme sammen, for helt seriøst, man er et følelsesmæssigt kaos de første uger, og det gør jo slet ikke tingene nemmere, hvis amningen kører skævt. Min mand sørgede for, at hjemmet fungerede, og at jeg fik mad og drikke. Og nå, ja, tog baby med på gåture, når alting gik helt i hårknude. Det var i øvrigt også guld værd, at han kunne tage baby om natten, hvor hun ofte græd i starten.


Vi havde en helt anden oplevelse. Det var uundværligt at have far hjemme de første 10 dage, men derefter brugte vi egentlig bare tiden på at stene på sofaen med baby og gå et par ture med barnevognen. Vi snakkede også om, om han kunne få lidt mere tid, men det har ikke rigtig været nødvendigt. De første to dage på solobarsel har ikke været specielt spændende, og det er hårdt at være på hele tiden, men baby er virkelig nem. Så for os havde det været lidt spildt.

Men jeg er udmærket godt klar over at vi har jordens nemmeste barn - hun spiser fint, sover 18-20 timer i døgnet, og græder stort set aldrig.
5
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

32+5

Indlægaf girl_beat » 16. sep 2018, 11:19

Udover en led omgang lungebetændelse har jeg stiftet bekendtskab med en ny “ven”; mavesyre :badr: :forvirret2:

Det har jeg aldrig haft problemer med før, men de sidste par nætter har det været ubehageligt at ligge på den ene side pga. den brændende fornemmelse op gennem halsen. Blandet med feber, hoste og ondt i halsen må jeg erkende, at jeg p.t. hører til i den temmelig ynkelige afdeling :genert:
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf FormerlyKnownAs » 16. sep 2018, 11:26

Neenah skrev:
Aquadorable skrev:
Mi55y skrev:
Depeche_Mama skrev:Jeg har en uge tilbage til barsel, glææææder mig nu.

Min mand er desværre ledig efter endt uddannelse, når hans nuværende virksomhedspraktik udløber ved udgangen af september, men vi glæder os til at gå hjemme sammen og lave små projekter. Han ved godt, at det meget bliver ham, men vi kan tage tingene i vores eget tempo, mens han søger job.

Jeg er lidt presset over, at han skal gå ledig - sådan på vores økonomi - men prøøøver på ikke at tænke på og snakke om det, for han har det jo selv på samme måde. Den optimale situation kunne være at vide, der var job f.eks. fra januar af, så kunne vi rigtigt slappe af sammen og have en rolig start med Baby :)


Liker det om barsel - ikke at din mand er ledig :-p Kan sagtens sætte mig ind i, at uvisheden er det værste. Men ja, det er nok en meget god ide at fokusere på det positive og ellers tænke i konstruktive baner fremfor i bekymringer.

Min kæreste fik lige nævnt, at han alligevel overvejer kun at tage 2 ugers barsel efter fødslen, fordi alle siger, at det er åh så kedeligt de første uger, og far er slet ikke på banen. Det bliver jeg bare megairriteret over, for den diskussion havde vi allerede da vi for flere uger siden planlagde barslen. Jeg ville gerne have, at han startede med 4 uger og indgik så et kompromis på 3 uger af netop disse grunde. Min største bekymring i alt det her er, at jeg får problemer med amningen, fordi jeg har indadvendte og hverken min mor eller søster har kunnet amme i fire forskellige tilfælde. Derfor vil jeg meget gerne have så meget støtte fra ham i starten - og skulle amningen så slet ikke fungere, så kan han jo netop være på lige så meget som mig. Jeg bliver faktisk ret ked af, at han slet ikke lytter til mig, men kun til alle mulige andre fædre.


Ej, nu må han lige :lol: Jeg havde ikke overlevet den første måned uden min mand ved min side :tie: Er lykkelig for, at vi var hjemme sammen, for helt seriøst, man er et følelsesmæssigt kaos de første uger, og det gør jo slet ikke tingene nemmere, hvis amningen kører skævt. Min mand sørgede for, at hjemmet fungerede, og at jeg fik mad og drikke. Og nå, ja, tog baby med på gåture, når alting gik helt i hårknude. Det var i øvrigt også guld værd, at han kunne tage baby om natten, hvor hun ofte græd i starten.


Vi havde en helt anden oplevelse. Det var uundværligt at have far hjemme de første 10 dage, men derefter brugte vi egentlig bare tiden på at stene på sofaen med baby og gå et par ture med barnevognen. Vi snakkede også om, om han kunne få lidt mere tid, men det har ikke rigtig været nødvendigt. De første to dage på solobarsel har ikke været specielt spændende, og det er hårdt at være på hele tiden, men baby er virkelig nem. Så for os havde det været lidt spildt.

Men jeg er udmærket godt klar over at vi har jordens nemmeste barn - hun spiser fint, sover 18-20 timer i døgnet, og græder stort set aldrig.


Vi havde samme oplevelse som Neenah. Det med de første 10 dage var primært i relation til at det gjorde tingene nemmere at man var to om at at justere sig til hvordan og hvorledes et barn fungerede.

Og det sagt, størstedelen af spædbørn ER nemme. Det er udenfor normen at de er konstant kede af det eller har diverse problematikker. Heldigvis. Jeg synes klart at de første 6 måneder var piece of cake. Spise, skifte, sove - repeat.

Denne gang med nr 2 bliver det samme måde. Vi har 14 dage sammen i Dk efter fødslen og så rejser vi tilbage fredag, lander lørdag og han starter arbejde op om mandagen.
2
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6165
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16109

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Urtekussen » 16. sep 2018, 11:32

Jeg har også kun oplevet de første måneder som nemme. Det bliver værre, når man skal til rent faktisk at underholde en baby, som ikke bare sover og spiser :)
2
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8938
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18166

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Mi55y » 16. sep 2018, 11:51

Jeg håber da også, at det bliver som hans kammerater har oplevet det. Jeg vil bare gerne have sikkerheden, hvis nu ikke det bliver sådan. Og især når nu det er min største bekymring, så bliver jeg lidt ked af, at han ikke hører mig.
Tænker også at det er nemmere at starte før tid og skære lidt i barslen end det er at tage mere end planlagt - det er jeg ret sikker på, at hans arbejdsplads også er enig i.
1
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3400
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10617

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Little_Woman » 16. sep 2018, 16:40

Kender I podcasten ‘Fødselsberetninger’? Det er ja, fødselsberetninger fortalt i en samtale med værten.

Har hørt et enkelt afsnit.
1
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Bøtte » 16. sep 2018, 20:45

Mi55y skrev:Jeg håber da også, at det bliver som hans kammerater har oplevet det. Jeg vil bare gerne have sikkerheden, hvis nu ikke det bliver sådan. Og især når nu det er min største bekymring, så bliver jeg lidt ked af, at han ikke hører mig.
Tænker også at det er nemmere at starte før tid og skære lidt i barslen end det er at tage mere end planlagt - det er jeg ret sikker på, at hans arbejdsplads også er enig i.



Jeg kan godt forstå dig.

Og tænker at får i ekstra overskud de sidste dage inden start, så er det jo igen muligt at bruge tid på at fylde fryseren og faktisk bare slappe af, for man er på på en anden måde med en baby.

Derudover tænker jeg det er bedre med to dage, hvor man ‘keder’ sig end at have følelsen af man godt kunne have brugt to dage mere.

Min mand havde 4 ugers barsel med den første (pga indlæggelse og helligdage lagde vi den så det samlet blev 4 uger fremfor 14 dage hvoraf de 7 var weekender/helligdage), det var ikke planlagt på forhånd. Men jeg synes virkelig det var rart at han var der. Omend ikke andet så for selskabet :)

Og egentlig tænker jeg din mavefornemmelse er det vigtigste i det her OG at din mand er lidt en klovn at melde det ud så tæt på ‘målet’.
2
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8938
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18166

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Mi55y » 17. sep 2018, 06:05

Bøtte skrev:
Mi55y skrev:Jeg håber da også, at det bliver som hans kammerater har oplevet det. Jeg vil bare gerne have sikkerheden, hvis nu ikke det bliver sådan. Og især når nu det er min største bekymring, så bliver jeg lidt ked af, at han ikke hører mig.
Tænker også at det er nemmere at starte før tid og skære lidt i barslen end det er at tage mere end planlagt - det er jeg ret sikker på, at hans arbejdsplads også er enig i.



Jeg kan godt forstå dig.

Og tænker at får i ekstra overskud de sidste dage inden start, så er det jo igen muligt at bruge tid på at fylde fryseren og faktisk bare slappe af, for man er på på en anden måde med en baby.

Derudover tænker jeg det er bedre med to dage, hvor man ‘keder’ sig end at have følelsen af man godt kunne have brugt to dage mere.

Min mand havde 4 ugers barsel med den første (pga indlæggelse og helligdage lagde vi den så det samlet blev 4 uger fremfor 14 dage hvoraf de 7 var weekender/helligdage), det var ikke planlagt på forhånd. Men jeg synes virkelig det var rart at han var der. Omend ikke andet så for selskabet :)

Og egentlig tænker jeg din mavefornemmelse er det vigtigste i det her OG at din mand er lidt en klovn at melde det ud så tæt på ‘målet’.


Vi blev enige om at holde os til de 3 uger, og så kunne han altid tage tilbage på job tidligere, hvis det er... Jeg tror også lidt, at han glemmer, at langt de fleste af hans kammerater og partner har holdt 1 års barsel eller mere, hvor vi kommer til at ligge på 10 måneder og derfor allerede har en del dobbeltbarsel planlagt, for at få brugt den betalte forældreorlov. Så alle deres gode råd om at gemme barsel til senere duer ikke rigtig her. Vi har bla. planlagt 3 uger sammen over julen og 14 dage til foråret, hvor vi vil rejse.
2
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12364

39+6

Indlægaf Joe » 17. sep 2018, 06:37

En dag tilbage...
Eller. Jeg har rent faktisk ikke den store tiltro til at han “allerede” kommer i morgen.
Jeg har tænkt mig at lave hyggelige ting på dagen, dog, så det hele ikke kommer til at gå op i “hvornår kommer baby?” Har bestilt massage til mig selv og min mand.

Men vi er klar. Så klar. Vi har endda en kæmpe sort pilatesbold stående i stuen, fordi jeg har lært til fødselsforberedelse at den er god at bruge under veer.

Og jeg håber sådan jeg føder. For onsdag har vi både jordemoder og scanning - JM hvor vi skal tale om hvad der skal ske hvis jeg går for meget over tid, scanning hvor vi skal se om min tykke dreng er så tyk, at de vil have ham ud om han vil det eller ej. Og jeg er sjovt nok ikke vildt keen på igangsættelse. Så det kunne være nice at skippe de aftaler.

Jeg får beskeder eller opkald om, hvorvidt jeg har født, hver dag. Jeg har sagt sætningen “nu vælger jeg jo ikke selv, hvornår jeg føder” mange gange. Folk glæder sig og er velmenende... og belastende.
8
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: 39+6

Indlægaf bluetof1 » 17. sep 2018, 06:47

Joe skrev:En dag tilbage...
Eller. Jeg har rent faktisk ikke den store tiltro til at han “allerede” kommer i morgen.
Jeg har tænkt mig at lave hyggelige ting på dagen, dog, så det hele ikke kommer til at gå op i “hvornår kommer baby?” Har bestilt massage til mig selv og min mand.

Men vi er klar. Så klar. Vi har endda en kæmpe sort pilatesbold stående i stuen, fordi jeg har lært til fødselsforberedelse at den er god at bruge under veer.

Og jeg håber sådan jeg føder. For onsdag har vi både jordemoder og scanning - JM hvor vi skal tale om hvad der skal ske hvis jeg går for meget over tid, scanning hvor vi skal se om min tykke dreng er så tyk, at de vil have ham ud om han vil det eller ej. Og jeg er sjovt nok ikke vildt keen på igangsættelse. Så det kunne være nice at skippe de aftaler.

Jeg får beskeder eller opkald om, hvorvidt jeg har født, hver dag. Jeg har sagt sætningen “nu vælger jeg jo ikke selv, hvornår jeg føder” mange gange. Folk glæder sig og er velmenende... og belastende.


Da en gammel veninde nåede termin (og gik over) og folk begyndte at spørge til om der snart skete noget, fik hun den vane bare at tale helt normalt i telefon eller over messenger og så pludselig udbryde "hov... HOV!" og så bare forsvinde fra samtalen.
Det fik opdraget det værste og det medførte hysteriske grineanfald mere end en gang :-D
6
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Sangius » 17. sep 2018, 07:27

I morgen er jeg så langt som jeg nåede sidst, og han er ikke på vej nogen steder ham her :D

Efter 2 ugers pletblødning er det også endelig holdt op.

Så jeg er fortrøstningsfuld, og ender sikkert med at ramme terminen og det hele. :)
10
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018

Tilbage til "Graviditet"