Terminstråd - alle er velkomne :)

Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3400
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10617

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Little_Woman » 18. maj 2018, 16:25

Jeg har fået svar på min NIPT-test.

Og den lille fejler ingenting; den har ikke trisomi 13, 18 eller 21 :pompom: :sol: :dance: :banan:

Det er en lille dreng jeg venter mig :love2: :love: :dåne: :lun:
54
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
Aquadorable
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:27
Kort karma: 256
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 2921

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Aquadorable » 18. maj 2018, 16:26

Little_Woman skrev:Jeg har fået svar på min NIPT-test.

Og den lille fejler ingenting; den har ikke trisomi 13, 18 eller 21 :pompom: :sol: :dance: :banan:

Det er en lille dreng jeg venter mig :love2: :love: :dåne: :lun:


Hvor er det bare helt fantastisk :love: :banan:
1
K - 12.06.18 :love:
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3400
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10617

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Little_Woman » 18. maj 2018, 16:34

Aquadorable skrev:
Little_Woman skrev:Jeg har fået svar på min NIPT-test.

Og den lille fejler ingenting; den har ikke trisomi 13, 18 eller 21 :pompom: :sol: :dance: :banan:

Det er en lille dreng jeg venter mig :love2: :love: :dåne: :lun:


Hvor er det bare helt fantastisk :love: :banan:


Det er så fantastisk :dåne: Jeg har hylet on/OFF siden jeg læste det i e-boks efter arbejdstid.

Jeg har lige bestilt et læs ventetøj; det her skal fejres!
8
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
Aquadorable
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:27
Kort karma: 256
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 2921

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Aquadorable » 18. maj 2018, 16:37

Little_Woman skrev:
Aquadorable skrev:
Little_Woman skrev:Jeg har fået svar på min NIPT-test.

Og den lille fejler ingenting; den har ikke trisomi 13, 18 eller 21 :pompom: :sol: :dance: :banan:

Det er en lille dreng jeg venter mig :love2: :love: :dåne: :lun:


Hvor er det bare helt fantastisk :love: :banan:


Det er så fantastisk :dåne: Jeg har hylet on/OFF siden jeg læste det i e-boks efter arbejdstid.

Jeg har lige bestilt et læs ventetøj; det her skal fejres!


Det er dig så velundt! Har tænkt meget på dig - selv min mand har spurgt til dig, fordi jeg har fortalt, at “en fra debatten” gennemgik alt det her. Puha, hvor er det godt, at det ender lykkeligt :lun:
2
K - 12.06.18 :love:
Brugeravatar
billiebean
Indlæg: 3417
Tilmeldt: 11. dec 2015, 11:29
Kort karma: 332
Likede indlæg: 4382

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf billiebean » 18. maj 2018, 16:49

Little_Woman skrev:
Aquadorable skrev:
Little_Woman skrev:Jeg har fået svar på min NIPT-test.

Og den lille fejler ingenting; den har ikke trisomi 13, 18 eller 21 :pompom: :sol: :dance: :banan:

Det er en lille dreng jeg venter mig :love2: :love: :dåne: :lun:


Hvor er det bare helt fantastisk :love: :banan:


Det er så fantastisk :dåne: Jeg har hylet on/OFF siden jeg læste det i e-boks efter arbejdstid.

Jeg har lige bestilt et læs ventetøj; det her skal fejres!


Kæmpe stort tillykke!! Så godt! Må godt nok have været hårdt med den ventetid, altså..

Og nu er bebsen jo også blevet gennemscannet på kryds og tværs én gang ekstra, hvilket må være rart at vide ift MD-scanningen :)
2
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4428
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 664
Likede indlæg: 7305

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Neenah » 18. maj 2018, 16:50

Little_Woman skrev:Jeg har fået svar på min NIPT-test.

Og den lille fejler ingenting; den har ikke trisomi 13, 18 eller 21 :pompom: :sol: :dance: :banan:

Det er en lille dreng jeg venter mig :love2: :love: :dåne: :lun:


Hvor er det fantastisk! Kæmpe tillykke med det gode svar, og med den lille dreng :dåne: :klap: :love2: :banan:

Det kræver vist sådan en her :slem:

Billede
1
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12364

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Joe » 18. maj 2018, 16:52

Little_Woman skrev:Jeg har fået svar på min NIPT-test.

Og den lille fejler ingenting; den har ikke trisomi 13, 18 eller 21 :pompom: :sol: :dance: :banan:

Det er en lille dreng jeg venter mig :love2: :love: :dåne: :lun:


Hvor er det altså bare fantastisk! :danse: virkelig dejlig nyhed i tråden!
1
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7462
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24399

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Moxy-lady » 18. maj 2018, 17:52

Little_Woman skrev:Jeg har fået svar på min NIPT-test.

Og den lille fejler ingenting; den har ikke trisomi 13, 18 eller 21 :pompom: :sol: :dance: :banan:

Det er en lille dreng jeg venter mig :love2: :love: :dåne: :lun:


For filan, hvor er det dejligt! Kæmpestort tillykke altså! Jeg har tænkt så meget på dig.

Ej altså, jeg sympati - hyler altså helt vildt nu! Endnu en gang, stort tillykke med din lille dreng :love:
2
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3400
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10617

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Little_Woman » 18. maj 2018, 18:44

billiebean skrev:
Little_Woman skrev:
Aquadorable skrev:
Little_Woman skrev:Jeg har fået svar på min NIPT-test.

Og den lille fejler ingenting; den har ikke trisomi 13, 18 eller 21 :pompom: :sol: :dance: :banan:

Det er en lille dreng jeg venter mig :love2: :love: :dåne: :lun:


Hvor er det bare helt fantastisk :love: :banan:


Det er så fantastisk :dåne: Jeg har hylet on/OFF siden jeg læste det i e-boks efter arbejdstid.

Jeg har lige bestilt et læs ventetøj; det her skal fejres!


Kæmpe stort tillykke!! Så godt! Må godt nok have været hårdt med den ventetid, altså..

Og nu er bebsen jo også blevet gennemscannet på kryds og tværs én gang ekstra, hvilket må være rart at vide ift MD-scanningen :)


TAK! alle, for kort og hilsner - det betyder rigtig meget, med et heppekor herinde.

Ventetiden har været fuldstændig tosset; jeg har hele tiden svinget mellem at ALT og INTET kunne være galt med den lille. Totalt rutchebane! Nu krydser jeg fingre for at det næste halve år udelukkende byder på almindelige gener og bekymringer.

Nu vil jeg være rolig og tryg og glad; det trænger jeg til at være i den her graviditet!
8
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
Phaiak
Indlæg: 292
Tilmeldt: 5. jan 2016, 12:29
Kort karma: 38
Likede indlæg: 336

37+2

Indlægaf Phaiak » 18. maj 2018, 20:11

Jeg har været i ikea i dag og købe lidt til lillebrors værelse og til vores soveværelse også.

Nu er der snart kun tilbage at få puttet betræk på barnevogn, putte baby indsats i autostol og montere i bilen, pakke en taske og ellers lige få manden til af sætte siden på tremmesengen igen.

Og så finde nogle kasser til babylegetøj til værelset.
Og så er vi snart klar?
Men det er vel også meget godt når der imorgen kun er 11 dage tilbage til jeg bliver sat igang.

Det kommer ligepludselig meget tæt på.
3
Brugeravatar
billiebean
Indlæg: 3417
Tilmeldt: 11. dec 2015, 11:29
Kort karma: 332
Likede indlæg: 4382

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf billiebean » 18. maj 2018, 21:01

Det der med legetøj og bamser osv.. er det sådan noget man skal købe også? Vi har fået et par småbamser men ellers har vi vist ikke noget af den slags endnu. Er det helt forkert?
0
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8526
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15156

27+4

Indlægaf Zonta » 18. maj 2018, 21:06

Jeg har fået den første "Bare vær glad for, at du overhovedet kunne blive gravid"-kommentar fra en veninde efter at jeg, med 5 måneders uafbrudte symptomer, der bare afløser hinanden og nu diabetes, udtalte, at det her graviditetsnoget var ikke noget jeg med glæde gjorde igen. Jeg er da også virkelig glad for, at det gik hurtigt og naturligt, men derfor må man vel gerne blive påvirket når man har det så dårligt, som jeg har haft det? :forvirret:

Ej, sorry for at jeg bare er en sur mokke her i tråden lige pt. Godt, der er andre, der kommer med positive input også :lol2:
4
J, juli 2018.
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8526
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15156

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Zonta » 18. maj 2018, 21:07

billiebean skrev:Det der med legetøj og bamser osv.. er det sådan noget man skal købe også? Vi har fået et par småbamser men ellers har vi vist ikke noget af den slags endnu. Er det helt forkert?

De første uger, måske indtil de er ca. en måned, skal de ikke bruge noget. Men når de kan begynde at fokusere er det godt at have nogle ting med en masse farver (gerne med rød og orange, det er det første de kan se) som de kan ligge og kigge på.
0
J, juli 2018.
Phaiak
Indlæg: 292
Tilmeldt: 5. jan 2016, 12:29
Kort karma: 38
Likede indlæg: 336

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Phaiak » 18. maj 2018, 21:11

billiebean skrev:Det der med legetøj og bamser osv.. er det sådan noget man skal købe også? Vi har fået et par småbamser men ellers har vi vist ikke noget af den slags endnu. Er det helt forkert?



Næh vi havde bare en masse fra storesøster som er kommet ned fra loftet.
Baby har ikke brug for nogle ting det første lange stykke tid.
0
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8526
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15156

Re: 27+4

Indlægaf Zonta » 18. maj 2018, 21:18

Marott skrev:
Zonta skrev:Jeg har fået den første "Bare vær glad for, at du overhovedet kunne blive gravid"-kommentar fra en veninde efter at jeg, med 5 måneders uafbrudte symptomer, der bare afløser hinanden og nu diabetes, udtalte, at det her graviditetsnoget var ikke noget jeg med glæde gjorde igen. Jeg er da også virkelig glad for, at det gik hurtigt og naturligt, men derfor må man vel gerne blive påvirket når man har det så dårligt, som jeg har haft det? :forvirret:

Ej, sorry for at jeg bare er en sur mokke her i tråden lige pt. Godt, der er andre, der kommer med positive input også :lol2:


Jeg var pissesur fra undfangelsen lige indtil fødslen sidste gang. :lol: det er helt normalt, som du har det. :kys:

Haha, som du dog kan sige det. Jeg er glad for, at jeg ikke er den eneste. Jeg får det jo ikke fysisk bedre af at tænke på, at andre skal gå i behandling for at få deres børn :stoned: Jeg har i øvrigt ikke svaret hende. Kan ikke finde på noget klogt at sige....
0
J, juli 2018.

Tilbage til "Graviditet"