Terminstråd - alle er velkomne :)

Brugeravatar
Depeche_Mama
Indlæg: 815
Tilmeldt: 29. okt 2016, 17:02
Kort karma: 97
Likede indlæg: 964

Re: 40+5

Indlægaf Depeche_Mama » 19. nov 2018, 16:33

Pilen skrev:
Depeche_Mama skrev:
Pilen skrev:
Depeche_Mama skrev:Vi var ved JM i morges.
Lillebror er skønnet til 37-3800 gram, og jeg fik lavet en hindeløsning. Jeg er en anelse åben, og det hele er godt blødt. Så er spændt på, om der snart sker noget.


Spændende, om det sætter noget i gang :)
Var det ubehageligt?
Kan ikke helt finde ud af, hvad jeg skal forvente mig af det, - hvis det kommer dertil. Her sker der ikke så meget i den retning. Hun skal nok tvinges ud :lol2:


Altså jeg er lidt sart med at blive rodet i underlivet, jeg synes ikke, det var synderligt rart - men heller ikke super ubehageligt. Jeg får ikke flere tider ved JM nu, nu skal han helst bare selv finde udgangen, ellers er det igangsættelse 41+5.

Hvis hindeløsning virker, skal der ske noget inden for et døgn. Det murrer, men der er ikke sket andet endnu.


Ok, så et døgn er det, man sætter som tommelfingerregel, hvor man kan sige, at det var det, som udløste fødsel. Synes af og til, man hører om nogen, som får flere løsninger, men intet resultat. Men så var kroppen åbenbart ikke moden nok.


Det var i hvert fald det, JM sagde. At det frigiver nogle hormoner, som kan hjælpe på veer - men det er ikke sikkert, det virker.
1
At vove er at miste fodfæstet for en stund;
Ikke at vove er at miste sig selv.
Brugeravatar
Depeche_Mama
Indlæg: 815
Tilmeldt: 29. okt 2016, 17:02
Kort karma: 97
Likede indlæg: 964

Re: 40+5

Indlægaf Depeche_Mama » 19. nov 2018, 16:39

Little_Woman skrev:
Depeche_Mama skrev:
Pilen skrev:
Depeche_Mama skrev:Vi var ved JM i morges.
Lillebror er skønnet til 37-3800 gram, og jeg fik lavet en hindeløsning. Jeg er en anelse åben, og det hele er godt blødt. Så er spændt på, om der snart sker noget.


Spændende, om det sætter noget i gang :)
Var det ubehageligt?
Kan ikke helt finde ud af, hvad jeg skal forvente mig af det, - hvis det kommer dertil. Her sker der ikke så meget i den retning. Hun skal nok tvinges ud :lol2:


Altså jeg er lidt sart med at blive rodet i underlivet, jeg synes ikke, det var synderligt rart - men heller ikke super ubehageligt. Jeg får ikke flere tider ved JM nu, nu skal han helst bare selv finde udgangen, ellers er det igangsættelse 41+5.

Hvis hindeløsning virker, skal der ske noget inden for et døgn. Det murrer, men der er ikke sket andet endnu.


Jeg var i aktiv fødsel 8 timer senere :slem: Veerne var så småt i gang, men eskalerede allerede en god times tid efter HL!


Rettelse: der er gang i lidt blødning nu :banan:
5
At vove er at miste fodfæstet for en stund;
Ikke at vove er at miste sig selv.
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8534
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15170

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Zonta » 19. nov 2018, 20:15

Spændende, D_M! :D

Jeg fik hindeløsning og fik veer om aftenen. Der gik dog lige et døgn mere før jeg fødte, men ingen tvivl om, at det var den, der satte gang i det hele :D
0
J, juli 2018.
Brugeravatar
Depeche_Mama
Indlæg: 815
Tilmeldt: 29. okt 2016, 17:02
Kort karma: 97
Likede indlæg: 964

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Depeche_Mama » 20. nov 2018, 06:50

Ingen fødsel her
0
At vove er at miste fodfæstet for en stund;
Ikke at vove er at miste sig selv.
Kakro05
Indlæg: 536
Tilmeldt: 7. sep 2015, 19:24
Kort karma: 71
Likede indlæg: 449

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Kakro05 » 20. nov 2018, 07:18

Jeg håber det går godt i dag godtnavn og at du fik din mand med :ae:

Og så bliver det spændende hvornår der kommer en masse fødsler herinde :banan: .

Jeg skal til praktik møde i dag. Jeg glæder mig. Spændende virksomhed, som ikke vil ansætte mig bagefter. Så gør det ikke så ondt at fortælle jeg er gravid og de derfor ikke vil have mig ansat alligevel :dance:
1
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6174
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16140

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Urtekussen » 20. nov 2018, 08:34

Depeche_Mama skrev:Ingen fødsel her

Øv, hvor træls :(
Havde ellers lige håbet.

Jeg tæller ned til det er over midnat og jeg "må" føde igen
:-D

Der er nu ikke optræk til meget, så jeg satser på Zumba i morgen og så en hindeløsning ved jm.
0
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
Depeche_Mama
Indlæg: 815
Tilmeldt: 29. okt 2016, 17:02
Kort karma: 97
Likede indlæg: 964

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Depeche_Mama » 20. nov 2018, 08:45

Urtekussen skrev:
Depeche_Mama skrev:Ingen fødsel her

Øv, hvor træls :(
Havde ellers lige håbet.

Jeg tæller ned til det er over midnat og jeg "må" føde igen
:-D

Der er nu ikke optræk til meget, så jeg satser på Zumba i morgen og så en hindeløsning ved jm.


Der må gerne ske lidt nu. Mest pga. den med, at jeg helst ikke vil sættes i gang.

Min mand fik i øvrigt ikke det der job. De havde bare 'glemt' at ringe og give besked. Eddermaneme mega dårlig stil efter halvanden måneds rekrutteringsproces!
0
At vove er at miste fodfæstet for en stund;
Ikke at vove er at miste sig selv.
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf godtnavn » 20. nov 2018, 09:07

Scanningen gik godt, tallet var vidst over 12000, og endnu højere for de andre sygdomme. Så det er jo helt perfekt :) Jeg er hjemme igen og prøver at slappe lidt af før jeg skal på hospitalet igen om et par timer.

Da jeg fik tiden til misdannelsesscanningen poppede det op på deres skærm at jeg var udeblevet fra flere aftaler og at de skulle overveje om de ville give mig en tid... De kunne ikke se hvad jeg skulle være udeblevet fra, og jeg har altså ikke bevist udeblevet fra noget, men følte mig bare som et vildt dårligt person at hun skulle stå og belære mig om at jeg altså skulle komme til mine aftaler på hospitalet, og jeg jo også havde en aftale derinde senere i dag (hvilket jeg selvfølgelig godt vidste). Jeg blev lidt paf, har I nogen forslag til hvem der kan tjekke hvad de mener jeg er udeblevet fra, for det er da ret træls der står det når jeg ikke mener det er rigtigt...
6
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf FormerlyKnownAs » 20. nov 2018, 09:07

Ej øv for din mand Depeche. Hvor er det ærgerligt. Men ja hold da op hvor uprofessionelt ikke at give besked.
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf FormerlyKnownAs » 20. nov 2018, 09:10

Skulle have fit for flight i dag og så en ny læge fordi min har ferie. Han spurgte hvor jeg skulle hen på ferie. Tja jeg skal hjem og føde. Han så helt forvirret ud og gav mig elevatorblikket 20 gange. “Are you sure, it’s quite small? Ja umiddelbart er jeg ret sikker.

Er 35+0 i dag.
2
Brugeravatar
Depeche_Mama
Indlæg: 815
Tilmeldt: 29. okt 2016, 17:02
Kort karma: 97
Likede indlæg: 964

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Depeche_Mama » 20. nov 2018, 09:14

FormerlyKnownAs skrev:Ej øv for din mand Depeche. Hvor er det ærgerligt. Men ja hold da op hvor uprofessionelt ikke at give besked.


Synes det er sindssygt dårlig stil - det er håndteret af et af de store rekrutteringsbureauer, han har været til fire samtaler og gennemgået tre store tests.
Han vidste godt, at han manglede nogle af de kompetencer, de ville have - men til gengæld matchede personlighed perfekt og han kan nogle andre ting, der var spændende for dem.
Det er helt fair, han ikke fik det - men dælme ringe, at hun glemte en grundig tilbagemelding efter så intenst og langt et forløb.
2
At vove er at miste fodfæstet for en stund;
Ikke at vove er at miste sig selv.
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf FormerlyKnownAs » 20. nov 2018, 09:18

Depeche_Mama skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Ej øv for din mand Depeche. Hvor er det ærgerligt. Men ja hold da op hvor uprofessionelt ikke at give besked.


Synes det er sindssygt dårlig stil - det er håndteret af et af de store rekrutteringsbureauer, han har været til fire samtaler og gennemgået tre store tests.
Han vidste godt, at han manglede nogle af de kompetencer, de ville have - men til gengæld matchede personlighed perfekt og han kan nogle andre ting, der var spændende for dem.
Det er helt fair, han ikke fik det - men dælme ringe, at hun glemte en grundig tilbagemelding efter så intenst og langt et forløb.


Enig. Det er virkelig dårlig stil. Hvis det var fordi de ventede på endelig underskrift fra den første kandidat så fair nok, men kom med en bedre undskyldning. Det giver jo bare dårligt indtryk at glemme det.
1
Brugeravatar
Depeche_Mama
Indlæg: 815
Tilmeldt: 29. okt 2016, 17:02
Kort karma: 97
Likede indlæg: 964

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Depeche_Mama » 20. nov 2018, 09:21

FormerlyKnownAs skrev:Skulle have fit for flight i dag og så en ny læge fordi min har ferie. Han spurgte hvor jeg skulle hen på ferie. Tja jeg skal hjem og føde. Han så helt forvirret ud og gav mig elevatorblikket 20 gange. “Are you sure, it’s quite small? Ja umiddelbart er jeg ret sikker.

Er 35+0 i dag.


Men du har jo heller ikke taget så meget på :) Var du ikke også lille i forvejen? Eller husker jeg forkert?

Hvornår flyver I så hjem?
0
At vove er at miste fodfæstet for en stund;
Ikke at vove er at miste sig selv.
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf FormerlyKnownAs » 20. nov 2018, 09:24

Depeche_Mama skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Skulle have fit for flight i dag og så en ny læge fordi min har ferie. Han spurgte hvor jeg skulle hen på ferie. Tja jeg skal hjem og føde. Han så helt forvirret ud og gav mig elevatorblikket 20 gange. “Are you sure, it’s quite small? Ja umiddelbart er jeg ret sikker.

Er 35+0 i dag.


Men du har jo heller ikke taget så meget på :) Var du ikke også lille i forvejen? Eller husker jeg forkert?

Hvornår flyver I så hjem?

Lille? Nej det er litllewoman. Jeg er ret standard 169 cm str 38 (altså inden jeg tog der snart 20 kg på :stoned:)

Men baby ligger lavt og dybt så derfor er maven ikke kæmpe. Men symfysemål er jo som det skal være :lol: Det er bare så skørt det med at folk altid skal have en mening oh udtale sig om mavestørrelse. Og altså “are you sure”...jooo

Vi rejser lørdag. 3 timer til Singapore og 13 til Dk. Normalt flyver vi via Bangkok, men efter uge 32 må man kun flyve 4 timer ad gangen med dem. Ellers var det nemlig kun 1,15 og 10,5.
0
Brugeravatar
Depeche_Mama
Indlæg: 815
Tilmeldt: 29. okt 2016, 17:02
Kort karma: 97
Likede indlæg: 964

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Depeche_Mama » 20. nov 2018, 09:34

FormerlyKnownAs skrev:
Depeche_Mama skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Skulle have fit for flight i dag og så en ny læge fordi min har ferie. Han spurgte hvor jeg skulle hen på ferie. Tja jeg skal hjem og føde. Han så helt forvirret ud og gav mig elevatorblikket 20 gange. “Are you sure, it’s quite small? Ja umiddelbart er jeg ret sikker.

Er 35+0 i dag.


Men du har jo heller ikke taget så meget på :) Var du ikke også lille i forvejen? Eller husker jeg forkert?

Hvornår flyver I så hjem?

Lille? Nej det er litllewoman. Jeg er ret standard 169 cm str 38 (altså inden jeg tog der snart 20 kg på :stoned:)

Men baby ligger lavt og dybt så derfor er maven ikke kæmpe. Men symfysemål er jo som det skal være :lol: Det er bare så skørt det med at folk altid skal have en mening oh udtale sig om mavestørrelse. Og altså “are you sure”...jooo

Vi rejser lørdag. 3 timer til Singapore og 13 til Dk. Normalt flyver vi via Bangkok, men efter uge 32 må man kun flyve 4 timer ad gangen med dem. Ellers var det nemlig kun 1,15 og 10,5.


Ligesom dem, der morer sig over 'om der mon er tvillinger' Øh, hold din kæft : tie:
4
At vove er at miste fodfæstet for en stund;
Ikke at vove er at miste sig selv.

Tilbage til "Graviditet"