Gastroschise

Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Gastroschise

Indlægaf Æble » 3. aug 2019, 06:25

Ej men det er bare så urimeligt at skulle diskutere den slags når man er så sårbar. Min sundhedsordning gjorde nøjagtig det samme. Jeg endte med at få min arbejdsplads til at betale i første omgang og HR ringede sp og snakkede med store bogstaver til sundhedsordninger så de skiftede mening.

Hvordan går det ellers? :ae:
2
Brugeravatar
Minimalista
Indlæg: 120
Tilmeldt: 11. jun 2016, 20:05
Kort karma: 22
Likede indlæg: 209

Re: Gastroschise

Indlægaf Minimalista » 3. aug 2019, 08:17

Æble, jeg sender dig en pb :)
0
Blomsten93
Indlæg: 3
Tilmeldt: 19. jan 2018, 21:16
Kort karma: 0

Re: Gastroschise

Indlægaf Blomsten93 » 3. aug 2019, 20:34

Slettet, mens moderatorteamet behandler en anmeldelse
0
Undtagelsen
Indlæg: 2238
Tilmeldt: 17. aug 2015, 17:05
Kort karma: 220
Likede indlæg: 4584

Re: Gastroschise

Indlægaf Undtagelsen » 3. aug 2019, 20:37

Blomsten93 skrev:Slettet, mens moderatorteamet behandler en anmeldelse


Del af indlægget er slettet af administrator pga. henvisning til indhold af slettet indlæg jeg synes det er virkelig malplaceret at gøre det i denne tråd, hvor TS har taget en så svær beslutning.
8
Brugeravatar
Minimalista
Indlæg: 120
Tilmeldt: 11. jun 2016, 20:05
Kort karma: 22
Likede indlæg: 209

Re: Gastroschise

Indlægaf Minimalista » 11. jan 2021, 16:34

Det er virkelig underligt for mig at lave et nyt indlæg i denne tråd, men i dag fik jeg et opkald fra PFA.
I en skriftlig besked på hjemmesiden erkender de, at det ikke var i overensstemmelse med reglerne, da de afslog, at jeg kunne få psykologhjælp efter min abort tilbage til juli 2019.
Jeg blev ikke blot afvist 1 men 2 gange dengang. Jeg ville sådan ønske, at jeg havde fået hjælpen, da jeg havde allermest brug for den.
Jeg har fået det bedre, men det er primært min familie og mine venners fortjeneste.
Jeg overvejer kraftigt at køre en erstatningssag.
4
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41320

Re: Gastroschise

Indlægaf LaMariposa » 11. jan 2021, 16:38

Minimalista skrev:Det er virkelig underligt for mig at lave et nyt indlæg i denne tråd, men i dag fik jeg et opkald fra PFA.
I en skriftlig besked på hjemmesiden erkender de, at det ikke var i overensstemmelse med reglerne, da de afslog, at jeg kunne få psykologhjælp efter min abort tilbage til juli 2019.
Jeg blev ikke blot afvist 1 men 2 gange dengang. Jeg ville sådan ønske, at jeg havde fået hjælpen, da jeg havde allermest brug for den.
Jeg har fået det bedre, men det er primært min familie og mine venners fortjeneste.
Jeg overvejer kraftigt at køre en erstatningssag.


Jeg blev også afvist, da jeg søgte hjælp efter min abort. Synes klart, at du skal køre en erstatningssag. Det er noget svineri at afvise, bare fordi tabet er relateret til graviditet. Det er en krise, der kan være lige så slem som alle andre.
3
:lun: Be brave
Brugeravatar
Minimalista
Indlæg: 120
Tilmeldt: 11. jun 2016, 20:05
Kort karma: 22
Likede indlæg: 209

Re: Gastroschise

Indlægaf Minimalista » 11. jan 2021, 22:25

LaMariposa skrev:
Minimalista skrev:Det er virkelig underligt for mig at lave et nyt indlæg i denne tråd, men i dag fik jeg et opkald fra PFA.
I en skriftlig besked på hjemmesiden erkender de, at det ikke var i overensstemmelse med reglerne, da de afslog, at jeg kunne få psykologhjælp efter min abort tilbage til juli 2019.
Jeg blev ikke blot afvist 1 men 2 gange dengang. Jeg ville sådan ønske, at jeg havde fået hjælpen, da jeg havde allermest brug for den.
Jeg har fået det bedre, men det er primært min familie og mine venners fortjeneste.
Jeg overvejer kraftigt at køre en erstatningssag.


Jeg blev også afvist, da jeg søgte hjælp efter min abort. Synes klart, at du skal køre en erstatningssag. Det er noget svineri at afvise, bare fordi tabet er relateret til graviditet. Det er en krise, der kan være lige så slem som alle andre.


Ja, det er jo ikke en situation, man på nogen måde har kunnet forberede sig selv på, at få den besked til scanningen. Krisen opstår allerede i det øjeblik.
Jeg kan se, at de har ændret deres formulering om graviditet og fødsel, så den nu er endnu bredere end før.
0
Brugeravatar
Minimalista
Indlæg: 120
Tilmeldt: 11. jun 2016, 20:05
Kort karma: 22
Likede indlæg: 209

Re: Gastroschise

Indlægaf Minimalista » 19. jan 2021, 21:55

Lycka skrev:De har vist fået en reprimande fra Ligestillingsnævnet eller EU, så det brev er sendt ud til alle. Simpelthen så grelt, at man har tilladt diskrimination af gravide kvinder på den måde helt op til 2020!! Jeg håber du kører en sag, og jeg tror vi er mange, der vil støtte op i stor stil. Du vil med min bedste vurdering få medhold, også fordi selskaberne godt nu kan se at deres praksis har været pinlig. De bukker og skraber i alle udtalelser.

Ja, Lycka, det var også det min mand var nået frem til via en kontakt (en advokat) på sit arbejde. Så får de jo travlt med at få orden i sagerne på bagkant.
Min nuværende psykolog siger, at jeg ikke skal stille mig tilfreds med, at de vil dække evt. fakturaer for psykologhjælp på bagkant. I stedet bør de tilbyde mig muligheden for at opstarte et forløb hos én, der har særlig viden om sorgbearbejdelse og tab, hvor tilbuddet kan benyttes indenfor 1 år.
4

Tilbage til "Graviditet"