Vi der venter på storken!

Kakro05
Indlæg: 536
Tilmeldt: 7. sep 2015, 19:24
Kort karma: 71
Likede indlæg: 449

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Kakro05 » 3. sep 2018, 10:25

Jeg er en kæmpe idiot. jeg tog en test i morges 3+2 og den var negativ. Nu må jeg ikke teste før om en uge (hvis mens ikke kommer i mellemtiden). Nu sidder jeg og kværner verdens stærkeste chips, fordi jeg var så dum at jeg ikke købte noget trøste spise i bilka tidligere.
Jeg tror ikke rigtig på det. Jeg tror dybest set min krop er fucked og forsøger at drive mig til vanvid. Jeg er bange for at den MA jeg havde har gjort jeg får svært ved at blive gravid igen (jeg har ikke umiddelbart kunne finde dokumentation på at det er en reel mulighed).
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 6. sep 2018, 20:26

Zinde: Øv, det må snart være din tur!

Kakro: Jeg krydser fingre for at mens bliver væk, jeg testede selv positiv 3+5 med Luna, og den var meget svag, så jeg tror den havde været negativ hvis jeg havde testet 3 dage før, så jeg hepper stadig på at der er noget :)

Her venter jeg ægløsning mellem nu og søndag, og med sex i dag er det jo ganske godt! Har dog en lille frygt for at ægløsning kom for tidligt da jeg ahvde lidt smerter i går morges, og i så fald er der med garanti ikke gevinst. Men der har ikke været æl-slim eller andet, så satser på det bare var noget andet så vi har en chance :)
1
Kakro05
Indlæg: 536
Tilmeldt: 7. sep 2015, 19:24
Kort karma: 71
Likede indlæg: 449

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Kakro05 » 7. sep 2018, 06:11

godtnavn skrev:Zinde: Øv, det må snart være din tur!

Kakro: Jeg krydser fingre for at mens bliver væk, jeg testede selv positiv 3+5 med Luna, og den var meget svag, så jeg tror den havde været negativ hvis jeg havde testet 3 dage før, så jeg hepper stadig på at der er noget :)

Her venter jeg ægløsning mellem nu og søndag, og med sex i dag er det jo ganske godt! Har dog en lille frygt for at ægløsning kom for tidligt da jeg ahvde lidt smerter i går morges, og i så fald er der med garanti ikke gevinst. Men der har ikke været æl-slim eller andet, så satser på det bare var noget andet så vi har en chance :)


Jeg krydser fingre for at der er bid.

Påtrodst af at jeg stort set ingen symptomer har, så tog jeg en test i morges (jeg er et frygteligt test monster :lol: ), men den var positiv.
Så jeg er gravid med termin omkring 20 maj. Nu skal jeg bare klare mig igennem ventetiden til NF, så jeg tør tro på at vi rent faktisk skal være forældre denne gang.

Jeg har lidt dårlig samvittighed over at jeg malede med træbeskyttelse i går og rensede pensler med terpentin bagefter :( .
9
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 7. sep 2018, 07:20

Tillykke Krako! Jeg satser på at følge trop med en termin 31. maj, men så heldig er jeg næppe...
1
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 9. sep 2018, 12:18

Jeg er formentlig forbi ægløsning (selvom jeg for en gangs skyld ikke har mærket meget til det) så nu er der 11-13 dage før jeg forventer mens. Vi skal til bryllup på lørdag, så det er lidt ærgeligt ikke at kunne drikke der, det er irirterende når den slags falder på tider hvor jeg ikke tør at drikke.

Tilgengæld satser jeg på kun at have kvalme de første 12 uger næste gang, så vil meget gerne være gravid nu for så bliver det en kvalmefri jul :banan:
2
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6974

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Ladysparrow » 13. sep 2018, 11:40

Jeg havde forventet mens for 2 dage siden, men har ikke set skyggen af det der ligner ej heller mærket noget til mens symptomer som plejer at varsle mens i god tid.

Men jeg er så til gengæld blevet forkølet. :sur:
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 13. sep 2018, 12:54

Her er min krop nærmest kollapset, jeg har sovet stort set hele dagen i dag, og jeg føler mig lidt ligesom i sommers da jeg var udefineret syg i flere uger med svimmelhed og alt for lavt blodtryk, der fandt lægen aldrig grunden, men pludselig forsvandt det. Nu har jeg det på samme måde. Jeg håber håber håber bare det er fordi jeg har haft syg datter og ikke har sovet de sidste nætter, men synes stadig det er voldsomt at sove næsten en hel dag, for hun sov okay i nat... Men syg krop er næppe godt udgangspunkt for en graviditet så jeg har lidt opgivet denne cyklus, håber på næste bliver bedre :)

Ladysparrow, mon ikke det skyldes en graviditet?
0
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6974

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Ladysparrow » 13. sep 2018, 13:21

^^ Det ville godt nok være dejligt, men synes det er helt vildt surrealistisk hvis det er det. Har en masse tanker omkring projektet og tror meget af det går på at jeg var sammen med min eksmand i 15 år og vores sexliv var på det nærmeste ikke eksisterende og vi forsøgte aldrig at få børn. Og nu hvor vi er gået i gang tror jeg næsten ikke på projektet - eller tør ikke rigtig tro på at det kan lade sig gøre... :trist:
0
Yetie
Indlæg: 1426
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:18
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5018

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Yetie » 13. sep 2018, 19:42

Stadig intet herfra. Og jeg fik først tid hos gynækologen 12. november. :8: Det er første ledige tid. Så lige nu er det hele sgu lidt lige meget, og mens jeg prøver på at lade som om alt er fint, så har endnu en kollega lige meddelt at hun er gravid. Så nu er der en der lige har født, en med termin i næste måned, en med termin i januar, en i februar og en i marts. Øv jeg synes det sutter røv! Prøver at lade være med at tænke for meget over det, men det er ikke nemt. Jeg drømte i nat at jeg endelig stod med en positiv test, og skuffelsen sidder stadig i mig over at det kun var en drøm.
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 13. sep 2018, 19:57

Yetie skrev:Stadig intet herfra. Og jeg fik først tid hos gynækologen 12. november. :8: Det er første ledige tid. Så lige nu er det hele sgu lidt lige meget, og mens jeg prøver på at lade som om alt er fint, så har endnu en kollega lige meddelt at hun er gravid. Så nu er der en der lige har født, en med termin i næste måned, en med termin i januar, en i februar og en i marts. Øv jeg synes det sutter røv! Prøver at lade være med at tænke for meget over det, men det er ikke nemt. Jeg drømte i nat at jeg endelig stod med en positiv test, og skuffelsen sidder stadig i mig over at det kun var en drøm.


Hvor i landet er det du bor? Synes du skal søge anbefalinger, jeg fik en anbefaling herinde med en gyn i københavn, og der fik jeg tid efter et par dage, de prioriterede folk der gerne ville have børn over andre henvendelser, så måske du kan være heldig at få noget før et sted?
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 13. sep 2018, 19:58

Ladysparrow skrev:^^ Det ville godt nok være dejligt, men synes det er helt vildt surrealistisk hvis det er det. Har en masse tanker omkring projektet og tror meget af det går på at jeg var sammen med min eksmand i 15 år og vores sexliv var på det nærmeste ikke eksisterende og vi forsøgte aldrig at få børn. Og nu hvor vi er gået i gang tror jeg næsten ikke på projektet - eller tør ikke rigtig tro på at det kan lade sig gøre... :trist:


Var min mens forsinket flere dage ville jeg gå udfra at jeg var gravid, så jeg hepper, håber du tester snart :)

...jeg har erkendt jeg ikke tror jeg har haft ægløsning den her cyklus, jeg har altid seriøse smerter og masser af ægløsningsslim, her har ikke været nogen af delene og det er lidt for sent nu, da jeg forventer mens om en uges tid :)
1
Yetie
Indlæg: 1426
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:18
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5018

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Yetie » 14. sep 2018, 16:45

godtnavn skrev:
Yetie skrev:Stadig intet herfra. Og jeg fik først tid hos gynækologen 12. november. :8: Det er første ledige tid. Så lige nu er det hele sgu lidt lige meget, og mens jeg prøver på at lade som om alt er fint, så har endnu en kollega lige meddelt at hun er gravid. Så nu er der en der lige har født, en med termin i næste måned, en med termin i januar, en i februar og en i marts. Øv jeg synes det sutter røv! Prøver at lade være med at tænke for meget over det, men det er ikke nemt. Jeg drømte i nat at jeg endelig stod med en positiv test, og skuffelsen sidder stadig i mig over at det kun var en drøm.


Hvor i landet er det du bor? Synes du skal søge anbefalinger, jeg fik en anbefaling herinde med en gyn i københavn, og der fik jeg tid efter et par dage, de prioriterede folk der gerne ville have børn over andre henvendelser, så måske du kan være heldig at få noget før et sted?


Midtjylland. Så København er desværre langt væk. Jeg har snakket med andre, men blev henvist til hende jeg har bestilt tid hos, da de ikke kan hjælpe med ufrivillig barnløshed.

Til gengæld har jeg måske endelig fået menstruation. Jeg bløder ganske lidt og er så pissesur på alt og alle at det næsten kun kan være PMS. Så hurra. :lol:
1
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 14. sep 2018, 20:00

Yetie skrev:
godtnavn skrev:
Yetie skrev:Stadig intet herfra. Og jeg fik først tid hos gynækologen 12. november. :8: Det er første ledige tid. Så lige nu er det hele sgu lidt lige meget, og mens jeg prøver på at lade som om alt er fint, så har endnu en kollega lige meddelt at hun er gravid. Så nu er der en der lige har født, en med termin i næste måned, en med termin i januar, en i februar og en i marts. Øv jeg synes det sutter røv! Prøver at lade være med at tænke for meget over det, men det er ikke nemt. Jeg drømte i nat at jeg endelig stod med en positiv test, og skuffelsen sidder stadig i mig over at det kun var en drøm.


Hvor i landet er det du bor? Synes du skal søge anbefalinger, jeg fik en anbefaling herinde med en gyn i københavn, og der fik jeg tid efter et par dage, de prioriterede folk der gerne ville have børn over andre henvendelser, så måske du kan være heldig at få noget før et sted?


Midtjylland. Så København er desværre langt væk. Jeg har snakket med andre, men blev henvist til hende jeg har bestilt tid hos, da de ikke kan hjælpe med ufrivillig barnløshed.

Til gengæld har jeg måske endelig fået menstruation. Jeg bløder ganske lidt og er så pissesur på alt og alle at det næsten kun kan være PMS. Så hurra. :lol:


Hvor fedt der endelig sker noget! Hvor mange dage nåpede du op på? Håber det var en engangs-"fejl" af din krop og du fremadrettet har en normal cyklus. Det er sgu sjældent man råber hurra for mens i denne tråd :lol:

Jeg håber mens bliver væk her ;)
0
Yetie
Indlæg: 1426
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:18
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5018

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Yetie » 15. sep 2018, 05:26

godtnavn skrev:
Yetie skrev:
godtnavn skrev:
Yetie skrev:Stadig intet herfra. Og jeg fik først tid hos gynækologen 12. november. :8: Det er første ledige tid. Så lige nu er det hele sgu lidt lige meget, og mens jeg prøver på at lade som om alt er fint, så har endnu en kollega lige meddelt at hun er gravid. Så nu er der en der lige har født, en med termin i næste måned, en med termin i januar, en i februar og en i marts. Øv jeg synes det sutter røv! Prøver at lade være med at tænke for meget over det, men det er ikke nemt. Jeg drømte i nat at jeg endelig stod med en positiv test, og skuffelsen sidder stadig i mig over at det kun var en drøm.


Hvor i landet er det du bor? Synes du skal søge anbefalinger, jeg fik en anbefaling herinde med en gyn i københavn, og der fik jeg tid efter et par dage, de prioriterede folk der gerne ville have børn over andre henvendelser, så måske du kan være heldig at få noget før et sted?


Midtjylland. Så København er desværre langt væk. Jeg har snakket med andre, men blev henvist til hende jeg har bestilt tid hos, da de ikke kan hjælpe med ufrivillig barnløshed.

Til gengæld har jeg måske endelig fået menstruation. Jeg bløder ganske lidt og er så pissesur på alt og alle at det næsten kun kan være PMS. Så hurra. :lol:


Hvor fedt der endelig sker noget! Hvor mange dage nåpede du op på? Håber det var en engangs-"fejl" af din krop og du fremadrettet har en normal cyklus. Det er sgu sjældent man råber hurra for mens i denne tråd :lol:

Jeg håber mens bliver væk her ;)


Ja det er helt underligt. :lol: Jeg nåede op på 119 dage. Håber godt nok også at der var et engangstilfælde!

Krydser fingre for dig.
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 18. sep 2018, 09:45

Nå men det blev heller ikke i denne omgang... Næste måned giver juni termin, det ville heller ikke være skidt :)
0

Tilbage til "Graviditet"