Vi der venter på storken!

Rulle
Indlæg: 29
Tilmeldt: 8. jan 2018, 18:09
Kort karma: 5
Likede indlæg: 52

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Rulle » 3. feb 2021, 20:51

RnB skrev:
Rulle skrev:
RnB skrev:
Rulle skrev:Hej :)

Hvordan klarer I andre den sidste uge inden forventet mens?

Vi har prøvet siden september og hver gang psyker jeg mig selv fuldstændig den sidste uge inden jeg kan teste. Og eftersom min cyklus er 24-25 dage, er det en pænt stor del af min tid, jeg bruger på at være et nervevrag.

Det barn jeg allerede har, var en ups’er, det var dælme nemmere!

Jeg venter (håber den ikke kommer) menstruation i morgen eller fredag. Clue påstår lørdag, men clue mener altid min cyklus er lidt længere, end den egentlig er. Så der er virkelig ikke lang tid til jeg ved det. Men ventetiden er dælme streng.

Jeg er for eksempel mega træt. Helt vildt. Jeg har ingen appetit. I går havde jeg menstruationssmerter i halvanden time uden at have selve menstruationen. Så forsvandt de igen.
Det kunne godt være preggosymptomer, det kunne også være mig, der har totalt psyker mig selv.

Men må jo bare vente at se. Ikke længe endnu.

Det var så min roman om den sidste uge inden menstruationen.


Jeg har ingen tålmodighed den sidste uge.. Jeg bliver det vildeste testmonster :lol:


Jeg må ikke teste mange gange for min mand :(


1. min mand er totalt ligeglad
2. selv hvis han ikke var ligeglad, så skulle han absolut ikke bestemme hvad jeg måtte eller ej

Selvom det måske ville være meget sundt med en til at tæmme testmonsteret en smule :P


Det er nu også mest en joke. Men vi taler om, hvornår det er hensigtsmæssigt at teste.

Og så blev vi enige om at det kunne være hensigtsmæssigt nu her, efter vores søn var puttet. Så jeg gik ud, tissede på staven, og... der skete ingenting. 0 streger... Testen virkede sgu ikke.

Og resten af aftenen har jeg ikke kunnet tisse. Så nu må jeg vente til i morgen tidlig. Det er nok bedst sådan.
0
Rulle
Indlæg: 29
Tilmeldt: 8. jan 2018, 18:09
Kort karma: 5
Likede indlæg: 52

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Rulle » 3. feb 2021, 20:55

Her er testning forresten noget vi gør sammen. Altså at jeg kommer ind med testen med det samme, og så kigger vi sammen. Det er hyggeligt - eller det bliver det den dag, den rent faktisk er positiv.

Ved første graviditet tog jeg en test uden overhovedet at fortælle ham, jeg mistænkte graviditet. Så denne gang er det sammen.
0
Brugeravatar
RnB
Indlæg: 411
Tilmeldt: 16. dec 2017, 11:16
Kort karma: 38
Likede indlæg: 334

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf RnB » 4. feb 2021, 06:18

Øv, med testen når man har besluttet at man vil teste. Men det bliver spændende i dag så... :kryds:

Det er selvfølgelig en helt anden sag hvis man har besluttet at man skal teste sammen. Så skal man selvfølgelig ikke begynde at teste uden sin partner.
0
A 12-06-2019
Brugeravatar
Helga1
Indlæg: 504
Tilmeldt: 6. maj 2016, 09:19
Kort karma: 31
Likede indlæg: 654

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Helga1 » 6. feb 2021, 09:11

Jeg er begyndt at bløde i nat.
Er vildt glad for at min cyklus nu er helt nede på 31 dage, men også forvirret og lidt skuffet over at min menstruation kommer allerede, når det kun er knap en uge siden, jeg stod med en positiv ÆL-test.
0
Brugeravatar
RnB
Indlæg: 411
Tilmeldt: 16. dec 2017, 11:16
Kort karma: 38
Likede indlæg: 334

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf RnB » 6. feb 2021, 09:30

Helga1 skrev:Jeg er begyndt at bløde i nat.
Er vildt glad for at min cyklus nu er helt nede på 31 dage, men også forvirret og lidt skuffet over at min menstruation kommer allerede, når det kun er knap en uge siden, jeg stod med en positiv ÆL-test.


Fedt med cyklus på kun 31 dage :banan:

Er du helt sikker på at den var positiv? Har du evt. et billede?
Jeg er sikker på at du har haft ÆL tidligere så. Nogen oplevet også at have tæt på positiv ÆL test flere dage. Og så længe der er 10 dage mellem ÆL og mens, så er det ok :)
0
A 12-06-2019
Brugeravatar
Helga1
Indlæg: 504
Tilmeldt: 6. maj 2016, 09:19
Kort karma: 31
Likede indlæg: 654

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Helga1 » 6. feb 2021, 10:29

Jeg er helt sikker på, den var positiv i søndags, da jeg både tog en almindelig strip-test og en digital bagefter for at være sikker, så det er derfor, jeg er forvirret nu.
Men ja i det mindste er jeg på 31 dag nu :)
0
Brugeravatar
RnB
Indlæg: 411
Tilmeldt: 16. dec 2017, 11:16
Kort karma: 38
Likede indlæg: 334

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf RnB » 6. feb 2021, 14:32

Helga1 skrev:Jeg er helt sikker på, den var positiv i søndags, da jeg både tog en almindelig strip-test og en digital bagefter for at være sikker, så det er derfor, jeg er forvirret nu.
Men ja i det mindste er jeg på 31 dag nu :)


Okay. Man kan jo håbe at fu så er en af dem der kan teste positiv flere dage. Dog, hvis jeg var dig ville jeg prøve at teste lidt regelmæssigt i den kommende cyklus, for hvis din lutealfase er under 10 dage, så er det jo meget rart at vide og noget du skal snakke med din læge omkring.
1
A 12-06-2019
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4440
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 667
Likede indlæg: 7375

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Neenah » 7. feb 2021, 12:14

Min fertilitetsmonitor viser peak fertility i dag - så nu et jeg spændt på om det gør noget om 14 dages tid :kryds:
2
Brugeravatar
RnB
Indlæg: 411
Tilmeldt: 16. dec 2017, 11:16
Kort karma: 38
Likede indlæg: 334

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf RnB » 7. feb 2021, 15:23

Neenah skrev:Min fertilitetsmonitor viser peak fertility i dag - så nu et jeg spændt på om det gør noget om 14 dages tid :kryds:


:kryds: :pompom:
0
A 12-06-2019
Brugeravatar
RnB
Indlæg: 411
Tilmeldt: 16. dec 2017, 11:16
Kort karma: 38
Likede indlæg: 334

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf RnB » 8. feb 2021, 08:00

Jeg er denne gang begyndt at teste tidligt for ÆL, hvis nu det skulle være en kort cyklus igen.

Jeg er CD 9 i dag. I går var testen fuldstændig negativ. I dag har jeg lige haft en stor mængde ÆL udflåd og en ÆL test som er meget tæt på at være positiv. jeg tænker at den nok er positiv i morgen og så med reel ÆL på onsdag, som vil være CD 11.
Så tyder på en kort cyklus igen, men hvor ÆL ligger fint.
1
A 12-06-2019
Brugeravatar
Helga1
Indlæg: 504
Tilmeldt: 6. maj 2016, 09:19
Kort karma: 31
Likede indlæg: 654

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Helga1 » 8. feb 2021, 20:27

RnB skrev:Jeg er denne gang begyndt at teste tidligt for ÆL, hvis nu det skulle være en kort cyklus igen.

Jeg er CD 9 i dag. I går var testen fuldstændig negativ. I dag har jeg lige haft en stor mængde ÆL udflåd og en ÆL test som er meget tæt på at være positiv. jeg tænker at den nok er positiv i morgen og så med reel ÆL på onsdag, som vil være CD 11.
Så tyder på en kort cyklus igen, men hvor ÆL ligger fint.


Det er da fedt med en kort cyklus, når du nu når at teste og formodentlig fange ÆL:D
0
Brugeravatar
RnB
Indlæg: 411
Tilmeldt: 16. dec 2017, 11:16
Kort karma: 38
Likede indlæg: 334

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf RnB » 9. feb 2021, 08:03

Helga1 skrev:
RnB skrev:Jeg er denne gang begyndt at teste tidligt for ÆL, hvis nu det skulle være en kort cyklus igen.

Jeg er CD 9 i dag. I går var testen fuldstændig negativ. I dag har jeg lige haft en stor mængde ÆL udflåd og en ÆL test som er meget tæt på at være positiv. jeg tænker at den nok er positiv i morgen og så med reel ÆL på onsdag, som vil være CD 11.
Så tyder på en kort cyklus igen, men hvor ÆL ligger fint.


Det er da fedt med en kort cyklus, når du nu når at teste og formodentlig fange ÆL:D


Ja, det gør jo faktisk ikke noget :P

—————————
Og som forventet har jeg en positiv ÆL test i dag. Så testdag d. 24 :kryds:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
A 12-06-2019
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4440
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 667
Likede indlæg: 7375

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Neenah » 11. feb 2021, 15:33

Jeg tror jeg fandt ÆL slim for lidt siden :gruble: men min cyklusmonitor var jo positiv for 3-4 dage siden. Det synes jeg er lidt mærkeligt...
0
Brugeravatar
RnB
Indlæg: 411
Tilmeldt: 16. dec 2017, 11:16
Kort karma: 38
Likede indlæg: 334

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf RnB » 11. feb 2021, 16:44

Neenah skrev:Jeg tror jeg fandt ÆL slim for lidt siden :gruble: men min cyklusmonitor var jo positiv for 3-4 dage siden. Det synes jeg er lidt mærkeligt...


Havde du også slim for 3-4 dage siden? Nogen har vidst bare slim et stykke tid. Har du prøvet med en ÆL test?
0
A 12-06-2019
Brugeravatar
Helga1
Indlæg: 504
Tilmeldt: 6. maj 2016, 09:19
Kort karma: 31
Likede indlæg: 654

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Helga1 » 13. feb 2021, 16:17

Her er jeg på CD 8 og spændt på, hvordan denne cyklus bliver. Sidste cyklus var jo nede på en almindelig længde, men fik mens knap en uge efter ÆL.
Jeg tror, jeg prøver, at give ÆL-tests en chance i denne cyklus for at kunne følge med i, det er "normalt" for min krop at mens kommer en uge efter ÆL - så tror jeg, jeg skal prøve at tage fat i lægen.
0

Tilbage til "Graviditet"