Vi der venter på storken!

Kakro05
Indlæg: 536
Tilmeldt: 7. sep 2015, 19:24
Kort karma: 71
Likede indlæg: 449

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Kakro05 » 17. aug 2018, 17:43

Yetie skrev:Jeg er ikke på vej i overgangsalderen. :banan: Og jeg har fået en henvisning til gynækolog, så det er bare at få en tid bestilt. Alle prøverne så fine ud. Så der er endnu ingen forklaring.


Fantastisk at det ikke er fordi du er på vej i overgangsalderen :banan2: :banan2: .
Jeg håber du hurtigt kan få en tid, så i kan komme i gang med opklarings arbejdet
1
Yetie
Indlæg: 1426
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:18
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5018

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Yetie » 17. aug 2018, 18:28

Ja det er så skønt! Mangler kun svar på prøverne for for lavt stofskifte. Men det er jeg ikke så bekymret for. Jeg prøver at ringe og få en tid på mandag. Min veninde har anbefalet en i Vejle, så jeg håber han har tid inden for en nær fremtid.
1
Kakro05
Indlæg: 536
Tilmeldt: 7. sep 2015, 19:24
Kort karma: 71
Likede indlæg: 449

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Kakro05 » 20. aug 2018, 17:55

Vi var egentligt blevet enige om at gå i gang. Jeg kan bare slet ikke overskue det uden at være i arbejde :trist: . Jeg er bange for at vi ender med ikke at få nr 2. Jeg er faktisk pænt træt af det hele pt :whine:
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 20. aug 2018, 18:13

Kakro05 skrev:Vi var egentligt blevet enige om at gå i gang. Jeg kan bare slet ikke overskue det uden at være i arbejde :trist: . Jeg er bange for at vi ender med ikke at få nr 2. Jeg er faktisk pænt træt af det hele pt :whine:


Jeg tænker ikke du vil sidde som gammel og fortryde du var arbejdsløs et år nu, men der er en risiko for at sidde som gammel og fortryde de børn man ikke fik. Hvis økonomien kan bærer det synes jeg I skal prøve, I ved jo heller ikke om det tager 1 år og så når du jo sikkert at få arbejde inden :)
5
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 20. aug 2018, 18:14

Jeg venter på mens, der er ingen chance for graviditet denne måned, så det er bare ventetid, håber dog ikke den kommer for hurtigt, faktisk helst lidt senere (min cyklus svinger 25-29 dage) da en kommende termin så vil ligge lidt bedre :)
0
Kakro05
Indlæg: 536
Tilmeldt: 7. sep 2015, 19:24
Kort karma: 71
Likede indlæg: 449

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Kakro05 » 21. aug 2018, 08:29

godtnavn skrev:
Kakro05 skrev:Vi var egentligt blevet enige om at gå i gang. Jeg kan bare slet ikke overskue det uden at være i arbejde :trist: . Jeg er bange for at vi ender med ikke at få nr 2. Jeg er faktisk pænt træt af det hele pt :whine:


Jeg tænker ikke du vil sidde som gammel og fortryde du var arbejdsløs et år nu, men der er en risiko for at sidde som gammel og fortryde de børn man ikke fik. Hvis økonomien kan bærer det synes jeg I skal prøve, I ved jo heller ikke om det tager 1 år og så når du jo sikkert at få arbejde inden :)


Jeg håber mens lander godt denne måned, så i kan få en god termin når du forhåbentligt bliver gravid i næste cyklus.

Min mand vil måske vente en cyklus med at forsøge igen (jeg har lige sendt en hammer god ansøgning afsted, som jeg egentligt gerne ville have svar på før vi forsøger igen :lol: ). Men du har ret og jeg ved det også godt. De der jobkonsulenter er bare stride (jeg håber min egen er bedre end hende jeg har været til møde med nu her). Jeg fik næsten stress af den samtale og jeg ved ikke om jeg kan gå 8 mdr med dem til at ånde mig i nakken uden at det kommer til at påvirke mig, selvom jeg godt ved at det er tid til at vi får nr 2 nu. jeg er klar og min mand er klar. Der mangler et ekstra barn i vores liv. Jeg er virkelig bitter og de to tumper næsten kørte firmaet i sænk, så jeg blev fyret. Det var virkelig en dårlig timing. Heldigvis overlever vi økonomisk. Vi må se hvad der sker. Jeg forlader jer ikke endu.
0
Sugardisco
Indlæg: 2
Tilmeldt: 12. aug 2018, 06:48
Kort karma: 0
Likede indlæg: 2

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Sugardisco » 24. aug 2018, 21:58

Zinde skrev:
Sugardisco skrev:Hej med jer :)

Jeg er ny herinde, men gammel på den gamle debat, og jeg har nu to gange benyttet mig at storketråden,mens jeg ventede på vores to skønne børn på henholdsvis 3.5 og 6.5 år.

Vi er nu klar på en efternøler, så i næste uge har jeg bestilt tid hos lægen, så jeg kan få fjernet min hormonspiral.

Og helt utroligt har jeg netop fået mens for første gang i 2.5 år. Så horminspiralen skulle nok ud under alle omstændigheder. Men det er da næsten skæbnen

Velkommen til! Jeg håber, dit ophold bliver kort :)
Hed du det samme på den gamle debat?


Tak :-)
Nu er spiralen ude og det skulle jeg bare have gjort for længst! Jeg fik den i sin tid fordi jeg blødte rigtig meget. Og jeg her lige læst, at mange får en meget kraftig blødning etxpar dage efter spiralen er taget ud. Det kan jeg altså ikke overskue, jeg har netop testet positiv for ægløsning.
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 25. aug 2018, 05:35

Sugardisco skrev:
Zinde skrev:
Sugardisco skrev:Hej med jer :)

Jeg er ny herinde, men gammel på den gamle debat, og jeg har nu to gange benyttet mig at storketråden,mens jeg ventede på vores to skønne børn på henholdsvis 3.5 og 6.5 år.

Vi er nu klar på en efternøler, så i næste uge har jeg bestilt tid hos lægen, så jeg kan få fjernet min hormonspiral.

Og helt utroligt har jeg netop fået mens for første gang i 2.5 år. Så horminspiralen skulle nok ud under alle omstændigheder. Men det er da næsten skæbnen

Velkommen til! Jeg håber, dit ophold bliver kort :)
Hed du det samme på den gamle debat?


Tak :-)
Nu er spiralen ude og det skulle jeg bare have gjort for længst! Jeg fik den i sin tid fordi jeg blødte rigtig meget. Og jeg her lige læst, at mange får en meget kraftig blødning etxpar dage efter spiralen er taget ud. Det kan jeg altså ikke overskue, jeg har netop testet positiv for ægløsning.



Jeg er altså lidt nysgerrig :genert:
Hvorfor skulle spiralen ud fordi du havde fået menstruation?
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 25. aug 2018, 19:28

Jeg har ægløsningsslim, for anden gang denne cyklus, og oveni det venter jeg mens mellem nu og tirsdag, så det er altså lidt sært, har aldrig haft det pånær når jeg rent faktisk har ægløsning. Men det er desværre ikke noget der på nogen måde kan tolkes positivt, for kan ikek være blevet gravid denne måned, men er lidt nervøs for om der kan være gået kludder i min krop...
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 26. aug 2018, 13:59

Nå, det var bare optakt til mens der så kom i dag :) De næste måneder er de mest optimale at blive gravid i så jeg krydser fingre. Jeg har måtte erkende at jeg har en kort cyklus, men det tænker jeg kun er postiv da vi så får flere forsøg, den er ikke så kort at jeg er bekymret for om et æg kan nå at sætte sig fast, så tænker kun det er positivt :)
0
Yetie
Indlæg: 1426
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:18
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5018

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Yetie » 27. aug 2018, 05:05

godtnavn skrev:Nå, det var bare optakt til mens der så kom i dag :) De næste måneder er de mest optimale at blive gravid i så jeg krydser fingre. Jeg har måtte erkende at jeg har en kort cyklus, men det tænker jeg kun er postiv da vi så får flere forsøg, den er ikke så kort at jeg er bekymret for om et æg kan nå at sætte sig fast, så tænker kun det er positivt :)


Dejligt at det ikke er din krop der driller. :gogo: Håber på held i næste cyklus.

Jeg er nu oppe på 101 dage siden sidste mens. :8: Godt gynækologen er tilbage fra ferie i dag så jeg kan få bestilt en tid!
0
Kakro05
Indlæg: 536
Tilmeldt: 7. sep 2015, 19:24
Kort karma: 71
Likede indlæg: 449

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Kakro05 » 27. aug 2018, 08:17

10 dage til jeg kan teste!!! Jeg tror ikke der er gevinst. Vi var på ferie med familien omkring forventet æl (i dag) og har ikke bad hjemme før onsdag, så ingen sex her og så er det for sent. Nå, men bedre held næste cyklus :lol: :lol: .
0
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6972

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Ladysparrow » 29. aug 2018, 17:13

Vi er kommet godt igang nu når det ikke er så varmt. Vi har haft ferie og jeg har skelet lidt til hvor der var forventet æl.
0
Kakro05
Indlæg: 536
Tilmeldt: 7. sep 2015, 19:24
Kort karma: 71
Likede indlæg: 449

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Kakro05 » 2. sep 2018, 05:38

Jeg har testdag fredag, men tester nok lidt før (vi må se hvor længe jeg holder).
Jeg har stadig kvalme og ømme bryster (meeen det betyder ingenting), jeg synes mine bryster er vokset (de hænger ihvertfald ikke så meget som de plejer :lol: ). Jeg kan ikke udstå kaffe og cola :nerve: :whine: . Jeg måtte opgi at dele en cola til aftensmaden i går med min mand. Jeg har haft mensmurren i snart en uge og der er ca en uge til forventet mens.

Så jeg er lidt spændt, men tænker det nok bare psykisk.

Jeg har også måske mulighed for at få et 4 mdrs vikariat, hvilket jo passer godt med at vi er i gang med PB, så kan jeg nemlig færdiggære det og lukke huller på mit cv (og få mere erfaring). jeg håber håber håber jeg kommer til samtale på det.
4
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6972

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Ladysparrow » 2. sep 2018, 10:13

Kakro05 skrev:Jeg har testdag fredag, men tester nok lidt før (vi må se hvor længe jeg holder).
Jeg har stadig kvalme og ømme bryster (meeen det betyder ingenting), jeg synes mine bryster er vokset (de hænger ihvertfald ikke så meget som de plejer :lol: ). Jeg kan ikke udstå kaffe og cola :nerve: :whine: . Jeg måtte opgi at dele en cola til aftensmaden i går med min mand. Jeg har haft mensmurren i snart en uge og der er ca en uge til forventet mens.

Så jeg er lidt spændt, men tænker det nok bare psykisk.

Jeg har også måske mulighed for at få et 4 mdrs vikariat, hvilket jo passer godt med at vi er i gang med PB, så kan jeg nemlig færdiggære det og lukke huller på mit cv (og få mere erfaring). jeg håber håber håber jeg kommer til samtale på det.


Krydser fingre for at den er der. :kryds:
0

Tilbage til "Graviditet"