Er det nødvendigt med lægekontakt/creme, når jeg umiddelbart godt kan proppe den tilbage?

Urtekussen skrev:Næh, men mine er aldrig gået i sig selv uden stikpiller.
Urtekussen skrev:Jeg har bare ringet og sagt at jeg havde hæmorider igen, så har de udskrevet stikpiller.
I disse tider tænker jeg ikke de har lyst til at få for mange ind på klinikkerne.
Jeg ville være træt af at skulle føde med en "aktiv" hæmorider. Det gør ondt i begge ender så.
Mi55y skrev:Uge 32 scanning i dag - får ekstra scanninger, da jeg deltager i et forsøg om blodgennemstrømning i moderkagen.
Alt vel, lillebror vurderet til 2011 g. med hår på hovedet og en hovedstørrelse til den gode side - ligesom sin storesøster![]()
Og ligesom jeg fornemmede for nyligt, har han flyttet sig fra tværleje til at ligge med hovedet nedad. Så det er en meget insisterende numse, jeg hele tiden mærker under ribbenene![]()
Det var en supergod scanning med den sødeste sygeplejerske og fik 3 gode billeder. Desværre var vi nødt til at holde Sofie hjemme fra vuggestue i dag, så M kunne ikke komme med - det var den eneste streg i regningen.
Zonta skrev:Er I kommet tættere på et navn?
Mi55y skrev:Jeg er i øvrigt blevet tilbudt at blive vaccineret mod RS-virus, så baby evt. vil få et mildere forløb, hvis han skulle blive smittet. Jeg afventer materiale om det, men det lyder da umiddelbart godt.