Vi der venter på storken!

Brugeravatar
Helga1
Indlæg: 494
Tilmeldt: 6. maj 2016, 09:19
Kort karma: 29
Likede indlæg: 620

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Helga1 » 21. nov 2020, 13:33

Kerrigan skrev:[
Mener det er op til 5-7 uger efter undfangelsen. Så i princippet kan man godt fejre sin graviditet med en drink (forudsat at man kender sin cyklus). :P


Så skal jeg ikke være så bekymret, kan jeg høre. :)
Næste weekend har jeg julefrokost både fredag og lørdag, hvor der er masser alkohol på bordet, så tænker at tage en test igen fredag morgen, hvis jeg ikke har fået mens. inden, bare for at være på den sikre side. På fredag vil jeg være på CD 42.

Hvordan går det hos dig Kerrigan? Er I kommet godt til Indien? :)
0
Brugeravatar
Helga1
Indlæg: 494
Tilmeldt: 6. maj 2016, 09:19
Kort karma: 29
Likede indlæg: 620

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Helga1 » 21. nov 2020, 13:39

Kerrigan skrev:Jeg bestilte ægløsningstest, og de var positive som forventet da jeg tog dem (i sidste uge).

Ægløsningstest (og en tidlig graviditetstest som kom med som gave) samt almindelige graviditetstests kom med i kufferten her til Indien.

Gita med sin Dadi (farmor) :love:


Ja, jeg kan jo så se, I er kommet godt frem :lol: Det ser da skønt ud, og bliver dejligt at bruge noget tid med familien derovre, og fedt du lige nåede at få alle tests med i kufferten :gogo:
1
Brugeravatar
RnB
Indlæg: 411
Tilmeldt: 16. dec 2017, 11:16
Kort karma: 38
Likede indlæg: 334

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf RnB » 21. nov 2020, 17:22

Kerrigan skrev:Jeg bestilte ægløsningstest, og de var positive som forventet da jeg tog dem (i sidste uge).

Ægløsningstest (og en tidlig graviditetstest som kom med som gave) samt almindelige graviditetstests kom med i kufferten her til Indien.

Gita med sin Dadi (farmor) :love:


Hvor er hun bare sød! Og stolt farmor.

Dejligt med positive ÆL test. Men fik I ramt ÆL midt i alt pakkeriet og rejse?
0
A 12-06-2019
Brugeravatar
RnB
Indlæg: 411
Tilmeldt: 16. dec 2017, 11:16
Kort karma: 38
Likede indlæg: 334

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf RnB » 21. nov 2020, 17:24

Helga1 skrev:Er på CD 36 i dag og ifølge Clue skal min mens. Begynde på mandag. Den har stadig kun én cyklus at regne efter, så stoler stadig ikke på dens forudsigelser endnu. Kan blot konstatere, at jeg stadig ikke er tilbage til en "normal" cykluslængde endnu, og denne cyklus potentielt bliver ligeså lang, som den sidste :nej:

Vi var i byen i går, så tog en test i går morges- selvfølgelig helt negativ. :boo:
Til gengæld kunne jeg så drikke vin til maden går :)


Jeg håber virkelig snart at du står med en positiv test eller menstruation
1
A 12-06-2019
Brugeravatar
Helga1
Indlæg: 494
Tilmeldt: 6. maj 2016, 09:19
Kort karma: 29
Likede indlæg: 620

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Helga1 » 21. nov 2020, 17:32

RnB skrev:
Jeg håber virkelig snart at du står med en positiv test eller menstruation


Tak- jeg går jo selvfølgelig og håber og drømmer mest om den positive test, men der har bare ingen symptomer eller ændring i udflåd været, der skulle tyde på det. :fløjt:

Så går i konflikt med mig selv, hvor jeg både håber, at mens. kommer snart, så vi kan komme videre, samtidig med at jeg ved, det vil betyde at mit (måske urealistiske) håb om en positiv test bliver slukket- det er lige til at blive bims af :stoned:

Nogen "nyheder" hos dig? Symptomer der kunne tyde på en positiv test på fredag? :kryds:
0
Brugeravatar
Kerrigan
Indlæg: 7725
Tilmeldt: 31. jan 2019, 18:30
Kort karma: 590
Likede indlæg: 11409

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Kerrigan » 21. nov 2020, 18:13

RnB skrev:
Kerrigan skrev:Jeg bestilte ægløsningstest, og de var positive som forventet da jeg tog dem (i sidste uge).

Ægløsningstest (og en tidlig graviditetstest som kom med som gave) samt almindelige graviditetstests kom med i kufferten her til Indien.

Gita med sin Dadi (farmor) :love:


Hvor er hun bare sød! Og stolt farmor.

Dejligt med positive ÆL test. Men fik I ramt ÆL midt i alt pakkeriet og rejse?

Og jeg mente i mandags, ikke mandag i sidste uge. Det har været en lang uge. :lol:

Vi har fået hygget, men om der er bonus ved jeg ikke.
0
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?
Brugeravatar
RnB
Indlæg: 411
Tilmeldt: 16. dec 2017, 11:16
Kort karma: 38
Likede indlæg: 334

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf RnB » 21. nov 2020, 19:01

Helga1 skrev:Tak- jeg går jo selvfølgelig og håber og drømmer mest om den positive test, men der har bare ingen symptomer eller ændring i udflåd været, der skulle tyde på det. :fløjt:

Så går i konflikt med mig selv, hvor jeg både håber, at mens. kommer snart, så vi kan komme videre, samtidig med at jeg ved, det vil betyde at mit (måske urealistiske) håb om en positiv test bliver slukket- det er lige til at blive bims af :stoned:

Nogen "nyheder" hos dig? Symptomer der kunne tyde på en positiv test på fredag? :kryds:


Ja, det er meget ambivalente følelser man pludselig kan have i denne process. Og giver absolut mening.

—————

Nah, jeg synes det ikke rigtig. Men det er jo også lidt tidligt. Jeg tænker at fra nu af kan der måske komme nogen symptomer.
Da jeg blev gravid for 2 cyklus siden da var jeg oppustet og havde øget lugtesans.

Jeg synes igen at jeg har været oppustet siden ÆL, men det syntes jeg jo også sidste måned uden gevinst. Så måske at jeg bare skal sande at jeg har fået en lille topmave :P
jeg har altid været meget slank og flad mave, så jeg lægger jo mærke til det, men det går mig slet ikke på. Har altid gerne ville tage lidt på, men det måtte da gerne sætte sig lidt anderledes end bare topmave :lol: :D
0
A 12-06-2019
Brugeravatar
RnB
Indlæg: 411
Tilmeldt: 16. dec 2017, 11:16
Kort karma: 38
Likede indlæg: 334

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf RnB » 21. nov 2020, 19:04

Kerrigan skrev:Og jeg mente i mandags, ikke mandag i sidste uge. Det har været en lang uge. :lol:

Vi har fået hygget, men om der er bonus ved jeg ikke.


Okay, så har vi testdag rimelig tæt på hinanden. Men dejligt at det er lykkedes lidt bedre i denne måned.

Det er altid rart når man ved at der rent faktisk er en reel chance fordi at man har ramt ÆL.
0
A 12-06-2019
Brugeravatar
Helga1
Indlæg: 494
Tilmeldt: 6. maj 2016, 09:19
Kort karma: 29
Likede indlæg: 620

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Helga1 » 21. nov 2020, 19:31

RnB skrev:
Nah, jeg synes det ikke rigtig. Men det er jo også lidt tidligt. Jeg tænker at fra nu af kan der måske komme nogen symptomer.
Da jeg blev gravid for 2 cyklus siden da var jeg oppustet og havde øget lugtesans.

Jeg synes igen at jeg har været oppustet siden ÆL, men det syntes jeg jo også sidste måned uden gevinst. Så måske at jeg bare skal sande at jeg har fået en lille topmave :P
jeg har altid været meget slank og flad mave, så jeg lægger jo mærke til det, men det går mig slet ikke på. Har altid gerne ville tage lidt på, men det måtte da gerne sætte sig lidt anderledes end bare topmave :lol: :D


Så krydser jeg fingre for, at der melder sig nogle symptomer på banen i løbet af de næste dage, eller du måske har en helt anderledes graviditet denne gang uden symptomer :) :pompom:
1
Brugeravatar
Helga1
Indlæg: 494
Tilmeldt: 6. maj 2016, 09:19
Kort karma: 29
Likede indlæg: 620

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Helga1 » 23. nov 2020, 19:05

RnB - er du begyndt at kunne mærke symptomer eller har du primært testet pga. Utålmodighed? :lol2:

Er på CD 38 i dag, og ingenting so far :/ Så går stadig bare og venter og håber, at jeg sagtens pludselig kan stå med en positiv test på trods af 0 symptomer og ingen tidligere tegn på ÆL - lidt har man jo lov at drømme :blush2:
0
Brugeravatar
Kerrigan
Indlæg: 7725
Tilmeldt: 31. jan 2019, 18:30
Kort karma: 590
Likede indlæg: 11409

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Kerrigan » 24. nov 2020, 00:10

RnB skrev:
Kerrigan skrev:Og jeg mente i mandags, ikke mandag i sidste uge. Det har været en lang uge. :lol:

Vi har fået hygget, men om der er bonus ved jeg ikke.


Okay, så har vi testdag rimelig tæt på hinanden. Men dejligt at det er lykkedes lidt bedre i denne måned.

Det er altid rart når man ved at der rent faktisk er en reel chance fordi at man har ramt ÆL.

Forventet menstruation er 30. november, men jeg kunne vel i princippet prøve før med en 'early pregnancy test' som jeg fik med ved sidste køb hos Billige teste.
1
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?
Brugeravatar
RnB
Indlæg: 411
Tilmeldt: 16. dec 2017, 11:16
Kort karma: 38
Likede indlæg: 334

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf RnB » 24. nov 2020, 08:51

Helga1 skrev:RnB - er du begyndt at kunne mærke symptomer eller har du primært testet pga. Utålmodighed? :lol2:

Er på CD 38 i dag, og ingenting so far :/ Så går stadig bare og venter og håber, at jeg sagtens pludselig kan stå med en positiv test på trods af 0 symptomer og ingen tidligere tegn på ÆL - lidt har man jo lov at drømme :blush2:


Nah, inden rigtige symptomer.. Har været en smule forstoppet, men jeg tvivler på at det kan være pga mulig graviditet siden det er så tidligt i forløbet.
Jeg kan dog mærke at jeg ikke er helt overbevist. Den BIO sidder i mig. Så jeg skal se en meget mere tydeligt test. Så jeg fortsætter med at teste :ninja:


Mange kvinder har jo slet ingen symptomer i starten. Så det er ikke fuldstændig urealistisks. Men jeg kan satme godt forstå at du er utålmodig nu.
0
A 12-06-2019
Brugeravatar
Helga1
Indlæg: 494
Tilmeldt: 6. maj 2016, 09:19
Kort karma: 29
Likede indlæg: 620

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Helga1 » 24. nov 2020, 10:08

RnB skrev:Nah, inden rigtige symptomer.. Har været en smule forstoppet, men jeg tvivler på at det kan være pga mulig graviditet siden det er så tidligt i forløbet.
Jeg kan dog mærke at jeg ikke er helt overbevist. Den BIO sidder i mig. Så jeg skal se en meget mere tydeligt test. Så jeg fortsætter med at teste :ninja:

Mange kvinder har jo slet ingen symptomer i starten. Så det er ikke fuldstændig urealistisks. Men jeg kan satme godt forstå at du er utålmodig nu.


Kan godt forstå, du bliver usikker og har din BIO i baghovedet. Tænker det lyder fornuftigt at fortsætte med at teste og se stregerne udvikle sig, for selvfølgelig bliver det til en lille sommerbaby :love:

Jeg venter stadig - nu på CD 39 :forvirret:
Jeg kan se i Clue, at vi for to uger siden (uge 46) har været sammen hver anden dag i den uge, så hvis jeg overhovedet har haft ÆL og det har ligget i den uge, så har vi måske ramt den, men har ikke mærket/set noget, der skulle tyde på ÆL, så nu må tiden vise.
Jeg skal som sagt til julefrokost både fredag og lørdag, så tænker jeg tager en test for en sikkerheds skyld enten torsdag eller fredag, hvis min mens. stadig ikke er kommet, også selv om jeg desværre ikke tror, den er der i den her omgang :/
0
Brugeravatar
RnB
Indlæg: 411
Tilmeldt: 16. dec 2017, 11:16
Kort karma: 38
Likede indlæg: 334

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf RnB » 24. nov 2020, 11:51

Helga1 skrev:
RnB skrev:Nah, inden rigtige symptomer.. Har været en smule forstoppet, men jeg tvivler på at det kan være pga mulig graviditet siden det er så tidligt i forløbet.
Jeg kan dog mærke at jeg ikke er helt overbevist. Den BIO sidder i mig. Så jeg skal se en meget mere tydeligt test. Så jeg fortsætter med at teste :ninja:

Mange kvinder har jo slet ingen symptomer i starten. Så det er ikke fuldstændig urealistisks. Men jeg kan satme godt forstå at du er utålmodig nu.


Kan godt forstå, du bliver usikker og har din BIO i baghovedet. Tænker det lyder fornuftigt at fortsætte med at teste og se stregerne udvikle sig, for selvfølgelig bliver det til en lille sommerbaby :love:

Jeg venter stadig - nu på CD 39 :forvirret:
Jeg kan se i Clue, at vi for to uger siden (uge 46) har været sammen hver anden dag i den uge, så hvis jeg overhovedet har haft ÆL og det har ligget i den uge, så har vi måske ramt den, men har ikke mærket/set noget, der skulle tyde på ÆL, så nu må tiden vise.
Jeg skal som sagt til julefrokost både fredag og lørdag, så tænker jeg tager en test for en sikkerheds skyld enten torsdag eller fredag, hvis min mens. stadig ikke er kommet, også selv om jeg desværre ikke tror, den er der i den her omgang :/


Altså, selvfølgelig kan det også sagens gå galt efter tydelige test, men jeg testede faktisk kun 2 gange sidst , men stregen var ikke super tydelig og den anden var digital. Så jeg tror aldrig at den udviklede sig til at blive tydelig før jeg begyndte at bløde 5+0.
Nu må vi se.. Det er måske egentlig også derfor man skal lade være med at teste før tid så man ikke fanger evt, BIO.

Hvornår siger Clue at du skulle have haft ÆL?
Altså, har du haft ÆL, så tror jeg bestemt I har ramt rigtig fint. I har vidst været pænt aktive på den front :lol:
0
A 12-06-2019
Brugeravatar
Helga1
Indlæg: 494
Tilmeldt: 6. maj 2016, 09:19
Kort karma: 29
Likede indlæg: 620

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Helga1 » 24. nov 2020, 16:29

Altså jeg har jo stadig ikke haft nok cykli til at Clue har tilstrækkelig tiden til at være pålidelig, men i følge Clue skulle skulle min menstruation være begyndt i går og ÆL d.9/11, så rykkede forudsigelserne for mens. sig til i dag og ÆL rykkede sig ligeledes en dag frem.
Lige pt. Siger appen at ÆL faldt d. 11/11, men den rykker sig jo bare en dag for, hver dag der går hvor jeg ikke får min menstruation :stoned:
0

Tilbage til "Graviditet"