Vi der venter på storken!

Brugeravatar
Neenah
Kort karma: 466
Likede indlæg: 4829

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Neenah » 21. jun 2020, 18:54

Jeg er så endelig ved at være igennem min medicin for mine kontaktblødninger - og nu har jeg for første gang i mit liv totalt uregelmæssig mens. Dag 41 er jeg på nu :stoned:
0
M <29.08.18>
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 684
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 10422

Indlægaf Mi55y » 21. jun 2020, 20:03

Neenah skrev:Jeg er så endelig ved at være igennem min medicin for mine kontaktblødninger - og nu har jeg for første gang i mit liv totalt uregelmæssig mens. Dag 41 er jeg på nu :stoned:

Åh, hvor er det bare typisk! Håber det retter sig hurtigt :kryds:
0
S - 09.10.18 :love2:
Muspel
Kort karma: 439
Likede indlæg: 6903

Indlægaf Muspel » 29. jun 2020, 15:06

Muspel skrev:Jeg ved ikke helt, om jeg hører til her- da der for mig er en relativt logisk grund til, jeg ikke er blevet gravid på egen hånd.... jeg er startet i fertilitetsbehandling som solomor...

I tirsdags fik jeg lavet en vandscanning. Og der var kun gennemstrømning til den ene æggeleder. Og cyste på den anden. Som nok er grunden til, jeg har haft ondt i maven siden sidste menstruation. ... i al min naivitet tænkte jeg nok lidt, at når jeg først havde taget beslutningen, så gik resten sikkert glat. :(

I morgen skal jeg ud på klinikken igen. Til ny scanning- som forhåbentligt viser æg klar . Men al min tro på, at jeg nogensinde får et barn er forsvundet som dug for solen. I stedet går jeg rundt og er bange for, at jeg har kræft...

Hvordan Søren dealer man med den slags?

Mit første forsøg lykkes ikke :( den var svær at sluge. Jeg regnede ikke med succes, men havde haft ondt i brysterne - så nåede at håbe...

Så igang igen. Klinikken har bedt mig komme allerede dag fire- på onsdag. For at vi kan diskutere, om jeg skal have hormoner. Er der nogen af jer, der har prøvet det i forbindelse med insemination? Hvad kan jeg forvente?
0

Tilbage til "Graviditet"