Mulighed for at følge bruger?

Mangler der noget herinde, eller vil du have lavet ændringer? Så er det her du skal brokke dig.
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7465
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24405

Mulighed for at følge bruger?

Indlægaf Moxy-lady » 13. sep 2017, 15:30

Jeg bruger konkrete eksempler i denne tråd. Hvis nogen synes at det er over grænsen, så sletter jeg naturligvis dette igen. det er mere for at forklare bedre hvordan jeg synes at det kan bruges.

I forbindelse med at svare på en tråd fra en bruger der ikke rigtig har brugt debatten til andet end en specifikt problem, kom jeg til at tænke på om det ikke kunne være en mulighed at følge en bruger, og få en notifikation når denne bruger skriver et indlæg? Det kunne jo være rart i forbindelse med opdateringer på tråde som man gerne vil have. Når man bogmærker en tråd får man jo besked ved alle indlæg, som jo for eksempel ofte kan være andre debattører der spørger om der er noget nyt i den sag der er skrevet om.

Optimalt set, ville det være fedt hvis man kunne følge en beskemt brugers svar i en bestemt tråd, for det ville give mulighed for at følge specifikke tråde fra aktive brugere uden at få notifikation om alle brugerens indlæg. En tråd som Pomfreys, følger jeg med i generelt, men da hun er en rimelig aktiv bruger så ville det være praktisk hvis man kunne følge hendes indlæg i den tråd.

En anden mulighed villevære simpelthen at følge en bruger, og dette kunne bruges i et tilflde som Øreflippens i Sex&samliv. Jeg tror at vi er mange der gerne vil høre hvordan det går med hende. Hun er ikke specielt aktiv, og af erfaring ved jeg at opdateringer kan komme flere måneder efter tråden er død. Selvom der selvfølgelig er en chance for at se det når den igen er aktiv, så kan man også misse det. Og jeg kan huske fra den gamle debat at jeg ikke altid så opdateringerne fra TS, men faldt over dem ved et tilfælde flere måneder efter. Man kan altid bogmærke selve tråden, men igen, så er indlæg fra andre brugere med "Hvordan går det?" der alrig bliver besvaret, ikke så interessant :blush:

Jeg aner ikke om det kan lade sig gøre, eller om det er noget folk er modstandere af. Det var bare en tanke jeg fik da jeg netop bogmærkede Øreflippens tråd. :)
0
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Mulighed for at følge bruger?

Indlægaf Badesandalen » 16. sep 2017, 08:34

Kan man ikke følge en bestemt bruger via 'Tilføj som ven'? :gruble:
0

Tilbage til "Forslag til forbedringer"