Citater! Hvad vil i ha´?

Mangler der noget herinde, eller vil du have lavet ændringer? Så er det her du skal brokke dig.
Brugeravatar
sansera
Indlæg: 827
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:30
Kort karma: 94
Likede indlæg: 3162

Re: Citater! Hvad vil i ha´?

Indlægaf sansera » 13. aug 2015, 09:04

Daflo skrev:Jeg synes det er nok man bare citerer det indlæg man svarer på, det er så dræbende at skulle scrolle over de lange citat-tråde.


Enig.
0
Brugeravatar
Patrick
Admin
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 10. aug 2015, 15:35
Kort karma: 132
Likede indlæg: 1781

Re: Citater! Hvad vil i ha´?

Indlægaf Patrick » 13. aug 2015, 10:38

Ok - Jeg har rodet lidt rundt med de eksisterende modifikationer til forummet, som skulle fjerne citater automatisk, og de lader ikke til at virke helt som de skal. Det tætteste jeg har været på en løsning er at man stadig får "Du kan ikke indlejre flere citater inden i hinanden" fejlen når man prøver at poste indlægget, men herefter bliver citaterne rettet automatisk, og man kan herefter poste sit indlæg uden problemer (med korrekt citatdybde).

Det vil højest sandsynligt forvirre flere brugere, end det vil gavne at implementere den løsning, så der skal rodes lidt videre med det, hvilket bringer mig til problemstilling #2. Alle de rettelser jeg sidder og laver sker live (Hvis der sidder en programmør derude.... Ja.. I know...), hvilket jeg ikke tør gøre, hvis jeg skal sidde og rette i koden der afgør hvorvidt i kan lave indlæg eller ej, Så jeg er nødt til at sætte en ordentlig offline test udgave af forummet op på min maskine, hvilket nok også lige sluger lidt tid.

Jeg håber at kunne komme med noget funktionelt senere på dagen.

Edit:
Det bliver vist først i morgen :badr:
0
TurtleSpeed
Indlæg: 665
Tilmeldt: 11. aug 2015, 17:10
Kort karma: 101
Likede indlæg: 593

Re: Citater! Hvad vil i ha´?

Indlægaf TurtleSpeed » 13. aug 2015, 16:52

Kun det sidste man svarer paa.

Hvis man vil se mere, saa maa man bare laese traaden :D
0
TurtleSpeed
Indlæg: 665
Tilmeldt: 11. aug 2015, 17:10
Kort karma: 101
Likede indlæg: 593

Re: Citater! Hvad vil i ha´?

Indlægaf TurtleSpeed » 13. aug 2015, 16:57

Patrick skrev:Ok - Jeg har rodet lidt rundt med de eksisterende modifikationer til forummet, som skulle fjerne citater automatisk, og de lader ikke til at virke helt som de skal. Det tætteste jeg har været på en løsning er at man stadig får "Du kan ikke indlejre flere citater inden i hinanden" fejlen når man prøver at poste indlægget, men herefter bliver citaterne rettet automatisk, og man kan herefter poste sit indlæg uden problemer (med korrekt citatdybde).

Det vil højest sandsynligt forvirre flere brugere, end det vil gavne at implementere den løsning, så der skal rodes lidt videre med det, hvilket bringer mig til problemstilling #2. Alle de rettelser jeg sidder og laver sker live (Hvis der sidder en programmør derude.... Ja.. I know...), hvilket jeg ikke tør gøre, hvis jeg skal sidde og rette i koden der afgør hvorvidt i kan lave indlæg eller ej, Så jeg er nødt til at sætte en ordentlig offline test udgave af forummet op på min maskine, hvilket nok også lige sluger lidt tid.

Jeg håber at kunne komme med noget funktionelt senere på dagen.



Jeg vil bare sige, at jeg synes det er alt for cool at du gider. Og er dybt taknemmelig over hvor meget du gider lytte til os. Tak!
1
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Citater! Hvad vil i ha´?

Indlægaf decibell » 13. aug 2015, 20:08

Kun det indlæg man besvarer, synes jeg. Det andet kan ende så rodet, at det tager en krig alene at hitte ud rækkefølgen. Det er i hvert fald min erfaring fra andre fora med 'uendelige quotes'.

Og ja, det er et fantastisk stykke arbejde, der er blevet lagt for døren - og på så kort tid. :worship: Jeg forbløffes til stadighed over brugervenligheden i systemet herinde. Det er en ren fornøjelse at skrive, læse og rette indstillinger til. :banan:
1
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10394

Re: Citater! Hvad vil i ha´?

Indlægaf lillebjoern » 13. aug 2015, 20:16

Altså, på den gamle debat var det rart at der på "citationsboksen" var en knap, så man kunne komme til det indlæg, der var citeret, og så derfra kunne hoppe tilbage til de citerede indlæg. Det kunne være rart :)
2
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Frk. L
Indlæg: 2533
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:12
Kort karma: 342
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 3916

Re: Citater! Hvad vil i ha´?

Indlægaf Frk. L » 25. aug 2015, 21:19

Kun det indlæg man svarer på :)
0
Jeg står i midten nu!
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Citater! Hvad vil i ha´?

Indlægaf dgd2007 » 27. aug 2015, 14:43

Kan man slå et eller andet til, så der kommer et tilbage-link til det citerede indlæg?
1
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Citater! Hvad vil i ha´?

Indlægaf dgd2007 » 27. aug 2015, 23:07

Stort arbejde, du/I har lavet! :worship:

Haster ikke, men jeg opdagede lige en en ekstra modhage ved de "dybe" citater ...
Jeg havde svaret en i går. Vedkommende havde så svaret mig, og jeg fik notifikation osv. Fint.
Men så i dag havde en tredje svaret på den andens, som så havde svaret tilbage, og så havde en fjerde svaret ... osv.
Så jeg tror, jeg sammenlagt fik 6 notifikationer i dag om at være blevet citeret, selvom mit efterhånden lå temmeligt langt inde i "stakken", og det var hinandens indlæg, de svarede på.
Det haster som sagt ikke - men det er måske lige lovlig gevaldigt :)
1
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Citater! Hvad vil i ha´?

Indlægaf dgd2007 » 21. dec 2015, 08:40

Smart, at I har gjort fonten mindre i citaterne!
Det gør det lidt mere overskueligt, selv når der er nogle af dem med citater af citater af citater :)
0
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15286
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25603

Re: Citater! Hvad vil i ha´?

Indlægaf Delfin » 21. dec 2015, 18:17

dgd2007 skrev:Kan man slå et eller andet til, så der kommer et tilbage-link til det citerede indlæg?


I forhold til at det ikke er muligt at følge en udveksling af meninger tilbage til oprindelsen, fordi den funktion mangler, er det jo i grunden fint, at der er citater inden i hinanden, så man kan få sammenhængen med. Jeg foretrækker dog et citat af gangen og tilbage-link, hvis det på nogen måde er muligt.
0
14 11 14

Tilbage til "Forslag til forbedringer"