Moderationen på stedet her.

Mangler der noget herinde, eller vil du have lavet ændringer? Så er det her du skal brokke dig.
Brugeravatar
Ultraviolet
Indlæg: 279
Tilmeldt: 10. aug 2015, 16:57
Kort karma: 83
Likede indlæg: 338

Re: Moderationen på stedet her.

Indlægaf Ultraviolet » 8. okt 2015, 21:26

DetSorteCirkus skrev:
Hvis det er ment humoristisk, er der selvfølgelig ingen ko på isen :)

Hvorom alting er, vil jeg gerne pointere, at jeg generelt ville finde det helt i orden, hvis I som moderatorer ønskede en snak om behandlingen af jer herinde. Det er bare vigtigt at for mig at vide, hvad det er, vi bliver spurgt om :)


Som Sunshine skriver, så er jeg ikke Dikus, men jeg er overbevist om at det er ment humoristisk :)

Jeg tror debatten om begge dele er lige velkommen, nu fokuserede jeg bare lige på at se det fra debattørenes side, netop fordi der har været udtrykt utilfredshed med moderationen.
Det indlæg Jahon skrev synes jeg var rigtig godt og jeg er enig en en del af det og det er sådan noget jeg tænker på når jeg spørger - for det er noget vi kan gå videre med og tage op internt. Det sker ret tit at moderatorene kommer frem til at de ikke vil blande sig i en given ting, men se det an og hvis det er noget der ønskes mere af, generelt, så vil det jo netop også blive taget med i overvejelserne fremover.

Men jeg synes helt sikkert også at det er vigtigt lige at huske på at moderatorene er ganske almindelige mennesker og debattører og at de gerne vil kunne deltage i debatter på lige fod med jer andre. Og at følgende udsagn rammer folk på samme måde: "moderatorer er nederen" vs. "jyder er nederen".
1
“You are mine. I recognize you. We twist our souls around each other's miseries. It is that which makes us family."
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Moderationen på stedet her.

Indlægaf Fru Sunshine » 8. okt 2015, 21:28

Og jeg er både jyde og mod.
Dobbelt op på nederen. :whine:
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Ultraviolet
Indlæg: 279
Tilmeldt: 10. aug 2015, 16:57
Kort karma: 83
Likede indlæg: 338

Re: Moderationen på stedet her.

Indlægaf Ultraviolet » 8. okt 2015, 21:30

Fru Sunshine skrev:Og jeg er både jyde og mod.
Dobbelt op på nederen. :whine:



Jamen.. jamen... jamen.... Det var jo netop for at sige at begge dele er nederen at sige :trist:
Sowwwwy :sol:
0
“You are mine. I recognize you. We twist our souls around each other's miseries. It is that which makes us family."
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Moderationen på stedet her.

Indlægaf Fru Sunshine » 8. okt 2015, 21:31

Ultraviolet skrev:
Fru Sunshine skrev:Og jeg er både jyde og mod.
Dobbelt op på nederen. :whine:



Jamen.. jamen... jamen.... Det var jo netop for at sige at begge dele er nederen at sige :trist:
Sowwwwy :sol:

Jyden hun er stærk og sej :-D
:kys:
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15286
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25610

Re: Moderationen på stedet her.

Indlægaf Delfin » 8. okt 2015, 21:49

Fru Sunshine skrev:
Ultraviolet skrev:
Fru Sunshine skrev:Og jeg er både jyde og mod.
Dobbelt op på nederen. :whine:



Jamen.. jamen... jamen.... Det var jo netop for at sige at begge dele er nederen at sige :trist:
Sowwwwy :sol:

Jyden hun er stærk og sej :-D
:kys:


Så er hun ikke engang værd at æde. :kram:


Godnat og tak for en ok snak uden for mange popcorn.
1
14 11 14
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Moderationen på stedet her.

Indlægaf Aima » 20. okt 2015, 21:26

Får man besked om, hvis der er modereret i noget, man har skrevet, eller skal man opdage det selv, hvis det er?

Og hey, her er virkelig fint og jeg synes faktisk bare det hele spiller som et nystemt flygel. Jeg bliver glad, hver gang jeg vil tjekke notifikationer, og jeg kommer til at ramme den forkerte knap, for den logger mig ikke længere ud, og det er skønt!
0
I'll stick with hell no's and headphones...

Tilbage til "Forslag til forbedringer"