Forhold og sex-forummet

Mangler der noget herinde, eller vil du have lavet ændringer? Så er det her du skal brokke dig.
Brugeravatar
Contrast
Indlæg: 2072
Tilmeldt: 21. jan 2016, 18:24
Kort karma: 210
Likede indlæg: 6142

Forhold og sex-forummet

Indlægaf Contrast » 16. apr 2023, 18:54

Det er efterhånden sket en del gange, at nye brugere finder herind og laver emner under Forhold og sex, hvor de bliver fortalt at debatten ikke bruges til det, selvom det ikke er beskrevet tydeligt nogen steder - det er mere en "uskreven regel" som jeg ser det.

Og det på trods af at forummet netop hedder "Forhold og sex". Flere er endda blevet udskammet for det. Måske det var en idé at admin ændrer titlen på dette forum og/eller på anden måde gør det klart, at det ikke er det, det bruges til? Når der efterhånden er så mange som fejlplacerer emner i det forum.
4
Inge Færch Schott
Fruity
Indlæg: 4014
Tilmeldt: 15. apr 2021, 14:52
Kort karma: 275
Likede indlæg: 7265

Re: Forhold og sex-forummet

Indlægaf Fruity » 16. apr 2023, 18:57

Contrast skrev:Det er efterhånden sket en del gange, at nye brugere finder herind og laver emner under Forhold og sex, hvor de bliver fortalt at debatten ikke bruges til det, selvom det ikke er beskrevet tydeligt nogen steder - det er mere en "uskreven regel" som jeg ser det.

Og det på trods af at forummet netop hedder "Forhold og sex". Flere er endda blevet udskammet for det. Måske det var en idé at admin ændrer titlen på dette forum og/eller på anden måde gør det klart, at det ikke er det, det bruges til? Når der efterhånden er så mange som fejlplacerer emner i det forum.


Men det er vel det, foraet også er til? Uagtet at nogen kunne tænke sig noget andet?
4
Brugeravatar
Contrast
Indlæg: 2072
Tilmeldt: 21. jan 2016, 18:24
Kort karma: 210
Likede indlæg: 6142

Re: Forhold og sex-forummet

Indlægaf Contrast » 16. apr 2023, 19:06

Fruity skrev:
Contrast skrev:Det er efterhånden sket en del gange, at nye brugere finder herind og laver emner under Forhold og sex, hvor de bliver fortalt at debatten ikke bruges til det, selvom det ikke er beskrevet tydeligt nogen steder - det er mere en "uskreven regel" som jeg ser det.

Og det på trods af at forummet netop hedder "Forhold og sex". Flere er endda blevet udskammet for det. Måske det var en idé at admin ændrer titlen på dette forum og/eller på anden måde gør det klart, at det ikke er det, det bruges til? Når der efterhånden er så mange som fejlplacerer emner i det forum.


Men det er vel det, foraet også er til? Uagtet at nogen kunne tænke sig noget andet?


Det er der altid en sværm af debattører der mener, det ikke er.
0
Inge Færch Schott
D.itsen
Indlæg: 3334
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 563
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 9006

Re: Forhold og sex-forummet

Indlægaf D.itsen » 16. apr 2023, 19:07

En sværm? Synes sværmen der siger det modsatte er større. Heldigvis
4
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
Contrast
Indlæg: 2072
Tilmeldt: 21. jan 2016, 18:24
Kort karma: 210
Likede indlæg: 6142

Re: Forhold og sex-forummet

Indlægaf Contrast » 16. apr 2023, 19:17

D.itsen skrev:En sværm? Synes sværmen der siger det modsatte er større. Heldigvis


Det er sikkert som amen i kirken at hvis der oprettes meget sexfokuserede tråde af nye brugere, så får de pænt at vide at det ikke er relevant eller passende. Det har du vel også set? Så stiller brugeren typisk det nærliggende spørgsmål "men det er jo forhold og sex forummet?" og så får de at vide at der ikke lige er den store interesse for lige præcis det emne, der tages op.

Jeg kan da ikke være den eneste der har bemærket det? :lol:
0
Inge Færch Schott
Brugeravatar
AFK
Indlæg: 3078
Tilmeldt: 6. maj 2022, 10:54
Kort karma: 42
Likede indlæg: 5309

Re: Forhold og sex-forummet

Indlægaf AFK » 16. apr 2023, 19:18

Contrast skrev:Det er efterhånden sket en del gange, at nye brugere finder herind og laver emner under Forhold og sex, hvor de bliver fortalt at debatten ikke bruges til det, selvom det ikke er beskrevet tydeligt nogen steder - det er mere en "uskreven regel" som jeg ser det.

Og det på trods af at forummet netop hedder "Forhold og sex". Flere er endda blevet udskammet for det. Måske det var en idé at admin ændrer titlen på dette forum og/eller på anden måde gør det klart, at det ikke er det, det bruges til? Når der efterhånden er så mange som fejlplacerer emner i det forum.


Jeg synes omvendt, at der måske skulle oplyses om, at det ER hvad forummet er beregnet til.

"Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med", som der står. Hvis man er sart, så synes jeg at overskrifterne på trådene normalt er rigeligt sigende til, at man kan undlade at gå ind i dem.
3
You can't truly call yourself "peaceful" unless you're capable of great violence. If you're not capable of violence, you're not peaceful. You're harmless.

Important distinction.
D.itsen
Indlæg: 3334
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 563
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 9006

Re: Forhold og sex-forummet

Indlægaf D.itsen » 16. apr 2023, 19:24

Contrast skrev:
D.itsen skrev:En sværm? Synes sværmen der siger det modsatte er større. Heldigvis


Det er sikkert som amen i kirken at hvis der oprettes meget sexfokuserede tråde af nye brugere, så får de pænt at vide at det ikke er relevant eller passende. Det har du vel også set? Så stiller brugeren typisk det nærliggende spørgsmål "men det er jo forhold og sex forummet?" og så får de at vide at der ikke lige er den store interesse for lige præcis det emne, der tages op.

Jeg kan da ikke være den eneste der har bemærket det? :lol:

Men du blander godt nok trådtyper sammen.
3
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21959
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2516
Likede indlæg: 59579

Re: Forhold og sex-forummet

Indlægaf DetSorteCirkus » 16. apr 2023, 20:06

Er det ikke tråde og indlæg, hvor der tilbydes sex, du mener?
1
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16263
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32496

Re: Forhold og sex-forummet

Indlægaf icelady » 16. apr 2023, 20:54

Forhold & Sex er for mig stedet, hvor du kan oprette tråde der omhandler dit forhold/følelser, og dermed også dit/jeres sexliv.


NSFW er for mig et forum hvor man fokuserer på de fysiske aspekter af sex. Såsom ens lyster/ønsker/fantasier osv.
8
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
MrMister
Indlæg: 2399
Tilmeldt: 13. jan 2019, 18:24
Kort karma: 284
Likede indlæg: 6952

Re: Forhold og sex-forummet

Indlægaf MrMister » 17. apr 2023, 05:57

Måske bare opret forrummet: “trolde & sex”, da de to tilsyneladende uundgåeligt følges ad
16
"Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen." - Churchill
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4669
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 684
Likede indlæg: 21390

Re: Forhold og sex-forummet

Indlægaf catnip » 17. apr 2023, 06:49

MrMister skrev:Måske bare opret forrummet: “trolde & sex”, da de to tilsyneladende uundgåeligt følges ad


Troldesex? Sextrold?
2
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16325
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1411
Likede indlæg: 30319

Re: Forhold og sex-forummet

Indlægaf TinaW » 17. apr 2023, 07:12

catnip skrev:
MrMister skrev:Måske bare opret forrummet: “trolde & sex”, da de to tilsyneladende uundgåeligt følges ad


Troldesex? Sextrold?


Helt klart trollesex....
1
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16263
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32496

Re: Forhold og sex-forummet

Indlægaf icelady » 17. apr 2023, 13:18

*Albert Johansen* skrev:
icelady skrev:Forhold & Sex er for mig stedet, hvor du kan oprette tråde der omhandler dit forhold/følelser, og dermed også dit/jeres sexliv.


NSFW er for mig et forum hvor man fokuserer på de fysiske aspekter af sex. Såsom ens lyster/ønsker/fantasier osv.


Ok, så burde det nok hedde "Forhold og følelser". Så vil vi have lov til at debattere sex i NSFW.

Kærlig hilsen Albert Johansen


Hvis man bruger et minuts tid i selve forum på at tjekke titlerne på trådene synes jeg man får en god ide om, hvad forummet kan bruges til :)


Jeg forstår ikke nr 2 sætning. Man kan da sagtens debattere sex i NSFW som det er nu.
2
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 10132
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1212
Likede indlæg: 18209

Re: Forhold og sex-forummet

Indlægaf .Magic. » 17. apr 2023, 20:10

Er det ikke bare fordi de faste bruger sjældent skriver noget så personligt om sex herinde at man glemmer der er de afdelinger. Det gælder i hvert fald for mig selv. Jeg glemmer at debatten har en sexafdeling.
1

Tilbage til "Forslag til forbedringer"