Afstemning om offentlig tilgængelighed og kortsystem

Mangler der noget herinde, eller vil du have lavet ændringer? Så er det her du skal brokke dig.

Antal kort dagligt og offentlig tilgængelighed af debatten

Afstemning sluttede 18. aug 2015, 14:35

5 afgivne kort om dagen
2
2%
10 afgivne kort om dagen
6
5%
20 afgivne kort om dagen
4
3%
30 afgivne kort om dagen
5
4%
50 afgivne kort om dagen
3
2%
100 afgivne kort om dagen
3
2%
Ubegrænset afgivne kort om dagen
41
33%
Offentlig tilgængelig debat
23
18%
Debatten kun tilgængelig for tilmeldte brugere
10
8%
Delvis offentlig tilgængelig debat
29
23%
 
Afgivne stemmer: 126
Brugeravatar
Ultraviolet
Indlæg: 279
Tilmeldt: 10. aug 2015, 16:57
Kort karma: 83
Likede indlæg: 338

Re: Afstemning om offentlig tilgængelighed og kortsystem

Indlægaf Ultraviolet » 12. aug 2015, 20:19

Yvooonne skrev:
Pjeps skrev:
Delfin skrev:Jeg sidder lige og mimrer over gamle dage.
Måske kunne man genoplive: 'Åben debat', hvor gæster kunne skrive. Det er jo sjældent let at gå tilbage i tiden, så jeg ved ikke, om det vil fungere som dengang, men det gav en del sjove tråde, og så gav det vist en del nye brugere, at man kunne se det lidt an og prøve at skrive lidt først. Sådan blev jeg i hvert fald selv tilmeldt i sin tid.


Ååårh jaaaaa, åben debat, det var det sjoveste, og rigtig mange fandt ind via den vej :klap:



Jeg stemmer også for åben debat - og så kan man samle tosserierne der :D


Det tænker vi også er en god ide :-D

Lige nu ser det ud som om at afstemningen kommer til at hælde mod en delvist lukket debat (det har vi nogle ideer til som vi snakker med jer om når afstemningen er slut) og der ville det jo passe rigtig godt at have et "Åben debat" forum :)
1
“You are mine. I recognize you. We twist our souls around each other's miseries. It is that which makes us family."
Brugeravatar
thomassneum
Indlæg: 3355
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:23
Kort karma: 135
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 2920

Re: Afstemning om offentlig tilgængelighed og kortsystem

Indlægaf thomassneum » 13. aug 2015, 11:37

Så skal vi til at smide rødbeder igen.. :gogo:
0
Med bov skal man mad lave, men...
Brugeravatar
thomassneum
Indlæg: 3355
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:23
Kort karma: 135
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 2920

Re: Afstemning om offentlig tilgængelighed og kortsystem

Indlægaf thomassneum » 13. aug 2015, 11:42

Skumfidusen skrev:Jeg synes kortene har mest værdi hvis der en begrænsning på dem.

At gøre debatten lukket vil jeg synes er en stor fejl - der skal tiltrækkes nye brugere og de bliver næppe særligt nysgerrige hvis de overhovedet ikke kan se hvad der sker herinde. Bagerier, hvor man kan lugte kanelsneglene, får flere kunder ind end dem helt uden duft.



Helt enig... Hvad er ideen med en lukket debat? :gruble:
Spændende initiativ :gogo:
0
Med bov skal man mad lave, men...
Brugeravatar
Ultraviolet
Indlæg: 279
Tilmeldt: 10. aug 2015, 16:57
Kort karma: 83
Likede indlæg: 338

Re: Afstemning om offentlig tilgængelighed og kortsystem

Indlægaf Ultraviolet » 17. aug 2015, 18:22

Så er der under et døgn tilbage :deer: Tror det er sidste gang at jeg laver en afstemning med sååååååå lang løbetid. (ville jo bare sørge for at så mange som muligt var med i beslutningen, specielt om offentlig tilgængelighed).

Husk at stemme hvis du ikke har gjort det og husk at du kan ændre din stemme hvis du har fortrudt.

I morgen er vi til grill-halløj hos @Patricks bror, så onsdag eftermiddag/aften kommer der et forslag fra os angående åbenhed, kortene bliver sat til ubegrænsede (det bliver nok gjort så snart vi kommer hjem :-D ) og vi går i gang med at samle moderator-team (der kommer en separat tråd hvor det bliver uddybet).
4
“You are mine. I recognize you. We twist our souls around each other's miseries. It is that which makes us family."
Brugeravatar
Ultraviolet
Indlæg: 279
Tilmeldt: 10. aug 2015, 16:57
Kort karma: 83
Likede indlæg: 338

Re: Afstemning om offentlig tilgængelighed og kortsystem

Indlægaf Ultraviolet » 17. aug 2015, 20:04

Marott skrev:Jeg læste titlen på tråden her og troede, at den handlede om tilgængeligheden til offentlige instanser og hvorfor der kun kan betales med kort disse steder. :blush:


Jeg er græsk katolsk, offentlig debat og bunker af kort :banan:



:lol: :deer:
0
“You are mine. I recognize you. We twist our souls around each other's miseries. It is that which makes us family."

Tilbage til "Forslag til forbedringer"