Automatisk citattrimming

Mangler der noget herinde, eller vil du have lavet ændringer? Så er det her du skal brokke dig.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15420
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1252
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25797

Re: Automatisk citattrimming

Indlægaf Delfin » 25. okt 2022, 20:38

Misantropen skrev:[
Hvad er det der ikke virker eller fungerer?


Jeg kan ikke få den til at markere teksten. Markøren kører bare op til et nyt sted i teksten, når jeg forsøger, og så er skærmen for lille til at jeg kan få ordentligt overblik over, hvor meget af indlægget, der skal slettes. Måske ved jeg bare ikke, hvordan man gør
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16978
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1077
Likede indlæg: 21148

Re: Automatisk citattrimming

Indlægaf Misantropen » 25. okt 2022, 20:47

Delfin skrev:
Misantropen skrev:[
Hvad er det der ikke virker eller fungerer?


Jeg kan ikke få den til at markere teksten. Markøren kører bare op til et nyt sted i teksten, når jeg forsøger, og så er skærmen for lille til at jeg kan få ordentligt overblik over, hvor meget af indlægget, der skal slettes. Måske ved jeg bare ikke, hvordan man gør

På min telefon skal man holde fingeren på et ord i 1 sekunds tid. Så bliver ordet markeret med blåt, og herefter kan man udvide markering ved at flytte fingeren. Hvis ikke det virker på din telefon vil jeg gerne hjælpe med at finde ud af hvordan det kan gøres på din telefon :) Du siger bare til.
1
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15420
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1252
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25797

Re: Automatisk citattrimming

Indlægaf Delfin » 25. okt 2022, 21:03

Misantropen skrev:
Delfin skrev:
Misantropen skrev:[
Hvad er det der ikke virker eller fungerer?


Jeg kan ikke få den til at markere teksten. Markøren kører bare op til et nyt sted i teksten, når jeg forsøger, og så er skærmen for lille til at jeg kan få ordentligt overblik over, hvor meget af indlægget, der skal slettes. Måske ved jeg bare ikke, hvordan man gør

På min telefon skal man holde fingeren på et ord i 1 sekunds tid. Så bliver ordet markeret med blåt, og herefter kan man udvide markering ved at flytte fingeren. Hvis ikke det virker på din telefon vil jeg gerne hjælpe med at finde ud af hvordan det kan gøres på din telefon :) Du siger bare til.


Det er også sådan min virker. Indimellem kan jeg også godt få det til at fungere, men ofte vil fingrene ikke rigtigt, jeg trykker for længe eller for hårdt eller kommer til at trykke markeringen væk og skal begynde forfra etc, og så gider jeg ikke, fordi det bliver for bøvlet. Det er lige meget, jeg er næsten altid på fra pc. fordi jeg ikke gider læse på den lille skærm
1
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9579
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26795

Re: Automatisk citattrimming

Indlægaf Santa » 27. okt 2022, 15:05

Nå, men nu har jeg så anmeldt en tråd med massecitat for manglende trimning.
2
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9579
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26795

Re: Automatisk citattrimming

Indlægaf Santa » 28. okt 2022, 21:27

Santa skrev:Nå, men nu har jeg så anmeldt en tråd med massecitat for manglende trimning.

Og jeg kan konstatere at en anmeldelse ingen forskel gør. Der bliver stadig masseciteret i den tråd.
0
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Automatisk citattrimming

Indlægaf decibell » 30. okt 2022, 07:23

Santa skrev:
Santa skrev:Nå, men nu har jeg så anmeldt en tråd med massecitat for manglende trimning.

Og jeg kan konstatere at en anmeldelse ingen forskel gør. Der bliver stadig masseciteret i den tråd.


Vi er klar over, at det er irriterende. Men som nævnt kan Patrick ikke gøre noget ved systemet. Og vi er to (frivillige) moderatorer, så der er simpelthen ikke ressourcer nok.

Som Icelady tidligere har skrevet, hjælper vi derfor udelukkende med at rette citater, HVIS de bliver anmeldt af en af de involverede (læs: den bruger, der har skrevet indlægget, eller en af de citerede). Og ellers må I andre læsere bede brugeren, der ikke trimmer, om at gøre det. OG hvis denne bruger så ikke kan finde ud af det, kan brugeren anmelde sit eget indlæg. Det vil ikke blive et krav i retningslinjerne, at man trimmer.

Beklager, men det er de muligheder, der er.
3

Tilbage til "Forslag til forbedringer"