Vi mangler dette forum!

Mangler der noget herinde, eller vil du have lavet ændringer? Så er det her du skal brokke dig.
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2824
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3451

Vi mangler dette forum!

Indlægaf Torn » 11. feb 2016, 15:55

Måske I også nogle gange mangler et forum til jeres tråde? Det gør jeg i hvert fald af og til selv.

Jeg tænker, at tråden her kan være en idébank til fora, der mangler. Og hvis en overvejende del af debatten er enige om et manglende forum, kunne man jo tage det med videre til indehaverne.
0
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2824
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3451

Re: Vi mangler dette forum!

Indlægaf Torn » 11. feb 2016, 16:00

Jeg mangler et forum om Videnskab.

På debatten er vi over en bredkam fagfolk for verdens viden. :-D Og jeg synes videnskab er så interessant. Det kunne være skønt med et forum, hvor man kunne diskutere og oplyse om forskellige videnskaber. Deres mangler og deres fordele. Deres betydning for verden. Deres relevans i en diskurs om målbarhed.

Fx ville jeg gerne diskutere Einsteins teori om tyngdebølger og den nyelige opdagelse heraf.
Og jeg ville også gerne diskutere sproghandlinger og sprogpsykologi som en erkendelse af verden.

Men hvor pokker skal jeg oprette de tråde henne? Så: jeg (vi!) mangler et videnskabforum.
4
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Vi mangler dette forum!

Indlægaf Slettet bruger » 13. feb 2016, 19:06

Torn skrev:Jeg mangler et forum om Videnskab.

På debatten er vi over en bredkam fagfolk for verdens viden. :-D Og jeg synes videnskab er så interessant. Det kunne være skønt med et forum, hvor man kunne diskutere og oplyse om forskellige videnskaber. Deres mangler og deres fordele. Deres betydning for verden. Deres relevans i en diskurs om målbarhed.

Fx ville jeg gerne diskutere Einsteins teori om tyngdebølger og den nyelige opdagelse heraf.
Og jeg ville også gerne diskutere sproghandlinger og sprogpsykologi som en erkendelse af verden.

Men hvor pokker skal jeg oprette de tråde henne? Så: jeg (vi!) mangler et videnskabforum.


Helt enig.
0

Tilbage til "Forslag til forbedringer"